Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4666 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czlowiek / 2023-08-23 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zatrudniają nierobów nie potrafiących w niczym pomóc, techników którzy terenu chyba od technikum nie widzieli nie mówiąc o ich wiedzy. W Serocku 05-140 nie potrafią zrobić godnego człowieka internetu a zamiast tego zrzucają winę na spisane na kartce rzeczy. Porażka, lepiej u konkurencji internet kupić. Oni do 4g sie nie nadają nie mówiąc o 5g.0
    ZaletyBrak
  • ~Karo / 2023-08-23 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz przeniosłam nr do tego operatora. Inaczej miały wyglądać ceny za dwa nr a inaczej wynikło. Miałam płacić podobnie jak z poprzednimi operatorami, a place 40 zł więcej. Poza tym szybkość internetu to totalna masakra. W niektórych miejscach sieć komórkowa jest wręcz śmieszna. Najgorsza sieć ever
  • ~Magda / 2023-08-23 07:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Po uregulowaniu należności i spóźnienie się jeden dzień, mam czekać miesiąc na wystawienie kary umownej !! To jakiś żart.
    Zrobione zostały dwa zgłoszenia w mojej sprawie
    -pilne odblokowanie moich usług ponieważ moja należność została uregulowana
    -skarga na dwóch z pracowników którzy nie poinformowali mnie o dalszych czynnościach tylko wprowadzili mnie w błąd.
    Tymczasem mając zablokowane usługi play wysyła mi fakturę za nowy miesiąc !!
    Jestem klientką od nastu lat, takiej sytuacji jeszcze nie miałam !! Kpina i. Żart !!!
    To moje ostatnie chwile z Play na pewno.
  • ~Daria / 2023-08-20 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wzięłam telefon i abonament. Płaciłam 200 zł miesięcznie. Wydawało mi się ostatnio, że powinnam już spłacić ten telefon. Byłam pewna, że jak go spłacę będę płaciła mniej o ratę za telefon. Okazało się, że telefon został już spłacony w lutym a ja przez pół roku nadal płaciłam 200 zł za taryfę, która normalnie kosztuje chyba 50 zł. Dla mnie to jest chore i czuję się oszukana. Pewnie umowa była dobrze sformułowana ale nigdy bym nie pomyślała, że można tak kogoś naciągnąć. Od razu przeniosłam się do Orange i za 65 zł mam o wiele więcej internetu a nie płacę 200 zł za byle co.
    WadyLubią oszukiwać. Trzeba na nich uważać.
  • ~velka / 2023-08-20 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W salonie obsluga 0, obsługa zerowa, łącze kiepskie, znajomym w żadnym wypadku nie polecę tego operatora.
    Zalety----
  • ~Velka / 2023-08-20 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego operatora wsparcie techniczne zero
    Zalety---
  • ~Adam / 2023-08-20 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa jak na Haiti.
    Internet działa jak na Haiti.
    Internet działa jak na Haiti.
    Internet działa jak na Haiti.
    Internet działa jak na Haiti.
    Internet działa jak na Haiti.
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~Tomasz / 2023-08-20 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzają w błąd przy podpisywaniu umowy przy zasięgach i na faktury są zawyżone trzeba cały czas reklamować i z nimi walczyć banda.....
    ZaletyZero
    WadyZasięg
  • ~Wy.......ny / 2023-08-20 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to złodzieje i oszuści. Koleś z salonu podpisał za mnie umowę a jak chciałem wyjaśnić sprawę to okazało się że jest zwolniony. I teraz muszę płacić 350zł. Reklamować to sobie można u św. Piotra jakbym gadał z automatem. Mimo nagrań rozmów Pani pewnie z łapanki jak mantrę powtarzała ale pan podpisał umowę. Czekam tylko aż minie ostatni dzień umowy i śpi....m z tej sieci. Złodzieje i nic więcej po 15 latach współpracy. Jak chcą podpisać umowę to chcą ci wejść w d.,... Ale jak chcesz zareklamować coś u nich to jesteś jak ta wasza.
  • ~Gg / 2023-08-19 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty cenowej. Proponują dobre warunki dopiero przy deklaracji klienta o przeniesieniu się do innej sieci. Naciągają na telefony o nieatrakcyjnych cenach. Wprowadzają w błąd o zasięgach przy podpisywaniu umowy.
  • ~Bartosz / 2023-08-19 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie kar umownych przy zmianie operatora na 6 miesięcy przed końcem umowy z Play. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług i to samo zalecę swoich znajomym i rodzinie. Nie pozdrawiam.
    ZaletyBrak
    WadyKara umowna przy zmianie operatora
  • ~Ela / 2023-08-18 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play od wielu lat, mam tel. na kartę i internet. Kiedyś byłam zadowolona, dziś już nie. Bardzo pogorszyła się jakość ich usług. Internet się zacina, telefon gubi zasięg, rozmowy telefoniczne same się rozłączają. Kiedyś za ich błędy przyznawali jakąś rekompensatę, dziś to moja wina i nie mogą nic z tym zrobić. :) Wykupiłam pakiet, dostałam informację, że za kilka minut się włączy, a pół dnia później okazuje się, że pakiet się nie włączył, a przelana kwota została w dużej części wyczerpana. Play, wstydźcie się. :( Szkoda mi tylko Waszych pracowników.
    ZaletyDobre ceny pakietów na kartę, skrupulatni pracownicy (choć nieskuteczni)
    Wadywszystko inne, szczególnie nieuczciwość, niedocenianie stałych klientów, kiepska jakość produktów
  • ~Skargi do UKE / 2023-08-18 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie problemy zgłaszajcie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej! Skargi po odrzuceniu reklamacji przez Play można składać na adres e-mail: kontakt@uke.gov.pl
    ZaletyBrak
  • ~Ziemowit Kaczyński / 2023-08-17 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Wizyta w salonie Play nie była zadowalająca. Po wejściu do salonu, nie zostałem powitany, co sprawiło, że poczułem się niekomfortowo i nieprzyjęty. Moim celem było jedynie zapytanie, czy mogę otrzymać nowy telefon. Niestety, konsultant nie okazał zrozumienia i zainteresowania, a wręcz przeciwnie – wykazywał arogancję i nieodpowiednią postawę.

    Mimo mojego grzecznego zachowania, konsultant nie posiadał wystarczającej wiedzy, co wpłynęło negatywnie na całą sytuację. Zaproponowałem, że nie musi mnie obsługiwać, jednak finalnie powiedział mi, że mam opuścić salon, przestając mnie obsługiwać. Wyraziłem swoje zaniepokojenie faktem, że weryfikacja przeszła tylko na aktywację nowego numeru telefonu.

    Jestem byłym pracownikiem i nigdy w życiu nie zachowałbym się w taki sposób. To doświadczenie bardzo negatywnie wpłynęło na moje postrzeganie firmy. Jestem rozczarowany tym, że pracownik o imieniu Jan Stanisław Dul, o numerze SID D001803081, nie tylko brakowało mu właściwej wiedzy, ale także zachował się arogancko i nieprofesjonalnie.

    Bardzo chciałbym, aby Agnieszka Lesisz dowiedziała się o tym zdarzeniu, ponieważ uważam, że to było dla mnie bolesne doświadczenie. Z uwagi na tę sytuację, zamierzam podzielić się swoją opinią w internecie. Z mojej strony oczekiwałbym przynajmniej przeprosin oraz przemyślenia przez firmę tego incydentu. Z zaniepokojeniem wysyłam tę opinię.

    Z poważaniem,
    Ziemowit Kaczyński
    ZaletyBrak
    WadyOd groma.
  • ~Łukasz / 2023-08-17 14:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogo w akompaniamencie kiepskiego bardzo zasięgu. Sieć pley to lipa. Żal mi też pracowników tego operatora. Ile oni muszą czytać/mówić różnego rodzaju formułek podczas przedłużania/sprzedaży umowy. Masakra. Współczucia. Dobry kolega pracuje w tej firemce. Mówi, że odkąd play (Iliad) przejęło UPC (Liberty Global) bardzo się pogorszyły warunki pracy i płacy. WIele czytałem opini jak play jest słabym (Skąpym) pracodawcom, a teraz mam potwierdzenie z pierwszej ręki. Ilość obowiązków wzrosła o 30 %, a zarobki o mniej więcej tyle spadły. Play to kiepski operator i kiepski pracodawca.
  • ~tom / 2023-08-16 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    nie dajcie sie namówic na oferty ich telemarketerom. Bezczelnie Kłamią.
  • ~PLAY NEVER / 2023-08-16 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamieniłem Upc na Play
    Telewizja ciągle się zacina trzeba resetować kilka razy dziennie, internet wyłącza się wiesza.
    Pan kierownik w placówce Play Sadyba polecił mi ową ofertę, WPROWADZAJĄĆ W BŁĄD CELOWO?? CZY SAM NIE WIE CO SPRZEDAJE?? miało być pięknie a jest dziadostwo za które JA muszę płacić.
    wybrane programy można nagrać bądź cofnąć można policzyć na palcach 1 ręki, oczywiście są to badziewne kanały.
    z oferty nie możesz zrezygnować bo zapłacisz karę, teraz muszę się męczyć 2 lata. czasam mam chęć rozwalić ten śmieszny dekoder o podłogę.
    dvbt lepiej działa i jest za free.


    Żenada
    PORAŻKA
    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK Brak BRAK
    WadyWIESZA SIĘ TV I INTERNET, ZACINA SIĘ TV, OPÓZNIENIA GŁOSU Z RUCHEM WARG. BRAK MOŻLIWOŚNI COFANIA I NAGRYWANIA,
    WYSOKA CENA, DŁUGA UMOWA, KARA ZA ZERWANIE UMOWY.
  • ~JAcek / 2023-08-15 12:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Czasem kupuję startery dla przyjaciół z zagranicy. W połowie przypadków pojawiają się problemy które mogę rozwiązać tylko w salonie. Dostaję dużo spamu, musiałem zablokować numer play. Dziś dostałem spam mailowy który maskuje się pod informację o mojej umowie.
  • ~Alexandra / 2023-08-15 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet na działkę jasno informując konsultantkę podczas rozmowy telefonicznej ,że ma obsługiwać monitoring-4-5 kamer.Umowę podpisywałam przy kurierze,który musiał kolejny raz przyjechać z przesyłką,bo nikt mnie nie poinformował,że muszę przekazać xero dowodu tożsamości.Paczuszka była dosyć duża a w środku ruter a raczej ruterek wielkości karty bankomatowej.Oczywiście nic nie działało a instalator od kamer jak zobaczył ruterek to nie wierzył,że tak nieprofesjonalnie zostałam obsłużona.Ruterek na własny koszt odesłałam przed upływem 14 dni.I zawarłam umowę z
    T-MOBILE.Ruter i internet super.Po jakimś czasie otrzymałam od PLAY rachunek za aktywację internetu około 60 zł.Paranoja-za internet,który nie działał i za ignorancję konsultantki,która wcisnęła mi usługę,która nie spełniała mojego zamówienia?Oszuści zatrudniający konsultantów nie mających niczym pojęcia!I to ma być profesjonalna firma?
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i oszukańcze metody zwabiania klienta
  • ~Patrycja / 2023-08-14 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg to dno totalne, nie jestem w stanie prowadzić normalnie rozmów telefonicznych we własnym domu (Warszawa) bo urywa co chwile. Dwa poziom aplikacji i ściągania pieniędzy to jakaś kpina, zmieniłam pakiet pobrało mi pieniądze podobno wg operatora za włączona transmisje danych, a nie włączyło pakietu. Nie pierwszy raz mnie oszukali bo numer mam z ponad 10 lat w Play. Serdecznie nie polecam!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186