ZaletyBrak
strona 62 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Elżbieta Porębska-Dyba / 2021-10-21 20:38
Brak kontaktu z obsługą. Zgłoszenie reklamacji tylko płatne na koszt abonenta. Po kilku telefonach o awarii dalej zero reakcji ze strony obsługi. Ile można działać bez reakcji z ich strony. Szału człowiek może dostać. -
-
~EMERYTKA / 2022-01-04 14:43
Mam telefon stacjonarny, za preferencyjną kwotę 1 zł. Zatrzymali mnie u siebie, czyli w Play dzięki tej ofercie. Przeprowadziłam się z Mazowieckiego na Dolny Śląsk. I zaczęła się polka. Play, ten nielogiczny nieudolny, drapieźny... moloch nie jest w stanie przedłużyć dotychczasowej umowy, bo bezczelnie bez ich wiedzy miałam czelność przeprowadzić się. Na nic przekonywanie, że przecież ja to ja(zweryfikana wiele razy przez kolejnych konsultantów). Na nic informacja o nowym adresie. Na nic prośba o nadanie nowego numeru zgodnego z nową strefą. Nie bo nie. Bo mają zabetonowany algorytm. Zmienią strefę i numer telefonu, ale muszę podpisać nową umowę, za dziesięć razy wyższą kwotę(jestem emerytką i mam 1260 zł emerytury). NIE DA SIĘ(sic!) WPISAĆ W MOICH DANYCH NOWEGO ADRESU I NADAĆ NOWEGO NUMERU ZGODNEGO ZE STREFĄ STACJONARNĄ!!! Mogę sobie nadal mieć telefon ze starym numerem z mazowieckiej strefy stacjonarnej, ale to jest połowiczna usługa. DO MNIE MOŻNA ZADZWONIĆ, ALE JA NIE DODZWONIĘ SIĘ NIGDZIE!!! Mądre to? Nie sądzę! ZaletyZalet co raz to mniejWadyWad coraz to więcej -
~Eustachy / 2023-09-08 17:35
Oszuści z nich. W Grecji włączyłem sobie internet i zgodnie z prawem miałem mieć 5gb, okazało się że doliczyli mi 270 zł do rachunku, bo niby już zużyłem to 5gb plus 200 kolejnych za przejazd przez Macedonię. Jednakże miałem wtedy wyłączone wszelkie funkcje internetowe oraz włączony tryb samolotowy. Jakieś 30 km za granicą łączyli mnie jeszcze z siecią macedońską, tymczasem jakiś pracownik mówił że już 5 km za granicą mogę włączyć. Odradzam tych idiotów. ZaletyNie maWadyCała firma jest wadą -
~Ewelina / 2014-10-22 21:21
Umowę mam z siecią od 2 lat. Już drugi raz w ciągu 3 miesięcy zostałam oszukana przez konsultantów play - czy to ze względu na ich brak kwalifikacji czy to ze względu na działanie celowe ale skutek jest jeden - poprzednio straciłam 70zł, w dniu dzisiejszym okazało się, iż straciłam tym razem 100zł przez wprowadzenie mnie w błąd przez kolejnego pracownika play. Niestety tym razem miało to miejsce na żywo w salonie a rzecz jasna nie nagrywałam rozmowy z pracownikiem więc zapewne jak zawsze w tym wypadku klient będzie na straconej pozycji a moloch bezkarny. Zasięg również mam tragiczny mimo, że mieszkam w miejscowości 20tys ludności dodatkowo 12km od miasta wojewódzkiego. Dzięki Bogu niedługo kończy mi się umowa i z pewnością jej nie podpiszę po raz kolejny a wszelkich pracowników przy kolejnych rozmowach będę osobiście uprzedzać, że rozmowa jest nagrywana w celu zapewnienia mi osobistego bezpieczeństwa finansowego. Osobiście stanowczo - Nigdy więcej Play. Nigdy nie czułam się tak oszukana przez żadną firmę. Zaletydobry wybór aparatów telefonicznychWadynierzetelność, pracownicy wprowadzający w błąd, nabijanie rachunków2lata, 69zł/miesięcznie (teoretycznie, ostatnio dla przykładu 160zł) -
~Ewelina / 2024-05-29 23:38
Nigdy nie dajcie się namówić na tę sieć. Obecnie to jedna wielka porażka. Traktowanie człowieka, jak głupka. Mój internet wi-fi, i w danych komórkowych w ogóle nie działa. Z tego powodu zrezygnowałam nawet z Netflixa. Obarczają winą klienta, wierutne kłamstwa. Pieniądze wyrzucone w błoto. Ludzie nie dajcie się im namówić na ofertę. -
~Ezechiel / 2020-07-03 01:36
Jedno chyba z najdziwniejszych doświadczeń z dostawcą internetu mobilnego jakiego tylko miałem. Przez 14 miesięcy trwania umowy internet działał jak powinien, ostatnich 8 to dramat.
Negatywna ocena jednak została "zainspirowana" przez starcia z supportem. Pierw na zgłoszenia reagowali w przeciągu 2 dni, jednak z każdym nieudanym rozwiązaniem problemu czas ten zaczął rosnąć aż do tygodnia.
Za każdym razem osoba odpisująca na maile nie odnosiła się do treści zgłoszenia, chrzaniąc trzy po trzy o statystykach, które były im na rękę - ale nie miały nic wspólnego z treścią zgłoszenia. Odpowiedzi zaczęły coraz bardziej przypominać szablonowe odpowiedzi, które równie dobrze mógłby wykonać jakiś bot niż człowiek.
Dodatkowo mają dość "specyficznych" partnerów od telemarketingu. Próbowano mi sprzedać ubezpieczenie od nowotworów (chyba wiedzieli jakim nowotworem odbytu będą za rok) czy tez przeprowadzić ocenę obsługi klienta przez kogoś, kto nie wiedział nawet z czyjego ramienia dzwoni, nie umiał poinformować czy rozmowa jest nagrywana i po co jest - czy wspomnieć kto jest operatorem usług w imieniu których chce mnie przepytać.
ZaletyNiby usługi działają
Nawet solidna aplikacja mobilnaWadyCena/jakość usług
Obsługa klienta gorsza od słabo opłacanych Hindusów
Generalne olewanie stałego klienta -
~Franek / 2020-03-18 19:58
Dno i reszta mułu. Zapłaciłem ostatnią fakturę na konto żony przez pomyłkę,sieć nie zwróciła pieniędzy ale po dwóch miesiącach upomnieli się o kasę. Zadzwoniłem na infolinię i pani przeksiegowała pieniądze na właściwy rachunek ( przysłali esa). Po dwóch dniach dostałem info z windykacji,że żądają pieniędzy.
Nigdy więcej tej dziadowskiej firmy !!!ZaletyBrakWadyNaciągacze i złodzieje -
~Franek / 2024-01-11 13:38
Zostałem oszukany. Najnowszy ruter, mieszkanie w mieście zaraz obok wielkiej anteny przesyłowej, rachunki miesięczne 160 zł za sam internet, a działa okropnie, nawet nie można tego nazwać, że działa. Oszuści ZaletyBrak jakich kolwiekWadyBardzo dużo. Oszuści -
-
~Frutoss / 2019-10-04 15:13
To co się dzieje z tym nawet nie mam pojęcia jak to można zwyzywać. Internet? Wolne, żarty znika co chwile. Mało co u nich działa tak jak być powinno. ZaletyBrakWadyOd góry do dołu -
~GAUL / 2024-12-10 18:26
Firma wymaga specjalnej troski, 9bsluga klienta leży i kwiczy, kompetencje, jeżeli można tak nazwać, to jak biały kruk. Nikt nie widział. Jak przesyłają ofertę nie chcą później rozmawiać. ZaletyNie jestem abonentem od 2018WadyPrzejęli upc, więc znowu trzeba się z amebami dorabiać. -
~Ggg / 2021-03-25 17:19
Zasięg tragiczny, internet masakrycznie wolny. Dramat dramat dramat. Reklamacje nic nie dają. -
~Gównoplay / 2018-12-26 05:27
Tragedia.Łączność z internetem jest odcinana co kilkanaście minut.Trzeba ręcznie ustawiać.Nie polecam.Z każdym rokiem jest coraz gorzej z zasięgiem. ZaletyBrak -
~Gracjan / 2021-10-26 20:04
Najgorszy ściek jaki miałem nigdy w życiu nie miałem gorszego internetu co chwilę pojawia się powiadomienie że połączono z WiFI i brak internetu WadyWolny, co chwila rozłącza -
~Gracjan / 2021-10-26 20:04
Najgorszy ściek jaki miałem nigdy w życiu nie miałem gorszego internetu co chwilę pojawia się powiadomienie że połączono z WiFI i brak internetu WadyWolny, co chwila rozłącza -
~Grażyna / 2024-02-06 16:43
Nigdy internet w Play, marzę o końcu umowy, by wreszcie móc korzystać z internetu. Ten od Play potrafi zrywać nawet 20 razy dziennie. Reklamowałam tą usługę, dostałam informację, że dopiero gdy usługa nie działa 12 godzin to mogę liczyć na obniżenie ceny. Koszmar.
Grażyna MaciejewskaZaletyBrakWadySame wady, jakość żadna. -
~Greg / 2025-08-14 14:46
Świetna obsługa klienta jeśli chodzi o wymianę pilotów... Otrzymaliśmy 3 dekodery i 3 piloty - z jednym problemy były już od początku, głośność trzeba regulować zwykłym pilotem od telewizora. Drugi przestał w ogóle działać po niecałym roku. Play nie raczy wysłać nikogo z nowymi, ani nawet przesłać ich w jakikolwiek sposób kurierem lub paczkomatem. Chcesz poprawnie działający pilot? Musisz sam sobie po niego pójść do salonu. ALE... okazuje się, że nie w każdym salonie nawet jest dostępne coś tak prostego i podstawowego jak pilot do ich własnego dekodera. Tak więc teraz wydzwaniaj do salonów w całym mieście i pytaj czy mają piloty, a potem jedź na nie wiadomo który koniec miasta, żeby w końcu łaskawie wydali ci funkcjonalne urządzenie. Komedia.
A jeśli chodzi o jakość odbioru? Od kiedy każdy dekoder musi być koniecznie podłączony do internetu żeby w ogóle funkcjonować, są tylko problemy. WiFi z modemu wyraźnie nie radzi sobie z trzema dekoderami. Jedyna rada konsultantów w tej sytuacji? Podłączyć dekodery do internetu kablami. Czyli - nie mają do zaoferowania solidnego, dobrze działającego WiFi, tylko musisz sobie kliencie na własną rękę przeciągać kable Ethernet przez całe mieszkanie, żeby telewizja działała bez zakłóceń. Ponownie - komedia. -
-
~Gregor / 2022-11-26 13:02
Dziadostwo jakich mało , do tego oszuści i krętacze ZaletyŚwinieWadySwinie -
~Grepro / 2020-01-14 17:38
Dziękuję Łukaszu za info. Dobrze że o tym wspomniałeś. Dzięki twojej informacji straciłem tylko 160 zł. ZaletyJuż nie widzęWadyZbyt dużo. -
~Groszek / 2023-09-28 23:34
Miałam dostać dodatkowo do telefonów router i dekoder… oczywiście router dostałam i przez moje niedopatrzenie podpisałam umowę na której jest ze dobieram taki i taki sprzęt a nie tylko router. No i czas teraz to oddać i zapłacić (400 zł)za dekoder którego nie dostałam ale w systemie go mam. Drugi temat to jest tragiczny internet, wystarczy ze idę po klatce i już go nie ma… byle do marca i uciekam z tej śmiesznej sieci -
~grrrrrrrr / 2018-07-21 13:51
W nagrodę za bycie lojalnym klientem przez 6 lat firma próbowała wyciągać ode mnie pieniądze, które im się nie należały. Po spłacie rat za telefon zamiast obniżyć abonament o kwotę raty firma liczyła sobie bezczelnie dalej taką samą sumę. W odpowiedzi na moją skargę, łaskawie zaoferowano mi "rabat" na kwotę nienależnej im już raty. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale nie okradanie klienta z pieniędzy, które się sieci nie należą nie można w żaden zgodny z prawem sposób nazwać rabatem. To jest pierwsza bezczelność.
Druga polega na tym, że w odpowiedzi na moją skargę zaoferowano mi wybór pomiędzy rzeczonym "rabatem" a... przedterminowym przedłużeniem umowy. Firma, która bezczelnie kradnie, następnie ubiera sprawę w zakłamany sposób, jakby mi łaskę robili, że nie wezmą ode mnie pieniędzy, których nie mają prawa brać, szantażuje mnie do akceptacji kłamliwego opisu sprawy lub bycia przykutą do nich na kolejne lata.
Rozmowa z panią z obsługi klienta nie należała również do kulturalnych z jej strony. Na moje próby uzyskania deklaracji z jej strony, że jako przedstawiciel firmy rozumie, że im się rzeczona rata nie należy, najpierw próbowała lawirować i zmieniać temat, a w końcu zaczęła mi przerywać. Ja nie jestem kretynką, wiem dlaczego nie dawała mi dojść do słowa i nie chciała przyznać, że nie mieli prawa mnie tak traktować. Podobno proceder ten jest u nich powszechny. No więc mają kolejnego, lojalnego do tej pory, klienta mniej.
Dodatkowo, zasięg LTE jest wyjątkowo słaby. Zalecam omijać szerokim łukiem. Są naciągaczami.ZaletySpory wybór telefonów.WadyWyciąganie pieniędzy nienależnych firmie.
Nieuczciwe praktyki.
Drogi abonament.
Słaby zasięg
strona 62 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »