strona 62 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Helen / 2021-08-25 08:13
Leczcie się, sms o 6.40 włącz pakiet internetu. Serio? Nie każdy wstaje na rano. -
-
~Helena / 2019-08-14 18:11
Szanowni Państwo. Pley to najgorsza sieć na naszym rynku.
Brak empatii i lekceważenie klienta. Nabijanie ludzi w butelkę . Kłamstwa i wprowadzanie ludzi w błąd w przypadku reklamacji.
Jak najdalej od pley. -
~Henry / 2020-06-07 15:46
Nie polecam jak się zastanowię to nie mogę nic pozytywnego powiedzieć o tej sieci. Zaletynie ma zalet złodziejska firmaWadyNie polecam -
~hermiona / 2025-04-11 07:35
Nie potrafią skutecznie poinformować o wyłączeniu poczty, twierdzą, że wysłali maila, który nie dotarł, a nawet nie pomyśleli o podstawowym w takiej sytuacji sposobie jakim jest umieszczenie informacji na stronie logowania. -
~Hilo / 2023-11-29 01:21
Najgorsza możliwa siec. Połączenia nistabilne, jakość lącza katastrofalna. Wieczne problemy z transferem. Obsługa niekompetentna. ZaletybrakWadykoszmarny transfer internetowy, znikanie sygnału, niska jakosc połączen, niekompetentna obsługa -
~Iko / 2024-12-12 03:39
Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok ZaletyZadneWadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet -
~Ineedhewaling / 2021-12-10 18:23
Tragedia internet co chwile się zacina płacisz a gówno internet dostajesz w skrycie nie polecam mogą se w dupe wsadzić swój internet ZaletyNie ma żadnychWadyInternet -
~Inna / 2024-01-12 13:43
Были с мужем сегодня в салоне Play. По поводу блокировки сим карты. Мужу не приходили смс уведомления о окончании срока действия. Ничем помочь не смогли. Номер не восстановили. На вопрос почему не пришло уведомление , сказали что произошла ошибка сети.( Или мы сами удалили сообщение от Play)Абсурд!!!На вопрос можно ли написать в службу чтобы в дальнейшем у других клиентов не было проблем . Нам отказали… ссылаясь на то что их это не касается, и они не будут ничего делать в строну улучшения сервиса . Сказали что не забота Play рассылать смс уведомления и клиент обязан сам контролировать даты и все вопросы . Полная не заинтересованность . Менеджер в салоне не имеет никакого представления о обслуге и маркетинге. -
-
~Iwona / 2018-08-13 07:17
Problemy z Internetem.Syn na koncie ma 12giga intetnetu,od roku co miesiąc wykorzystuje jeden i dalej nie ma.przychodzi sms że wykorzystuje pakiet.za który oczywiście muszę płacić.Play po kontakcie próbują to zdiagnozować lecz niestety dwa dni temu usłyszałam że nie przyznali pakietu i będą to naprawiać.to jest kpina i naciaganie kasy.przez ten rok raz w ramach rekompensaty dostałam rachunek o 10 zł niższy.chcąc zrezygnować z ich usług czeka mnie kara finansowa więc muszę tkwić w tym bałaganie do końca umowy.nigdy więcej tego operatora.pozdrawiam -
~Iwona / 2022-02-26 19:56
Złodzieje naciagacze oszuści po 6 latach bycia klientem nie mogę się od nich uwolnić. Kpina i zlodziejztwo czasu i pieniędzy ZaletyJakie zaletyWadyCała ta siec to jedna wielka wada -
~Iwona / 2024-01-12 21:55
Od poniedziałku zero internetu czyli brak wszystkiego jest piątek już wiem że na weekend zostaje dalej bez internetu jak dział techniczny dzwoni dwa sygnały nawet nie da się odebrać tel a zadzwonić nie da rady to jest moja ostatnia umową w tej firmie na pewno! A na światłowód też czekam już dwa lata i nic koszmar ???????? WadyDużo ???? -
~Izolda / 2019-04-18 14:52
Witam jestem byłą klientką play. Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące na 4 abonamenty telefoniczne nie zostałam poinformowana iż kartę którą dostałam dodatkowo na internet przy wypowiedzeniu kończących się umów również muszę wypowiedzieć kartę do internetu.Abonamenty skończyły się 18 marca a ja dostałam kolejną fakturę za kartę z inernetu.W dniu 18 kwietnia między 13.30 a 14 byłam na ul. Piłsudskiego19 wyjaśnić sprawę a Pan który mnie obsługiwał był strasznie nie miły i arogancki. Szkoda że jak jesteśmy ich klientami są mili a jak już nie to robią ludzią wielką łaskę.Zgłosiłam skargę i czekam na odpowiedź.Żenada ZaletyBrak zaletWadyMało informacji przy podpisaniu umowy -
~J. K. / 2022-07-18 17:55
W maju zeszłego roku podpisałam umowę z urządzeniem na dwa lata. Myślałam, że po spłacie urządzenia rachunek się zmniejszy. Okazało się, że jest to wliczone do abonamentu i gdybym nie poszła się dowiedzieć to taki abonament płaciła bym dalej, choć urządzenie już spłacone w maju a ja nadal place duży rachunek a jest lipiec i umowa skończyła się 17 lipca. Przeszłam do innego operatora i okazało się, że numer mogę przenieść dopiero we wrzesniu co daje kolejne dwa miesiące wysokich rachunków, bo w abonament wliczone jest urządzenie, które już splacilam. Teraz będę płacić do września za dwie sieci, bo play przedłużył umowę i możliwość przejścia. Nie wrócę na pewno do tego operatora. Czuje się oszukana. -
~Ja / 2022-07-16 20:56
Nic nie działa!!! Internet urywa zaraz po wyjeździe z kraju!!! Play now to jakaś kpina -
~Ja / 2022-09-17 06:51
Najgorsza sieć z jaką się można spotkać nie polecam jednym słowem oszuści naciągacze , bardzo kiepski zasięg, ogólnie bardzo duże rozczarowanie i szkoda słów ???????????????????? ZaletyŻadnychWadyOszuści naciągacze do dupy zasięg -
~Ja / 2024-04-23 21:03
Nikomu nie polecam tego dziadostwa, konsultanci kłamią i internet nie dzala. ZaletyBrakWadyOszustwo -
-
~Ja11 / 2024-06-15 13:18
Zgadzam się z Wami wszystkimi obsługa klienta, to katastrofa ,dezinformacja,przeciąganie terminów.
Ostatni raz jestem klientem Play.
Dziwię się dobrym aktorom co reklamują swoją twarzą taką firmę
Przestrzegam Wszystkich od współpracy z tą firmą, odradzam będą kłopoty.ZaletyRaczej nie widzęWadyCałe mnóstwo -
~Jacek / 2019-10-12 14:00
Totalna porażka,beznadziejna łączność,kiepski internet. ZaletyTrudno mi znaleźć cokolwiekWadyŁączność,zasięg pley 24 -
~Jacek / 2021-01-21 18:18
Pomijam brak zasięgu. Telefoniczna obsługa klienta na zerowym poziomie. NIC NIE Załatwisz bo się nie dodzwonisz. Najlepszym rozwiązaniem jest nie przedłużać umowy. ZaletyBrakWadyRwie rozmowy -
~Jacek / 2023-03-18 09:17
Niepolecam. Zjechalem z promu na UK i wszystko padło. Drugi raz. Obsługa klienta tragedia, zero totalne. Mają cie gdzieś, brak monitorowania problemu. Nic nie zrobili. Problem z przelogowaniami między krajami. Raz już w Polsce, a wracałem z UK dostalem SMS Witamy w Holandii :))) Wybierzcie innego operatora, ja też się przenoszę. Pozdrawiam ZaletyŁadny kolor w logo ;)WadyPrzelogowania między krajami, w Anglii pada wszystko i zostajesz sam sobie, obsługa porażka, już z Ua zatrudniają, u Niemca non stop się tnie, za Poznaniem tak samo. Uciekać
strona 62 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »