Najgorsza sieć w Polsce jaka może być zasieng tragiczny nawet w centrum durzego miasta ,zniekształcenia mowy zrywanie połaczenia ,Internet bardzo słabo chodzi i jest drogo stosunkowo do takich wwarunków jakich sieć daje i jakości
ZaletyBrak
WadySłaby zasieng
Drogo
~Grzegorz / 2023-03-03 16:25
Ocena: 1.33 / 5
Od ponad dwóch tygodni mam problem z korzystania z usługi Play now w laptopie. Czas oczekiwania na smsa potwierdzającego wydłuży się niebotycznie, nim przyjdzie właściwy to mija od pół godziny do ponad dwóch godzin. Ich jedyną odpowiedzią jest to że czas oczekiwania na smsa z linkiem aktywacyjny może dochodzić do 24godzin chociaż czas oczekiwania w laptopie na potwierdzenie to maksymalnie 5minut . To co oni wyprawiają to kpiny zdecydowanie nie polecam
WadyGrubiański i niefachowa oraz niekompetentna obsługa klienta i techniczna
~Grzegorz / 2024-08-14 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Obsługa Play w porównaniu z dawnym UPC poniżej jakiegokolwiek poziomu. Pomimo rozmowy i ustaleń, warunki przedłużenia oferty nie zostają zmienione. Interwencja i rozmowa z infolinią, otrzymuję inne warunki i obsługa w ogóle nie słucha co się do niej mówi. W między czasie wydzwania do mnie infolinia z propozycj
Wadyznacznie gorsze funkcjonalności TV w Play niż w UPC - brak możliwości przewijania wielu programów. Często zawiesza się dekoder
~Hanna / 2022-11-09 18:20
Ocena: 1.33 / 5
oszuści, podobnież przez 3dni wysłałam prawie 600sms na nr stacjonarny....to ciekawe, bo jest to nr mojej koleżanki i rzeczywiści może 2-3 sms wysłałam bo musiało pobrać z kontaktów nr stacjonarny zamiast komórkowego... koleżanka odebrała te 2-3 razy tel. stacjonarny, stąd wiem, że miało to miejsce....,ale ani razu więcej(gdzie to 600sms dotarło?). Dodam, że generalnie nie wysyłam do niej smsów raczej rozmawiamy. Złożyłam reklamacje, która jest niezasadna...sugerują, że jestem idiotką, albo wirus....A kto by zyskiwał na tym wirusie....?? Na co komu taki wirus....dodam, że śladów w telefonie po tych smsach nie mam....i przychodzi mi do głowy jedna odpowiedź|: NA takim wirusie zyskuje tylko sieć PLAY!!! Mamy w sieci 4karty i jesteśmy traktowani jak idioci. No cóż chyba czas zmienić sieć. Skonsultuję powyższą sytuację z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Dodam, że biuro obsługi też niewysokich lotów, konsultant wchodził mi w słowo i się rozłączył, bo trochę się uniosłam, ale go osobiście nie obrażałam tylko, mówiłam o sprawie....mnie uczono kiedyś, że dopóki ktoś mnie osobiście nie obraża nie mam prawa się rozłączyć....może teraz są inne standardy? Upierają się, że na bilingu są takie sms, ale co to znaczy biling? To tylko jakiś wydruk z ich systemu.....ja jestem pewna, że nie wysłałam tyle smsów na nr stacjonarny i osoba, która ma ten nr stacjonarny też takich smsów nie odebrała, wyobrażacie sobie odebrać 200połączeń z smsami dziennie(nie da się chyba tego zapomnieć)? Ale ja swoje, Oni swoje, wolą stracić klienta niż sprawdzić to w dziale technicznym, a nawet jeśli nie są w stanie tego zrobić to wychodząc na przeciw wieloletniemu klientowi z 5kartami w ramach dobrej strategii przyznać mi rację....kwota jaką mi naliczyli to wysokość jednego rachunku miesięcznego....co to dla nich....a ja nie odpuszczę bo jestem pewna swego.Najwyżej zrezygnuję, nie lubię być oszukiwana. Czy ktoś miał podobny przypadek?
Zaletybrak
Wadyjw,
~Hanna / 2023-05-09 22:16
Ocena: 1.33 / 5
Dziś odkryłam, że padłam ofiarą oszustwa w Play. Chciałam przenieść numer do Play od lipca. Miły pan w salonie przedstawił ofertę. Zdecydowałam się. Podpisałam umowę od lipca. Tym czasem dziś otrzymałam fakturę za usługę o dziwo od maja łacznie z dodatkowymi opłatami. Za usługę z której będę korzystać dopiero od lipca. Dużo mniej uprzejma pani na infolinii poinformowała mnie ,że Play ni z gruchy ni z pietruchy przyznał mi nie wiem po co nr tymczasowy i do lipca mam za to oszustwo placic. Próby wyjaśnienia zakończyły się rozłączeniem rozmowy przez konsultanta.
~hektor / 2019-04-06 23:15
Ocena: 1.33 / 5
internet jest do dupy!więcej go niema jak jest.firma krzak
Zaletyniema
Wadydziała albo nie działa jak chcą!
~Helen / 2021-08-25 08:13
Ocena: 1.33 / 5
Leczcie się, sms o 6.40 włącz pakiet internetu. Serio? Nie każdy wstaje na rano.
~Helena / 2019-08-14 18:11
Ocena: 1.33 / 5
Szanowni Państwo. Pley to najgorsza sieć na naszym rynku.
Brak empatii i lekceważenie klienta. Nabijanie ludzi w butelkę . Kłamstwa i wprowadzanie ludzi w błąd w przypadku reklamacji.
Jak najdalej od pley.
~Henry / 2020-06-07 15:46
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam jak się zastanowię to nie mogę nic pozytywnego powiedzieć o tej sieci.
Zaletynie ma zalet złodziejska firma
WadyNie polecam
~hermiona / 2025-04-11 07:35
Ocena: 1.33 / 5
Nie potrafią skutecznie poinformować o wyłączeniu poczty, twierdzą, że wysłali maila, który nie dotarł, a nawet nie pomyśleli o podstawowym w takiej sytuacji sposobie jakim jest umieszczenie informacji na stronie logowania.
~Hilo / 2023-11-29 01:21
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza możliwa siec. Połączenia nistabilne, jakość lącza katastrofalna. Wieczne problemy z transferem. Obsługa niekompetentna.
Zaletybrak
Wadykoszmarny transfer internetowy, znikanie sygnału, niska jakosc połączen, niekompetentna obsługa
~Iko / 2024-12-12 03:39
Ocena: 1.33 / 5
Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok
ZaletyZadne
WadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet
~Ineedhewaling / 2021-12-10 18:23
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia internet co chwile się zacina płacisz a gówno internet dostajesz w skrycie nie polecam mogą se w dupe wsadzić swój internet
ZaletyNie ma żadnych
WadyInternet
~Inna / 2024-01-12 13:43
Ocena: 1.33 / 5
Были с мужем сегодня в салоне Play. По поводу блокировки сим карты. Мужу не приходили смс уведомления о окончании срока действия. Ничем помочь не смогли. Номер не восстановили. На вопрос почему не пришло уведомление , сказали что произошла ошибка сети.( Или мы сами удалили сообщение от Play)Абсурд!!!На вопрос можно ли написать в службу чтобы в дальнейшем у других клиентов не было проблем . Нам отказали… ссылаясь на то что их это не касается, и они не будут ничего делать в строну улучшения сервиса . Сказали что не забота Play рассылать смс уведомления и клиент обязан сам контролировать даты и все вопросы . Полная не заинтересованность . Менеджер в салоне не имеет никакого представления о обслуге и маркетинге.
~Iwona / 2018-08-13 07:17
Ocena: 1.33 / 5
Problemy z Internetem.Syn na koncie ma 12giga intetnetu,od roku co miesiąc wykorzystuje jeden i dalej nie ma.przychodzi sms że wykorzystuje pakiet.za który oczywiście muszę płacić.Play po kontakcie próbują to zdiagnozować lecz niestety dwa dni temu usłyszałam że nie przyznali pakietu i będą to naprawiać.to jest kpina i naciaganie kasy.przez ten rok raz w ramach rekompensaty dostałam rachunek o 10 zł niższy.chcąc zrezygnować z ich usług czeka mnie kara finansowa więc muszę tkwić w tym bałaganie do końca umowy.nigdy więcej tego operatora.pozdrawiam
~Iwona / 2022-02-26 19:56
Ocena: 1.33 / 5
Złodzieje naciagacze oszuści po 6 latach bycia klientem nie mogę się od nich uwolnić. Kpina i zlodziejztwo czasu i pieniędzy
ZaletyJakie zalety
WadyCała ta siec to jedna wielka wada
~Iwona / 2024-01-12 21:55
Ocena: 1.33 / 5
Od poniedziałku zero internetu czyli brak wszystkiego jest piątek już wiem że na weekend zostaje dalej bez internetu jak dział techniczny dzwoni dwa sygnały nawet nie da się odebrać tel a zadzwonić nie da rady to jest moja ostatnia umową w tej firmie na pewno! A na światłowód też czekam już dwa lata i nic koszmar ????????
WadyDużo ????
~izagme / 2025-08-31 20:56
Ocena: 1.33 / 5
jestem u nich od ok. 15 lat moze nawet dłużej i do tej pory nie było problemów,po założeniu telewizji ...masakra,albo obejrzysz albo nie,loteria...,w tej chwili czekam na rozmowę z konsultantem juz ok. 30 min. telewizja nie działa,play schodzi na psy,zastanawiam się na zmianą operatora,może macie jakieś pomysły ,dziekuję
~Izolda / 2019-04-18 14:52
Ocena: 1.33 / 5
Witam jestem byłą klientką play. Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące na 4 abonamenty telefoniczne nie zostałam poinformowana iż kartę którą dostałam dodatkowo na internet przy wypowiedzeniu kończących się umów również muszę wypowiedzieć kartę do internetu.Abonamenty skończyły się 18 marca a ja dostałam kolejną fakturę za kartę z inernetu.W dniu 18 kwietnia między 13.30 a 14 byłam na ul. Piłsudskiego19 wyjaśnić sprawę a Pan który mnie obsługiwał był strasznie nie miły i arogancki. Szkoda że jak jesteśmy ich klientami są mili a jak już nie to robią ludzią wielką łaskę.Zgłosiłam skargę i czekam na odpowiedź.Żenada
ZaletyBrak zalet
WadyMało informacji przy podpisaniu umowy
~J. K. / 2022-07-18 17:55
Ocena: 1.33 / 5
W maju zeszłego roku podpisałam umowę z urządzeniem na dwa lata. Myślałam, że po spłacie urządzenia rachunek się zmniejszy. Okazało się, że jest to wliczone do abonamentu i gdybym nie poszła się dowiedzieć to taki abonament płaciła bym dalej, choć urządzenie już spłacone w maju a ja nadal place duży rachunek a jest lipiec i umowa skończyła się 17 lipca. Przeszłam do innego operatora i okazało się, że numer mogę przenieść dopiero we wrzesniu co daje kolejne dwa miesiące wysokich rachunków, bo w abonament wliczone jest urządzenie, które już splacilam. Teraz będę płacić do września za dwie sieci, bo play przedłużył umowę i możliwość przejścia. Nie wrócę na pewno do tego operatora. Czuje się oszukana.