Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogna / 2025-01-08 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram "list otwarty" do Play.
    Wszystkie opinie to potwierdzają.
    Przyłączamy się do krytyki zastępowania dobrych stdtemow, badziewiem w imię punktów korporacyjnych tj polityki firmy!
  • ~szczepan / 2025-01-04 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie przestrzegam was NIDY NIE BIERZCIE u nich usługi
    Największe dziadostwo jakie jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIC NIE DZIALA NIE MAJA SERWISU !!!
    NIGDY NAWET ZA DARMO ich nie bierzcie !!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyNajgorsza firma
  • ~Zdzisław / 2025-01-04 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę popatrzeć jak się reklamują . Jak ktoś zna tych pseudo celebrytów z reklam to proszę zapytać jakie jest ich samopoczucie taki kit świadomie reklamować.
    ZaletyOd tej pory jak podpisałem umowę zmieniam kanał jak leci wasza reklama i perfekcyjnie opanowałem najgorsze wulgaryzmy.
    WadyTylko wady ,
  • ~Play to syf / 2025-01-03 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: kobieto szkoda twoich nerw. Oni leją na takie pisma ciepłym moczem. Zmień usługodawcę to dłużej w spokoju pożyjesz.
  • ~Grażyna / 2025-01-03 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kraków, 1 stycznia 2025 r.
    Do
    Zarządu P4 Sp. z o. o.
    ul. Wynalazek 1
    02-677 Warszawa

    LIST OTWARTY do ZARZĄDU PLAY

    Szanowny Zarządzie Play,
    ogólnopolska akcja wymiany świetnych dekoderów zainstalowanych przez UPC typ: TV 4K BOX na dekodery od Play typ: PLAY BOX TV, to jedno wielkie oszustwo z bardzo poważnymi konsekwencjami dla klientów i problem nie jest jednostkowy tylko dotyczy milionów byłych klientów UPC POLSKA. Na koniec roku 2021 abonenci UPC POLSKA mieli łącznie wykupionych około 3.2 mln usług. To nie jest problem jednostkowy!
    W Małopolsce akcja wymiany dekoderów rozpoczęła się w dniu 2 grudnia 2024 r. Ponieważ akcja nie była dobrowolna, a obowiązkowa; a według opisu Play ten nowy dekoder, to miał być cud techniki w porównaniu z posiadanym dekoderem starego typu więc termin wymiany mojego dekodera wyznaczony na dzień 5 grudnia 2024 r. był korzystny, gdyż przed świętami chciałam już mieć ten problem rozwiązany.
    Wymiana odbyła się w wyznaczonym dniu. Niestety, już podczas instalacji dekodera był problem z połączeniem się z siecią Wi-Fi i połączenie udało się nawiązać dopiero za trzecim razem, czyli proces instalacji dekodera – tego cudu techniki z ul. Wynalazek 1, był dokonywany trzykrotnie. Technik, który instalował dekoder powiedział, że trochę za dużo stracił czasu przez to wielokrotne instalowanie i szybko wyszedł mówiąc abym na spokojnie zapoznała się z nowym dekoderem i pilotem. Po wyjściu technika jeszcze tylko chwilę telewizor był włączony, ale zapoznawanie się z nowym dekoderem i pilotem zostawiłam na godziny wieczorne.
    Szybko zorientowałam się, że to jest bardzo źle działający dekoder z równie kiepskim pilotem i nie posiadają ani części możliwości, które posiadały dekoder TV 4K BOX i pilot. Operacja zatrzymania programu, co robiło się jednym kliknięciem wymaga kilku operacji i najczęściej zostajesz przeniesiona na początek programu z ponownym, przymusowym oglądnięciem reklam. O cofaniu, przewijaniu nie ma mowy podobnie jak o nagrywaniu serii czy wyszukaniu programu, itp. Przeglądarka jest tak skonstruowana, że należy podejść pod sam telewizor, aby cokolwiek zobaczyć. Wejście do MENU najczęściej zawiesza program a przełączenie kanału trwa w najlepszym przypadku kilkanaście sekund, a w najgorszym się zawiesza się i telewizor nieustanie trzeba wyłączać i ponownie włączać. To były spostrzeżenia z godzin wieczornych 5 grudnia. Koszmar! Siąść i wyć głosem wielkim, a donośnym!
    W dniu 6 grudnia miałam dzień wolny i około godziny 10 włączyłam telewizor, jeszcze raz na spokojnie chciałam zapoznać się z tym cudem techniki, ale niestety już nie było możliwości. Ogładanie programów było niemożliwe!
    W UPC byłam od zawsze, czasami, ale niezmiernie rzadko zdarzały się przerwy w dostawie Internetu godzinne albo dwugodzinne, ale wówczas UPC przysyłało kilka SMS. z powiadomieniem, przeprosinami i terminem naprawy, ale do braku telewizji nie byłam przyzwyczajona, to się nigdy w UPC nie zdarzyło.
    Zadzwoniłam na nr 813 813 813 i od tej chwili zaczęła się moja „przygoda” z Play, a telewizji do chwili obecnej jak nie miałam tak nie mam. Niekompetencja konsultantów jest porażająca!
    Od dnia 7 do 28 grudnia 2024 r. wysłałam do Play i do Zarządu Play dziewięć oficjalnych pism pocztą internetową. Treści zawarte w pismach, to łącznie przeszło 20 stron formatu A4. Do chwili obecnej nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi, poza trzema SMS. często wprowadzającymi w błąd wysłanymi przez system oraz kilkoma też wysłanymi przez system e-mail. świadczących, iż osoby piszące nie mają pojęcia o problemie. Zarówno Ministerstwo Cyfryzacji jak i Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej stoją na stanowisku, że jest to problem cywilnoprawny i indywidualny z którym to poglądem nie w pełni się zgadzam. Tak, ten problem będzie rozstrzygał sąd, ale nie jest to w moim rozumieniu problem jednostkowy.
    Domagam się natychmiastowego przysłania odpowiedzi na wysłane pisma od dnia 7 do 28.12.24 z ustosunkowaniem się do wszystkich poruszonych wątków i przywrócenia możliwości do bezawaryjnego korzystania z telewizji poprzez zainstalowanie pełnowartościowego dekodera współpracującego z pozostałymi urządzeniami. Ponadto domagam się zrekompensowania wszystkich doznanych krzywd i odszkodowania za czas stracony na rozwiązywanie przedmiotowego problemu
    Grażyna Komarzyniec




