Szkoda pisać wiec w skrócie, oszuści, co jakiś czas dostawałem SMS żeby przedłużył umowę bo się skończyła, jakiś czas później zadzwonili mi w sprawę nowej umowy gdzie miałem płacić do 70 zł, gdzie koniec końców okazuje się że place 135, gdyż poprzednia umowa się nie skończyła, dodatkowo muszę płacić jakieś nie uregulowane rachunki, jak ich nie zapłacę dostaje jeszcze większe rachunki... Odchodzę z Play jak najszybciej się da...
ZaletyBrak
WadyWiele
~JONIC / 2021-11-13 11:27
Ocena: 1.33 / 5
DAREMNA SIEC,NIE MA ZASIĘGU.JAK PROBLEM TO NABIERAJĄ WODY W USTA.
~Julia / 2023-12-19 14:02
Ocena: 1.33 / 5
Internet w tej sieci to porażka. Zdecydowałam się niecałe dwa tygodnie temu na wzięcie internetu światłowodowego w tej sieci tylko ze względu na bardzo dobre opinie UPC, które zostało połączone z Play. Niestety od tygodnia nie mam internetu i nikt nie potrafi stwierdzić dlaczego. Jeden konsultant mówi, że w mojej okolicy jest chwilowa awaria, inny konsultant mówi, że nie ma awarii. Przyjęte zgłoszenie wisi od dwóch dni, zero jakiegoś kontaktu z ich strony o czym zapewnili. W dzisiejszych czasach ludzie studiują, pracują online i bez internetu jest to niemożliwe. Zastanawiam się w takim razie za co płacę, za brak internetu?????????♀️
~Juras / 2025-05-21 19:08
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy więcej nie popelnie tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam
ZaletyNie
WadyMnóstwo
~Kafi / 2018-11-21 22:59
Ocena: 1.33 / 5
Oszukują w pakietach niby nielimitowany internet a tak na prawdę ograniczają prędkość sobie
Nie polecam złodziei
ZaletyBrak
WadyMultum
~Kamil / 2022-02-26 16:07
Ocena: 1.33 / 5
Internet bardzo słaby, każdy konsultant mówi co innego. Bardzo długi proces z przedłużaniem umowy i niekorzystne warunki. Proponuje najpierw sprawdzić inne oferty ponieważ w play zdecydowanie jest najdrożej
~Karolina / 2021-06-08 21:43
Ocena: 1.33 / 5
Czy ta cholerna sieć może przestać przełączać roaming krajowy i wyłączać mi Internet co chwilę? Jak się jedzie przez wioski, to nie da się korzystać z telefonu. Nie polecam.
~Katarzyna / 2021-10-27 14:42
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Internet o kant stołu rozbić. Wysokie koszty abonamentu. Im bliżej końca umowy tym drożej. Dzwoni konsultant w celu przedłużenia umowy, mówię, że dziękuję bo nie jestem zadowolona. Reakcja konsultanta, a to do widzenia. Zero walki o klienta
~Kesoyu / 2024-08-30 12:33
Ocena: 1.33 / 5
Po przejęciu UPC przez firmę Play, niestety jakość świadczonych usług znacząco się pogorszyła. Regularne spadki jakości internetu i nagłe poprawy po kontakcie z obsługą klienta sugerują działania dalekie od prokonsumenckich standardów. Jest to szczególnie frustrujące, gdy problemy z połączeniem powracają po kilku dniach, co sprawia wrażenie tymczasowych i nieuczciwych rozwiązań. Zalecam, aby na wszelki wypadek mieć dodatkowe usługi internetowe od innego dostawcy, gdyż Play potrafi zawieść nawet w godzinach pracy, odłączając sieć bez uprzedzenia. Taka postawa nie sprzyja budowaniu zaufania.
ZaletyNic
WadyWszystko
~kiedystobylplay / 2021-02-11 14:34
Ocena: 1.33 / 5
Obługa : brak pomocy, brak konkretnych odpowiedzi na reklamacje.
Infolinia platna nawet gdy dzownie w sprawie bledow po stronie Play. Wycofali mozliwosc skladania reklamacji online.
Brak mozliwosci otrzymania duplikatow faktur.
Ale co najwazniejsze: zrywa polaczenie mimo ze sie nie przemieszczam. Resetuje zasieg, juz drugi raz w 2021 ogolnopolska awaira (brak calkowity internetu oraz zrywanie polaczne). Po stronie Play - nie widza problemu poniewaz nie widza takich polaczen. Fakt ze jest kilka nastepujacych po sobie polaczen po 3-4 sekundy - nie widza problemu.
Mam wiele numerow: Wylaczyli nadajniki w jednej lokalizacji tak ze zasieg z 4 kresek obecnie jest 0kresek - nie jest to powod do skladania reklamacji.
A czy miał ktoś problem z płatnościami ? W sensie że wszystkie faktury miał opłacone a u nich dalej widniała nie opłacona faktura? Już kilka dni z tym walczę
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie
~Kiobe / 2021-11-23 23:07
Ocena: 1.33 / 5
Dla mnie to najgorsza sieć. W poprzednim roku "Doradca" wprowadził mnie w błąd dodając kolejne nr, abym miała wyższe rachunki i zażądał kaucji 3 tys. zł. Potem, gdy 2 miesiące leżałam w szpitalu - za przeproszeniem w dupie miał moje uwagi odnośnie nie prawidłowo naliczonych faktur i próśb odnośnie pobrania opłat za 2 miesiące z kaucji. Dla mnie to złodziejska sieć, pełna młodych "doradców" oszukujących klientów i wprowadzających w błąd. Zależy im tylko na zawarciu umowy, a potem mają klienta za przeproszeniem w ...
