Niestety ale absolutnie odradzam. Owszem Play kusi swoją ofertą, niskimi cenami, dużą ilością internetu itd. Niestety rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Zasięg to całkowita porażka, nawet w dużych miastach np. w Krakowie częsty problem. Kolejna sprawa to internet, który w mojej ocenie jest tragicznie niskiej jakości. Jako takie połącznie z Internetem możliwe tylko przez LTE (3G, H+, Edge - praktycznie zerowy transfer). Osobiście gdy tylko będę mógł (koniec umowy już blisko) to natychmiast zmienię operatora. Czasem nie warto się "łakomić" na niską cenę kosztem jakości usług.
Wady- słaby zasięg
- słaby internet
~Pablo / 2022-07-10 10:31
Ocena: 1.33 / 5
Straszna słaby i niestabilny internet...
Obsługa klienta jest fatalna, czekam do końca umowy i nie przedłużę, wolę płacić więcej niż też, niemało i też nie mieć internetu
ZaletyNie ma w tej sieci takiej
WadyPłacisz za internet, a praktycznie go nie ma.
~Pani / 2024-11-04 15:48
Ocena: 1.33 / 5
Zamiana UPC na Play to mój największy błąd. Ostrzegam, jakość sygnału tragiczna, internet " stoi" , nie można nic płynnie obejrzeć. Ograniczona usługa w stosunku do UPC. Brak wielu funkcji: serii nagrywania, przewijania, w trakcie nagrywania brak możliwości oglądania na żywo tego programu. Jakaś masakra. Konsultanci zaprogramowani jak po praniu mózgu, cały czas to samo. ODRADZAM!!!!!!
ZaletyBrak
WadySystem niedostosowany do funkcjonowania, brak szczegółowych informacji.Wprowadzanie w błąd klienta.
~Patryk / 2023-03-11 13:08
Ocena: 1.33 / 5
Nie Polecam. Ludzie na infolinię, czacie brak pojęcia o sprzedaży... Wciskają ci popadnie.
ZaletyŻadne
WadyBrak komunikacji z klientem
~Patryk / 2023-11-08 17:25
Ocena: 1.33 / 5
Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)
Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWysoki i niestabilny ping
Tragiczne osiągi w trakcie dnia
~Paweloooooo / 2023-01-21 20:50
Ocena: 1.33 / 5
Żenada i oszustwo a obsługa techniczna w sobotę tylko do 18 a ja bez internetu i za co tu płacić
ZaletyA idź pan w h..!
WadyOlewka klienta z długim stażem. Ja wysiadam z tego wagonu!!!
~Paweł / 2021-03-16 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Jestem z Play od kilkunastu lat i widzę jak na przestrzeni tych lat spadała jakość usług, jakość obsługi klienta oraz jak rosną ceny. Właśnie kończy mi się umowa, a Play przygotował mi 'super' ofertę, więc porównałem ją z ofertą jaką dostaje całkowicie nowy klient i okazało się że jest TAKA SAMA. Oferta kosztująca w Plusie około 85zł w play 125... Kpiny. Do tego nie wyjaśniona sprawa dotycząca wypowiedzenia umowy do które przysłano mi uszkodzony telewizor oraz coraz gorsza jakość usług, zwłaszcza Internetu. Obsługa klienta potrafi jedynie przepraszać i nic się nie da z nimi załatwić. Nie polecam tej firmy.
ZaletyObecnie brak
WadyJest ich sporo. Zaczynając od oferty, poprzez obsługę klienta, ceny, a na jakości samych usług kończąc.
~Paweł / 2024-07-15 10:43
Ocena: 1.33 / 5
Usługi tej firmy są coraz gorsze. Wsparcie nieistniejące. Caty RCS nie działają tylko u nich. Nowe telefony nie są umieszczane na liście ("na chwilę obecna proszę uzbroić się w cieplikowść"). Dodam że są to nowe telefony Samsung.
Naprawdę dno.
WadyBrak aktualizowania systemów
~Pepe / 2021-10-16 18:17
Ocena: 1.33 / 5
Operator nie wywiązuje się z umowy. Na liczne zgłoszenia tłumaczą się chwilową awarią sieci która jest co drugi dzień. Zrywają transfer przy pobieraniu plików większych niż 40 Mb. Internet na kartę bez limitu za 49 zł to żart. Transfer od 24 do 128 km/s tłumaczą że oni na umowie gwarantują tylko minimum 16 kb/s. Jeszcze pół roku temu chodziło 258-985 kb/s. Wypowiadam umowę bo żenada i złodziejstwo.
