strona 62 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Karolina / 2021-06-08 21:43
Czy ta cholerna sieć może przestać przełączać roaming krajowy i wyłączać mi Internet co chwilę? Jak się jedzie przez wioski, to nie da się korzystać z telefonu. Nie polecam. -
-
~Katarzyna / 2021-10-27 14:42
Nie polecam. Internet o kant stołu rozbić. Wysokie koszty abonamentu. Im bliżej końca umowy tym drożej. Dzwoni konsultant w celu przedłużenia umowy, mówię, że dziękuję bo nie jestem zadowolona. Reakcja konsultanta, a to do widzenia. Zero walki o klienta -
~Kesoyu / 2024-08-30 12:33
Po przejęciu UPC przez firmę Play, niestety jakość świadczonych usług znacząco się pogorszyła. Regularne spadki jakości internetu i nagłe poprawy po kontakcie z obsługą klienta sugerują działania dalekie od prokonsumenckich standardów. Jest to szczególnie frustrujące, gdy problemy z połączeniem powracają po kilku dniach, co sprawia wrażenie tymczasowych i nieuczciwych rozwiązań. Zalecam, aby na wszelki wypadek mieć dodatkowe usługi internetowe od innego dostawcy, gdyż Play potrafi zawieść nawet w godzinach pracy, odłączając sieć bez uprzedzenia. Taka postawa nie sprzyja budowaniu zaufania. ZaletyNicWadyWszystko -
~kiedystobylplay / 2021-02-11 14:34
Obługa : brak pomocy, brak konkretnych odpowiedzi na reklamacje.
Infolinia platna nawet gdy dzownie w sprawie bledow po stronie Play. Wycofali mozliwosc skladania reklamacji online.
Brak mozliwosci otrzymania duplikatow faktur.
Ale co najwazniejsze: zrywa polaczenie mimo ze sie nie przemieszczam. Resetuje zasieg, juz drugi raz w 2021 ogolnopolska awaira (brak calkowity internetu oraz zrywanie polaczne). Po stronie Play - nie widza problemu poniewaz nie widza takich polaczen. Fakt ze jest kilka nastepujacych po sobie polaczen po 3-4 sekundy - nie widza problemu.
Mam wiele numerow: Wylaczyli nadajniki w jednej lokalizacji tak ze zasieg z 4 kresek obecnie jest 0kresek - nie jest to powod do skladania reklamacji.ZaletyKiedys to byla dobra siec.WadyZrywanie polaczen, braki w zasiegu, resetowanie zasiegu, platna infolinia itd itp -
~Kinga / 2022-08-16 12:11
A czy miał ktoś problem z płatnościami ? W sensie że wszystkie faktury miał opłacone a u nich dalej widniała nie opłacona faktura? Już kilka dni z tym walczę ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Kiobe / 2021-11-23 23:07
Dla mnie to najgorsza sieć. W poprzednim roku "Doradca" wprowadził mnie w błąd dodając kolejne nr, abym miała wyższe rachunki i zażądał kaucji 3 tys. zł. Potem, gdy 2 miesiące leżałam w szpitalu - za przeproszeniem w dupie miał moje uwagi odnośnie nie prawidłowo naliczonych faktur i próśb odnośnie pobrania opłat za 2 miesiące z kaucji. Dla mnie to złodziejska sieć, pełna młodych "doradców" oszukujących klientów i wprowadzających w błąd. Zależy im tylko na zawarciu umowy, a potem mają klienta za przeproszeniem w ... Zaletyżadnych i obsługa fatalnaWadywprowadzanie klienta w błąd w celu wyższych rachunków i olewanie wszelkich uwag, brak ochrony internetu pomimo takiej usługi- płaci się za nic, fatalna obsługa, która nie umie udzielić informacji i rozpatrzyć reklamacji. NIE POLECAM NIKOMU i nie jest to tylko moje zdanie. -
~kjubo / 2022-10-27 19:06
internet tragedia, mobilny tez nie jest wyśmienity -
~Klak1 / 2024-06-07 15:20
Banda oszustów, abonament z laptopem brany na raty przez telefon i oczywiście 24 miesiące, co się okazało na 24 miesiące to sam abonament a laptop na 37 miesięcy. Oczywiście zapewnienia że można płacić przez aplikację ...... która nie pokazuje opłat ratalnych i wciągnięcie ludzi w zadłużenia... Złodzieje -
-
~Klient / 2019-02-21 18:32
Nie polecam . zasieg masakra i doliczaja swoje pakiety ktorych nie mozna wylaczyc. ZaletyBrak zaletWadyZasieg -
~Klient / 2022-10-04 18:16
Internet w ostatnim czasie to porażka, z utęsknieniem czekam końca umowy WadyB. Słaby internet -
~Klientka od 2010 / 2018-07-30 12:10
Kiedy kupowałam u nich pierwszy starter na kartę, wszystko było OK, ale to był rok 2010. Tu, gdzie się przeprowadziłam, rozmowy można było prowadzić z każdego punktu domu. Od 3-4 lat jest coraz gorzej. Zaczęłam brać w abonamencie smartfony i jakość połączeń jeszcze się pogorszyła, zwłaszcza od ostatniej umowy podpisanej w maju 2017 i kiedy wzięłam smartfon Lenovo. I nie chodzi o ten mój egzemplarz, czy potencjalne wady dość nowej karty sim. Play - nie dość, że ma coraz gorszy zasięg zwłaszcza na terenach poza miastami, to jeszcze wciska telefony, które pogarszają dodatkowo całą sytuację i chodzi o modele, a nie p=o poszczególne felerne egzemplarze. Kilkukrotne zgłoszenie problemów nie przyniosło efektów: "sygnał do pani dochodzi". Druga gadka: "Play wzbogaca swoją infrastrukturę, buduje nowe nadajniki". Ciekawe gdzie, bo na pewno nie w mojej okolicy. Proponowaliśmy postawienie nadajnika na terenie należącym do członka naszej rodziny, żeby poprawić zasięg w naszej okolicy (sprowadzają się tu ludzi, a inni przyjeżdżają na wakacje i spędzają każdy weekend od wiosny do jesieni, więc to się opłaca) - nikt nie odpisał, choćby odmownie.
Obecna umowa jest więc moją ostatnią.Wadyceny usług, coraz gorszy zasięg, słaby rozwój infrastruktury, bezradność konsultantów, ciągle te same gatki w odpowiedzi na zgłoszenia złego zasięgu nic nie wnoszące do sprawy i nie poprawiające sytuacji zgłaszającego -
~klientOdWieluLat / 2024-07-29 11:39
Telewizja - tylko w warunkach stworzonych przez UPC jeszcze się trzyma, wariant telewizji przez sieć to ściema; nic nie działa, jeżeli sieć pada...
Obsługa klienta - profesjonalna wyłącznie po stronie byłego UPC, ale wyłącznie przy kontakcie z osobą fizyczną. Emulator MIA to porażka. kto to wymyślił - ten naprawdę nie lubi play'a...
Teraz telefon... Play24 to żart. Jedyny plus, to łączenie z osobą fizyczną. Funkcjonalnie - działa wszystko poprawnie. Cena - można przeżyć. Ogólnie - nie polecam operatoraZaletyniewiele... telefon działa, smsy dochodzą... tyle zaletWadyWszystko poza tradycyjną telefonią, uzupełnioną o smsy... -
~Klientplay / 2022-10-20 19:05
Zawarłem umowę na internet stacjonarny w styczniu 2022. We wrześniu poprosiłem o przeniesienie łącza z powodu przeprowadzki. 2 wizyty techników umówione 2 wizyty odwołane tak o. Z tego jedna wizyta odwołana 3 dni po faktycznym terminie wizyty. Na infolini niczego więcej nie można się dowiedzieć co dalej bo maja czas na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Wypowiedzenie umowy wiąże się z większymi kosztami niż faktyczne płacenie miesięcznie do końca okresu( przynajmniej tak pan konsultant twierdzi podając kwotę przez telefon). Po tylu lata współpracy szczerze już nigdy nikomu nie polecę play. ZaletyBrakWadyKontakt z infolinia
Podejście do klienta
Kompetencja pracowników -
~Koma / 2020-10-20 07:44
Jeżeli w sieci nie poprawi się zasięg to będę zmuszony przenieś numer bo to jest tragedia z tym zasięgiem jeszcze rok temu był dobry zasięg A teraz nie ma go ZaletyBrak zasięguWadyBrak zasięgu -
~Krison / 2023-01-24 19:03
Niestety play się nie popisał i stracił klienta. Najpierw zachęcają do zmiany oferty ze względu na tańsze połączenia, żeby za kilka dni znacząco podnieść ceny bez żadnej informacji. Na infolinii nic o tym nie wiedzieli i na pytanie dlaczego na stronie są stare ceny a w apce są nowe i tak są naliczane połączenia, pada odpowiedź po dłuższym oczekiwaniu, że nie zdążyli zaktualizować a informacja pewnie jakaś dotrze z czasem. Kpina. Play to niestety żal, żenada, wstyd. ZaletyBrakWadyNaliczanie nowych stawek bez jakiejkolwiek informacji o tym. Obsługa klienta to porażka -
~Krokus / 2023-10-29 19:50
Katastrofa. Od kiedy UPC przejęli (korzystałam kilkanaście lat) tylko same problemy. Codziennie po 2 - 3 godz. brak dostępu do tv (pokazuje "error" i brak połączenia). Internet chodzi bardzo wolno albo wcale. Powinni być zlikwidowani natychmiast. Jedno wielkie oszustwo. ZaletyBrakWadyWyłącznie same wady. Cena nieadekwatna do poziomu usług. -
-
~Krystian / 2023-11-18 11:37
Totalny szajs , co chwilę brak zasięgu, tragiczny internet, bardzo słaby zasieg gdziekolwiek jestem, jak skończy się umowa to uciekam bo gorzej być nie może. Dzisiaj np inni do mnie dzwonią i mogą się dodzwonić a ja nie mogę xD ???? jakby co to faktury opłacone. ZaletyZalety? Aplikacja jest ok a tak poza tym to nie ma ????WadySzkoda pisać bo zedrę linie papilarne. -
~krysz / 2023-10-20 14:10
przeniosłem 3 telefony do sieci pLAY. termin przeniesienia numeru jest w styczniu. z 1 numerem był problem, więc firma pLAY włączyła na tym numerze kartę tymczasową i jak powinienem za 3 numery i Internet płacić 123zł to teraz za 1 nr i Internet każą płacić 92zł.
Złodziejstwo !!! nie polecam. Mam jeszcze 2 numery do przeniesienia ale nigdy w życiu do tej zasranej firmy.
Sprawa pójdzie do Rzecznika Praw Konsumenta...Zaletymniej niż zero, żenadaWadyobsługa, infolinia, postepowanie z klientem, -
~Krzychu / 2023-11-21 14:54
Internet u operatora jest fatalny, nawet w tak dużym mieście jak Poznań. W wielu miejscach jest bardzo słaby bądź niedostępny, mega zamula! Nie polecam nikomu. Opinia obiektywna i z mojego punktu użytkowania. -
~Krzysiek / 2022-11-14 12:47
Witam. Musze wstawic bardzo duzy negatyw. W dniu 11.11 zostala pobrana mi oplata aktywacji pakiety. Dostalem potwierdzenie sms o wlaczeniu, ale coz po naglym braku mozliwoci wysylania smsow i dzwonienia okazalo sie ze play nie wlaczyl mi tej uslugi. Czuje sie oszukany i okradziony przez państwa zabraliscie pieniadze i nic nie wlaczyliscie. Wasi konsultsnci to szkoda mowic zbywanie klienta i olewanie jak sie tylko da. Maja gotowe odpowiedzi ktore ramowo wysylaja. Zero pomocy. Dzieki wam ponosze kolejne koszty, ale co was to obchodzi prawda? Liczy sie kasa i co z tego ze zabralismy kliencie radz sobie. ZaletyBrakWadyOszustwo brak kompetencji
strona 62 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »