moja opinia jest bardzo negatywna krakow ul.A.Mickiewicza 30 jest to uczelnia AGH i jest tak sieć 5G zasieg pelny a test łącza ledwo 2bs i co oklo 20 min brak internetu na 2 min zglaszam to a oni tylko reset zdalny karty sim robia i nic to nie daje sumujac centrum krakowa mam jeszcze rok do konca umowy i odchodze to lepiej bylo w orange
Zaletybrak
Wadybardzo slaby internet mobilny
~Sterfan / 2023-02-04 14:39
Ocena: 1.33 / 5
Siec wyraznie sie sklada do odejscia z rynku. To, co wyprawiaja obecnie z cenami, to porazka marketingowa. Podniesli stawki tak wysoko, ze korzystanie z tego operatora jest nieoplacalne. Jakosc uslug fatalna, klopoty nawet z SMS i MMS. Biuro obslugi totalna ignorancja. Zlikwidowali mozliwosc skladania zgloszen, teraz o tym, komu przyjma zgloszenie decyduje konsultant na czacie. Wlaczaja sami, bez uzgodnienia, niezamowione uslugi, czasem platne, a potem zadaja oplaty za deaktywacje. Zenada. Odradzam, ja przenosze wszystko do innej sieci. I nie jest to viking, ooniewaz to ta sama siec. Zegnam ozieble playu.
ZaletyLadne logo
WadyWszystko to, czego powinno oczekiwac sie od sieci komorkowej, potrzebne rzeczy dzialaja fatalnie, poza usluga pobierania oplat za wszystko.
~Sylwia / 2022-05-08 16:49
Ocena: 1.33 / 5
Mam wrażenie że polityka firmy to poprostu zakamuflowane wymuszenia 6.04 2022 otrzymałam inf że naliczono mi karę za wcześniejsze zerwanie umowy z in że jak podpisze nową to kara zostanie anulowana. Płatność kary na 20.04.3022. 7.04.2022 wysłałam pismo że chce podpisać nową umowę. Do 8.05.2022 nie otrzymałam nowej umowy. Mimo wysyłanych @ i próśb o kontakt. Nie przestrzegają żadnych ustawowych terminów. Należy trzymać się od nic z daleka
Byłam ich klientem 10 lat
ZaletyBrak
WadyArogancją pracowników nie przestrzegają terminów lekceważenie klientów
~Szabii / 2022-07-26 18:18
Ocena: 1.33 / 5
Chciałam aktywować pakiet za 25 zł, w momencie klikania żeby aktywować pakiet okazało się że całe 25 zł zostało zjedzone na 20mb internetu którego nie używałam. To już nie pierwszy raz kiedy coś takiego się dzieje, nie polecam.
~Szybki i Wściekły / 2023-11-07 15:38
Ocena: 1.33 / 5
W BOK technice PLAY pracują niedouczone PAWIANY. Boty, które klepią wyuczone na szkoleniach formułki.
~Szymon / 2021-06-28 09:39
Ocena: 1.33 / 5
Zblizal mi sie koniec umowy, zostalo mi pare miesiecy i a siadal mi telefon, wiec chcialem podpisac aneks do umowy i wyszlo, ze play nie pomogl mi, wrecz wystawili taką cene, ze szkda gadac. Mowilem im ze jestem wieloletnim klientem, nie szanowano mnie w ogole wiec, tez ich nie bede szanowal. Maja w dupie stalych klientow. Szkoda slow
ZaletyZero zalet
WadyNie szanuja Klienta, nie daja rabatow, klient staly nie ma zadnych przywilejow niczego.
~tadek / 2021-02-17 00:28
Ocena: 1.33 / 5
Aby złapać klienta obiecują złote góry, natomiast później nie dotrzymują warunków umowy. Kilka razy przenosiłem numer i pierwszy raz zostałem tak wysterowany. Numery przeszły a ja mam dalej płacić, bo czegoś nie wyłączyłem.
Zaletyszybko podpiszesz umowę
Wadya później będzie problem żeby nawiać
~Tadeusz / 2021-05-12 22:29
Ocena: 1.33 / 5
Ciężko się wymiksować z tej firmy.Umowa inaczej wygląda na papierze jak ustalono z przedstawicielem!
ZaletyZasięg
Wadyreszta wszystko
~Taki ktos / 2025-02-23 12:07
Ocena: 1.33 / 5
Dlatego ja,czytając opinie co się dzieje,gdy ludzie decydują się na przejście do play z byłej sieci upc,wciąż siedze na usłudze upc.Faktem jest,że po przejęciu przez play sieci upc,pojawiały się utrudnienia,ale w porównaniu z całkowitym przejściem na odbiór tv i internetu na dekodery z play..to można powiedzieć,że dekodery i usługi na dekoderach z byłego UPC..to BAJKA...Teraz mam już umowę na czas nieokreślony więc jeżeli siec play,będzie wciaz zmuszała do przejścia abonentów byłej sieci UPC,na dekodery i usługę z play,strasząc,że wylaczy im obecną usługę,to po prostu wypowiem umowę.DOBRA RADA..SIEDZCIE NA DEKODERACH I UMOWIE Z BYLYM UPC.
ZaletyDekodery z UPC dzialaja w miarę ok
WadyNajwieksza wada jest to że pley przejął siec UPC.
~Telekomy to mafia / 2023-11-09 08:40
Ocena: 1.33 / 5
Każdy wie, że telekomy to oszuści i krętacze. Teraz aby zrozumieć w 100% umowę np. na kilka usług w ramach jedej faktury, potrzeba prawnika. Często sami sprzedawcy nie do końca dobrze rozumieją co sprzedają. Jak złożysz swój podpis i coś przeoczysz albo uwierzysz sprzedawcy na piękne oczy, to już prawnie umarłeś i pozostaje tylko: płacz i płać. Amen.
~Thomas / 2019-09-10 18:08
Ocena: 1.33 / 5
Panowie i Panie na infolinii mają świadomość iż usługi sprzedawane przez PLAY zwyczajnie nie działają, mam tu na myśli pakiety internetowe, co w żaden sposób nie przeszkadza im wciskać dodatkowe opcje, które to rzekomo mają sprawić iż transfer będzie na sensownym poziomie. Trzy dni dzwonienia i reklamacji ba, nawet kupiłem router z Play bo niby to moje urządzenie było wadliwe i dalej nic.... Żenada !
~Tomasz / 2021-06-16 21:46
Ocena: 1.33 / 5
Nawet nie chce mi się gadać na temat tej firmy. Naciagacze,moim skromnym zdaniem i tyle. Byle by zarabiać, a przeciętnego klienta mają w nosie (ocena jak najbardziej subiektywna)
ZaletyBrak
Wady...
~Tomasz / 2021-12-30 20:30
Ocena: 1.33 / 5
Zwykłe pety nic dodać nic ująć. Najgorszy zasięg jaki miałem w życiu.
ZaletyBrak
WadySame
~Tomek / 2021-02-08 09:07
Ocena: 1.33 / 5
Jestem z PLAY od prawie 2 lat. Na plus: zasięg. Trudno znaleźć miejsce gdzie nie ma zasięgu, ale to w dzisiejszych czasach raczej żadne cuda, bo to oferuje każdy operator. Na minus: brak dostępu do internetu, często w środku miasta nie da się skorzystać z internetu, pomimo pełnego zasiegu LTE. Problem trwa kilka minut po czym wszystko zaczyna działać jakby nigdy nic, ale jak chcesz zapłacić choćby za parking, to nie da się bo masz komunikat "brak internetu". Co z tego że jak działa to mam nawet 250Gb/s. Wolałbym mniej ale tak żeby zawsze działało, a nie że czasami jest zero. Druga wada to tzw. NOTKA SMS. Play włączył to dziadostwo kilka miesięcy temu i nie da się tego wyłączyć, nawet przez infolinię. Jak z kimś rozmawiasz i dzwoni drugi nr to masz go na liście nieodebranych (i dobrze), a dodatkowo dostajesz SMS z nr który dzwonił treści "ktoś z tego nr próbował się z tobą skontaktować". Po co mi ten SMS skoro mam go na liście nieodbebranych? Wg Play musi być i tyle. Oni wiedzą lepiej jak mi będzie dobrze.
Dziękuję za współpracę i zmieniam sieć, na szczęście już mi się kończy umowa :)
Wadyproblemy z internetem nawet przy pełnym zasięgu LTE
brak możliwości wyłączenia NOTKA SMS
~Tomek / 2022-03-20 21:50
Ocena: 1.33 / 5
Długo się nosiłem aby napisać opinie o Play, konkretnie o ich internecie domowym/mobilnym.
To jest jakiś j*bany żart. W abonamencie 79zl w odległości jakiej 500 metrów od BTSa mam wieczorem w niedzielę DN 1.1Mb/s
Zmieniali mi antenę zewnętrzną już 3 razy w ciągu roku. To jest po prostu kpina. Najgorsze, że nie mam wyboru. Kabel nie dochodzi.
Kto to czyta i się zastanawia, niech czym prędzej oddala się w pośpiechu od tego g*wna.
ZaletyLOL
WadyIstnienie we Wszechświecie
~Tomek 666 / 2021-07-08 13:16
Ocena: 1.33 / 5
K...a za infolinię płacić dodatkowo !!!! Wstyd!
ZaletyJak na razie brak
WadyPłatna infolinia ,
~TOR / 2017-01-01 19:48
Ocena: 1.33 / 5
JAK DZIAŁA FORUM OPERATORA:
1. Sponiewierany przez BiuroOlewkiKlienta foulPlay, klient, w akcie niemalże desperacji, żali się na forum operatorskim, na niewywiązywanie się z obowiązków przez operatora.
2. Nagle pojawia się P4Y i nagabuje go o numer zgłoszenia
3. W kliencie pojawia się nutka (jeszcze nie wie, że pustej) nadziei - podaje numer, licząc na realną pomoc.
4. Od razu otrzymuje informację, że P4Y zgłoszenie przekazał do realizacji - jakby bez podania numeru, nikt miał się tym nie zająć (?)
5. Po różnym czasie, tj. 1-2 dni ale nawet i 1-2 tygodniach, klient dopytuje się, kiedy w końcu problem zostanie rozwiązany
6. P4Y informuje zniecierpliwionego klienta, że zgłoszenie jest nadal rozpatrywane - hm ... dokładnie tyle samo, można się 'dowiedzieć' z foulPlay24
7. Klient najpewniej cieszy się - o to właśnie chodzi foulPlyowi - że ktoś 'czuwa' nad jego problemem - ale jeszcze nie dociera do niego, że to są złudne nadzieje
8. Po kolejnym np. tygodniu, klient zaczyna się denerwować i bardziej zdecydowanie dopytywać, co się dzieje w jego sprawie
9. I dopiero wówczas, od P4Y dowiaduje się, że niestety i on nie wie, że od niego rozwiązanie sprawy nie zależy, bo nie ma dostępu do konta (sprawy). Po czym zapewnia, że obsługa rozwiązuje jego sprawę i prosi o (słynną już na foulForumPlay) "cierpliwość".
10. Oczywiście w międzyczasie, wielu Forumowiczów próbuje uświadomić gnojonemu klientowi, żeby zbytnio nie liczył na realną pomoc tutaj, gdyż to jedna wielka ściema, że nie ma żądnej różnicy, czy poda ten numer, czy nie poda.
I tak się dzieje za każdym razem
PO CO TEN CYKLICZNY CYRK ??
Nie wiadomo od czego to zależy, ale w takich wątkach zdesperowanych klientów, posty dosadnie wytykające obłudę obsługi foulPlay, są moderowane.
Ta tzw. 'moderacja' polega na wycinaniu tych postów, które wykazują dosadnie, jak to działa.
Ale dochodzi nawet do tego, że 'moderatorzy' zmieniają treść postów, nie pozostawiając po takim fakcie śladu, fałszując w ten sposób intencje autora - przynajmniej dwom osobom, udało to się wyłapać. SKANDAL !!!
Zastanawiająca jest skala tego procederu (przecież nie śledzi się na okrągło, czy posty uległy zmianie (??)
