strona 69 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~andżej / 2023-06-20 11:03
Wieloletni klient dostaje gorsze oferty niż nowy. Po długotrwałej walce o lepszą ofertę przychodzi czas na bezsensowną rozmowę z działem promocji, który przedstawia przez telefon ofertę, którą później trzeba zatwierdzić mailowo, a w przesłanej ofercie zupełnie inne warunki niż obiecywano... Nie polecam -
-
~Kornelia / 2023-06-19 14:18
Internet to jakaś porażka(router oraz komórkowy). Przez pewien czas działał dobrze, później coraz gorzej. Niby za dużo zuzyawlaimsy to dokupiliśmy większy pakiet. Minęły 4 mieiscae i jest coraz gorzej. Telefon a router jest z całkiem innej oferty i na inne osoby więc chyba ogólnie mają problemy z siecią. Zasięg niby dobry a żadna strona nie chce się załadować. Porażka ZaletyBrakWadyZasięg internetu -
~xxx / 2023-06-19 13:49
Jest to najgorsza firma, już żadnej umowy z nimi nie podpiszę ich przedstawicielka skroiła mnie równo, a reklamacji nie uwzględniono.
Ich przedstawiciele to naciągacze. Płaciłam 65 zł abonament w tym nowy telefon, teraz nowa umowa bez telefonu też 65 zł, a jak się dowiedziałam od innego przedstawiciela tej firmy, że dla mnie mieli umowę taką samą tylko za 35 zł. czy nie oszustka? Mam u nich jeszcze abonament na TV i telefon, kończy mi się w grudniu, jak będą chcieli nowej umowy to już u nich nie przedłużę, a jak się skończy umowa na ten oszukany abonament telefoniczny to też z nimi dalszej nie podpiszę, są naciągaczami tylko prowizja dla nich się liczy. Kiedyś byli o.k. teraz nie, a to dlatego że firma im na to pozwala bo klient taki jak ja umowy nie widzi.
Reklamacji nie uwzględniliZaletyżadnych, klient dla nich nic nie znaczy takie mam doświadczenie.Wadyzła obsługa naciąganie brak umowy na papierze. Uwaga! Do podpisu dają tylko puste pole, umowy klient nie widzi, robią to tak by jej nie czytać ofert też nie mają jak kiedyś były porozkładane dla klienta, teraz jest oferta ustna, taka która daje lepszą prowizję. -
~Bartek / 2023-06-19 08:25
Kilka razy zgłaszałam problem z telewizja, obsługa play jest fatalna, oszukuje wyłudza pieniądze i w razie problemów piszą ze nic nie są w stanie zrobić. Naprawić nie, pomoc nie, zakończyć umowy nie. Tragedia, płakać się chce ZaletyNie maWadyPakiet telewizyjny raz ma kanały raz nie. Obsługa klienta straszna! Chamstwo -
~ZYGA / 2023-06-18 16:08
Nie polecam sieci Play z kilku powodów,od ponad roku jak nie lepiej zaniżają jakość usług zasięg prawie zerowy a opłaty coraz wyższe wykupione pakiety INTERNETU starczają zaledwie na 10 do max 15 dni jeszcze rok temu śmiało starczały na miesiąc,oszukują klientów jak tylko mogą zaniżają jakość internetu czasami w ogóle internetu niema a płacić trzeba i jeszcze doliczają opłatę za utrzymanie numeru tel to już jest totalne chamstwo z ich strony stanowczo odradzam sieć PLAY ZŁODZIEJE OSZUŚCI. -
~Pichas / 2023-06-14 20:11
5 dni na rozpatrzenie sprawy
Od 3 dni mi mowia ze jest to sprawa prioretytowa i wielkie goowno
Nie poleca rezygnuje
Jak juz maja klienta to juz nic ich nie obchodzi
Obsluga klienta to jakas parodia i zeby do nich zadzwonic to cie policza jak do za polaczenia do australii , a probowalem z numeru play -
~Dariusz / 2023-06-14 16:41
Informacja od operatora sieci Play:
Twoj bilans roamingowy za ostatnie 4 miesiace: dzwonisz, odbierasz rozmowy, korzystasz z SMS-ow, korzystasz z internetu wiecej i przebywasz czesciej w UE niz w Polsce. Zgodnie z Rozporzadzeniem PE i Rady UE za dwa tygodnie zaczniemy doliczac w UE do pol. wykonywanych 12 gr/min, pol. odebranych 1 gr/min, SMS-ow 1 gr/szt, transmisji danych 10,43 zl/GB jesli Twoj bilans sie nie zmieni. Szczegoly na play.pl/roaming.
