Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4552 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2022-11-14 12:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam. Musze wstawic bardzo duzy negatyw. W dniu 11.11 zostala pobrana mi oplata aktywacji pakiety. Dostalem potwierdzenie sms o wlaczeniu, ale coz po naglym braku mozliwoci wysylania smsow i dzwonienia okazalo sie ze play nie wlaczyl mi tej uslugi. Czuje sie oszukany i okradziony przez państwa zabraliscie pieniadze i nic nie wlaczyliscie. Wasi konsultsnci to szkoda mowic zbywanie klienta i olewanie jak sie tylko da. Maja gotowe odpowiedzi ktore ramowo wysylaja. Zero pomocy. Dzieki wam ponosze kolejne koszty, ale co was to obchodzi prawda? Liczy sie kasa i co z tego ze zabralismy kliencie radz sobie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo brak kompetencji
  • ~Krzysztof / 2018-12-31 14:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma bardzo nierzetelna. Szukałem oferty łączonej na telefon stacjonarny i komórkowy, i dostałem super ofertę ( tańsza niż u innych operatorów) za 35 PLN za dwa numery z nielimitowanymi rozmowami i telefonem stacjonarnym za 1 PLN. Nie doszło do podpisania, bo wysłana kurierem oferta była już na 55 PLN. Zadzwoniłem na infolinię, gdzie poradzili przesyłki nie odbierać i przepraszali za pomyłkę. Gdy skontsktowali się ponownie, celem dopełnienia formalności i wprowadzenia poprawnie oferty, już nie kosztowała 35 PLN, ale 45 PLN. Reklamacja, pomimo odsłuchania rozmów niczego nie zmieniła. Nie mieli "możliwości" wprowadzenia oferty w cenie pierwotnie zaproponowanej. Niedowiary, stać ich na reklamy co 5 min w TV z celebrytami wszelkiej maści, a nie stać ich na 120 PLN rocznie dla zadowolenia Klienta. Złożyłem odwołanie, ale nie spodziewam się pozytywu.
    ZaletyNie widzę żadnych póki co.
    WadyNierzetelność, nieuczciwość, niekonsekwencja. Ogólnie jeszcze wiele innych przymiotników z przedrostkiem "nie-".
  • ~kuba / 2021-06-07 19:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam
    Nie polecam Play'a - infolinia robi ludzi w balona.
    Czat pomocy na stronie - na 3 pytania , 3 odpowiedzi niezgodne z prawdą !
    Kłamią na stronie ! ( zapis o braku możliwości oddania otworzonego telefonu - niezgodne z prawem)
  • ~Kuba / 2023-12-04 07:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Zero pomocy technicznej, naciąganie na dodatkowe doładowania konta w celu nieudolnych prób kontaktu z obsługą klienta
  • ~Leon / 2021-02-24 06:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Mnie operator Play oszukał na tzw formułe solo xl niby z internetem bez limitu, doładowania cykliczne miałem.Wiecie ile kosztuję wejście do internetu bez odnowienie kodem? 37.20zł tyle miałem na karci za 30 "megabajtów" a oprtator mi powiedział że to moja wina bo przed doładowaniem powinienem wył internet i dopiero gwiazdki wpisać Ludzie 30 mega bajtów za 37zł
  • ~Look / 2022-07-09 06:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Coś mnie podkusiło, że po 12 latach w ORANGE zdecydowałam się przejść do PLAY. Dziadostwo źle odbiera w Warszawie, poza Warszawą, a ciekawe jak będzie zagranicą. Zrywa połączenia, nie mogę porozumieć się z moimi pracownikami. Na prędce kupiłam kartę w T-MOBILE. Tu już zupełnie inna jakość. Jest zupełnie OK. Nie wiem jak wytrzymam te 2 lata (już bez 4 miesięcy!). Nie dajcie się nabrać na "oferty" w PLAY. Omijajcie szerokim łukiem !!!
    ZaletyBrak !
    WadyZrywa połączenia, w słuchawce trzaski. Nie mogłam porozumieć się nawet z Biurem Obsł. Klienta PLAY ! Dno !!!
  • ~LQT / 2022-01-13 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam tej sieci telekomunikacyjnej nawet obywatelom wietnamu chociaż ci posiadają lepszą sieć.

    GDZIE JEST UOKIK!
    Dlaczego Polskie firmy po prostu telekomunikacyjne się nie wyniosą z Polski.. było by lepiej :)

    konkurencja z pewnością dała by radę.

    zwłaszcza że jest sieć globalna darmowa zwłaszcza że obywatele pokrywają koszta budowy anten 5g mimo że Polacy muszą za wszystko muszą płacić jako jedyni wybrani xD

    ale tutaj nie o kwestie pieniędzy, nie dość że Polacy płacą za coś za co nie powinni bo istnieją już globalne usługi za które już płacą dawno :)

    to firma nie trzyma się umów. z klientami.

    zakładam że firma jest polityczną szajką platformy którą niestety popierałem..:) UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM FIRMĘ TELEKOMUNIKACYJNĄ PLAY W POLSCE!

    drodzy, nie 3mają się umów, nie szanują klientów, kradną na lewych umowach, łamią przepisy rodo i prawa konsumentów.. a że to Polska to wystarczy dać w łapę by jeden z drugim siedział cicho.. daleko tak nie zajedziemy.. wolał bym by tych sieci nie było wtedy kto inny przejmie rynek dla konsumentów bd lepiej :)
    Zaletyciężko opisać coś pozytywnego.. w dzieciństwie miałem złe wrażenie podpisując z nimi umowę..:D

    myślałem że je poprawie ale jest to samo.. ta firma się nie zmieni :)

    ktoś kto tym zarządza powinien ponieść konsekwencje dość sporo lat minęło a firma wciąż łamie prawa konsumentów i własnych pracowników .:)
    WadyZłodziejstwo, korupcja.. łamanie umów i praw konsumentów :)

    jedna z najdroższych najsłabszych sieci w Polsce.
  • ~Lukasz / 2021-12-03 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    maja balagan. Jak sie rozmawia z obsluga klienta to podstawowe rzeczy nie wiedza. Jesli cos jest nie tak, to twoja wina jako klient, i wyciagaja umowe zeby ustalic jakie dodadatkowe koszty moga sobie policzyc.
  • ~Luke / 2019-09-18 23:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie obsługa bardzo nie mila, nieprofesjonalna, nie przekazuje pełnych informacji a gdy chce się dowiedzieć cokolwiek to mnie wyśmiewają, jestem ogólnie bardzo niezadowolny.
    ZaletyZadnych
    WadyZasieg, obsługa klienta, mają nas za gówno, internet słaby zasieg.
  • ~Łukasz / 2021-12-27 11:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Jawne oszukiwanie klientów i nie mówienie wszystkiego co tak naprawdę zawarte jest w umowie wciskanie sprzętu nie takiego jak sobie klient życzy (płacimy za to przez cały okres umowy), sieć brak sygnału podczas połączeń i w trakcie nich (rozłączanie podczas rozmowy),braki zasięgu, słabe połączenia internetowe (czasami nawet ich brak placówki sieciowe za każdym razem zasłaniają się awariami i naprawianiem przekaźników ( co w rzeczywistości jest kłamstwem)). Nie polecam i z czystym sumieniem ludzie (klienci) mocno zastanówcie się zanim co kolwiek podpiszecie przeczytajcie wszystko dwa trzy razy i pytajcie o wszystko a najlepiej omijajcie punkty PLAY szerokim łukiem.
    ZaletyWybór aparatów
    WadyOszukiwanie klientów (niejasności w zawartej umowie), braki zasięgu sieci, słaba jakość internetu, słabe oferty dla klientów względem konkurencji.
  • ~Łukasz huk / 2024-03-27 08:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Ogólnie bandycka sieć okradająca klientów. Pakiety bez limitów tylko w nazwie. Sieć potrafi wyłudzić miesięcznie ponad 150 zł. Słaby zasięg internet nędzny.
    ZaletyBrak zalet chyba że ich zaletą jest biegłość w okradaniu klientow
    WadyTo ich domena. Brak zalet
  • ~Łukaszek / 2022-05-09 15:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje doładowujesz konto za 35zł następnie natychmiastowo aktywujesz pakiet za 35zł. I CO? Właśnie Twój internet pobrał Ci kilka gr i nie mozesz juz aktywować pakietu mimo ze dostajesz sms ze aktywowałes pakiet. Konczy się to tym ze tracisz cala kase z konta i musisz drugi raz doładować konto. JAKBY NIE MOZNA BYLO OD RAZU KUPIC PAKIETU. Ciekawe czlaego
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~M. / 2023-01-05 19:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam. Konsultanci wyjątkowo aroganccy, niekulturalni i niekompetentni. Poziom obsługi klienta skandaliczny.
  • ~Maciek / 2020-11-08 16:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy pakiecie Solo XL oferują nielimitowany internet po wykorzystaniu pakietu z prędkością 1Mb/s. W rzeczywistości prędkość internetu to 1/10 obiecywanej prędkości. Oszuści. Opuszczam tą sieć i wam również radzę.
    ZaletyBrak
    WadyInternet działa bardzo wolno.
  • ~Mack / 2018-05-18 08:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Mieszkam za granicą,trzy razy w roku w Polsce i zawsze play na kartę, ale tym razem przeszli samych siebie. W tym sezonie zakupiłem ostatni raz kartę od nich. Nigdy więcej Playa! Karta o której mowa miała zawierać w sobie internet bez limitu LTE na tydzień, upłynęło trzy dni użytkowania i necik zmulil się do 1mb, przyszło również powiadomienie SMS że prędkość spada w dół, limit wykorzystany? Więc dzwonie na info pytając o jaki limit chodzi? Skoro reklama mówi tydzień bez limitów, głos na to że tak jest bez limitu MB ale w praktyce po przekroczeniu 30 Giga danych prędkość spada, ale NIKT o tym nie informuje. Od dzisiaj przenioslem całą rodzine mieszkająca w Polsce do konkurencji, i sam więcej karty od magików nie zakupie. Niech tak dalej działają chłopaki, szczęścia pomyślnośći życzę...
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Magda / 2021-03-19 16:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ta siec jest zalosna. Serdecznie odradzam. Internet "nielimitowany" gdzie po okreslonym zakresie danych internet zwalnia - czyt. nie masz ibternetu. Ok, mozna doplacic zeby odnowic predkosc. Placisz od razu za jakies 10GB mimo tego ze w zasadzie internetu potrzebujesz zwykle tylko na kilka ostatnich dni miesiaca. Ale to nic. Takie odnowienie kosztuje 20 zl. Nie mozna zaplacic mniej ze przywrocenie np 2GB zamiast tego, no jasne ze nie, jakos pieniazki trzeba zarabiac. Play jest zalosna siecia, serdecznie odradzam. Tylko w tym zalosnym kraju taka ciemnote mozna znalesc, smiechu warte.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!
    WadyOplata 20zl za kazde odnowienie predkosci internetu
  • ~Magda / 2022-09-05 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Drogo w porównaniu z innymi sieciami. Sprawa rozwiązywania problemów na najniższym poziomie. Obsługa miła, ale nie kompetentna. Ogólnie dramat. Nie polecam. Czekam z niecierpliwością jak mi się skończy umowa
  • ~MagdaNina / 2020-12-03 21:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch lat mamy tą sieć i już po prostu nie wytrzymujemy. Internet raz jest raz nie. Pojawia się na kilka sekund i znika. Wczoraj dokupiliśmy internet, dzisiaj musieliśmy zrobić to jeszcze raz, bo jakimś magicznym sposobem się skończył. Nie polecam, unikniecie tylko niepotrzebnych nerwów
  • ~Magister informatyki. / 2020-12-08 19:03
    Ocena: 1.33 / 5
    55 zł na miesiąc za 200 gb transferu ocene zostawię osobie czytającej, jak dla mnie za 60 zł można mieć nielimitowany światłowód, polityka internetu mobilnego w polsce nie powinna być zgodna z prawem.
    [Szybkość internetu]
    Mniejsza o to, co do internetu: stałe problemy - 0,125 kb/s pobierania (1Mbit) w momencie braku pakietów, po resecie internetu przez większość miesiąca ~5Mbitów (niecałe 0.8 kb/s pobierania) przypominam LTE może działać z prędkościami nawet do 50 Mbit czyli 10 krotnie większymi niż to co oferuje Play. Czasami internet działa "normalnie" 10-15 Mbit/s co dalej nie jest satysfakcjonującą prędkością, biorąc pod uwagę to, co LTE oferuje. Odświętnie prędkości wyciągają 20 Mbit, a prędkości powyżej 30,40 Mbitów widziałem tylko parę razy przez okres 5 lat korzystania z tej nieudolnej firmy.
    [Problemy]
    Losowe prędkości - człowiek się cieszy że po restarcie pakietu będzie mógł sobie normalnie coś pooglądać tudzież ściągnąć aplikację a tymczasem internet działa tylko lekko lepiej niż na "limicie danych", co jest żałosne. Ciągłe utraty pakietów, dla niewtajemniczonych - wszystko co ściągamy/pobieramy składa się z małych paczek danych (pakietów) w momencie kiedy filmik przestaje się bufferować lub przycina nam się gra komputerowa - prawdopodobnie tracimy pakiet internetowy, co za tym idzie musimy wysłać bądź otrzymać dodatkowy pakiet, który został utracony, co za tym idzie zużywamy więcej pakietów internetowych, niż powinniśmy to robić - a więc szybciej wyczerpiemy swój pakiet internetu, mimo tego że wina leży po stronie serwerów Play'a w Warszawie. Utraty pakietów dochodzą nawet do 50%, przy normalnie działającym internecie powinno wynosić 0% CAŁY CZAS, nawet 10 lat temu nie było takich strat pakietów.
    [Obsługa klienta]
    Tu nawet nie ma o czym pisać, po prostu nie istnieje, konsultanci ciągle wkręcają tą samą śpiewkę - przełóż kartę sim, zmień urządzenie, obciążone nadajniki, problemy wynikające z pandemią - mimo ewidentnych problemów po stronie dostawcy.... ogólnie rzecz ujmując - spijają śmietankę przyjmując nowych usługobiorców a nie robią nic aby jakość usługi została podtrzymana na "normalnych" chociażby poziomie.
    Wady-brak obsługi klienta
    -packet lossy
    -losowa prędkość internetu - dosłownie rzuć kostką aby dowiedzieć się jaki transfer jutro będziesz posiadał
  • ~Małgorzata / 2019-08-03 21:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Ich zasięg w miejscu mojego zamieszkania notorycznie się pogarsza.Jedyne, co słyszę lub czytam ze str. BOK to: "Play rozbudowuje swoja infrastrukturę" - i tak od końca 2015. Nie obchodzi mnie, ile i gdzie postawiono jakieś nowe nadajniki, jeśli faktycznie to uczyniono, skoro ja wciąż mam tu problemy z zasięgiem, których w latach 2010-2015 nie miałam.

    Nigdy więcej Play!
    Wadybrak zasięgu, infrastruktura widmo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.05, ilość opinii: 999
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185