Podpisałem umowę z Play 30 marca na przeniesienie dwóch numerów z Orange Flex. 31 marca Play zdołał (do tej pory nie wiem jak to się tym geniuszom udało) przenieść jeden numer i aktywować. Niestety na drugi nie znaleźli już pary w systemie i nadaj pozostaje nieaktywny. Dział techniczny Play twierdzi że ma "związane ręce" i trzeba czekać (ciekawe ile? może do końca abonamentu). Także jeden przenoszony numer zawisł w niebycie i jest nie aktywny. Technicy 3 dni robocze rozpatrują zgłoszenie i rozkładają ręce. Nie polecam przenoszenia tam numerów, tym bardziej jeśli prowadzicie jakiś biznes i dzwonią do Was klienci.
ZaletyUdało im się przenieść jeden numer z dwóch. 50% sukcesu powód do dumy.
WadyNiekompetencja techników. A tyle się pisze o zarobkach pracowników technicznych i IT (bardzo wysokie). Jakość pracy techników co do ich wynagrodzenia to w Play jakieś nieporozumienie.
~Aleksander / 2023-02-18 00:56
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów. Rok temu oddałem telefon do naprawy głośniczka. Został kompletnie zniszczony i próbowano mi go oddać niesprawny. Złodziejstwo, oszustwo itd.
WadyZła obsługa.
~Aleksander / 2023-11-13 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa. Uszkodzili mi telefon bo zapewne nie opłacało im się wymienić wadliwego głośniczka. Oddałem telefon na naprawę głośniczka a zamiast mi go naprawić to go uszkodzili. Banda oszustów.
ZaletyBrak
WadyMnustwo
~aleksandra / 2019-12-05 21:14
Ocena: 1.00 / 5
jedno w salonie drugie na fakturze jestem pełna podziwu jak można kręcić i oszukiwać po prostu szok
Zaletybrak
Wadysame wady
~Aleksandra / 2021-01-12 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny dramat. Na początku było dobrze, po jakimś czasie straciliśmy zasięg w domu. Musimy stać przy oknie, żeby prowadzić rozmowę przez telefon. Nawet w ogrodzie w niektórych miejscach nie da się rozmawiać. Zgłaszaliśmy problem wielokrotnie w formie ustnej i pisemnej, w odpowiedzi dostaliśmy pismo, że to nieprawda, bo przecież z naszych numerów wykonano X godzin połączeń wychodzących i przychodzących. Doskonale, szkoda że nie dodali, że te połączenia były wykonywane poza miejscem zamieszkania albo przy oknie. Co ciekawe, zasięg się na chwilę poprawił po zagrożeniu nieprzedłużenia umowy, a potem znowu to samo. Za pół roku kończy się ta umowa, już wyzdzwaniają i namawiają na przedłużenie. Obsługa klienta jest po prostu BEZCZELNA, dzwoni kobieta i pretensjonalnym tonem oferuje przedłużenie umowy. Mówię jej, że nie przedłużamy, bo nie mamy zasięgu, a ona na to, że nie dzwoni w sprawach technicznych - po prostu KOMEDIA. Po co mam przedłużać umowę, która nie pozwala mi swobodnie rozmawiać przez telefon np. podczas pracy przy biurku? Kobieta na infolinii po prostu opryskliwa i bezczelna, nie daje dość do słowa, bez żalu rzuciłam słuchawką. NIE POLECAM.
ZaletyBrak.
~Aleksandra / 2022-06-29 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Oplata jaką operator pobiera za zwrot środków na koncie po likwidacji czy przeniesieniu konta, która wynosi 20 pln (konto na kartę) to jakiś absurd. Ale wiadomo, że trzeba mieć z czego brać na pensje celebrytow zatrudnianych w reklamach. Rezygnacja z usług tej sieci, to zdecydowanie jedna z lepszych decyzji jak widać.
~Aleksandra / 2023-02-27 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć na świecie!
Od ponad dwóch miesięcy nie mam internetu!!
Zgłaszam codziennie i każą czekać. Banda debili. Oszuści a płacić każą bo kara będzie.
ZaletyZero
WadyBrak internetu
~Aleksandra / 2023-12-18 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Słaba jakość usług, słaba obsługa klienta, problemy z załatwieniem spraw przez infolinię, Nie polecam
~Alex / 2019-07-21 08:38
Ocena: 1.00 / 5
W marcu tego roku zawarlem umowe z play.Gratis za 0 zl dostalem router za 10 zl 10gb.Wcale go nie uzywam a place 15zl na mc.Nie polecam.Oszukuja i naciagaja
~Alex / 2023-10-12 10:59
Ocena: 1.00 / 5
PLAY telewizor internet dawne UPC. Ponad 2 tygodnie czekanie na usuniecie awarii. Internet i tv nie działają bo jest awaria na słupku. Internet działa przez 5 minut,ktoś włączy telewizor lub drugi komputer i wszystko przestaje działa. Co ciekawe wykupiona najwyższa prędkość internetu. Na infolinii robot a na stronie chat, który dopiero po kilkunastu minutach przełącza do kogoś na infolinii. Oczywiście nie przeszkodziło to PLAY w wystawieniu faktury za cały okres jakby ich usługi działały. Technik był raz, stwierdził awarię an słupku i cisza :D Podsumowując: Nie polecam korzystania z usług PLAY.
ZaletyŻe co proszę?
Wadylekceważenie klientów, brak wywiązania się z zapisów umowy.
