Wadybiurokracja, brak dobrej woli i zdrowego myslenia
strona 72 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »
-
~Gummi / 2023-04-14 12:34
Po smierci Mamy, ktora miala w Playu abonament, zalatwilam wszystko w salonie z jej aktem zgonu, tzn tak mi powiedziano. Przyszla nowa faktura smsem, za co mnie na czacie przeproszono. Niby zostala automatycznie wygenerowana. Miesiac pozniej w skrzynce pocztowej u Mamy "ostatnie wezwanie do zaplaty" i grozba windykacji. Dzwonie na infolinie z pytaniem o co chodzi, ale nikt mi nie chce pomoc, bo nie znam hasla. Mogłam podać datę urodzenia, pesel, konto w banku, ale nie, Play wymaga ode mnie podania swojego hasła, którego NIE ZNAM I NIE POZNAM BO NIE POTRAFIĘ SIĘ KOMUNIKOWAĆ ZE ZMARŁYMI OSOBAMI. Pytam, czy chca mnie zidentyfikowac, czy po prostu zachowac sie jak idioci. Odpowiedz: takie mamy zasady. Nastepnego dnia ide znowu do salonu Play z aktem zgonu, a tam.... czlowiek odsyla mnie na infolinie. Dzwonie przy nim i ta sama gadka. Mam podac haslo, ktorego tresc zabrala do grobu ze soba Mama. Groteska, paranoja, sadyzm. Rozmowa trwa 40 minut, 2 razy prosze o przelozonego, ktory odmawia podejsc do telefonu. Prosze o kopie nagrania rozmowy, ale ta nie zostanie mi wydana, bo rozmowa nie dotyczy sprzedazy. Gorzej niz za komuny. Ostrzegam uzytkownikow Play, zeby sie nigdy przenigdy nie odwarzyli umrzec, bo Play na to nie wyraza zgody. SKANDAL!!! -
-
~Katarzyna / 2023-04-13 19:14
Odradzam tak jak pozostali kliecnic. W pukcie obsługi pracownicy debilni, nie umiejący rozwiązać prostej sprawy.Na czasie to samo, dno. Ustalmy coś, po czym jakby nie było orzmowy, nic się nie dzieje. Mam mieć korektę faktury i wydłużony czas opłaty, bo to ich wina, a nic takiego nie dostaję i płącę odsetki. DNO -
~xxx / 2023-04-12 14:29
Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Na początku są oczywiście "milutcy" i wszystko jest cacy... do czasu gdy grzecznie płacisz rachunki i nie masz żadnych wymagań, ale chciej złożyć jakąkolwiek reklamację... wtedy pokazują prawdziwe oblicze... a i jeszcze się nie uwolnisz, bo tak mataczą w umowach przy przedłużeniach, że prawie okazują się dożywotnie... najgorszy operator z możliwych -
~Kris / 2023-04-12 10:00
Złodzieje,ukryte koszty ,olbrzymie naliczane odsetki i dramatyczny internet. ZaletyBrakWadyNiewystarczająca ilość znaków żeby współpracę opisać! -
~xvzvcxy / 2023-04-10 20:09
internet zacina sie nie da sie korzystac 1 mb/s pobierania przesyl rownie zly Zaletynie maWadycały i nternet polecam nie kupowac wogole -
~Karolos / 2023-04-09 22:50
Ukryte koszty usługa bezpiecznego internetu na cały okres umowy o o której nie było mowy doliczona do abonamentu na cały okres na 3 numery z czego jeden nigdy nie będzie używany to karta do internetu ZaletyBrakWadyWszystko -
~igrelek / 2023-04-09 14:29
pLAY to najgorsza telewizja daje 0/5 nie da się grać wszystko się zacina i trzeba cały czas wydawać kupę kasy -
~Aga / 2023-04-08 16:25
Jestem za granicą po raz 3 w ciągu 3 m-cy, za każdym razem jest problem z wykonywaniem i odbietaniem połączeń telefonicznych w roamingu. Play nie potrafi zweryfikować przyczyny i rozwiązać problemy od 33h i przy każdej rozmowie z konsultantem powtarzają że potrzebują trochę czasu na rozwiązanie problemu. -
-
~Rafał / 2023-04-07 15:49
Zdecydowałem się przenieść numer do innej sieci na korzystniejszych warunkach. Od razu oddzwoniła do mnie konsultantka z ofertą próbując mnie namówić do pozostania z nimi - zrozumiałe. Odmówiłem, sprawa załatwiona. Pełna kulturka.
Dzisiaj zadzwonili ponownie - "widzimy, że złożono wniosek o przeniesienie numeru" no i dalej oferta - tym razem bardziej korzystna niż konkurencji w związku z tym zdecydowałem się dalej negocjować. Z przyczyn technicznych, bardzo kulturalny (choć słowny struś pędziwiatr) pracownik infolinii zapewnił, że zorientuje się w mojej sprawie i oddzwoni w przeciągu pół godziny. Cisza, po godzinie zam zadzwoniłem - klapa, po kolejnych dwóch nadal - przełączanie z działu do działu (plus oczywiście weryfikacja) by w konsekwencji dowiedzieć się, że nie ma w ogóle takiej oferty jaką mi przedstawiano. Zdanie podtrzymuję odchodzę z Play po 10 latach współpracy... a sieci proponowałbym przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta, znam paru doskonałych mentorów na współczesne czasy - mogę polecić.
ZaletyUłamek konsultantów potrafi słuchać z empatią i zaangażowaniem rozumiejąc, albo chociaż udając zrozumienie i przyznanie klientowi racji.WadyNie dają dojść do słowa 9wiedzą lepiej), oburzają się kiedy stawiasz na swoim i zaprzeczają sami sobie -
~joanna / 2023-04-06 11:31
Firma jest nierzetelna od 6 dni czekam na aktywacje zamówionej usługi AMAZON, codziennie telefony na infolinie, czaty emeile i tylko proszę czekac, przekażemy do odpowiedniego działu, zajmiemy sie tym , nie odemnie to zalezy i tak w kółko , a po 6 dniach dalej nie moge kozystac z zamówionej usługi. -
~Maria. / 2023-04-06 08:31
Dziadostwo.Jestem niepełno sprwny.Każdy konsultant mówi co innego.Tragedia. ZaletyŻadnychWadyWSZYSTKIE MOŻLIWE. -
~Stan / 2023-04-05 02:52
Teraz jak jestem w trakcie zmiany operatora komórkowego to znalazła się korzystna oferta,a przez kilka lat to nic nie proponowali.Teraz to z wami nie chcę mieć nic wspólnego.Teraz to nawet stwarzają problemy. -
~Anonimowy / 2023-04-04 16:32
Jedyna wada każdego operatora to przejście umowy na czas nieokreślony i trzymanie użytkowników takich co maja małe abonamenty i nie chcą przedłużać takich umów wszystko drożeje i tak samo takie umowy powinny być po czasie promocyjnym zwiększane o dodatkową opłatę a nie trzymanie darmozjadów za grosze. ZaletyZasięg, ceny, usługiWadytaka sama cena abonamentów po okresie promocyjnym przez wiele lat. -
~Ewa / 2023-04-04 16:11
Jestem klientem Play od lat, i to co się dzieje aktualnie w tej sieci to jest istny cyrk. Przedłużenie umowy konsultowane z 4 osobami w salonie - każdy przedstawia inna ofertę, inne warunki, inne rozwiązanie problemu. Na końcu okazuje się że umowa która została przedstawiona na 28 miesięcy jest w rzeczywistości na 32 miesiące, o czym dowiadujesz się dopiero po otrzymaniu umowy na maila, w domu, i nie możesz się z niej wycofać. W salonie wglądu w umowę brak. Pani w salonie przekonywała również że w mojej sytuacji najlepszym wyjściem będzie przedluzenie umowy, a tydzień później dokonanie cesji umowy na firmę, co jak się okazało tydzień później- jest niemożliwe bez wpłaty kaucji 3000 zł. Reklamację odrzucone - z przeprosinami za NIEJASNE informacje od konsultantów.
Dałam się wprowadzić w błąd i stracić na tym własne pieniądze. Ostatni raz, jak tylko skończy mi się umowa, moja noga więcej w salonie Play nie postanie. -
~Anna / 2023-04-04 08:20
Jestem zniesmaczona obsługą klienta infolinia/chat/punkt stacjonarny. Każdy pracownik mówi coś innego, każdy proponuje inną ofertę (jedni bardziej korzystną, inni mniej), więc wychodzi na to, że trzeba rozmawiać z kilkoma. A jak pojawia się pytanie, bo jednak od formalnej strony coś się w umowie nie zgadza, to nikt nie potrafi odpowiedzieć i nie proponuje wyjścia z sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu, radzę sieci play przeszkolić swoich pracowników, bo to wypada mega słabo. -
~tomasz / 2023-03-30 19:46
Najgorszy operator jeszcze przysyłają niechciane oferty dziadostwo złodzieje oszuści nie ma z kim rozmawiać omijajcie tego operatora ZaletyNawet najmniejszej brakWadyOferują smartfony produkowane w 2019 -
-
~Zbigniew / 2023-03-30 09:53
Dziadostwo, najpierw namawiają na dobranie 5 numeru darmowego a po otrzymaniu faktury okazuje się że jest płatny.
Złodziejstwo a biuro obsługi nie potrafi tego wyjaśnić. Wyjaśnienia są pokrętne a z matematyką u nich trzeba się cofnąć do przedszkola. Kompletne dno, nigdy więcej, omijać to dziadostwo!!!ZaletyBrak -
~MK / 2023-03-29 09:29
dlaczego ilekroć pojawia sie dużo negatywów ktoś wyskakuje z opinią na "5" powinni takich opinii nie publikować bo to ewidentnie ktoś podstawiony z tej złodziejskiej firmy. Wciskają jakieś pakiety dodatkowe a potemsię wypierają bo nikt o 200 zł nie bedzie się sądził... mam umowe 10 lat ale to ostatni rok przygody z tą pseudosiecią... ZaletyZADNYCHWadyWSIO -
~Jan / 2023-03-28 17:51
Po wielu latach widzę że sieć play podupadła chodzi o internet nędza i o obsługę oszukują z umowami
To ostatnia umowa którą podpisałem z tą sieciąZaletyBrakWadyBardzo zły internet zrywa zawiesza się
Również rozmowy są rozłączane lub niedocierają -
~Konrad / 2023-03-27 19:50
Idioci. Po 20 latach współpracy zablokowali mi numer bo wysłałem 30 SMS naraz. Rozpatrywali to 4 dniu. Ja bez możliwości dzwonienia … kretyni do kwadratu. Odszedłem i nie wrócę ZaletyBrakWadyInfolinia
strona 72 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- nastepna »