strona 78 z 229
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2023-07-29 11:59
Kiedyś bardzo ceniłam sobie operatora PLAY ale teraz "zeszli na psy" Mieszkam w Jordanii i od kilku miesięcy przestały przychodzić smsy na moje 3 numery. Liczne próby usunięcia problemu nic nie dały. Po jakimś czasie od zgłoszenia dostawałam info, że wszystko jest ok. Ostatnio okazało się, że inne osoby z tutejszej Polonii mają ten sam, nierozwiązywalny problem. Niebawem lecę do Polski i przeniosę numery do innego operatora. -
-
~Agnieszka / 2023-09-11 18:52
15 lat korzystałam z usług Orange w 2022 roku nie wiem co mnie pokusiło na zmianę operatora na Play. Dostajesz w pakiecie 100 GB tylko po co jak sieci nie ma nigdzie. Dodzwonić się do kogoś graniczy z cudem. Mamy 5 numerów i dziennie przychodzi mi kilkanaście SMS "podczas rozmowy ten i ten numer próbował się z tobą skontaktować" mimo, że telefon leży nieużywany. Nie polecam. ZaletyZadneWadySieć, internet, połączenia, -
~Agnieszka / 2024-03-06 12:13
Usługi na najniższym poziomie, naliczane opłaty Bóg wie skąd, chcesz wyjaśnić sprawę? Nie ma z kim. Zostajesz wydymany na 3 dni bez kontaktu ze światem poczym naliczają ci dodatkowe opłaty
Żenada, walka z wiatrakami. Nie polecam, omijajcio to ścierwo z daleka bo przez pierwsze miesiące będzie miód malina a później mają cię głębiej niż ci się może wydawać ????ZaletyBrakWadyBrak -
~Agnieszka / 2024-05-31 23:40
Najgorszy dostawca światłowodu i telewizji ever. Przez rok byłam klientem UPC było jak w bajce. Nie wiedziałam co to jest BiuroObsługiKlienta, bo nigdy nie musiałam korzystać. A ponieważ mam 4 nry mobilne w play wasi doradcy "poradzili mi" ,żeby przenieść się do was ze wszystkimi usługami. Teraz jestem w play i czuję się jakby cofnięta do średniowiecza , nie mam internetu , telewizji . Dziękuję Bogu ,że nie mam u was usług energetycznych bo pewnie siedziałabym przy świeczce. Podpisałam umowę 09/01 , dostałam wtedy info ,że w ciągu 4 dni skontaktuje się ze mną technik w celu podłączenia światłowodu. Czekałam 4 dni, 14 dni, 40 dni, w międzyczasie dzwoniłam na infolinię i dostawałam informację ,że technik przyjdzie w ciągu 4 dni????. Po prawie dwóch miesiącach podłączyłam sobie ten światłowód SAMA. I,za podszeptem prawnika wysłałam do Was WEZWANIE DO WYWIĄZANIA SIĘ Z UMOWY . Wtedy jakimś cudem zdalnie mi go aktywowaliście i do następnej faktury nie zapomnieliście doliczyć 50 zeta za instalację????. I tak od 06/03 zaczęłam korzystać z waszego, pożal się Boże, światłowodu. W styczniu , kiedy podpisywałam umowę zaproponowano mi 2 mce NETFLIXA za darmo, oczywiście nikogo nie interesowało, że nie umieliście podłączyć neta i z darmowych 2 miesięcy NETFLIXA nie miałam możliwości skorzystać i już w marcu doliczyliście mi do faktury opłatę za dostęp do NETFLIXA ????. Zadzwoniłam do BOK-u , wytłumaczyłam raz -nie zrozumiano, potem zadzwoniłam drugi raz ( intensywniej) dziewczynka z BOK obraziła się ale zrozumiała. Odliczono mi tego NETFLIXA ale już dwóch darmowych miesięcy nie zaproponowano. Spoko.
Bo to nie wszystko , potem było już tylko gorzej. Średnio 4 razy w tygodniu nie mam światłowodu. Dzwonię , składam reklamacje. Na infolinii mówią ,że jest awaria a kiedy odpisują na reklamację piszą ,że nie ma awarii i wszystko działa jak powinno. Na infolinii siedzą osoby , ktore nie mają żadnych możliwości ani uprawnień. Potrafią tylko prosić za każdym razem ,żeby w smsie, który przyjdzie po zakończonej rozmowie wystawić im dobrą opnię , bo to pomoże osiągnąć im wymarzone cele????. Kochani waszym celem powinna być ucieczka z tej firmy! Do nikogo ,kto cokolwiek wie albo może, nie sposób się dostać . Powiem szczerze odliczam dni ,kiedy ta umowa się skończy a wszystkim szukającym porządnego dostawcy światłowodu i telewizji ZDECYDOWANIE NIE POLECAM PLAY, chyba, że ktoś jest masochistą i ma ochotę poczuć się jak bohater Kafki , który musi zmierzyć się z bezimienną instytucją, zarządzającą regułami gry i nie pozwalającą na zrozumienie całego absurdu, którym go oplata- wtedy owszem.ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Agnieszka / 2024-08-26 11:09
Najgorsza firma z jaka do tej pory mialam do czynienia. Wczesniej bylam w UPC i namowili mnie na przejscie na PLAY. Nie polecam. Zła Obsługa do niczego, dekoder ciagle traci połączenie i muszę go cały czas resetowac, obsługa klienta nie jest w stanie pomóc. Dostaje dwie faktury , musze sie na stronie logowac na dwa różne konta, nie sa w stanie połączyc uslug na jednym koncie klientowski. Na stronie nie widze historycznych faktur, strona jest bardzo nieprzyjazna dla klienta. Radze jak najszybciej uciekac od tej firmy. Żenada. ZaletyZadnychWadyCała usluga jest jedna wielka wadą. -
~Agniszka / 2025-03-16 22:42
Play to banda naciągaczy I ściemniaczy I tyle w tym temacie jestem u nich od czerwca z tvi internetem bo niestety poniekąd musiałam gdyż juz nie ma UPC w której byłam długie lata i żadnych problemów nie było atutaj ciagle jakieś problemy z internetem ???????????? Pomijając że wciskają sprzęt którego nie chcesz mam na myśli dekoder i pakiety wciskają mowiaze to najmniejszy a ja wiem ze tak nie jest totalne dnia nie sieć STANOWCZO ODRADZAM TV I INTERNET W PLAYU !!! -
~agp12 / 2020-04-30 10:33
Nie polecam, jakość internetu jest kpiną, 500-700 ping ZaletyBrakWadyInternet jest bardzo niskiej jakości -
~Ajelcia / 2019-11-14 18:14
Złodzieje !!!!!!! Uwaga na umowy z tą firmą po rezygnacji z umowy zaczęli mi naliczać jakieś faktury rachunki mimo zapłaconych i uregulowanych płatności same problemy kłamią okradają ludzi. Przeszłam do Orange i nie mam problemu wszystko jasne bez owijania w bawełnę! Play to złodzieje najgorsza i najdroższa sieć w Polsce!!!!!!!! ZaletyżadnejWadyCała sieć jest wadą -
-
~Ajgorek / 2022-02-21 13:46
.ebane złodzieje!!! Spóźniłem się z doładowaniem to .urwy ukradły mi ponad 700 PLN !! Nazywają to konfiskatą środków a to pospolite złodziejstwo!! .ebac .ebili nie napychajcie im kieszeni sprobojcie gdzie indziej ja byłem klientem kupę lat to mnie .zmaty okradły !!! ZaletyZaletą jest to że większość.ebili pracuje w Play!!WadyWadą jest to że .urwą nic nie można zrobić !! -
~AK / 2019-10-23 12:46
Podczas podpisywania umowy z Play ich konsultant wprowadził mnie w błąd. Z tego powodu postanowiłam złożyć reklamację. Po dziesięciu dniach od jej złożenia otrzymałam odpowiedź od Pani Beaty Z., z której wynika, że w ciągu tego czasu jedyne co zrobiła to...zapytała o wersję zdarzeń pracownika, który podpisywał ze mną umowę. Oczywiście Konsultant Play nie przyznał się do winy i tylko na tej podstawie rozpatrzono moją reklamację negatywnie. Nieistotne były dla Niej argumenty, że podczas rozmowy była ze mną jeszcze jedna osoba, która zrozumiała twierdzenia Konsultanta w taki sam sposób jak ja. Rozumiem, że Państwa firma chce zarobić jak najwięcej pieniędzy, ale oszukiwanie klientów nie jest właściwym sposobem. Odradzam wszystkim. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu, fatalna obsługa klienta ze strony Pani Beaty Z. -
~Aksana / 2022-05-18 12:36
Najgorsza sieć w Polsce. Nikomu nie radzę. Kradną pieniądze. WadyKradną pieniądze -
~Akuku / 2021-08-18 17:39
Ja przeniosłam numery z tmobile do nich i żałuje teraz. Nie dość że dostałam telefon który nie działa to jeszcze dwie faktury do zapłacenia w jednym miesiącu. Dzwonię na infolinie z prośbą o wyjaśnienie a Pani konsultant krzyczy na mnie, że mam się skupić bo ona teraz mówi. Bezczelność Porażka totalna nie polecam ZaletyNie maWadyWszystko -
~Akwarysta / 2023-09-24 19:24