    ZaletyBrak
    WadyJedyną taktyką Play w tłumaczeniu przed UKE jest KŁAMSTWO. Według mojej opinii Play to grupa zdeprawowanych ludzi.
  • ~Marek / 2025-01-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem kijentem PLAy . Pierwsza i ostatnia umowa padpisana z nimi. Obsługa jedna z gorszych na rynku brak jakejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu z internetem który akurat niestety użytkuję. Jak planujesz podpisać z nimi umowę zastanów się sto razy zanim to zrobisz bo będziesz żałował.Pozdrawiam Marek
    WadyObsługa jakość sporzętu
  • ~Grazyna / 2025-01-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam Play. Nie ma miesiąca, zeby obylo się bez awarii. Z reguły ma to miejsce w weekend lub inne dni świąteczne - aktualnie 1.01 brak internetu, co wiąże się z niemożliwością oglądania tv lub korzystania że streamingu. Pieniądze za usługi duże, obsluga telefoniczna żadna - nikt nie odbiera tylko kontakt przy pomocy bota, który nic nie rozumie.
  • ~Play to porażka / 2025-01-01 04:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest rok 2025 a prędkości internetu, jak w 2015. Obsługa klienta to studenci, którzy sobie dorabiają. A jakość rozmów jest średnia, często rozłącza do tego brak wsparcia dla szyfrowanych wiadomości. Ceny idą w górę, usługi idą w dół. Oszczędzanie na infrastrukturze i klientach ile się da. Internet od wieczora do rana jest bezużyteczny. W mieście prędkości na poziomie 1-5mbps, to prędkości rodem z 2009/10 roku. Płakać się chcę, gdy twój sąsiad pobiera wszystko w kilka minut, a tobie zajmuje to półtora godziny.
    ZaletyZnikome
    WadyPłacisz i nic nie masz
  • ~Generał / 2024-12-30 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. W PRZECIAGU TYGODNIA CO CHWILA PRZERWY W DOSTAWIE TV I INTERNETU.... PLACE NIE MAŁE PIENIĄDZE A USLUGI DO DU.. NIE POLECAM , CHYBA ZE LUBISZ SIE DENERWOWAC
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały Play to jedna wielka wada
  • ~Marek / 2024-12-28 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Każą sobie płacić za wymiane routera !!!!!!!!!!!Złodzieistwo !!!!!!!!!!
  • ~Grażyna / 2024-12-27 12:10
    Ocena: 1.00 / 5

    PLAY upodabnia się do Amber Gold

    PLAY i cały Zarząd Play, to "ludzkie Paniska". Do chwili obecnej cieszę się, jak dzika norka, bowiem o szlachetnym, świątecznym geście Play długo nie zapomnę. Pozwolę sobie przypomnieć, że od 5 grudnia 2024 r. nie mam możności korzystania z TV i Szanowni Państwo spotka, to każdą osobę, która zgodzi się na wymianę dekodera UPC na złom o nazwie Play BOX TV. Ale wracając do mojej radości spieszę donieść, że w godzinach wieczornych dniach 25 i 26 grudnia udało mi się w całości oglądnąć dwa filmy. W dniu dzisiejszym, 27.12.24, już nie da się korzystać z TV, ale przecież skończyły się święta. Ja nadal żyję wspomnieniami tych dwóch filmów, które dzięki łaaskawości Play oglądnęłam. Wieczór cudów, rocznica Bożego Narodzenia skończyły się, trzeba czekać do następnego Roku i znowu obejrzę dwa filmy. Zapomniałam Państwu powiedzieć, że otrzymałam 23.12.24 pismo z Ministerstwa Cyfryzacji, tytułem odpowiedzi na poczynania Play, z której nasuwa się właściwie jeden wniosek - skierowanie pozwu do sądu. Zachęcam Państwa do pisania skarg do wszystkich możliwych urzędów i instytucji, programów telewizyjnych itp., aby przedmiotowy problem nabrał rozgłosu. Czy nie widzicie Państwo podobieństwa do Amber Gold. Amber Gold też miało na każdym kanele reklamy, ogłaszali się wszędzie i w ten sposób zmanipulowali społeczeństwo i wiemy do jakiej doszło tragedii. Z Play tak samo, przecież ich reklamy są wszędzie, Play wyskakuje nieomal z każdej lodówki! Mamią ludzi i wzrasta liczba osób, którzy nie będą mogli korzystać z opłaconych usług, a potem ... tylko sąd!
    Bardzo proszę, aby każda moja opinia o Play była przekazywana Play i każdemu, kto ma ochotę zapoznać się z sytuacją do której doprowadziło mnie Play. Pozdrawiam serdecznie, Grażyna z Krakowa
    Data doświadczenia: 27 grudnia 2024
    ________________________________________

    ZaletyBrak
    WadyZniszczli świetnie działające UPC i pozbawiają byłych klientów do możliwości korzystania z usług. W moim przypadku brak telewizji
  • ~Barbara / 2024-12-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić.
    Zaletyżadnych
  • ~milena n / 2024-12-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    zgłaszam awarię i przez tydzień ! uwaga tydzień ogromna firma jaką jest play nie potrafi mi pomóc...nawet nikt nie raczy zadzwonić i dowiedzieć się jaki mam problem, zastanawiam się ilu technikow zatrudnia tak duza firma...i za co płacimy niemałe pienądze.
    Zaletyw tej chwili zadnych
    Wadybrak kontaktu
  • ~Artur / 2024-12-20 10:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Play to jakaś masakra. Nie można się dodzwonić na niektóre numery. Zgłaszane operatorowi i cisza. Ze wszystkich sieci można tylko nie z Play.
    WadyNie można się dodzwonić na niektóre numery. Masakra.
  • ~wymagane pole / 2024-12-20 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Play to dno den. Obsługa poziom zero. Chamstwo i agresja. Kradną pieniądze z konta. Złodzieje. nie polecam.
  • ~Anna / 2024-12-19 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy drożej niż w innej sieci, konsultanci niekompetentni nie potrafią w niczym pomów, dzwonią po 10 razy dzienne z ofertami, gdy chce się przenieść numer utrudniają życie i blokują sprawę nie chcąc powiedzieć dlaczego.
  • ~Bwmwwk / 2024-12-19 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kradną na każdy możliwy sposób moja rodzina za 4 numery płaci ponad 400 złotych,zasięg jest a internet nie działa. wysyłają jakieś oferty gdzie niby ma się płacić mniej po czym dochodzą jeszcze dodatkowe pieniądze do rachunku nie polecam tej firmy. Chciałem przenieść numer do innej sieci to nie dość że trzeba było zapłacić dla Play 50zł po czym przenieśli ten numer i doliczyli do tego 130 złotych o czym nie było mowy nie polecam !!!!!
    ZaletyPowiedzmy że jest zasięg jako taki
    WadyNie działający internet duże zdzierstwo i naciąganie
  • ~Mariusz / 2024-12-19 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie dwa tygodnie mam awarię światłowodu, dzwoniłem 8 razy do obsługi klienta za każdym razem ten sam tekst ,że widzą w systemie że jest awaria i ktoś będzie się odzywał . oczywiście nie odzywa się nikt, i nie widać końcu .chcę rozwiązać z nimi umowę to grożą karą... Po 15 latach w jednej sieci gdzie to z ich winy nie mogę korzystać z usługi . kompletnie nie polecam nigdy więcej
  • ~klientka play / 2024-12-18 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz za coś czego nie używasz, internet to porażka.

    1. Idziesz w zaufaniu jako klient, a osoba obslugujaca do internetu daje router, który nie obsługuje 5g, które masz na umowie i za które placisz. Nikt ci nie mówi, że router nie obsługuje 5G, a ty jako klient nie znasz się na tym.
    2. Okazuje się, że 5g wtedy jeszcze nie zostało uruchomione w mieście, a oni sprzedawali ta ofertę.
    3. Internet momentami osiąga prędkość 1Mb/s.

    To się już nadaje do UKE.
  • ~denar11 / 2024-12-17 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na promocje wciskają z kartą sim jakąś scalającą niewiadomo po co a raczej wiadomo po rezygnacji jeszcze dwa miesiace płacił bedziesz frajerskie bo nie wiesz ze musisz ja wyrejestrować dowiesz się jak dostaniesz rachunek NACIĄGANIE KLIJENTÓW NA KASĘ......
    Zaletyżadnych
    Wadywszystko- połączenia zasięg obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186