~Alex / 2024-03-22 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Ostatnio przy zakładaniu światłowodu na który czekaliśmy od grudnia do marca i nie potrafili dostosować się do poprzednich terminów ich pracownik porysował nam auto przed domem i był arogancki, kiedy zaczęłam mieć z mamą abonament i to mama go opłaca SMS o płatności przychodziły do mnie a nie do niej i naliczono nam odsetki i nie szło się dogadać z ludźmi pracującymi stacjonarnie żeby coś w końcu z tym zrobili, ogółem to ile razy próbowali naciągnąć na jakieś „promocje” i inne rzeczy to już nawet nie wspomnę, nie polecam chyba że ktoś lubi marnować swój czas i się denerwować
ZaletyXD?
WadyWszystko
~Alexa / 2021-11-11 17:55
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej wspierania finansowo nienawiści niedostaniecie odemnie już ani złotówki
ZaletyBrak
WadyWspieranie nienawiści
~Alexandra / 2023-08-15 11:44
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam internet na działkę jasno informując konsultantkę podczas rozmowy telefonicznej ,że ma obsługiwać monitoring-4-5 kamer.Umowę podpisywałam przy kurierze,który musiał kolejny raz przyjechać z przesyłką,bo nikt mnie nie poinformował,że muszę przekazać xero dowodu tożsamości.Paczuszka była dosyć duża a w środku ruter a raczej ruterek wielkości karty bankomatowej.Oczywiście nic nie działało a instalator od kamer jak zobaczył ruterek to nie wierzył,że tak nieprofesjonalnie zostałam obsłużona.Ruterek na własny koszt odesłałam przed upływem 14 dni.I zawarłam umowę z
T-MOBILE.Ruter i internet super.Po jakimś czasie otrzymałam od PLAY rachunek za aktywację internetu około 60 zł.Paranoja-za internet,który nie działał i za ignorancję konsultantki,która wcisnęła mi usługę,która nie spełniała mojego zamówienia?Oszuści zatrudniający konsultantów nie mających niczym pojęcia!I to ma być profesjonalna firma?
ZaletyBrak
WadyBrak profesjonalizmu i oszukańcze metody zwabiania klienta
~Ali / 2022-12-22 09:25
Ocena: 1.00 / 5
To oszuści. Zawarłem umowę z telefonami na 28 m-cy. Okazało się ze umowa się skończyła, a za telefony muszę płacić przez 36 m-cy. Zgłoszona została reklamacja, uznana za zadaną i zaproponowali 250 zł rekompensaty. Co za żenada??? Przez te dodatkowe 8 miesięcy zapłacę tyle, ze nie opłacało się wziąć tych telefonów. Najgorsze, ze przed podpisaniem umowy były przeprowadzone 3 rozmowy telefoniczne i pytanie z mojej strony (ile miesięcy będzie trzeba płacić za telefony?) podały chyba z 10 razy. Strzeżcie się i nie zawierajcie z nimi umów.
ZaletyBrak
WadyFull opcja
~Alicja / 2018-12-11 20:50
Ocena: 1.00 / 5
R*chają w d*pę każdego Kowalskiego jak tylko mogą!!! Płacę co miesiąc 40zł za usługi z których nie korzystam i nie mogę ich wyłączyć, a co najlepsze w umowie jest, że można ofertę wyłączyć w każdym momencie... brawo Play żenada, o zasięgu "najlepszym" w Polsce nie wspomnę
~Alicja / 2022-01-19 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jakiego można wybrać!
Byłam klientem od lat, z mnóstwem problemów. Internet nie działa, jest wolny i traci zasięg. Beznadzieja.
WadyWszystko
~alicja / 2022-03-24 06:01
Ocena: 1.00 / 5
Od stycznia dostaję smsy ze faktura przyjdzie później mamy koniec marca i trzy zaległe faktury. Niechlujstwo firmy paskudne.
Ciekawe co jeszcze wypłynie i czy nie będę żałować przeniesienia numeru do tej firmy "Kogucik".
Wadybrak faktur, brak możliwości kontaktu, firma krzak.
~alicja / 2022-03-30 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Od 5 miesięcy brak faktury za przeniesiony do Playa numer. Nie reagują na wiadomości tylko wysyłają smsy ze faktura będzie później.
Zaraz po przeniesieniu prośba o o cenę jakbyśmy byli prorokami.
NEGATYW w całym tego słowa znaczeniu
Zaletyjedna zaleta ze same wady
Wadybrak zalet
~Alicja / 2022-10-22 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle problem z internetem, niemiła obsługa, niekompetentni ludzie, porażka, nie polecam!!!
~Alicja / 2023-12-08 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Z Playem wiele lat męczę się w pracy, zgłaszałam różne problemy wielokrotnie i nie zrobili nic, zawsze wina sprzętu albo innej sieci. Niestety całkiem dobrze działające UPC które mam prywatnie przeniosło się do Play, i tragedia. Wifi na telefonach komórkowych urywa. Obsługa klienta porażka - konsultant obiecał mi zniżkę do faktury za problemy, faktura przyszła pełna, piszę na czacie z p.Justyną R, która twierdzi, że wifi to dodatkowa usługa i nie zapewniają jej jakości (widać.. dla mnie to podstawowa usługa po jaką z nimi jestem!!) i w związku z tym nie dają upustów i nie odpowiada za innych konsultantów, następnie że przejrzała i nie ma takiej rozmowy o zniżce. Gdy proszę o maila żeby wysłać screeny rozmowy, które mam bo BYŁA taka rozmowa, podaje maila, adresuję go do niej i proszę żeby odświeżyła skrzynkę, na co szanowna Pani odpisuje, że ona jest tylko od czatów i ktoś się do mnie odezwie mailem. Cyrk na kółkach.