Przeszedłem z t-mobile do play co było dużym błędem już w kwestii samego zasięgu nie ma porównania do t-mobile , internet z play również jest porażka. Natomiast jeśli chodzi o obsługę pani która przedstawiała mi ofertę DOSŁOWNIE wcisnęła mi 2 nr telefonu pod pretekstem że będzie on za darmo tępa dzida za parę groszy robić z siebie dziada dobrze że go wykorzystałem
ZaletyOmijać szerokim łukiem
WadyNie ma żadnych plusów nie polecam
~Play_jest_najgorszy / 2021-01-06 07:04
Ocena: 1.33 / 5
Internet z Play jest tak słaby, że podczas pobierania mam zawrotną prędkość 37 kb/s. Od 12 ponad godzin nie moge nawet na telefonie sprawdzić wyników meczów bo nawet mi się nie ładują. W grach mam ponad 100 pingu a od wczoraj mam stałe 500 pingu. Generalnie nie polecam play najgorsza sieć jak dla mnie w Polsce. Zamiast na reklamy to by na polepszenie internetu pieniądze wydali tragedia z nimi. A i jeszcze jak coś te zawrotne 37 kb/s wraz z 500 ping jest na kablu ethernet. A co do obsługi kiedy pisze do supportu o co chodzi ze mam taki internet słaby przerzucają mnie do następnej osoby miałem tak 3 razy więcej prób nie podejme mam z tym gównem umowe jeszcze ważną rok.
Zaletynie ma
Wadyobsługa
internet
poprostu wszystko nawet reklamy
~Pleyoman / 2021-08-24 21:38
Ocena: 1.33 / 5
Zareklamowali i sprzedali mi 25MB za 3 zł (na cały miesiąc !!)w pakiecie telefonicznym do usług na kartę. Włączyłam dane komòrkowe na kilka minut i pobrało mi ponad 12 zł ze środkòw biežących.Zapomnieli dodać, že taka ilość internetu jest tak znikoma, že trudno w tym zakresie cokolwiek sprawdzić w sieci.
WadyWprowadzenie w błąd klienta
~Polka / 2021-11-09 14:33
Ocena: 1.33 / 5
Play zatrudnia celebrytów przestępców , osobiście zapłaciłam za ostatni okres rozliczeniowy miesiąc wcześniej a za tydzień odłączyli mnie - jak miło - z daleka od playa , może odrazu cię nie naciągną ale mniej otwarte oczy a najlepiej naucz się liczyć
ZaletyBrak
WadyDodatkowe opłaty z księżyca
~Przemysław / 2020-02-05 22:49
Ocena: 1.33 / 5
Jakość do ceny jest nieproporcjonalna,Trasfer danych zanika.
~Qmeo / 2021-08-22 08:17
Ocena: 1.33 / 5
Dupa
Internet to porażka
Ceny to też porażka
Cała ta firma to porażka i nieporozumienie
~qni mixer / 2024-12-16 14:37
Ocena: 1.33 / 5
Cóż,po przejęciu mojego operatora UPC przez PLAY jakość świadczonych usług zeszła na psy.Przed przejęciem nic się nie działo,a po przejęciu ciągle jak nie prace techniczne to przerwy w dostępie do netu i tak w koło Macieju.Dodzwonić się na infolinię praktycznie nie sposób więc obsługa klienta też szoruje po dnie.O słabiźnie play niech świadczy ostatnia awaria ciągnąca się od 8 grudnia 24 r,a trwa do dziś tj 16 grudnia 24 r i końca nie widać
~Radosław / 2022-12-17 19:08
Ocena: 1.33 / 5
Joł,chciałbym powiedzieć że jest grudzień a od wakacji nie działa mi internet mniej więcej dzwonię do nich co tydzień i mówią to samo.Nic nie pomogło a internet dalej działa jak gówno.
Zaletynie ma zalet
Wadynie działa wszystko
~Rafał / 2022-02-15 20:07
Ocena: 1.33 / 5
Od 7 miesięcy nie mam internetu, reklamację zgłaszam co miesiąc, internetu dalej nie ma, dostaje tylko informacje że Play rozwiązał mój problem i prosi o ocenę.
Jak dzwonię na infolinię odbierają szybko, pełna kultura, lecz nie są wstanie nic pomóc, odpowiadają ciągle to samo i na koniec proszą żeby im wystawić oczywiście opinie.
Oczywiście za wszystkie telefony do Play płacę dodatkowo.
ZaletyBrak. Szybko odbierają telefon za który ja płacę dodatkowo
Mają świetne reklamy
WadyBrak rozwiązywania problemów, mają zupełnie gdzieś klienta.