Wcześniej korzystałem z sieci UPC. Pracuję poza granicami Polski przez trzy tygodnie po czym zjeżdżam do miejsca zamieszkania w Polsce na 1-2 tygodnie. Po przejęciu przez Play klientów z UPC zaczynają się kombinacje ze strony Play.Zalety0/5Wady4/5 -
~Dariusz / 2023-06-14 16:21
Nikomu nie polecam tego operatora.Idą na łatwiznę, jak najtańszym kosztem zgarnąć od klienta jak najwięcej kasy. O wielu wielu sprawach mających wpływ na wysokość opłat nie informują w czasie podpisywania z nimi umowy. Takich kombinatorów jak Pley powinno się wyeliminować z rynku. Zalety0/5Wady4/5 -
-
~Stefan / 2023-06-14 15:41
obsługa tragedia pani pracująca tam nic nie wie robi babole i nie potrafi później przyznać się do błędu i odkręcić sytuacji ZaletybrakWadywysłać panią na szkolenie -
~B... / 2023-06-14 07:23
Pracownicy Play niewywiazuja sie z warunkow zawartych w umowie... Na twoim koncie robią ca chcą bez twojej wiedzy sa niedouczeni. Zasieg jak reszta uslug bardzo... BARDZO... Kiepske ZaletyZadnaWadyOjj dużo -
~Mikołaj / 2023-06-13 22:43
Nie polecam banda złodzieji na koniec umowy duże rachunki telefon w abonament ubezpieczenie dodatkowe kupione a 600 zł doplaty -
~Eugeniusz / 2023-06-13 08:47
Najbardziej Gówniana sieć w jakiejkolwiek byłem nie polecam i ludzie nie dajcie się nabierać na ich promocje bo to największe gówno w Polsce ta sieć -
~Marcin / 2023-06-12 21:19
Jestem klientem od co najmniej 15 lat.
Dzisiaj rano wyłączono mi jakiś pakiet o godzinie 16:00 odcięto od świata dwukrotnie dzwoniłem gdzie za każde połączenie za każdą minutę Płacę jak za zboże bo 2,40 Czyli jak za hotline 0 700 najpierw rozmawiałem z panią która nie umiem odpowiedzieć mi na moje pytanie rzuciła słuchawką potem rozmawiałem z panem Bartoszem pytając Gdzie złożyć skargę również rzucił słuchawką Byłem klientem waszym 15 lat w sumie to odkąd powstaliście i to był dzisiaj ostatni dzień z wami. Dla mnie ta firma to jedna wielka kpina omijajcie szerokim łukiem.ZaletyŻadnychWadySame wady odcinają od świata internetu bez jakiejkolwiek informacji -
~MIchał / 2023-06-12 18:09
Obsługa w Bok potrafi "rzucić słuchawką". Chciałem aby połączył mnie z kierownikiem, skoro nie umie udzielić mi informacj. Nie poraz pierwszy operator pokazuje swoją max niekompetencję w obsłudze Klienta.
I o zgrozo z tymi samymi pytaniami zwróciłem sie do Orange, licząc ze będzie jeszcze gorzej i miłe zaskoczenie bo udzielono mi w sposób miły i rzeczowy wszystkich inforamcji, a tam gdzie były wątpliwości skierowano do odpowiednich działów.
Nigdy więcej bezczelsów i naciagaczy z PLAY!WadyKrytycznie słaba obsłua klienta -
~Magdalena P. / 2023-06-12 14:34
Kpina. Obsługa klienta fatalna. Kolejne zgłoszenie w dziale technicznym. Notoryczny brak internetu stacjonarnego. Kolejny raz umówiony technik, człowiek bierze dzień wolny z pracy, a technika nie ma. Kolejny raz. Dnia urlopowego ani nerwów nikt nie zwróci. Jak dzwonię na infolinię zapytać co z technikiem bo nie przyszedł, nikt nie wie co się stało. Skontaktować się z technikiem nie mogę bo nie podali numeru ze względu na Rodo, sami też nie raczą się skontaktować z ta osobą.
...a rachunki do płacenia za coś, czego nie mam, przychodzą. -
~Gabriela / 2023-06-11 10:06
Tragedia, poziom pomocy na live chat, żenada. Funkcjonalność panelu klienta tragedia. -
-
~Kylo24 / 2023-06-09 23:41
Czy można deklarować SMS-em cykliczne włączenie pakietu, którego operator nie ma już w ofercie od 5 dni. TAK... tylko w Play! Zaletywystarczająco długo na rynku, aby klienci poznali się na tragicznej obsłudzeWadytragiczna obsługa której głównym celem jest nabijanie klienta w butelkę -
~hujwielki / 2023-06-09 22:48
najgorszy internet nie pozdrawiam wszystko sie scina nie da sie grac ogladac nic tragedia jedna wielka ogolem Zaletynie maWadypredkosc ping wszystko -
~Dawid / 2023-06-09 20:56
Dziwna sprawa , wziąłem 2 telefony na abonament , gdzie kaucji za aparaty zapłaciłem 6000zl.
Przez 6 miesięcy płaciłem rachunki w wysokości 430zl , ale gdy po okresie 6miesiecy poprosiłem o zwrot tej kaucji , co nie było takie łatwe bo prosili o potwierdzenia , wypłacali to na raty (temat rzeka) to nagle rachunki wzrosły żona 200zl i dziś płace 625zl .
Wiem ze gdy tylko skończy mi się umowa pójdę do innego operatora bo to jest legalne okradanie ludzi. -
~Joni / 2023-06-09 12:47
Sklep Play Galeria Krakowska, Kraków, ul. Pawia 5. Są dwa punkty obsługi klienta. Jeden salon, a drugi tzw.wyspa. Wspaniała obsługa na wyspie, gdzie pracownicy są kompetentni, przychodzą zawsze z pomocą i ratują sytuację, która wydawała się beznadziejna. Takich pracowników, m.in. pana Macieja powinno zatrudnić się w salonie, bo na to zasługuje. W przeciwieństwie do obecnej obsługi w salonie, która jest niekompetentna, nie chce reklamować, kombinuje, żeby klient zapłacił, a potem sprawa nie jest załatwiona, np.dalej nie ma internetu. Wielokrotnie trzeba przychodzić i załatwiać reklamacje. Czuję się przez nich potraktowana nieuczciwie i wykorzystana. ZaletyObsługa na wyspieWadyObsługa w salonie
strona 69 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »