Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4610 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2023-01-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dowiedziałem się właśnie, że posiadam w Play 2 konta - jedno obsługiwane przez aplikację Play24 i regularnie opłacane o którym mi wiadomo i jedno niby stare tylko na internet o którym nic nie wiedziałem. Od 2 miesięcy zacząłem otrzymywać 2 maile z załącznikami od Play, lecz widząc kwoty otwierałem tylko załączniki z wiadomości na której kwota była taka jak w aplikacji. Drugiego maila z większą kwotą uznałem za spam lub próbę oszustwa więc nie ryzykowałem otworzenia załączników. Dziś odwiedziłem salon Play i się dowiedziałem, że mam już 2 konta bo ze starego nie zrezygnowałem przedłużając umowę!!! Czuję się oszukany przez Play jako wieloletni klient za brak informacji i "wyłudzenie" pieniędzy!!! Jestem też stałym klientem UPC więc jak tylko będzie możliwe zakończę współpracę z Play oraz dzięki Play z usług UPC!
  • ~Smeg / 2023-01-27 11:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Tyle lat udanej współpracy, a to co się ostatnio dzieje o zmianie właściciela przeszło wszelkie granice. Doliczane dodatkowo koszty, blokują połączenia pomimo wpłaty w deklarowanym terminie, po prostu dno. Przenoszę numery i kończę współpracę z nieuczciwą firmą.
  • ~Mario / 2023-01-27 10:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Play celowo wprowadza klientów w błąd by blokować konto...w jakim celu...bo nie szanują klienta...miałem zaległości na koncie I ustalili mi termin zapłaty na 26.01.2023 ...pieniądze przelałem zgodjie z umową a ci z Play blokują mi konto twierdząc że jeszcze nie zaksięgowali wpłaty I może to potrwać do 48 godzin...czyli kiedy I'm się zechce... przypomnę że sami ustalili termin wpłaty...dzieki temu nie mogę wykonywać zleceń I zarabiać...Play nie szanuje klienta ...Play to firma której już nigdy nikomu nie polecę...skończy się umowa I nigdy więcej Play...
    ZaletyBrak
    WadyWprowadzenie klienta w błąd
  • ~karolina / 2023-01-26 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć!!!! Klient jest dla nich nikim. Od sierpnia Play przetrzymuje moje pieniądze, a właściwie mojego dziecka -800 zł. Sprawa oddana do Rzecznika Praw Konsumentów, najprawodpodobniej znajdzie swój finał w sądzie.
  • ~Maria / 2023-01-26 18:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar, konsultantka w Gdyni namówiła mnie na nową umowę podkreślając wielokrotnie jak bardzo na niej skorzystam i że umie tak zrobić i obejść bym nie musiała płacić podwójnego rachunku. Na fakturze kwota była jednak wyższa, w skali rocznej i dwuletniej umowy zapłaciłam więcej, trudno mi więc wyjaśnić jak umowa ma być dla mnie korzystna finansowo. Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona, no bo (to fakt) moja wina, że zaufałam słowu, a nie przestudiowałam umowy. Prosiłam o fakturę na zakupiony router - powiedziano mi, że nie można wystawić - to przecież absurd, jak firma może nie wystawić faktury na moje życzenie? Internet bez przerwy nie działa, rozłącza się jest wolny, ale firma odrzuca reklamację, bo podobno usługi mobilne mogą tak działać tzn.zwykle nie działać. Więc płacę za usługę z której nie mogę w pełni korzystać i tak przez 2 lata. Nigdy więcej nie podpiszę umowy w salonie - jedynie telefonicznie, gdzie jest wszystko nagrane. Jeśli by ktoś się odważył na pozew zbiorowy, to chętnie dołączę.