~Riki / 2022-11-30 10:27
Ocena: 1.33 / 5
Witam, unikajcie przedstawicieli handlowych z playa zwłaszcza przez telefon.
Bo jak stacjonarnie to ewentualnie jesteście w stanie złapać za mordę i wytrzaskać równo.
Przez telefon dają ci inną informację a później musisz harać płacić bo się nie zorientowałeś.
Praktyki gorsze niż z prl-u to są normalnie prawie faszyści.
Żeby zarobić każdą złotówkę chcą cię w łapać na minę wręcz na bombę.
Prześledź kilka ofert mu konkurencji a później zastanów się którą podpiszesz.
Chociaż nie wiem czy wszystkie te podmioty są jednym z syfem.
ZaletyJakoś działa telefon.
WadyUmowa przedstawiona przez operatora biznesowego nie ma się jak do rzeczywistości.
Sprawdzisz to w rachunkach.
Przed podpisaniem umowy sprawdź wszystko!
~Rire / 2022-09-26 11:38
Ocena: 1.33 / 5
Rozwiązywanie problemu przez konsultantów!! ,,Proszę wyłączyć i włączyć tel,,????????????..naprawdę -debili nie sieją ...????
ZaletyŚmiechu warte
WadyJedna-brak zalet
~rodzina z Opola / 2019-06-18 20:04
Ocena: 1.33 / 5
Witam wszystkich. ODRADZAM bardzo bycia z firmą PLAY w abonamencie. Zrobiono nas w jajo, ale to już historia. Zostało nam jeszcze 3 miesiące. Cena musi pokryć koszty reklam w np.: Piątkiem czy innymi pseudo gwiazdami a co za to idzie ogromne rachunki. Przechodzimy teraz do Orange za cztery numery telefonów wraz TV itd. w tej sieci wynosi 200 a w PLAY za trzy numery wynosi 80% tej ceny.Pamiętam do dziś gdy mówiłem, że są zbieżności w umowie, tak kręcili, że wykręcili nas na dudka. Mam dość duży wpływ na ludzi jakiego mają wybrać operatora no i tracą. Poprzez trwanie naszej umowy wypowiedziały im umowy 10 rodzin a nie wiem co robi efekt domina w tej sprawie. NIE POLECAM
Zaletybrak
Wady- trzeba bardzo uważać na umowy na odległość inaczej poprzez telefon a na umowie inaczej;
- bardzo duże opłaty za połączenie z operatorem;
- i co najważniejsze za reklamy z pseudo gwiazdami my ponosimy wysokie opłaty.
~Roman / 2019-10-23 22:11
Ocena: 1.33 / 5
Przed podpisaniem umowy kilkakrotnie rozmawiałem z moim "doradcą biznesowym" P. ... zostałem zmanipulowany i oszukany czego konsekwencją było podpisanie umowy dnia 17-05-2019 w promocji Specjalna SIM STANDARD dla Firm (30).
Przed podpisaniem umowy wielokrotnie powtarzałem że z obecnej oferty jestem zadowolony, zwłaszcza z rozliczania internetu oraz rozmów w roamingu, przedstawiałem że w obecnej taryfie nie brakuje mi internetu w Kraju jak i za granicą - na co Pani zwracała uwagę. Pani Klaudia zapewniała że oprócz tego że w roamingu będę miał 1gb a po przekroczeniu koszt kolejnego to 7 zł z groszami to poza tym będę miał tylko same korzyści, limit będzie na osobę a nie jak do tej pory na grupę.
Po powrocie z wakacji okazało się coś zupełnie innego oprócz tego że były dopłaty w transmisji danych - o czym wiedziałem, pojawił się problem z dodatkowymi opłatami po przekroczeniu mojego pobytu za granicą były naliczane opłaty dodatkowe za połączenia głosowe, SMS oraz MMS. Pragnę nadmienić że moja działalność oraz pobyt jest na terenie RP, a jedynie w okresie wakacyjnym część czasu spędzam na terenie innych Państw. Nadal byłem przekonywany i utwierdzany że zaszła pomyłka ze strony operatora. Pani Klaudia pisała reklamację w moim imieniu chociaż znała odpowiedź operatora. Pojawiały się jeszcze inne problemy niekoniecznie związane ze zmianą oferty np. naliczenie opłaty przez operatora za czas zgłaszania dyspozycji odblokowania transmisji danych przez 10 minut z terytorium Serbii - myślę ze ta sprawa powinna być załatwiona bardziej sprawnie. Po pewnym czasie kontakt z Panią Klaudią był coraz bardziej utrudniony. W tym momencie nie są naliczane opłaty za usługi telekomunikacyjne - ulga związana z przedłużeniem umowy, Bardzo się obawiam jaka będzie stawka po tym okresie.