Zaletyżadnych i obsługa fatalna
Wadywprowadzanie klienta w błąd w celu wyższych rachunków i olewanie wszelkich uwag, brak ochrony internetu pomimo takiej usługi- płaci się za nic, fatalna obsługa, która nie umie udzielić informacji i rozpatrzyć reklamacji. NIE POLECAM NIKOMU i nie jest to tylko moje zdanie.
~kjubo / 2022-10-27 19:06
Ocena: 1.33 / 5
internet tragedia, mobilny tez nie jest wyśmienity
~Klak1 / 2024-06-07 15:20
Ocena: 1.33 / 5
Banda oszustów, abonament z laptopem brany na raty przez telefon i oczywiście 24 miesiące, co się okazało na 24 miesiące to sam abonament a laptop na 37 miesięcy. Oczywiście zapewnienia że można płacić przez aplikację ...... która nie pokazuje opłat ratalnych i wciągnięcie ludzi w zadłużenia... Złodzieje
~Klient / 2019-02-21 18:32
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam . zasieg masakra i doliczaja swoje pakiety ktorych nie mozna wylaczyc.
ZaletyBrak zalet
WadyZasieg
~Klient / 2022-10-04 18:16
Ocena: 1.33 / 5
Internet w ostatnim czasie to porażka, z utęsknieniem czekam końca umowy
WadyB. Słaby internet
~Klientka od 2010 / 2018-07-30 12:10
Ocena: 1.33 / 5
Kiedy kupowałam u nich pierwszy starter na kartę, wszystko było OK, ale to był rok 2010. Tu, gdzie się przeprowadziłam, rozmowy można było prowadzić z każdego punktu domu. Od 3-4 lat jest coraz gorzej. Zaczęłam brać w abonamencie smartfony i jakość połączeń jeszcze się pogorszyła, zwłaszcza od ostatniej umowy podpisanej w maju 2017 i kiedy wzięłam smartfon Lenovo. I nie chodzi o ten mój egzemplarz, czy potencjalne wady dość nowej karty sim. Play - nie dość, że ma coraz gorszy zasięg zwłaszcza na terenach poza miastami, to jeszcze wciska telefony, które pogarszają dodatkowo całą sytuację i chodzi o modele, a nie p=o poszczególne felerne egzemplarze. Kilkukrotne zgłoszenie problemów nie przyniosło efektów: "sygnał do pani dochodzi". Druga gadka: "Play wzbogaca swoją infrastrukturę, buduje nowe nadajniki". Ciekawe gdzie, bo na pewno nie w mojej okolicy. Proponowaliśmy postawienie nadajnika na terenie należącym do członka naszej rodziny, żeby poprawić zasięg w naszej okolicy (sprowadzają się tu ludzi, a inni przyjeżdżają na wakacje i spędzają każdy weekend od wiosny do jesieni, więc to się opłaca) - nikt nie odpisał, choćby odmownie.
Obecna umowa jest więc moją ostatnią.
Wadyceny usług, coraz gorszy zasięg, słaby rozwój infrastruktury, bezradność konsultantów, ciągle te same gatki w odpowiedzi na zgłoszenia złego zasięgu nic nie wnoszące do sprawy i nie poprawiające sytuacji zgłaszającego
~klientOdWieluLat / 2024-07-29 11:39
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja - tylko w warunkach stworzonych przez UPC jeszcze się trzyma, wariant telewizji przez sieć to ściema; nic nie działa, jeżeli sieć pada...
Obsługa klienta - profesjonalna wyłącznie po stronie byłego UPC, ale wyłącznie przy kontakcie z osobą fizyczną. Emulator MIA to porażka. kto to wymyślił - ten naprawdę nie lubi play'a...
Teraz telefon... Play24 to żart. Jedyny plus, to łączenie z osobą fizyczną. Funkcjonalnie - działa wszystko poprawnie. Cena - można przeżyć. Ogólnie - nie polecam operatora
Zaletyniewiele... telefon działa, smsy dochodzą... tyle zalet
WadyWszystko poza tradycyjną telefonią, uzupełnioną o smsy...
~Klientplay / 2022-10-20 19:05
Ocena: 1.33 / 5
Zawarłem umowę na internet stacjonarny w styczniu 2022. We wrześniu poprosiłem o przeniesienie łącza z powodu przeprowadzki. 2 wizyty techników umówione 2 wizyty odwołane tak o. Z tego jedna wizyta odwołana 3 dni po faktycznym terminie wizyty. Na infolini niczego więcej nie można się dowiedzieć co dalej bo maja czas na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Wypowiedzenie umowy wiąże się z większymi kosztami niż faktyczne płacenie miesięcznie do końca okresu( przynajmniej tak pan konsultant twierdzi podając kwotę przez telefon). Po tylu lata współpracy szczerze już nigdy nikomu nie polecę play.
ZaletyBrak
WadyKontakt z infolinia
Podejście do klienta
Kompetencja pracowników
~Koma / 2020-10-20 07:44
Ocena: 1.33 / 5
Jeżeli w sieci nie poprawi się zasięg to będę zmuszony przenieś numer bo to jest tragedia z tym zasięgiem jeszcze rok temu był dobry zasięg A teraz nie ma go