Nie polecam, w związku z przejściem UPC do Play, zaproponowano mi podpisanie nowej umowy i wymianę sprzętów, dekodery i router. Na tym etapie wszystko było w porządku, problemy zaczęły się po wizycie technika, który zostawił jeden z dekoderów w trakcie łączenia, ponieważ stwierdził, że to może potrwać do 6 h i sobie poszedł. Minęła doba, telewizji brak, a pani na infolinii twierdzi, ze technicy nie zajmują się instalacją dekoderów a ten co dostałam jest zepsuty i mam sama go wymienić w punkcie play i uwaga sama zainstalować ????. Problem polega jednak na tym, że ja obecnie mieszkam 300 km od miejsca, gdzie podłączono mi jak widać nie do końca telewizję i nie mam możliwości przyjazdu, a muszę to zrobić osobiście wg. pani z infolinii, również sama mam sobie go zainstalować. Na miejscu jest tylko moja mama, która nie da rady sama ogarnąć tego tematu. Jednak firma play nie jest na tyle pro konsumencka żeby pomóc rozwiązać ten problem i wysłać technika, tym bardziej, że przywiózł zepsuty dekoder. W UPC nawet kiedy mama coś żle po przełączała, przyjmowali zgłoszenie i wysyłali technika, jeżeli okazywało się, że awaria nie jest z winy UPC wystawiani rachunek za usługę ale nie zostawiano nas bez opieki.
Dziś wypowiedziałam umowę firmie play, zamierzam też zgłosić skargę na kompetencje pani z infolinii, która więcej mówiła niż słuchała.
Wypowiedź ku przestrodze dla starszych ludzi, którzy nie są biegli w instalacji urządzeń.
ZaletyBrak
WadyOpisane powyżej
~Каріна / 2023-10-03 23:10
Ocena: 2.33 / 5
Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
ZaletyЦіни
WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
~Каріна / 2023-10-03 23:10
Ocena: 2.33 / 5
Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
ZaletyЦіни
WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
~Renata / 2023-10-03 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Jest to pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. I tyle w tym temacie. Przy zgłoszeniu awarii nikt nic nie wie i nit nic nie moze zrobić. Firma play to dno dna.
ZaletyŻadnej
WadySame wady
~Patrick / 2023-10-03 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam każdemu - pomoc techniczna to kompletne zero
~Patrick / 2023-10-03 11:07
Ocena: 1.67 / 5
Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
Zaletybrak
WadyWszystko
~Anna / 2023-10-03 10:15
Ocena: 1.00 / 5
Mialam UPC - wszystko super, i cena i jakosc. Tylko play przejelo UPC jakosc spadla, codzienne przerwy w dostawie interetu, ceny z dupy, obsluga FATALNA. Takze niby siec i infrasruktura ta sama ale jednak udalo im sie spieprzyc. Co w zasadzie mnie nie dzwili, patrzac na opinie o tej firmie juz od wielu lat. Trzyma mnie jedynie stara cena jeszcze sprzed tych kretynskich fuzji. Ale w niedalekiej przyszlosci na pewno zmiana na inna firme. PLAY TO DRAMAT.
ZaletyBRAK
Wadycena, jakosc, obsluga klienta, brak wiedzy elementarnej konsultantow
~Annija / 2023-10-03 03:56
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów na umowie o abonament jest 150zl a rachunki przychodzą na 300zl naciągacze i nic więcej sami włączają usługi premium po czym kaza sobie płacić i sprawę oddają do komornika.Bylam stała klijentka w Play nigdy więcej żadnego telefonu od Was nie wezmę
~Azb666 / 2023-10-02 21:51
Ocena: 1.33 / 5
- długi czas weryfikacji zgłoszeń
-.pracownicy na infolinię nie chcą przyjąć zgłoszenia gdy są problemy
- 4 awarie w miesiącu po 11h (nie działa internet)
- gdy uda się zgłosić problem z internetem pracownicy "weryfikują od 5 do 14 dni" zgłoszenie po czym widząc że internet już działa piszą w odpowiedzi na zgłoszenie że internet działa, nie widzą problemu I zamykają zgłoszenie bo sprawa nieaktualna. Więc przy awarii 0 poromcy
ZaletyCena
WadyWszystko inne
~Chudy0504 / 2023-10-02 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści zwykle chamy nie mam zasięgu place abonament 250 zł jeszcze został rok a na adresie zamieszkania nie ma zasięgu w promieniu 5km naprawiali nadajniki i nagle się okazało że ich nie będzie i w miejscowości nie ma zasięgu pisze z nimi z tym bydłem to co chwilę do innego dział UJ mnie wysyłają nie polecam i wszędzie będę to pisał ludzie uciekajcie od mnich
ZaletyNie ma
WadyWszystko jedno wielkie gowno
~Iza / 2023-10-02 17:09
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentni. Nieuzciwi. Oszukuja. Wrowadzają klienta w błąd. Wpłacane pieniądze znikają. Uwaga też starsze osoby płacące gotówka za doładowanie, pracownik salonu przyjmuje gotówkę, lecz nie wprowadza jej do systemu. A klient otrzymuje SMS, że nie ma środków na koncie. W salonach Play pracownicy udzielają błędnych informacji, co bardzo komplikuje zycie. Niestety, nawet obsługujący infolinię bywają niekompetentni i trzeba dzwonić kilka razy żeby zweryfikować podane przez nich informacje. Nie polecamy.