Zaletybrak
WadySame wady. Operator nie wywiązuje się z obiecanego transfery. Youtube nie dziła. 3 sek filmu i cięcie na 10 sek
~pinaaa / 2019-08-23 11:56
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tej sieci. Od lat w niej jestem ale wyczekuje tylko konca umowy. Dostalam od nich trefny telefon (poraz kolejny) gdzie w przeciagu 6msc od wziecia go byl juz 2 razy w naprawie. Mimo ze z ich winy to odwrocili kota ogonem i podczas transportu do serwisu tak go uszkodzili ze telefon nadaje sie juz tylko do wyrzucenia. Zlozylam reklamacje z tutulu rekojmi ale tak jak sie spodziewalam przegralam. Nigdy wiecej nie przedluze umowy w tej sieci.
ZaletyBrak zalet
WadyTrefne telefony. Czesto sie psuja i uszkodzaja je podczas wysylki do serwisu a zrzucaja wine na klienta.
~pio / 2019-09-23 13:17
Ocena: 1.33 / 5
Dodają jakieś dziwne faktury w jednym miesiącu mialelem trzy i nikt nie wie za co szkoda gadać
WadyNie mila opsuga
~Piotr / 2021-02-18 11:02
Ocena: 1.33 / 5
żenująca banda oszustów i naciągaczy, powinna zniknąć z rynku żeby ludzie nie tracjili pieniędzy i czasu na kopanie się z tym molochem. Byłem klientem przez parę lat, było słabo więc postanowiłem zmienić, firma sabotowała przeniesienie numeru, ciągłe wizyty w salonie, telefony na infolinie i odkręcanie czegoś co ktoś „przypadkiem” źle ustawił w systemie. Np. scedowano mój numer telefonu na inną osobę ( oczywiście bez mojej zgody i pojęcia, że coś takiego się wydarzyło, do tego potrzeba oświadczenia woli obydwu stron, byłem w salonie sam, druga osoba zupełnie przypadkowa o niczym nie wiedziała ) , po scedowaniu odmawiano mi udzielenia informacji na infolinii o toku sprawy przeniesienia – gdyż przestałem być właścicielem numeru – granda! Po przeniesieniu numeru firma naliczała mi opłaty jeszcze przez parę miesięcy, gdyż okazało się, że poza telefonem z którego korzystałem, w ramach zawartej umowy miałem jeszcze jedną usługę z której nigdy w życiu nie skorzystałem, ale ta druga usługa której nie byłem świadomy była podstawą do nierozwiązania umowy i naliczania mi opłat z tego tytułu, oczywiście w salonie zapewniano mnie że moja współpraca z firmą play została zakończona. Na skutek machloji pracowników tej patofirmy zapłaciłem około 150 zł za coś czego nie używałem, straszyli BIKem, co miałem zrobić? kopać się po sądach z tym patokoniem, straciłem mnóstwo czasu, 150 zł to niewielkie pieniądze, ale wolę je dać uczciwym ludziom niż oszustom.
~Piotr / 2022-11-24 16:03
Ocena: 1.33 / 5
Wasz internet to może był dobry 5lat temu teraz non stop.zawieszqnie się nawet na you tubie w wielu miejscach zasięg tak słaby że nawet siec gubi mieszkam w Poznaniu i trudno w to uwierzyć ale tak jest nie polecam nikomu
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie jakie mogą być
~Piotr / 2023-01-04 09:43
Ocena: 1.33 / 5
W centrum miasta (Żory) transfer w godzinach szczytu nie istnieje. Kontakt z BOK coraz gorszy i bardziej irytujący, procedury nastawione na zagadanie istoty tematu tysiącem kretyńskich pytań. Firma niepoważna, bez elementarnego szacunku dla swoich klientów. O rzetelności kupieckiej nigdy w życiu nie słyszeli. Ewidentna masówka dla naiwnych.
ZaletyMoże kiedyś jakieś były. Dzisiaj są gorsi o najgorszych.
WadyTypowa korporacja. Niestrawna dla normalnych ludzi. Kompletne zero w jakości i rzetelności w obsłudze i likwidacji problemów.
~Piotr / 2024-10-29 19:20
Ocena: 1.33 / 5
Od momentu przejęcia UPC nie ogarniają tematu. Totalny chaos i brak profesjonalizmu. Poziom bezczelności i aroganji godny ruskiego OMOnowca.