    ZaletyBrak
  • ~Jakub pe / 2023-01-26 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany na ponad 100zł- zadzwoniono do mnie z propozycją przedłużenia umowy - po wszystkim okazało się, że nie jest to przedłużenie a dopisanie dodatkowej umowy, po 3 dniach przyszła już faktura, zamiast 135zł które płaciłem wcześniej miało być 80zł, wyszło 230, po zakończeniu trwających umów nigdy z usług operatora nie skorzystam - jestem klientem od dobrych 10lat...
  • ~Zygmunt / 2023-01-26 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenada, złodziejska firma brak kompetencji pracowników włączają samoistnie aplikacje i a potem naliczą klientowi. Uwaga wszyscy obecni i przyszli klienci tej złodziejskiej firmy. Uwaga Uwaga i jeszcze raz Uwaga szanujcie siebie i swoje pieniądze. Totalna porażka
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Chemik / 2023-01-26 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu, konsultant jak się okazało sprzedał mi ofertę 5G Internet domowy. Wszystko ładnie pięknie aż do momentu kiedy pojawiły się pierwsze problemy, kiepski internet okresowe przerwy w dostępie do usługi. Od momentu kiedy zacząłem pisać reklamację związane z brakiem możliwości korzystania z usługi przez fantastycznego pana z biura obsługi klienta zostałem poinformowany, że usługa którą posiadam funkcjonuje poza oficjalnym zasięgiem sieci Play i pomimo że usługa nie działa prawidłowo według operatora wszystko jest ok. Za brak dostępu do usługi przez 3 dni nie został naliczony żaden rabat do faktury zapłaciłem pełną fakturę 150 zł, a moje kolejne zgłoszenia są rozpatrywane negatywnie, konsultanci na czacie nie mają zielonego pojęcia o tym o czym piszą z klientem, wprowadzają w błąd co do posiadanej oferty. W momencie kiedy proponowano mi ofertę którą posiadam pani konsultant zachwalała jaki ten Internet jest dobry i że działa najlepiej poza miastem, a na dzień dzisiejszy zostałem poinformowany że mieszkam w okolicy drzew i usługa nie będzie u mnie działać. To proszę mi wytłumaczcie dlaczego została mi w ogóle sprzedana po to żeby ktoś mógł sobie odhaczyć w kajeciku że sprzedał usługę i jest super? Generalnie dno totalne, a żeby nie myśleli że są bezkarni sprawę skierowałem do urzędu ochrony praw konsumenta i nie ukrywam że wystąpię na drogę sądową.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, samo zachwyt i pełno specjalistów
  • ~Lidia / 2023-01-25 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.... Internet w telefonie porażka internet domowy porażka telewizja totalne dno.... Szkoda marnować czasu na tą sieć lepiej skorzystać z innych bardziej korzystnych ofert niż oglądać telewizję play z ciągłym brakiem sygnału. NIE POLECAM
  • ~Monika / 2023-01-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczają dodatkowe opłaty za internet gdzie przy umowie był zwiekszony pakiet . Kontakt z biurem obsługi zerowy przekierowanie do innego konsultanta . Tragedia a jak za fakturę nie zapłacisz to kary .
  • ~Jan / 2023-01-25 11:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Tak to porażka zasad obsługi klientów tej firmy. Omijać łukiem ich biura ,zachowują się fatalnie !!!.
  • ~Krison / 2023-01-24 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety play się nie popisał i stracił klienta. Najpierw zachęcają do zmiany oferty ze względu na tańsze połączenia, żeby za kilka dni znacząco podnieść ceny bez żadnej informacji. Na infolinii nic o tym nie wiedzieli i na pytanie dlaczego na stronie są stare ceny a w apce są nowe i tak są naliczane połączenia, pada odpowiedź po dłuższym oczekiwaniu, że nie zdążyli zaktualizować a informacja pewnie jakaś dotrze z czasem. Kpina. Play to niestety żal, żenada, wstyd.
    ZaletyBrak
    WadyNaliczanie nowych stawek bez jakiejkolwiek informacji o tym. Obsługa klienta to porażka
  • ~Anna / 2023-01-24 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam OSZUKANA przez firmę PLAY!!!!
