Po przejęciu UPC przez firmę Play, niestety jakość świadczonych usług znacząco się pogorszyła. Regularne spadki jakości internetu i nagłe poprawy po kontakcie z obsługą klienta sugerują działania dalekie od prokonsumenckich standardów. Jest to szczególnie frustrujące, gdy problemy z połączeniem powracają po kilku dniach, co sprawia wrażenie tymczasowych i nieuczciwych rozwiązań. Zalecam, aby na wszelki wypadek mieć dodatkowe usługi internetowe od innego dostawcy, gdyż Play potrafi zawieść nawet w godzinach pracy, odłączając sieć bez uprzedzenia. Taka postawa nie sprzyja budowaniu zaufania.
ZaletyNic
WadyWszystko
~kiedystobylplay / 2021-02-11 14:34
Ocena: 1.33 / 5
Obługa : brak pomocy, brak konkretnych odpowiedzi na reklamacje.
Infolinia platna nawet gdy dzownie w sprawie bledow po stronie Play. Wycofali mozliwosc skladania reklamacji online.
Brak mozliwosci otrzymania duplikatow faktur.
Ale co najwazniejsze: zrywa polaczenie mimo ze sie nie przemieszczam. Resetuje zasieg, juz drugi raz w 2021 ogolnopolska awaira (brak calkowity internetu oraz zrywanie polaczne). Po stronie Play - nie widza problemu poniewaz nie widza takich polaczen. Fakt ze jest kilka nastepujacych po sobie polaczen po 3-4 sekundy - nie widza problemu.
Mam wiele numerow: Wylaczyli nadajniki w jednej lokalizacji tak ze zasieg z 4 kresek obecnie jest 0kresek - nie jest to powod do skladania reklamacji.
A czy miał ktoś problem z płatnościami ? W sensie że wszystkie faktury miał opłacone a u nich dalej widniała nie opłacona faktura? Już kilka dni z tym walczę
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Kiobe / 2021-11-23 23:07
Ocena: 1.33 / 5
Dla mnie to najgorsza sieć. W poprzednim roku "Doradca" wprowadził mnie w błąd dodając kolejne nr, abym miała wyższe rachunki i zażądał kaucji 3 tys. zł. Potem, gdy 2 miesiące leżałam w szpitalu - za przeproszeniem w dupie miał moje uwagi odnośnie nie prawidłowo naliczonych faktur i próśb odnośnie pobrania opłat za 2 miesiące z kaucji. Dla mnie to złodziejska sieć, pełna młodych "doradców" oszukujących klientów i wprowadzających w błąd. Zależy im tylko na zawarciu umowy, a potem mają klienta za przeproszeniem w ...
Zaletyżadnych i obsługa fatalna
Wadywprowadzanie klienta w błąd w celu wyższych rachunków i olewanie wszelkich uwag, brak ochrony internetu pomimo takiej usługi- płaci się za nic, fatalna obsługa, która nie umie udzielić informacji i rozpatrzyć reklamacji. NIE POLECAM NIKOMU i nie jest to tylko moje zdanie.
~kjubo / 2022-10-27 19:06
Ocena: 1.33 / 5
internet tragedia, mobilny tez nie jest wyśmienity
~Klak1 / 2024-06-07 15:20
Ocena: 1.33 / 5
Banda oszustów, abonament z laptopem brany na raty przez telefon i oczywiście 24 miesiące, co się okazało na 24 miesiące to sam abonament a laptop na 37 miesięcy. Oczywiście zapewnienia że można płacić przez aplikację ...... która nie pokazuje opłat ratalnych i wciągnięcie ludzi w zadłużenia... Złodzieje
~Klient / 2019-02-21 18:32
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam . zasieg masakra i doliczaja swoje pakiety ktorych nie mozna wylaczyc.
