strona 68 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »
-
~Anna / 2023-08-12 09:42
Wakacje w Europie z PLAY= przygtujcie sie na +1000 zl do rachunku !
Bedac na wakacjach we Wloszech, wlaczylam internet i w ciagu 1sek zostalam naliczona 260 zl bo nadajnik polaczyl sie z najsilniekszym w tym miejscu tj szwajcarskim. Skad my jako zwykly uzytkownik mamy wiedziec ze w tym miejscu najmocniejszy bedzie szwajcarski nadajnik? Przeciez jestem we Włoszech i otrzymalam sms "Witamy we Włoszech..."
Dla porownania koszt
Szwajcaria 1mb - 39 zl (Play ustawia limit 7mb ktory znika w 1 sek i obciaza kwota 260zl, czemu limit nie jest 1mb i kwota 39 zl?
Włochy 1mb- 0,09 zl
Uwazam ze wymaganie od nas jako konsumenta zmajomosci mapy anten satelitarnych jest stosowaniem praktyki naruszających zbiorowe interesy konsumentow.
Czy ktos z Panstwa mial podobna sytuacje? -
-
~Daniel / 2023-08-11 18:57
Witam nie polecam tej sieci nikomu, horrendalne ceny ich pakietów, brak zaangażowania pracowników w salonach i do tego po rezygnacji i spłaceniu wszystkich zaległości i tak coś doje... Twierdząc że była jakaś niedoplata i zamiast załatwić to przyzwoicie to czekają aż narosną odsetki. WadyNajgorsza sieć -
~Leszek / 2023-08-11 18:00
Są wspaniali wszystko działa perfekcyjnie, naprawa i serwis natychmiastowy. Jestem zachwycony tą siecią i wybieram ją od 8 lat nigdy mnie nie zawiedli. -
~Eli / 2023-08-11 12:49
Przestrzegam przed tym operatorem jeśli nie chcesz mieć problemów w przyszłość. Miałem umowę, którą zerwałem i zapłaciłem kary umowne bo miałem ich dość !!!!! Po tym otrzymałem kolejne faktury i właściwie nie wiem za co?! Dodatkowo prezentują mi niedopłaty na koncie z uwagi tego, że ich operator do płatności nie przekazał im pełnych kwot. Każą mi się kontaktować z operatorem płatności aby to wyjaśnić. Absurd!!!! Przecież gdy robię online płatność przez operatora do kwoty przelewu operator sobie nalicza opłatę, nie mam możliwości edycji kwoty. Teraz oni mi przekazują, że operator nie przekazał pełnych kwot. Na moje wręcz już zadanie nie potrafią mi play zrobić zestawienia kwot wpłaconych, faktur, kwot faktury i daty zapłaty. Nie są w stanie mi wykazać z jakiego powodu mam niedopłatę. Poziom obsługi przy tym jest haniebny. Mają głęboko gdzieś coś się do nich pisze. ZaletyŻadnychWadyPoziom obsługi dno totalne
Oszustwo i naciąganie
Brak pełnej komunikacji -
~Pelek / 2023-08-11 09:47
Oszuści naciągacze i kłamcy wymanewrowali mnie na ponad 3 tyś. zł UWAŻAJCIE BARDZO dokładnie czytajcie umowy szczególnie przy zakupie sprzętu !!!!!!!!
Już wiem dlaczego stać ich na takie reklamy .Zaletyabsolutnie BRAKWadynaciąganie oszustwo -
~adammalysz556 / 2023-08-09 22:09
gowno nie polecam zabrali mi frajerrzy 150gb nie polecam ie mige ogladac teda lasso 2 sezon zostalo mi 5 dni darmowe a ja nie moge dupa pieprYc Zaletynie maWadywszystko gowno -
~Monika / 2023-08-09 16:02
Szkoda słòw na tą firmę. Wyciągają kasę oszukują na fakturach. Twierdzą że usługi są wyłączone po czym okazuje się że tak nie jest.
Naprawdę czekam na koniec umowy.ZaletyBrakWadyDużo -
~Piotr / 2023-08-09 06:56
Najgorszy internet jaki mialem w swoim życiu,drogi w ch..,często się wyłącza,szybkość często nie przekracza 2mb. ZaletyBrakWadyWszystkie jakie istnieją na świecie -
-
~naiwniak / 2023-08-08 07:57
kombinują, sami zmieniją usługę i wmawiają że to na żądanie klienta wszystko by wyciągnąć jak najwięcej kasy! obsługa nie uprzejma, niekompetentna! ZaletybrakWadysame wady -
~MAK666 / 2023-08-07 23:20
Dwukrotnie czułem się okradziony, pomimo kontaktu z obsługą stwierdzili że po ich stronie uchybień nie ma i nic więcej nie mogą zrobić tragedia po rozmowie i moim stwierdzeniu ze nie rozwiązali mojego problemu zapętlone pytanie czy w czymś jeszcze mogą pomóc gdyby nie fakt że muszę mieć telefon już dawno bym go wyrzucił nie polecam ZaletyBrakWadyTyle że nie ma miejsca na wszystkie -
~Patrycja / 2023-08-05 20:31
Jakość i tercetu do dupy, nigdzie nie odbiera ani nie działa. Dzwoniąc do kogoś to zasięgu trzeba szukać. No po prostu BIEEEEDA! ZaletyŻadnych zalet nie ma!WadyWszystko wadliwe! -
~Zyk / 2023-08-05 11:31
Banda złodziei i oszustów. Posiadając grupę numerów dla pakietu grupowego w salonie potrafią rozbić grupę tłumacząc się, że nie widzą czy ktoś jest w grupie, próby kontaktu kończą się słowami, że rachunek jest zgodny z umową ALE NIKT nie chce pomóc naprawić błędu tej p**** z salonu, przestrzegam i nie polecam. Dałem się w to złapać, gdy 14 dni minęło od przedłużenia umowy i dostałem kary za nie pełną grupę. Dopytujcie się za każdym razem i nie dajcie sobie wcisnąć żadnego dodatkowego GÓWNA z którego i tak nie będziecie korzystać. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM ZaletyŻADNYCHWadyWSZYSTKIE -
~Miria / 2023-08-05 07:03
Złodzieje. Obsługa firm tragiczna. Doradca Monika H. chamka, oszustka. Jej koleżanka ukradła telefony i wkopała w to klientów play. Sprawa w prokuraturze. -
~Ela / 2023-08-04 19:57
WSZYSTKO TYLKO NIE PLAY.