A ostatnio, wypowiedzi Forumowiczów, wytykające krętactwa, obłudę, czy manipulacje, są od razu zaszeregowywane jak 'off top' i z marszu usuwane.
A obecnie, od kilku tygodni, wolność pisania na forum, dla kilku Forumowiczów została ograniczona.
Wygląda to tak, że posty, zanim się ukażą, wpierw są cenzurowane - oczywiście nie trudno się domyśleć, że te, które wytykają zakłamania, krętactwa, czy manipulacje BiuraOlewkiKlienta, nigdy się nie ukażą.
Uniemożliwiono nawet komunikowanie się poprzez PW z innymi użytkownikami tego forum !!!
Nie wiem jak Wam (wszystkim zorientowanym), ale mi poczynania Obsługi tzw. forum foulPlay, przypominają działania eSBecji z czasów PRL.
Operator, zamiast koncentrować się na 'zwalczaniu' przyczyn ciągłego (od lat !!!) uskarżania się klientów, swoje siły skupia na pacyfikowaniu tych, którzy przy każdej sposobności, wytykają operatorowi, notoryczną nieudolność, krętactwa, czy wręcz oszustwa.
=============
O (nie)SKUTECZNOŚCI PRZENOSZENIA NUMERU DO P4.
Od wielu lat można przenosić numer(-y). Jak dotąd, P4 nie naumiało się jeszcze tej czynności.
Ostatnimi czasy, nietrudno jest zostać 'wyróżnionym" głuchym telefonem i to nawet przez kilka dni. A jak już się uda "uaktywnić" numer, to nie można się pod niego dodzwonić - osoba dzwoniąca słyszy "nie ma takiego numeru".
Ile jeszcze czasu, P4 potrzebuje na naukę przenoszenia numerów ??
Tym samym PRZESTRZEGAM wszystkich nieświadomych ryzyka, jakie niesie "korzystanie z usług" tego operatora.
ZaletyBliskość salonów
WadyBeznadziejnie działające usługi, totalny brak szacunku dla klienta
Prawie od zaistnienia tego operatora
~tuptak / 2020-03-23 21:34
Ocena: 1.33 / 5
Podobno nieważne jak się współpracę zaczyna, ale ważne jak się kończy. Chciałbym się podzielić moimi spostrzeżeniami o tym, jak się z Play kończy współpracę. Otóż po 2 latach, w związku z tym, że oferta firmy już nie jest tak atrakcyjna, zdecydowałem się na przejście do konkurencji, która wszystkie moje numery wypowiedziała. Jakież moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę na 105 PLN. Dziś dowiedziałem się, że mam numer zbiorczy, z którego nie korzystam a za który muszę zapłacić haracz, ponieważ go nie wypowiedziałem. Oczywiście numer ten jest nieaktywny, wirtualny, z którego nie korzystam. Uważam to za nieuczciwe, uważam za chowanie za kruczkami w umowie chęci wyciągania za nic nie robienie (nawet moje konto w Play 24 zostało usunięte) pieniędzy od nieświadomych konsumentów. Myślę, że nie doceniają Państwo w pogoni za zyskiem czegoś nazywanego marketingiem szeptanym. Ja osobiście, zarówno prywatnie jak i zawodowo, nie będę rozważał Play jako operatora, z którym chciałbym zawiązać współpracę
~Twiko79 / 2021-10-10 08:27
Ocena: 1.33 / 5
Masakra i tyle powinno wystarczyć.
Prędkość internetu to 1 mbps
A obsługa odpisuję na reklamację że zużyto 8 GB przez miesiąc z 150 GB I jest wszystko ok
Banda zlodzieji
Czekam aż będę mógł przenieść numer do plusa i zapomnieć o dziadostwie.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!!!
~Twoja stara / 2024-02-11 16:04
Ocena: 1.33 / 5
Zasrani oszuści już drugi raz mi zajebalo z konta pieniądze chociaż włączyłem pakiet to okazało się że się nie włączył ale dwa razy debile zasrane potrafili przysłać mi wiadomość że doładowałem telefon za 30 zasięg spoko tylko obuga i system tej firmy jest do dupy nie polecam