ZaletyBrak zalet
WadyZasieg
~Klient / 2022-10-04 18:16
Ocena: 1.33 / 5
Internet w ostatnim czasie to porażka, z utęsknieniem czekam końca umowy
WadyB. Słaby internet
~Klientka od 2010 / 2018-07-30 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Kiedy kupowałam u nich pierwszy starter na kartę, wszystko było OK, ale to był rok 2010. Tu, gdzie się przeprowadziłam, rozmowy można było prowadzić z każdego punktu domu. Od 3-4 lat jest coraz gorzej. Zaczęłam brać w abonamencie smartfony i jakość połączeń jeszcze się pogorszyła, zwłaszcza od ostatniej umowy podpisanej w maju 2017 i kiedy wzięłam smartfon Lenovo. I nie chodzi o ten mój egzemplarz, czy potencjalne wady dość nowej karty sim. Play - nie dość, że ma coraz gorszy zasięg zwłaszcza na terenach poza miastami, to jeszcze wciska telefony, które pogarszają dodatkowo całą sytuację i chodzi o modele, a nie p=o poszczególne felerne egzemplarze. Kilkukrotne zgłoszenie problemów nie przyniosło efektów: "sygnał do pani dochodzi". Druga gadka: "Play wzbogaca swoją infrastrukturę, buduje nowe nadajniki". Ciekawe gdzie, bo na pewno nie w mojej okolicy. Proponowaliśmy postawienie nadajnika na terenie należącym do członka naszej rodziny, żeby poprawić zasięg w naszej okolicy (sprowadzają się tu ludzi, a inni przyjeżdżają na wakacje i spędzają każdy weekend od wiosny do jesieni, więc to się opłaca) - nikt nie odpisał, choćby odmownie.
Obecna umowa jest więc moją ostatnią.
Wadyceny usług, coraz gorszy zasięg, słaby rozwój infrastruktury, bezradność konsultantów, ciągle te same gatki w odpowiedzi na zgłoszenia złego zasięgu nic nie wnoszące do sprawy i nie poprawiające sytuacji zgłaszającego
~klientOdWieluLat / 2024-07-29 11:39
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja - tylko w warunkach stworzonych przez UPC jeszcze się trzyma, wariant telewizji przez sieć to ściema; nic nie działa, jeżeli sieć pada...
Obsługa klienta - profesjonalna wyłącznie po stronie byłego UPC, ale wyłącznie przy kontakcie z osobą fizyczną. Emulator MIA to porażka. kto to wymyślił - ten naprawdę nie lubi play'a...
Teraz telefon... Play24 to żart. Jedyny plus, to łączenie z osobą fizyczną. Funkcjonalnie - działa wszystko poprawnie. Cena - można przeżyć. Ogólnie - nie polecam operatora
Zaletyniewiele... telefon działa, smsy dochodzą... tyle zalet
WadyWszystko poza tradycyjną telefonią, uzupełnioną o smsy...
~Klientplay / 2022-10-20 19:05
Ocena: 1.33 / 5
Zawarłem umowę na internet stacjonarny w styczniu 2022. We wrześniu poprosiłem o przeniesienie łącza z powodu przeprowadzki. 2 wizyty techników umówione 2 wizyty odwołane tak o. Z tego jedna wizyta odwołana 3 dni po faktycznym terminie wizyty. Na infolini niczego więcej nie można się dowiedzieć co dalej bo maja czas na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Wypowiedzenie umowy wiąże się z większymi kosztami niż faktyczne płacenie miesięcznie do końca okresu( przynajmniej tak pan konsultant twierdzi podając kwotę przez telefon). Po tylu lata współpracy szczerze już nigdy nikomu nie polecę play.
ZaletyBrak
WadyKontakt z infolinia
Podejście do klienta
Kompetencja pracowników
~Koma / 2020-10-20 07:44
Ocena: 1.33 / 5
Jeżeli w sieci nie poprawi się zasięg to będę zmuszony przenieś numer bo to jest tragedia z tym zasięgiem jeszcze rok temu był dobry zasięg A teraz nie ma go
ZaletyBrak zasięgu
WadyBrak zasięgu
~Kris / 2025-10-02 15:50
Ocena: 1.33 / 5
Niestety panie konsultantki wprowadzaja w bład-byle zawrzeć umowe,nie informują o tym ze jak sie nowa umowe zawiera to srodki pozostale na koncie sie kasuja-moja ostatnia umowa z play
~Krison / 2023-01-24 19:03
Ocena: 1.33 / 5
Niestety play się nie popisał i stracił klienta. Najpierw zachęcają do zmiany oferty ze względu na tańsze połączenia, żeby za kilka dni znacząco podnieść ceny bez żadnej informacji. Na infolinii nic o tym nie wiedzieli i na pytanie dlaczego na stronie są stare ceny a w apce są nowe i tak są naliczane połączenia, pada odpowiedź po dłuższym oczekiwaniu, że nie zdążyli zaktualizować a informacja pewnie jakaś dotrze z czasem. Kpina. Play to niestety żal, żenada, wstyd.
ZaletyBrak
WadyNaliczanie nowych stawek bez jakiejkolwiek informacji o tym. Obsługa klienta to porażka
~Krokus / 2023-10-29 19:50
Ocena: 1.33 / 5
Katastrofa. Od kiedy UPC przejęli (korzystałam kilkanaście lat) tylko same problemy. Codziennie po 2 - 3 godz. brak dostępu do tv (pokazuje "error" i brak połączenia). Internet chodzi bardzo wolno albo wcale. Powinni być zlikwidowani natychmiast. Jedno wielkie oszustwo.
ZaletyBrak
WadyWyłącznie same wady. Cena nieadekwatna do poziomu usług.
~Krystian / 2023-11-18 11:37
Ocena: 1.33 / 5
Totalny szajs , co chwilę brak zasięgu, tragiczny internet, bardzo słaby zasieg gdziekolwiek jestem, jak skończy się umowa to uciekam bo gorzej być nie może. Dzisiaj np inni do mnie dzwonią i mogą się dodzwonić a ja nie mogę xD ???? jakby co to faktury opłacone.
ZaletyZalety? Aplikacja jest ok a tak poza tym to nie ma ????
WadySzkoda pisać bo zedrę linie papilarne.
~krysz / 2023-10-20 14:10
Ocena: 1.33 / 5
przeniosłem 3 telefony do sieci pLAY. termin przeniesienia numeru jest w styczniu. z 1 numerem był problem, więc firma pLAY włączyła na tym numerze kartę tymczasową i jak powinienem za 3 numery i Internet płacić 123zł to teraz za 1 nr i Internet każą płacić 92zł.
Złodziejstwo !!! nie polecam. Mam jeszcze 2 numery do przeniesienia ale nigdy w życiu do tej zasranej firmy.
Sprawa pójdzie do Rzecznika Praw Konsumenta...
Zaletymniej niż zero, żenada
Wadyobsługa, infolinia, postepowanie z klientem,
~Krzychu / 2023-11-21 14:54
Ocena: 1.33 / 5
Internet u operatora jest fatalny, nawet w tak dużym mieście jak Poznań. W wielu miejscach jest bardzo słaby bądź niedostępny, mega zamula! Nie polecam nikomu. Opinia obiektywna i z mojego punktu użytkowania.
~Krzysiek / 2022-11-14 12:47
Ocena: 1.33 / 5
Witam. Musze wstawic bardzo duzy negatyw. W dniu 11.11 zostala pobrana mi oplata aktywacji pakiety. Dostalem potwierdzenie sms o wlaczeniu, ale coz po naglym braku mozliwoci wysylania smsow i dzwonienia okazalo sie ze play nie wlaczyl mi tej uslugi. Czuje sie oszukany i okradziony przez państwa zabraliscie pieniadze i nic nie wlaczyliscie. Wasi konsultsnci to szkoda mowic zbywanie klienta i olewanie jak sie tylko da. Maja gotowe odpowiedzi ktore ramowo wysylaja. Zero pomocy. Dzieki wam ponosze kolejne koszty, ale co was to obchodzi prawda? Liczy sie kasa i co z tego ze zabralismy kliencie radz sobie.
ZaletyBrak
WadyOszustwo brak kompetencji
~Krzysztof / 2018-12-31 14:59
Ocena: 1.33 / 5
Firma bardzo nierzetelna. Szukałem oferty łączonej na telefon stacjonarny i komórkowy, i dostałem super ofertę ( tańsza niż u innych operatorów) za 35 PLN za dwa numery z nielimitowanymi rozmowami i telefonem stacjonarnym za 1 PLN. Nie doszło do podpisania, bo wysłana kurierem oferta była już na 55 PLN. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie poradzili przesyłki nie odbierać i przepraszali za pomyłkę. Gdy skontsktowali się ponownie, celem dopełnienia formalności i wprowadzenia poprawnie oferty, już nie kosztowała 35 PLN, ale 45 PLN. Reklamacja, pomimo odsłuchania rozmów niczego nie zmieniła. Nie mieli "możliwości" wprowadzenia oferty w cenie pierwotnie zaproponowanej. Niedowiary, stać ich na reklamy co 5 min w TV z celebrytami wszelkiej maści, a nie stać ich na 120 PLN rocznie dla zadowolenia Klienta. Złożyłem odwołanie, ale nie spodziewam się pozytywu.
ZaletyNie widzę żadnych póki co.
WadyNierzetelność, nieuczciwość, niekonsekwencja. Ogólnie jeszcze wiele innych przymiotników z przedrostkiem "nie-".