~Piotrek / 2020-04-02 10:50
Ocena: 1.33 / 5
Fatalna sieć, internet bez żadnych możliwości a obsługa klienta, szkoda gadać.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele żeby wymieniać
~Piotrek / 2021-02-27 15:55
Ocena: 1.33 / 5
Witam, zdecydowanie NIE POLECAM. Jestem u nich od wielu lat i tak jak kiedys bylo OK, tak z biegiem czasu coraz gorzej. Coraz wiecej tez slysze negatywnych opinii od znajomych itd. Rozmawialem tez z osoba ktora pracowala w tej sieci, glowa mala jak zaczal opowiadac jacy ludzie tam pracuja i co sie tam dzieje i na czym polega podejscie i do samych pracownikow tej sieci i do klientow. Ale przechodzac do rzeczy... Dwa lata temu przedluzalem umowe na 3 lata wraz z telefonem flagowym, niestety przyszedl mi z wada ekranu, odklejal sie w niektorych miejscach. Mimo ze zglosilem to po 2 dniach, to niestety zgloszenie rekojmi oraz zażądanie wymiany na nowy nic nie dalo, cwaniaczki sobie zapewnili zapis ze w razie takiej sytuacji moga w serwisie wymienic uszkodzona rzecz itd. Wyslalem do serwisu i zglosilem do do play, z serwisu i od play dostalem informacje ze nie moga mi wymienic telefonu na nowy, poniewaz wymiana telefonu przewyzsza koszta naprawy... haha... Smiech na sali... No sila rzeczy skoro telefon NOWY to chyba logiczne ze przewyzszy to koszta naprawy. Klucilem sie miesiacami, bylem tez u adwokata i stracilem na to okolo 500 zł i nic z tego nie uzyskalem, nie pomoglo, bo wszystko psuje ten zapis ktory ich chronil ze moga mi wymienic uszkodzona czesc i psul to tez fakt ze wzialem telefon na firme. Tyle ze z jakiej racji mam w ten sposob placic za bledy producenta ktory wypuscil taka sztuke wadliwa, jesli kupuje NOWY telefon to NOWY a nie PO-SERWISOWY, bo jesli kupuje NOWY i oddaje od razu do serwisu to tak jak bym kupil poserwisowy, a poserwisowe i OUTLETOWE sa tansze, a ja zaplacilem jak za NOWY a mam tak naprawde po-serwisowy. Nie ma tez co z nimi rozmawiac o tym i zalatwiac czego kolwiek. ONI NIE CZYTAJA tez pism z tego wychodzi, bo po dwoch tygodniach od zlozenia pisma skontaktowal sie ktos ze mna w sprawie wlasnie tego pisma i ta kobieta nie byla kompletnie swiadoma tego co tam jest, czyli nie czytala i nie miala tego przed swoim nosem... Tam dzialaja schematami z klapkami na oczach, czlowieka traktuja po lebkach, zle i na odwal sie. Traktuja milo tylko przy zawieraniu umowy itd, a potem, to juz tragedia, nie jest klient niczego wart. Ja pomimo tego ze jestem tam lata z nimi lojalnie, zawsze biore flagowe telefony, a potraktowali mnie jak ostatniego chama ktoremu nie przysluguje wymiana telefonu po tym jak z fabryki dostalem na dzien dobry wadliwy....
DOBRA DLA WAS RADA... Starajcie sie nie brac telefonu na FIRME, starajcie sie kupowac tylko przez internet, unikajcie kupna u agentow i w salonach. Kupicie na internecie, to przysluguje Wam przynajmniej 14-dniowy okres zwrotu, oraz kupujac jako konsument, przysluguje Wam opieka Rzecznika Praw Konsumenta, a jak macie dzialanosc jestescie prawie na przegranej pozycji na dzien dobry...
ODRADZAM TA SIEC, ja przechodze z koncem umowy gdzie indziej, moi rodzice tez. PZDR
Lepiej tez kupic telefon z rynku wolnego niz u nich, zarabiaja na tym duzo, a na karte za ta sama kwote mamy te same uslugi praktycznie a i nie jestesmy zobligowani.
ZaletyNie ma takich na dzis dzien wg mnie
WadyTo co w opisie i jeszcze inne zdecydowanie sie znajda, bo jest ich wiele
~piotrekgranie12 / 2023-07-18 14:16
Ocena: 1.33 / 5
nie polecam pobieranie dosłownie 100kb/s a ping 200 przy dobrych wiatrach
Zaletybrak
Wadybardzo słaba sieć oraz ping
~Piwonia / 2020-06-22 14:58
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo się rozczarowałam tą siecią. Nie mam nigdzie zasięgu, a Internet jest okropny!!
~Plaaaaj / 2022-07-05 18:14
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia tragedia tragedia :)
Jako, że jestem tuż pod nadajnikiem to... Nie mam internetu od kilku dni :)
Wiele razy dzownione, kilka razy wizyta w salonie i po żadnym z powyższych nie było poprawy. Człowiek tylko im płaci wywiązując się z umowy ale przykre jest, że w drugą stronę to nie działa :)
Powinniście dostać pozew zbiorowy bo to jest problem większości waszych użytkowników :) wchodząc do sklepu i płacąc za towar wychodzi się z zakupami u Was reklamówka z zakupami była by zupełnie pusta :)