Zaletykażda osoba z grupy ma swój limit internetu
Wadypłatne połączenia w roamingu
~Seba / 2022-09-06 19:20
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam obsługi klienta, ci ludzie są chorzy umysłowo . Potrafią z ofertami wydzwaniać po kilka razy dziennie , gorzej niż fotowoltaika !!! Możesz tłumaczyć że nie chcesz telefonów, a za godzinę i tak dzwonią
~Seba / 2024-02-14 17:43
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Brak zasięgu telefonicznego i internetu . Totalne dno . Place za usługę, której prawie nie wykorzystuje. Proponuję play aby zamiast wydawać pieniądze na celebrytów w tych swoich kłamliwych reklamach wydała je na postawienie wkoncu własnych nadaj ikow , a nie żebrała od innych operatorów. Żadna przyjemność patrzenia na telefon i oglądanie zerowego zasięgu, ciągle oglądanie wirującego kółeczka od szukania internetu . Dno, dno . Dzwoniłem na infolinię to resetują kartę co nic nie pomaga lub pytają się czy może nie mam za starego telefonu , ktofg luz może mieć słabsza antenę. Kpina . Czekam do końca umowy i już tu nigdy w życiu nie wrócę. Zerwałbym już dawno umowę, ale mam trzy numery u nich i to jak dla mnie za duże koszty chwilowo. Jeszcze raz nie polecam i odradzam .
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Sergiusz / 2022-12-22 17:49
Ocena: 1.33 / 5
Dla wszystkich zainteresowanych, uważajcie na chwyty marketingowe w play połączone z UPS. Moją żonę tak wkręcili, popisała w salonie aneks do umowy bo została poinformowana przez pracownika, że dzięki temu będzie mieć rabat na internet w UPS. Jak przyjechał pan z UPS to się okazało że żadnego rabatu nie ma. P4 przyznało się do błędu ale umowy niemożna cofnąć. A UPS jest nie podpisana. Bo się nie opłacało. I tak żona została z umową na 2 lata. Czytajcie co podpisujecie szczególnie w zakresie internetu z UPS.
ZaletyBrak
WadyBez komentarza
~Slawek / 2022-07-26 22:44
Ocena: 1.33 / 5
Brak brak jakich kolwiek pozytywow.....................
................
ZaletyBrak
WadyOszukują klienta place za internet który jest na umowie 7 GB a udostępniają mi tylko 1 lub 2 GB i mam to potwierdzone przez salon play dramat
~snajper / 2019-08-20 15:52
Ocena: 1.33 / 5
to jest śmiechu warte karta załadowana za 9 zł piszą że miesiąc internetu a koniczy sie po tygodniu złodzieje ;[ zaczyna sie pi... ta śeci
Zaletydarmowe rozmowy
Wadyinternet blokują po kilku dniach nie polecam tej śeci
~Stała klientka Play / 2024-02-03 13:09
Ocena: 1.33 / 5
Jestem od kilku lat klientką Play, mam 3 aktywne numery. To co teraz wyprawiają ze zmianami i jak bardzo nie szanują stałego klienta, woła o pomste do nieba. Nic nie zyskają tymi zmianami, a jedynie stracą klientów. Jeśli dezaktywują stan darmowy w OdNowie i zlikwidują małe pakiety SMS, minuty rozmów i internetu, bez terminu ważności, to już nie pozostaje mi nic innego jak przenieść numery, żeby nie generować niepotrzebnych kosztów. Jako stała klientka czuje się cholernie rozczarowana i nieszanowana jako stała klientka. Jeżeli firma nie dba o stałych klientów, zmienia koszty i warunki na niekorzyść klienta, to czeka ją rychły koniec w środowisku wolnego rynku. To jest wprost niewiarygodne jak trzeba być ograniczonym pod kątem rynkowym, żeby wprowadzać takie zmiany. Jako dla stalej klientki, nieudolny zarząd Play, narobił tylko kłopotów, bo jestem zmuszona szukać innego operatora i z dużym prawdopodobieństwem przeniose numery aby nie genrować niepotrzebnych kosztów.
~Stan / 2020-08-14 20:54
Ocena: 1.33 / 5
Dramat, oszukają cię z zimną krwią a potem i co nam zrobisz , reklamacje kpina.Bądzcie ostrożni bo obiecają wszystko aby tylko dostać prowizję od sztuki a potem reklamacje nieskuteczne.
Żenada a nie firma powinni jeszcze wprowadzić 3 karty w salonach.