To jest dramat internet w ogóle nie działa czy to po wifi czy lte ZaletyBrakWadyNie działa -
~Ala / 2021-08-23 17:21
Nie polecam tej sieci.Beznadziejny zasięg I non stop jakieś problemy. -
~alamo / 2021-04-22 08:26
zwykli oszuści niech nikt nie wierzy w internet bez limitu ,wyłączają kiedy chcą mimo że jest jeszcze ważny 12 godzin i bez limitu a komunikat 1 bytes został .połączenie z obsługą klienta 5 zł rozmowa . Wadysame wady -
~alan / 2020-05-06 13:47
Ta sieć to banda złodzieji. Przechodząc do sieci płacisz jako tako natomiast jak chcesz przedłużyć umowe to dadzą ci dodatkowe 10gb i cene 2* wyższą. Prędkość neta w komórce to 5mb/s życiówka to 20. Z netem mobilnym jeszcze gorzej jak masz jakąkolwiek prędkość to się ciesz. Cennik w ofertach na karte zmienia się z prędkością światła aż strach zadzwonić bo nie wiesz ile ci policzą. Kontakt z firmą żaden z byle gównem trzeba iść do punktu obsługi. Na infolini mnie zbanowali za nazwanie ich "beznadziejnymi" ponieważ "nie zachowałem kultury osobistej" natomiast jak facet na infolini się rozłącza jak mu powiedziałem żeby dam mi 30s to jest dobrze. Od tego momentu nikt nie odbiera moich telefonów. Nie polecam nikomu ewentualnie jak ktoś mieszka pod salonem play to sobie jako tako poradzi bo ludzi których play zatrudnia wiedzą o sieci mniej niż ja ZaletyJeśli jesteś lub twoje dziecko jest uzależnione od neta to jak najbardziej ponieważ internet u nich jest tak wolny że szybko się znudzi korzystanie z niegoWadyWszystko -
-
~Albert / 2024-04-01 18:52
Opis: około roku karta sim od Play na numer ********* nie działała większość czasu w ogóle, w czasie działania rzadko kiedy udawało mi się rozmawiać dłużej niż 3 minuty. Nie wiedziałem często że ktoś w ogóle do mnie dzwonił, to samo smsy.Gdy przestałem płacić dostawałem informacje że wyłączą mi usługę, co byłoby dla mnie dobre bo i tak z niej nie korzystałem, ale nie zrobili tego. Gdy ich karta nie działała, wielokrotnie kontaktowałem się z czatem Playa,który nic nie dał, byłem dwukrotnie w placówce w Lublinie,wymieniłem kartę sim na nową,kupiłem nowy telefon na ich polecenie,co nic nie dało. Inna karta na numer XXXXXXXXX działała cały czas i działa obecnie,jest ona z orange przeniesiona do playa. Więc są to te same odbiorniki co dla karty ********* . Koszty które poniosłem to telefon 99 pln,cztery bilety do Lublina 48 pln,oraz straciłem czas,pracuję, a przejazd do Lublina zabrał mi dwa dni pracy ,czas stracony na użeranie się z tymi oszustami szacuję na 12 godzin łącznie. Licząc 1 godzina po najniższej płacy daje to 12 x 22 = 264 pln, więc łącznie poniosłem łatwe do oszacowania koszty 99 + 48 + 264 = 411 pln . Kilka dni temu dostałem pismo od TAXAT Sp. z o.o. że mam zapłacić 160 pln bo inaczej komornik i tak dalej. Chcąc tego uniknąć zapłaciłem 160 pln i mam nadzieję oczywiście na zwrot tego wyłudzenia przez Play. Łącznie daje to 411 + 160 = 571 pln. Oczywiste że to powinienem otrzymać.Firma ta jest w tym wypadku bezczelnym wyłudzaczem korzystającym z zastraszania mnie. Mam nadzieję że tu jakaś sprawiedliwość istnieje i firma Play odda mi moje 571 pln, które oczywiście mi się należą. Chciałbym również uzyskać odszkodowanie za wyłudzenie 160 pln oraz za szkody moralne oraz proszę o ukaranie tych wyłudzaczy i naciągaczy. Z góry dziękuję za pomoc . A.K. -
~Alek / 2021-05-22 18:52
Tragedia !!!! Na karcie płacę za usługi 30 zł A na ich abonamencie min 200. Jak tylko wyjadę zagranicę naliczaają coś za co dostaje rachunek min 600 zł mimo, ze mam wyłączone dane komórkowe i zawsze do Internetu kupuję lokalna kartę. Nie polecam tych złodziei( inaczej niestety nazwać sie ich nie da ) -
~Alek / 2024-12-09 15:46
Uwaga!!! Operator komórkowy Play ma wyjątkowo niekliencką politykę. Jeśli wpłacisz pieniądze nawet na godzinę po wygaśnięciu opłaconego okresu taryfowego, wszystkie te pieniądze zostaną wykorzystane (głównie na internet) w ciągu kilku godzin pod pozorem usługi "bez taryfy". Oznacza to, że pieniądze zapłacone za przedłużenie taryfy o miesiąc zamieniają się w powietrze w ciągu kilku godzin, a połączenia i internet zostaną odłączone. Przeniosę się do innego operatora, który ceni swoich klientów. -
~Aleksander / 2021-08-30 13:26
Nie informują, że brakuje środków na koncie do aktywacji pakietu, ale za to jak masz już same zera na koncie, to od razu leci SMS, że brakuje środków na koncie.
strona 78 z 229
- « poprzednia
- 1 ...
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- nastepna »