Przeczytałam kilka opinii. I potwierdzam. Obsługa klienta fatalna. Dopisuja do rachunku bezpodstawne koszty. Ja myslmę , że najwyższy czas zgłosic te firmę do Prokuratury. Jestem przekonana , ze podczas kontroli znajda wiele nieprawidłowości. Zbyt wiele osób skarzy sie na wyłudzenia i brak mozliwości uczciwego kontaktu.
PLAY NIE
NIE
NIEZaletyBrakWadyNieuczciwość -
~Macgyver / 2023-08-04 19:16
Tyle lat a teraz badziewie jakich mało,zasięg jak w 18 tym wieku,choć Indianie szybciej się kontaktowali.Cygany jedne jak i reszta ZaletyBrakWadySame -
~Kh / 2023-08-04 10:16
NNIE POLECAM !!!! Kłamia, obiecują złote góry, naciągają a później wychodzi inaczej. Nie ma do kogo się zwrócić z reklamacja, obsługa klienta koszmarna. Nie korzystać z ich uslug! Przestrzegam! -
-
~Nim / 2023-08-04 09:13
Najgorsza sieć w Polsce. Reklamują się a maja dużo gorsze oferty . Żałuję że się przeniosłam. Na fakturach wyróżniają różne inne opłaty, których w pozostałych sieciach w ogóle nie mają. Zbijają hajs na niedopowiedzeniach. Nie polecam. Czekam do zakończenia umowy i przenoszę się. -
~Doris / 2023-08-04 06:37
Obsługa klienta masakra. Dzwoniłam aby zrezygnować tylko z ubezpieczenia telefonu, a pani która mnie obsługiwała źle zaznaczyła i potwierdziła że rezygnuje z nowej umowy która podpisaliśmy z mężem dwa tyg wcześniej. I zadzwonili że musimy oddać im sprzęt i tak zostaliśmy bez telefonów. Nie polecam tej firmy nikomu omijajcie ich jak tylko możecie szerokim łukiem. Obsługa klienta nie sympatyczna wyjaśniali sprawę ponad miesiąc i tak nie wiedzieli o co chodzi po odsłuchaniu nagrań z rozmów swoich i powiedzieli że to nasza wina i musimy zdać urządzenia niekompetentni pracownicy. Tyle lat byliśmy u nich w sieci braliśmy najnowsze telefony , a zostaliśmy potraktowani jak śmieci. WadyBrak kompetencji pracownikow -
~Kamil / 2023-08-03 06:30
Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta Zalety
Zasieg okWadyObsługa klienta -
~Jestem wieloletnim klientem i niedługo / 2023-08-02 21:08
Tragiczna obsługa klienta. W ciągu 1 godziny zmiana propozycji oferty jak w kalejdoskopie. Pan twierdził, że z dnia na dzień zmienia się oferta. No ok, ale w ciągu kilkunastu minut? Pan zaproponował mi pewną kwotę za zamawianą usługę. Na takie warunki przystałam. W trakcie wypełniania danych okazało się, że usługa będzie droższa. Pan mi nawet zaproponował "lepszą" cenowo ofertę - zamiast 85 zł/mc miało być 95 zł/mc. Nie wiem co to za Play'owska matematyka. Pojawiły się problemy z systemem, kiedy to miał zostać ustalony termin montażu usług. Czekałam kilka minut na infolinii, po czym Pan powiedział, że bezsensu, żebym czekała, bo nie wiadomo kiedy system zadziała, więc oddzwoni. Była to sobota, do środy zero odzewu. W środę zadzwoniłam ponownie, ponieważ pilnie zależało mi na rozpoczęciu korzystania z usługi i trafiłam na "przemiłą" Panią. Oczywiście, zaproponowała mi jeszcze wyższą kwotę za usługę i ok. tygodniowy okres założenia usługi. Stwierdziłam, że w takim razie się wstrzymam. Pani powiedziała, żebym zadzwoniła zdecydowana, bo jutro może być wyższa cena. Opowiedziałam, że jednak coś jest nie tak, skoro za każdym razem kwota jest wyższa i zmienia się nawet w ciągu jednej rozmowy. Pani stwierdziła, że to jest jak najbardziej tak, bo dopiero jak wpisze moje dane to wie z kim rozmawia. Ok, ale w przypadku rozmowy z Panem to już po tej informacji podał mi kwotę za usługę i w trakcie wypełniania danych do umowy kwota została zmieniona. Z Panią nie miałam zamiaru więcej dyskutować, ponieważ szkoda nerwów na głupotę - założyła swoją teorię i w nią brnęła - jej kulturę. Radzę unikać, jeśli nie chce się tracić energię na takich ludzi i taką firmę WadyObsługa klienta
strona 68 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- nastepna »