~Robert1313 / 2023-10-02 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem Play od 10 lat. Do tej pory raczej nie miałem problemów z siecią. Dwa lata temu zawarłem umowę na internet stacjonarny z Play / Vektra / 4.10bm upływa termin umowy.28.08 br wypowiedziałem umowę z dniem jej wygaśnięcia i zawarłem nową umowę na internet światłowodowy Play / UPC/ 29.09 miałem umówioną wizytę montera. Monter nie podjął instalacji ponieważ stwierdził że nie ma czasu - dosłownie. Złożyłem skargę na montera w salonie i na infolinii z prośbą o wyznaczenie niezwłocznie nowego terminu gdyż do 4.10 pozostanę bez internetu. W salonie w Szczecinie dowiedziałem się że moja sprawa jest bezdnadziejna i nic nie da się zrobić. Konsultant wyjaśnił mi że firma instalująca światłowód to firma zewnętrzna i oni nie mają wpływu na nic, a poza tym instalator nie zamknął zlecenia i ono jest otwarte więc nie można wyznaczyć nowego terminu. Po moim naleganiu na określenie przybliżonego terminu konsultant z biura obsługi stwierdził że to prawdopodobnie będzie przyszły tydzień. Rozmowa była rejestrowana o czym nie zapomniano mnie uprzedzić. Mam wrażenie że obudziłem się w świecie z powieści Kafki Nie polecam sieci Play
~Mariusz / 2023-10-02 11:51
Ocena: 2.00 / 5
Przez przypadek włączyłem jaką gamę plej na drugi dzień przyszła mi informacja o tym kupnie chciałem zrezygnować dzwoniłem na infolinię Pan poi formowal że niemusze płacić w przyszłej fakturze dzisiaj byłem w Pey pani mówi że mam to do zapłaty komu wiezyc
~klim / 2023-10-02 10:15
Ocena: 2.33 / 5
Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo.
~Janusz / 2023-10-01 17:58
Ocena: 2.67 / 5
Negatywna. Umówiony instalator nie pojawił sie w umuwionym terminie. Żadnych informacji. Złożyłem skargę i dowiedzialem się zeby czekac do skutku... Żenada
WadyBrak szacunku dla klienta!!!
~Czuj / 2023-10-01 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć.
Internet w duzym mieście skacze pomiedzy 2mb/s do 0kb/s
Tragedia i dramat
ZaletyBrak
WadyWszystko inne
~Olinek / 2023-09-30 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Miałam UPC ,no miałam,było ok. Teraz odkąd właścicielem jest play ręce opadają. Prędkość internetu obniżono do najniższej,a tv słaba ,ciemnosc albo piksele.Powiedziano mi że powinnam podpisać nowa umowę.Nagrywarke mi wyłączono chociaż za nią place.Ta firma to oszuści,okradają bezczelnie klientów.Skladam skargę bo tak wygląda pokłosie wyprzedaży Polski przez poprzedników.
ZaletyBrak
WadyIgnorancja i oszustwo nowych włascicieli
~Olinek / 2023-09-30 22:38
Ocena: 1.00 / 5
Miałam UPC ,no miałam,było ok. Teraz odkąd właścicielem jest play ręce opadają. Prędkość internetu obniżono do najniższej,a tv słaba ,ciemnosc albo piksele.Powiedziano mi że powinnam podpisać nowa umowę.Nagrywarke mi wyłączono chociaż za nią place.Ta firma to oszuści,okradają bezczelnie klientów.Skladam skargę bo tak wygląda pokłosie wyprzedaży Polski przez poprzedników.
ZaletyBrak
WadyIgnorancja i oszustwo nowych włascicieli
~Fantomas / 2023-09-30 16:20
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo zły zasięg internetu reklamacje nie pomagaja
WadyZły zasięg słaby internet reklamacje niespecjalnie przynoszą skutek Jak przełączam na transmisję danych z innych sieci telefon z powrotem przerzuca mnie najsłabszy czyli Play
~anony / 2023-09-30 10:46
Ocena: 1.00 / 5
kupiłem karte sim do telefonu z "5G" ale praktycznie zawsze mam albo LTE albo 3G. na mapie ookla pokazuje ze najblizsze 5g jest 400km od mojej lokalizacji, jak z plus jest co 10km. tak samo z routerem domowym. niby 5g a zawsze mam maximum 10mbps i 100ping.
Zaletybrak
Wadyokłamywanie klienta, bardzo słaba jakość produktu