    W 2020 roku w maju podisałam aneks do umowy na abonament wraz z telefonem i małym przenośnym internetem + ubezpieczenie telefonu. Wszystko kosztowało mnie około 260 zł miesięcznie. Abonament był na 24 miesiące, telefon na 28 miesięcy.
    Przez własną nieuwagę zamiast skończyć płacić raty za telefon (150 zł) we wrześniu 2022 to zorientowałam się dopiero teraz:-(
    Reklamacja nie została uwzględniona i pracownki Play powiedział, że z automatu po spłaceniu telefonu wskoczył mi taki abonament!!!! Bez wcześniejszej informcji, bez wyjaśnienia
    1 faktura z 2021 roku niczym nie różni się od tej ze stycznia 2023!!!
    Czuję się jak wykożystana frajerka przez Play!!!
    czy ktoś z was miał taką sytuację?
    Nie polecam podpisywania umów z wzięciem telefonu - bo jak to jeden z pracowników powiedził to jest nowy pomysł na wyłudzenia Play!!!
    ZaletyNie polecam - wyłudzenie
    Wadywyłudzenie pieniędzy
  • ~Xyz / 2023-01-23 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem gówno . Nie ma sygnału odrazu rozłącza połączenie zero kumunikacji
    ZaletyK***a brak
    Wady100/100 ha tfu
  • ~Halina Boryń / 2023-01-23 19:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, nastawieni jedynie na wyciąganie kasy i wciskanie kolejnych umów i kart sim
    ZaletyBrak
    WadyNie dajcie się naciągnąć na kompletowanie jakiejś grupy, w związku z czym macie dostać jakiś hipotetyczny rabat... Dostajecie go tylko na 6 miesięcy a umowę na 2 lata
  • ~Mateusz / 2023-01-23 18:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam oszukanstwo telefon dalem do naprawy wiele razy i nie wymieniali do konca umowy takze czas na zmiany
  • ~Marek / 2023-01-21 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bióro obsługi to kpina, porą na zmiany[inna sić]
    Zasięg tragiczny, kontakt z serwisem na poziomie( -1)
    ZaletyŻadne
  • ~Paweloooooo / 2023-01-21 20:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Żenada i oszustwo a obsługa techniczna w sobotę tylko do 18 a ja bez internetu i za co tu płacić
    ZaletyA idź pan w h..!
    WadyOlewka klienta z długim stażem. Ja wysiadam z tego wagonu!!!
  • ~Michelel / 2023-01-21 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne. Sprzedawca w sklepie mi powiedzial ze 300 GB internetu na miesiac jest duzo a w po jednym dniu juz mi nie wystarczylo... Ale sie wkur***am. Weszlam w umowe na 2 lata, a abonament wogole nie pokrywa moje potrzeby.
  • ~Neptun / 2023-01-21 04:12
    Ocena: 1.33 / 5
    "fajnie" traktują swoich użytkowników, po koleżeńsku... Szczególnie tych którzy są z nimi już kilka lat.
    Miałem na karcie 32 PLN i odnawiający się cykliczny pakiet "solo L", kosztujący 30pln. W dniu w którym pakiet miał się przedłużyć nastąpiła "magiczna" przerwa w pakiecie, oczywiście bez jakiegokolwiek powiadomienia o tej przerwie", no i operator play przez godzinę pobierał sobie opłatę za internet nie informując o niczym. Zjadło sobie 5 złotych i poinformowało że nie masz wystarczających środków na koncie żeby przedłużyć pakiet. A jak chcesz to możesz sobie wykupić na szybko 2gb za 10 złotych.

    Odechciało mi się korzystać z waszych "usług", za traktowanie swoich stałych użytkowników jak frajerow których można golić - jest to mój ostatni miesiąc w sieci Play.
    ZaletyZero
    WadyTraktowanie swoich klientów jak frajerów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4610
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.55, ilość opinii: 1278
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1046
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186