strona 76 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Anna / 2023-05-16 12:43
Zgoda Zespołu Prawnego Play w niestandardowej sytuacji, która nie jest respektowana przez pracowników Salonów. wielomiesięczna korespondencja z Play bez sukcesu mimo zgody Prawników Play. Brak komunikacji wewnętrznej. Pisze @ do Play, odsyłają mnie do salonu a salon informuje , że nie może postępować niezgodnie z procedurami mimo zgody ich Prawników na piśmie. -
-
~maciek / 2023-05-15 21:42
uokik? halo? spicie czy co? fioletowi zdziercy pieniedzy z choojowym internetem i zasięgiem. Według ekspertyzy ich techników (XD) jest u mnie wszystko w porządku! Zaletymożliwe że splajtują (z całego serduszka życze)Wadymożliwe, że nie splajtują -
~niestety jeszcze klient / 2023-05-15 19:42
Play największa porażka. Przechodząc do tego operatora pani w biurze zapewniała o super zasięgu. Kłamstwo na samo "dzień dobry". U męża w zakładzie pracy zero zasięgu, W centrum miasta tez bez rewelacji. Na trasie GPS również traci momentami zasięg. Nie polecam!!! Nie mogę się doczekać końca umowy ZaletybrakWadysame wady -
~TP / 2023-05-15 14:39
dno dna i kupa mułu. Nigdy więcej takiego dziada Wadysame -
~Andrzej / 2023-05-14 18:02
Tragedia zasięg i internet... Nie działa praktycznie nigdzie ZaletyNicWadyWszystko -
~roman / 2023-05-13 17:19
syf dno ścierwo kondon bagno w Danii na zadupiu mają lepszy zasięg jak to ścierwo w ceelntrum Polski i te ch uje wciskają 5 g jak ich 4gównogie ledwo sie czołga,virgin po przejęciu przez to gówno P4 ledwo pełza JE B A Ć P4 PLAY!!!!!! ZaletybrakWadyw c h u j -
~Kabanos / 2023-05-12 21:24
Play:Wielkie G jak można dopuszać ludzi do takiej sieci:niema zasięgu,jakość słaba,prawie nigdzie nie odbiera a obsługa klienta nic z tym nie robią. ZaletyNicWadyWszystko -
~Kabanos / 2023-05-12 21:24
Play:Wielkie G jak można dopuszać ludzi do takiej sieci:niema zasięgu,jakość słaba,prawie nigdzie nie odbiera a obsługa klienta nic z tym nie robią. ZaletyNicWadyWszystko -
-
~Anna / 2023-05-12 18:40
Ta firma to dramat przy podpisaniu umowy rozmowa o danym abonamencie a rachunki zawyżone oszuści i kłamcy złodzieje -
~Anna / 2023-05-09 22:39
Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."
ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad. -
~Anna / 2023-05-09 22:38
Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."
ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad. -
~Hanna / 2023-05-09 22:16
Dziś odkryłam, że padłam ofiarą oszustwa w Play. Chciałam przenieść numer do Play od lipca. Miły pan w salonie przedstawił ofertę. Zdecydowałam się. Podpisałam umowę od lipca. Tym czasem dziś otrzymałam fakturę za usługę o dziwo od maja łacznie z dodatkowymi opłatami. Za usługę z której będę korzystać dopiero od lipca. Dużo mniej uprzejma pani na infolinii poinformowała mnie ,że Play ni z gruchy ni z pietruchy przyznał mi nie wiem po co nr tymczasowy i do lipca mam za to oszustwo placic. Próby wyjaśnienia zakończyły się rozłączeniem rozmowy przez konsultanta. -
~Tomasz B. / 2023-05-09 15:33
Podczas migracji z play do upc (ktory kupili) nie poinformowali o koniecznosci odwolania starej umowy. Dopiero podczas oddawania modemu raczyli poinformować. I teraz musze nie z wlasnej winy placic za 3 kolejne faktury ze starej umowy (ze wzgl na okres wypowiedzenia)! Reklamacja nie pomogla. Dla mnie to skandal. -
~Andrzej Wysocki / 2023-05-08 17:40
Mam 9.5GB Internetu darmowego w roamingu. Zacząłem więc oszczędzać aby wystarczyło na pilne sprawy. Pobralem aplikację Play24 aby śledzić wydatki. Jednak operator Play widząc moje oszczędne podejście, mimo wszystko zaczął naliczac opłaty. Darmowy limit nie wykorzystany a pieniążki z konta pobrane. Paranoja. Oczywiście tłumaczenia, że to oczywiste ,że muszą, że nic nie mogą, że z mojej winy. Niw POLECAM sieci. Ich zadaniem jest pobierać opłaty. Konsultant oczywiście nic nie może, on jest tylko i wyłącznie do przekazania informacji WadyBrak profesjonalizmu -
~Joanna / 2023-05-08 15:25
Najgorszy z operatorów z jakiego do tej pory korzystałam. Światłowód to kpina. Zamiast 600 obiecanych Mbit ów mam 144! Reklamację odrzucają a internetu praktycznie nie mam. Nieprzyjemna i niezbyt pomocna obsługa klienta.
Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług.ZaletyBrakWadyNajgorszy możliwy internet -
~Leo-pard / 2023-05-07 09:32
Od kąd Play przejà virgin zrobiła się lipa dwa dni temu ladowalem konto z pakietem gigamaks w virgin po drugim dniu przyszła wiadomość ze limit szybkiej transmisji danych jest wyłączona i Internet przestał działać ostrzegam z dala od firmy Play i wszystkiego co przejęli ZaletyJuż brak od kiedy virgin zrobilo się playWadyWszystko -
-
~Max / 2023-05-05 09:00
Ogólnie masakra z każdą usługą.po za UE nie można się zalogować do Play 24 żeby sprawdzić swój stan konta ZaletyBrak -
~mrcl21 / 2023-05-04 21:25
Krotko mowiac, Gowno. Internet chodzi jak w sredniowieczu, telefony do nich nie pomagaja. Najgorszy operator jaki istnieje. ZaletyBrakWadyWszystko o czym czlowiek pomysli -
~An_Na / 2023-05-04 19:23
To zaskakująco najgorsza współpraca z dotychczasowych. Jestem zmęczona współpracą z nimi i mocno rozczarowana. Chcę już tylko zakończyć i odejść, a to niestety nie takie proste. Wady- kijowy internet,
- płatne infolinie. Nawet jako abonentka PLAY płacę za rozmowy z moim własnym operatorem (sic!),
- polecana przez PLAY opcja zmniejszenia abonamentu przez wyrażenie zgody marketingowej poskutkowało milionem moich rozmów z botami od fotowoltaiki itd. Niewiarygodnie męczące i frustrujące.
- nie poinformowano mnie o tym, kiedy powinnam wypowiedzieć umowę na internet, żeby nie płacić dodatkowych faktur po zakończaniu całej współpracy z PLAYem i przeniesienie numeru do innej sieci. Skutkiem tego płacę im za kolejny miesiąc.
- słabe oferty - wszystko, co mają do zaoferowania to ciągłe podwyższanie ilości GB w sprzętach, bez względu na potrzeby i rzeczywisty poziom wykorzystania. Drogo. -
~Anna / 2023-05-04 17:07
Wzięłam telefon rodzinny pakiet 200 zł, chociaż umowa miała być przedłużona na starych zasadach 160, sami podwyższyli abonament na 240 zł nie korzystałam z telefonu ani internetu teraz podobnie bez podpisania umowy 270 zł. Próbowałam wyjaśnić najpierw tesco częstochowa baby beznadziejne odp. bo jej to mąż robi, w Auchanie na Kisielewskiego kolejna beznadzieja zarówno że strony baby, jak i beznadziejnego faceta, który nawet drukarki obsużyć nie umiał i nie chciał umowy papierowej wydrukować. ZaletyżadnychWadyOszuści, Beznadzieja, chamstwo
strona 76 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »