Dziękuję Łukaszu za info. Dobrze że o tym wspomniałeś. Dzięki twojej informacji straciłem tylko 160 zł.
ZaletyJuż nie widzę
WadyZbyt dużo.
~Groszek / 2023-09-28 23:34
Ocena: 1.33 / 5
Miałam dostać dodatkowo do telefonów router i dekoder… oczywiście router dostałam i przez moje niedopatrzenie podpisałam umowę na której jest ze dobieram taki i taki sprzęt a nie tylko router. No i czas teraz to oddać i zapłacić (400 zł)za dekoder którego nie dostałam ale w systemie go mam. Drugi temat to jest tragiczny internet, wystarczy ze idę po klatce i już go nie ma… byle do marca i uciekam z tej śmiesznej sieci
~grrrrrrrr / 2018-07-21 13:51
Ocena: 1.33 / 5
W nagrodę za bycie lojalnym klientem przez 6 lat firma próbowała wyciągać ode mnie pieniądze, które im się nie należały. Po spłacie rat za telefon zamiast obniżyć abonament o kwotę raty firma liczyła sobie bezczelnie dalej taką samą sumę. W odpowiedzi na moją skargę, łaskawie zaoferowano mi "rabat" na kwotę nienależnej im już raty. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę, ale nie okradanie klienta z pieniędzy, które się sieci nie należą nie można w żaden zgodny z prawem sposób nazwać rabatem. To jest pierwsza bezczelność.
Druga polega na tym, że w odpowiedzi na moją skargę zaoferowano mi wybór pomiędzy rzeczonym "rabatem" a... przedterminowym przedłużeniem umowy. Firma, która bezczelnie kradnie, następnie ubiera sprawę w zakłamany sposób, jakby mi łaskę robili, że nie wezmą ode mnie pieniędzy, których nie mają prawa brać, szantażuje mnie do akceptacji kłamliwego opisu sprawy lub bycia przykutą do nich na kolejne lata.
Rozmowa z panią z obsługi klienta nie należała również do kulturalnych z jej strony. Na moje próby uzyskania deklaracji z jej strony, że jako przedstawiciel firmy rozumie, że im się rzeczona rata nie należy, najpierw próbowała lawirować i zmieniać temat, a w końcu zaczęła mi przerywać. Ja nie jestem kretynką, wiem dlaczego nie dawała mi dojść do słowa i nie chciała przyznać, że nie mieli prawa mnie tak traktować. Podobno proceder ten jest u nich powszechny. No więc mają kolejnego, lojalnego do tej pory, klienta mniej.
Dodatkowo, zasięg LTE jest wyjątkowo słaby. Zalecam omijać szerokim łukiem. Są naciągaczami.
ZaletySpory wybór telefonów.
WadyWyciąganie pieniędzy nienależnych firmie.
Nieuczciwe praktyki.
Drogi abonament.
Słaby zasięg
~Grzegorz / 2020-03-29 21:10
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza sieć w Polsce jaka może być zasieng tragiczny nawet w centrum durzego miasta ,zniekształcenia mowy zrywanie połaczenia ,Internet bardzo słabo chodzi i jest drogo stosunkowo do takich wwarunków jakich sieć daje i jakości
ZaletyBrak
WadySłaby zasieng
Drogo
~Grzegorz / 2023-03-03 16:25
Ocena: 1.33 / 5
Od ponad dwóch tygodni mam problem z korzystania z usługi Play now w laptopie. Czas oczekiwania na smsa potwierdzającego wydłuży się niebotycznie, nim przyjdzie właściwy to mija od pół godziny do ponad dwóch godzin. Ich jedyną odpowiedzią jest to że czas oczekiwania na smsa z linkiem aktywacyjny może dochodzić do 24godzin chociaż czas oczekiwania w laptopie na potwierdzenie to maksymalnie 5minut . To co oni wyprawiają to kpiny zdecydowanie nie polecam
WadyGrubiański i niefachowa oraz niekompetentna obsługa klienta i techniczna
~Grzegorz / 2024-08-14 15:24
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Obsługa Play w porównaniu z dawnym UPC poniżej jakiegokolwiek poziomu. Pomimo rozmowy i ustaleń, warunki przedłużenia oferty nie zostają zmienione. Interwencja i rozmowa z infolinią, otrzymuję inne warunki i obsługa w ogóle nie słucha co się do niej mówi. W między czasie wydzwania do mnie infolinia z propozycj
Wadyznacznie gorsze funkcjonalności TV w Play niż w UPC - brak możliwości przewijania wielu programów. Często zawiesza się dekoder
~Hanna / 2022-11-09 18:20
Ocena: 1.33 / 5
oszuści, podobnież przez 3dni wysłałam prawie 600sms na nr stacjonarny....to ciekawe, bo jest to nr mojej koleżanki i rzeczywiści może 2-3 sms wysłałam bo musiało pobrać z kontaktów nr stacjonarny zamiast komórkowego... koleżanka odebrała te 2-3 razy tel. stacjonarny, stąd wiem, że miało to miejsce....,ale ani razu więcej(gdzie to 600sms dotarło?). Dodam, że generalnie nie wysyłam do niej smsów raczej rozmawiamy. Złożyłam reklamacje, która jest niezasadna...sugerują, że jestem idiotką, albo wirus....A kto by zyskiwał na tym wirusie....?? Na co komu taki wirus....dodam, że śladów w telefonie po tych smsach nie mam....i przychodzi mi do głowy jedna odpowiedź|: NA takim wirusie zyskuje tylko sieć PLAY!!! Mamy w sieci 4karty i jesteśmy traktowani jak idioci. No cóż chyba czas zmienić sieć. Skonsultuję powyższą sytuację z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Dodam, że biuro obsługi też niewysokich lotów, konsultant wchodził mi w słowo i się rozłączył, bo trochę się uniosłam, ale go osobiście nie obrażałam tylko, mówiłam o sprawie....mnie uczono kiedyś, że dopóki ktoś mnie osobiście nie obraża nie mam prawa się rozłączyć....może teraz są inne standardy? Upierają się, że na bilingu są takie sms, ale co to znaczy biling? To tylko jakiś wydruk z ich systemu.....ja jestem pewna, że nie wysłałam tyle smsów na nr stacjonarny i osoba, która ma ten nr stacjonarny też takich smsów nie odebrała, wyobrażacie sobie odebrać 200połączeń z smsami dziennie(nie da się chyba tego zapomnieć)? Ale ja swoje, Oni swoje, wolą stracić klienta niż sprawdzić to w dziale technicznym, a nawet jeśli nie są w stanie tego zrobić to wychodząc na przeciw wieloletniemu klientowi z 5kartami w ramach dobrej strategii przyznać mi rację....kwota jaką mi naliczyli to wysokość jednego rachunku miesięcznego....co to dla nich....a ja nie odpuszczę bo jestem pewna swego.Najwyżej zrezygnuję, nie lubię być oszukiwana. Czy ktoś miał podobny przypadek?
Zaletybrak
Wadyjw,
~Hanna / 2023-05-09 22:16
Ocena: 1.33 / 5
Dziś odkryłam, że padłam ofiarą oszustwa w Play. Chciałam przenieść numer do Play od lipca. Miły pan w salonie przedstawił ofertę. Zdecydowałam się. Podpisałam umowę od lipca. Tym czasem dziś otrzymałam fakturę za usługę o dziwo od maja łacznie z dodatkowymi opłatami. Za usługę z której będę korzystać dopiero od lipca. Dużo mniej uprzejma pani na infolinii poinformowała mnie ,że Play ni z gruchy ni z pietruchy przyznał mi nie wiem po co nr tymczasowy i do lipca mam za to oszustwo placic. Próby wyjaśnienia zakończyły się rozłączeniem rozmowy przez konsultanta.
~hektor / 2019-04-06 23:15
Ocena: 1.33 / 5
internet jest do dupy!więcej go niema jak jest.firma krzak
Zaletyniema
Wadydziała albo nie działa jak chcą!
~Helen / 2021-08-25 08:13
Ocena: 1.33 / 5
Leczcie się, sms o 6.40 włącz pakiet internetu. Serio? Nie każdy wstaje na rano.
~Helena / 2019-08-14 18:11
Ocena: 1.33 / 5
Szanowni Państwo. Pley to najgorsza sieć na naszym rynku.
Brak empatii i lekceważenie klienta. Nabijanie ludzi w butelkę . Kłamstwa i wprowadzanie ludzi w błąd w przypadku reklamacji.
Jak najdalej od pley.
~Henry / 2020-06-07 15:46
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam jak się zastanowię to nie mogę nic pozytywnego powiedzieć o tej sieci.
Zaletynie ma zalet złodziejska firma
WadyNie polecam
~hermiona / 2025-04-11 07:35
Ocena: 1.33 / 5
Nie potrafią skutecznie poinformować o wyłączeniu poczty, twierdzą, że wysłali maila, który nie dotarł, a nawet nie pomyśleli o podstawowym w takiej sytuacji sposobie jakim jest umieszczenie informacji na stronie logowania.
~Hilo / 2023-11-29 01:21
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza możliwa siec. Połączenia nistabilne, jakość lącza katastrofalna. Wieczne problemy z transferem. Obsługa niekompetentna.
Zaletybrak
Wadykoszmarny transfer internetowy, znikanie sygnału, niska jakosc połączen, niekompetentna obsługa
~Iko / 2024-12-12 03:39
Ocena: 1.33 / 5
Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok
ZaletyZadne
WadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet
~Ineedhewaling / 2021-12-10 18:23
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia internet co chwile się zacina płacisz a gówno internet dostajesz w skrycie nie polecam mogą se w dupe wsadzić swój internet
ZaletyNie ma żadnych
WadyInternet
~Inna / 2024-01-12 13:43
Ocena: 1.33 / 5
Были с мужем сегодня в салоне Play. По поводу блокировки сим карты. Мужу не приходили смс уведомления о окончании срока действия. Ничем помочь не смогли. Номер не восстановили. На вопрос почему не пришло уведомление , сказали что произошла ошибка сети.( Или мы сами удалили сообщение от Play)Абсурд!!!На вопрос можно ли написать в службу чтобы в дальнейшем у других клиентов не было проблем . Нам отказали… ссылаясь на то что их это не касается, и они не будут ничего делать в строну улучшения сервиса . Сказали что не забота Play рассылать смс уведомления и клиент обязан сам контролировать даты и все вопросы . Полная не заинтересованность . Менеджер в салоне не имеет никакого представления о обслуге и маркетинге.
~Iwona / 2018-08-13 07:17
Ocena: 1.33 / 5
Problemy z Internetem.Syn na koncie ma 12giga intetnetu,od roku co miesiąc wykorzystuje jeden i dalej nie ma.przychodzi sms że wykorzystuje pakiet.za który oczywiście muszę płacić.Play po kontakcie próbują to zdiagnozować lecz niestety dwa dni temu usłyszałam że nie przyznali pakietu i będą to naprawiać.to jest kpina i naciaganie kasy.przez ten rok raz w ramach rekompensaty dostałam rachunek o 10 zł niższy.chcąc zrezygnować z ich usług czeka mnie kara finansowa więc muszę tkwić w tym bałaganie do końca umowy.nigdy więcej tego operatora.pozdrawiam
~Iwona / 2022-02-26 19:56
Ocena: 1.33 / 5
Złodzieje naciagacze oszuści po 6 latach bycia klientem nie mogę się od nich uwolnić. Kpina i zlodziejztwo czasu i pieniędzy
ZaletyJakie zalety
WadyCała ta siec to jedna wielka wada
~Iwona / 2024-01-12 21:55
Ocena: 1.33 / 5
Od poniedziałku zero internetu czyli brak wszystkiego jest piątek już wiem że na weekend zostaje dalej bez internetu jak dział techniczny dzwoni dwa sygnały nawet nie da się odebrać tel a zadzwonić nie da rady to jest moja ostatnia umową w tej firmie na pewno! A na światłowód też czekam już dwa lata i nic koszmar ????????