Umowa z Play nie różni się niczym od cyrografu z diabłem. Obsługa na pytanie z kim rozmawiasz odpowiada 'nie mam obowiązku podawania danych', gdy zadasz pytanie odnośnie umowy usłyszałam 'nie będę z tobą dyskutował". Brak kultury, pracownicy niekompetentni. Przez prawie dekade współpracy z tą firmą trafiłam może na 2 pracowników, którzy byli kompetentni. Naliczają dodatkowe koszty za nieistniejące karty - zgłaszałam taką sprawę chyba 50x i nadal musiałam reklamować numer, którego nie posiadałam. Dramat. Nie ma z kim się skontaktować. Rozwiązanie takiej umowy jest niemożliwe, nikt nie chce udzielić informacji, wyimaginowane koszty, nie dostajesz nawet informacji "na jaki adres dostanę fv?' Nie polecam, mam nadzieję że ten koszmar się skończy i uwolnię się od umowy z piekła rodem. ZaletyBRAK
Wady-drogo
-brak kultury
-brak kompetencji pracowników
-brak kontaktu
-naciąganie
-brak zasięgu
-wmawianie klientowi że ma dodatkowe karty, ktorych nie ma
-wmawianie że problem został rozwiązany
-bagatelizowanie powagi spraw klienta