Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4733 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2021-03-19 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta siec jest zalosna. Serdecznie odradzam. Internet "nielimitowany" gdzie po okreslonym zakresie danych internet zwalnia - czyt. nie masz ibternetu. Ok, mozna doplacic zeby odnowic predkosc. Placisz od razu za jakies 10GB mimo tego ze w zasadzie internetu potrzebujesz zwykle tylko na kilka ostatnich dni miesiaca. Ale to nic. Takie odnowienie kosztuje 20 zl. Nie mozna zaplacic mniej ze przywrocenie np 2GB zamiast tego, no jasne ze nie, jakos pieniazki trzeba zarabiac. Play jest zalosna siecia, serdecznie odradzam. Tylko w tym zalosnym kraju taka ciemnote mozna znalesc, smiechu warte.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!
    WadyOplata 20zl za kazde odnowienie predkosci internetu
  • ~Magda / 2022-09-05 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogo w porównaniu z innymi sieciami. Sprawa rozwiązywania problemów na najniższym poziomie. Obsługa miła, ale nie kompetentna. Ogólnie dramat. Nie polecam. Czekam z niecierpliwością jak mi się skończy umowa
  • ~MagdaNina / 2020-12-03 21:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch lat mamy tą sieć i już po prostu nie wytrzymujemy. Internet raz jest raz nie. Pojawia się na kilka sekund i znika. Wczoraj dokupiliśmy internet, dzisiaj musieliśmy zrobić to jeszcze raz, bo jakimś magicznym sposobem się skończył. Nie polecam, unikniecie tylko niepotrzebnych nerwów
  • ~Magister informatyki. / 2020-12-08 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    55 zł na miesiąc za 200 gb transferu ocene zostawię osobie czytającej, jak dla mnie za 60 zł można mieć nielimitowany światłowód, polityka internetu mobilnego w polsce nie powinna być zgodna z prawem.
    [Szybkość internetu]
    Mniejsza o to, co do internetu: stałe problemy - 0,125 kb/s pobierania (1Mbit) w momencie braku pakietów, po resecie internetu przez większość miesiąca ~5Mbitów (niecałe 0.8 kb/s pobierania) przypominam LTE może działać z prędkościami nawet do 50 Mbit czyli 10 krotnie większymi niż to co oferuje Play. Czasami internet działa "normalnie" 10-15 Mbit/s co dalej nie jest satysfakcjonującą prędkością, biorąc pod uwagę to, co LTE oferuje. Odświętnie prędkości wyciągają 20 Mbit, a prędkości powyżej 30,40 Mbitów widziałem tylko parę razy przez okres 5 lat korzystania z tej nieudolnej firmy.
    [Problemy]
    Losowe prędkości - człowiek się cieszy że po restarcie pakietu będzie mógł sobie normalnie coś pooglądać tudzież ściągnąć aplikację a tymczasem internet działa tylko lekko lepiej niż na "limicie danych", co jest żałosne. Ciągłe utraty pakietów, dla niewtajemniczonych - wszystko co ściągamy/pobieramy składa się z małych paczek danych (pakietów) w momencie kiedy filmik przestaje się bufferować lub przycina nam się gra komputerowa - prawdopodobnie tracimy pakiet internetowy, co za tym idzie musimy wysłać bądź otrzymać dodatkowy pakiet, który został utracony, co za tym idzie zużywamy więcej pakietów internetowych, niż powinniśmy to robić - a więc szybciej wyczerpiemy swój pakiet internetu, mimo tego że wina leży po stronie serwerów Play'a w Warszawie. Utraty pakietów dochodzą nawet do 50%, przy normalnie działającym internecie powinno wynosić 0% CAŁY CZAS, nawet 10 lat temu nie było takich strat pakietów.
    [Obsługa klienta]
    Tu nawet nie ma o czym pisać, po prostu nie istnieje, konsultanci ciągle wkręcają tą samą śpiewkę - przełóż kartę sim, zmień urządzenie, obciążone nadajniki, problemy wynikające z pandemią - mimo ewidentnych problemów po stronie dostawcy.... ogólnie rzecz ujmując - spijają śmietankę przyjmując nowych usługobiorców a nie robią nic aby jakość usługi została podtrzymana na "normalnych" chociażby poziomie.
    Wady-brak obsługi klienta
    -packet lossy
    -losowa prędkość internetu - dosłownie rzuć kostką aby dowiedzieć się jaki transfer jutro będziesz posiadał
  • ~Małgorzata / 2019-08-03 21:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ich zasięg w miejscu mojego zamieszkania notorycznie się pogarsza.Jedyne, co słyszę lub czytam ze str. BOK to: "Play rozbudowuje swoja infrastrukturę" - i tak od końca 2015. Nie obchodzi mnie, ile i gdzie postawiono jakieś nowe nadajniki, jeśli faktycznie to uczyniono, skoro ja wciąż mam tu problemy z zasięgiem, których w latach 2010-2015 nie miałam.

    Nigdy więcej Play!
    Wadybrak zasięgu, infrastruktura widmo
  • ~Maras / 2025-04-03 10:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat! Przedłużyłem umowę w Play,zaproponowano mi kartę z darmowym internetem 100 giga więc wziolem.Gdy zacząłem używać karty internet dziwnie szybko się kończył i zaczęły przychodzić informacje że internet się skończył i za każdy 1 giga będzie naliczana opłata. Olałem temat i nie używałem karty. Po dwóch latach poszłam do salonu przedłuży kolejną umowę. Przy okazji zapytałem dlaczego tak szybko się kończy internet na tej karcie,przecież tam jest 100giga. Pani odpowiedziała mi że nie,na karcie ma pan 20 giga. Mówię sobie,dobra minęły dwa lata,ok mogłeś przyjść wcześniej odpuszczę sobie. Więc zapytałem czy mogę zwiększyć limit do tych 100giga. Pani odpowiedziała że nie ma problemu ale jednorazowa opłata będzie wynosić 50zl do kolejnej faktury. Spoko,damy radę niech Pani zwiększa. Na karcie miałem w końcu te obiecane 100g. Po trzech miesiącach przyszło do mnie że nie mam dokonanej wpłaty 26zł,89g. Faktury od lat place na bieżąco więc skąd ta opłata,no i dzwonię do Play. Powiedziano mi że jest to kara za zwiększenie internetu na karcie,ponieważ ta czynność spowodowała zerwanie umowy która była na te 20g. Nikt wtedy nie poinformował mnie o jakiś karach za takie zwiększanie limitu. A więc zapłaciłem 50zł za to że dwa lata temu zostałem oszukany i kolejne 26,89zł za to że naprawiłem błąd Pani w salonie. To będzie chyba moja ostatnia umowa z Play po takim potraktowaniu wieloletniego klienta który płaci faktury jeszcze w tym samym dniu co przychodzą.
    ZaletyJakoś to działa
    WadySzkoda mojej ręki
  • ~Marcin / 2020-06-14 13:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem Play 8 lat mam u nich 4 numery tel i jeden internetowy od zawsze odkąd pamiętam jest tak że po podpisaniu umowy wszystko ok przez pierwsze parę miesięcy później zaczynają się problemy i Internetem albo to nie ma w ogóle albo jest bardzo wolny w granicach 1.25mb A nawet mniej dodam że pomiary dokonane za pośrednictwem aplikacje Play. Niby masz tyle A tyle giga A nawet połowy nie wykorzystasz prawidłowo bo zwalnia.Masakra.Na zgłoszenie problemu przez mnie po jakimś czasie dostałem odpowiedź że nie są w stanie nic zrobić bo planuje postawić nadajnik w mojej okolicy ale jeszcze nie wiedzą kiedy to są jakieś jaja !!!!! Nie uznaje rozwiązanie umowy gdyż twierdza że z ich strony jest wszystko ok ponieważ w umowie jest napisane że gwarantuje swoje usługi tylko w zasięgu sygnału i jedynie mogę zerwac umowę koszt 2180zl.dopowiem tylko że sprawa się tyczy miasta Krakowa nie jakiś wiejskich okolic.na zakończenie po 8latach w Play nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie ma szacunku dla starych klientów.podejscie do człowieka tylko jak do platnika
  • ~Marcin / 2022-08-21 21:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli chodzi o pakiety formuły to zjadają środki ja w miesiącu 180zl na doładowania gdzie niby pakiet bul aktywny żenada
  • ~Marek / 2020-12-20 12:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam 4 numery w Play przed świętami telefony które mnie interesują kosztowały 99zł a teraz 219 taka promocja od Play na święta - odchodzę
  • ~Marek / 2021-07-24 19:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Łeba - zasięg praktycznie nie istnieje. na trasie tez często gubi się zasięg. dzwonisz z reklamacją i musisz zapłacić za połączenie. to chyba najgorsza sieć, myślę o zmianie
    Zaletynic co by było lepsze od konkurencji
    Wadyzasięg i internet to masakra
  • ~Marek / 2022-07-24 18:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to w niektórych miejscach tragedia. Zgłaszasz reklamacje i musisz zapłacić za połączenie. To firma żerująca na własnych klientach.
  • ~Margo / 2023-08-28 15:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy jest ktoś chętny do Szczyrzyca pomóc księdzu Sylwestrowi Skibie ujeździć Konie bo nie ujeździł boi się?
  • ~Maria / 2025-06-21 19:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam sieci Play nikomu bo to jedno wielkie oszustwo.Czekam tylko do końca umowy i dziekuję bardzo tej bandzie.
    WadyMoja wina bo nie poczytałam opini o tej sieci przed zawarciem z nimi umowy.
  • ~Mario / 2022-10-10 23:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiepska firma z kiepska obsługa klienta na infolinii
    Kłamią ,na dodatek pobrali niesłusznie pieniądze za Internet którego nie zużylem ponieważ moja karta była nie aktywna
    Jak najdalej id tej firmy,napewno nie wykupie u nich abonamentu
    ZaletyNie widzę takich
  • ~MARIOSEDA / 2021-07-18 21:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet mobilny to dramat.
    Centrum Gliwic- niestabilne połączenie, przerywa non stop, a 5G to tylko w informacjach można poczytać...
    Dramat od początku roku jakość usług jak i połączenia internetowego pogorszyły się do tego stopnia, że zmienilem dziś operatora.
    A obsługa klienta- osoby nie mające pojęcia o swojej pracy wysyłające wyklejane formułki.
    Nie polecam.
    ZaletyNie ma.
    WadyInternet
    Obsługa klienta
  • ~Mariusz / 2025-01-25 22:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak internetu od 5 dni, obsługa klienta żarty sobie robi udając że coś tam zrobili i że zacznie działać za 15min, potem za 2h a teraz niby że dział techniczny analizuje...czyli siedzi w kolejce i nikt nic z tym nie robi i już tak od 5dni. Zobaczymy jak długo to potrwa. Porażka a nie firma!
    WadyObsługa kliena, naprawa awarii
  • ~mariuszp / 2022-01-11 18:56
    Ocena: 1.33 / 5
    syf internet wysokie lacze czeste wywalanie internetu pobieranie nie do normalnego funkcjonowania i internet jest nie stabilny caly czas
  • ~Mariuszucobra / 2024-02-11 13:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie. Nie polecam wszystkim. Tego operatora ,obsługa całkowite dno ,wciskanie do abonamentu, telewizji płatnej ,przy przenoszeniu numeru ,wyłączyć inne numery ,obsługa kłamie i liczy się tylko ich pieniądze, wybierz innego operatora. Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Mateusz / 2023-01-23 18:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam oszukanstwo telefon dalem do naprawy wiele razy i nie wymieniali do konca umowy takze czas na zmiany
  • ~Mateusz / 2024-02-16 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Dołączyłem do UPC, byłem bardzo zadowolony z tv i internetu. Odkąd play przejęło UPC są same problemy z internetem, a przecież niby nic się nie zmieniło. Poza tym opłacając UPC przez e-mail płaciłem pewną kwotę, którą wzrosła o 50% odkąd UPC przeszło do play.
    Telefon rowniez mam w play i ceny pakietów ciągle rosną, jedynie pakiety typu "ukraina" są opłacalne, ale nie dzwonię za granicę, więc nie sądzę żeby dla Polaków miałoby to korzyść.
    WadyCena, jakość usług, kontakt
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187