Zdecydowałem się przenieść numer do innej sieci na korzystniejszych warunkach. Od razu oddzwoniła do mnie konsultantka z ofertą próbując mnie namówić do pozostania z nimi - zrozumiałe. Odmówiłem, sprawa załatwiona. Pełna kulturka.
Dzisiaj zadzwonili ponownie - "widzimy, że złożono wniosek o przeniesienie numeru" no i dalej oferta - tym razem bardziej korzystna niż konkurencji w związku z tym zdecydowałem się dalej negocjować. Z przyczyn technicznych, bardzo kulturalny (choć słowny struś pędziwiatr) pracownik infolinii zapewnił, że zorientuje się w mojej sprawie i oddzwoni w przeciągu pół godziny. Cisza, po godzinie zam zadzwoniłem - klapa, po kolejnych dwóch nadal - przełączanie z działu do działu (plus oczywiście weryfikacja) by w konsekwencji dowiedzieć się, że nie ma w ogóle takiej oferty jaką mi przedstawiano. Zdanie podtrzymuję odchodzę z Play po 10 latach współpracy... a sieci proponowałbym przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta, znam paru doskonałych mentorów na współczesne czasy - mogę polecić.
ZaletyUłamek konsultantów potrafi słuchać z empatią i zaangażowaniem rozumiejąc, albo chociaż udając zrozumienie i przyznanie klientowi racji.
WadyNie dają dojść do słowa 9wiedzą lepiej), oburzają się kiedy stawiasz na swoim i zaprzeczają sami sobie