Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4730 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dawrek / 2020-08-02 17:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce , 600 zł rachunków miesięcznie a nawet sms'ów nie mam darmowych (żenada) Internet"NIELIMITOWANY" to 100 gb z prędkością około 3mb/s a po 100 gb poniżej 0.5ms/s
    ZaletySzukasz tu czegoś ? ups nie znajdziesz zalet :)
    WadyIstnienie
  • ~Dn / 2023-04-28 18:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalne dno. Najpierw firma okrada mnie z pieniędzy na koncie, pod przykrywką "nielimitowany internet", po czym okazuje się że wcale nie był nielimitowany, i po przekroczeniu pakietu, po prostu pożarło mi 35zł z konta. Po dzień dziś pieniędzy nie odzyskałem. Pełno przekrętów, już nie wspomnę że czasami do obsługi się dodzwonić nie da.
    ZaletyNiektóre oferty są okej
    WadyWszystko pozostałe
  • ~dobry samarytanin / 2023-11-10 11:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Rachunek wzrasta z czasem choć nic sie nie dobiera do abonamentu. Po splaceniu telefonu zamiast zmalec, to zostal ten sam. Internet to tragedia. Czasami chodzi dobrze, a czasami tego samego dnia w tym samym miejscu nagle 0. Totalne 0. Postanowilam przeniesc numer do innego operatora, nagle sie okazalo że i sie da zmniejszyc rachunki o co najmniej polowe i ze oferty mają lepsze. Stalych klientow maja w dvpie.
  • ~domeniko / 2021-12-05 19:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Na jednej karcie po 2 GB rozłączenie, trzeba zrestartować router. Na drugiej karcie po kilkuset MB rozłączenie. Problem zgłaszany NIC nie zrobili, pewnie obraził się ten z którym "rozmawiałem" na czacie i nie przyznałem mu plusa o którego żebrał od teraz Każdy konsultant play-a ma u mnie SOLIDNY MINUS. Omijać szerokim łukiem !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Dominika / 2023-09-21 11:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Podpisałam umowę z Play na usługi internetu, chciałam korzystać ze światłowodu w nowym mieszkaniu, dostałam termin 3 dni po tym jak podpisałam umowę. Kiedy przyszedł Pan monter okazało się, że kable od internetu są niepospawane (błąd dewelopera, mój poniekąd też ale nie znam się na tym więc nie wiedziałam, że coś jest nie tak). Powiedział, że deweloper najpierw musi zrobić z tym porządek i dopiero wtedy można założyć internet. Tak też się stało, ale umówić się na kolejny termin to jakiś żart. CODZIENNIE dzwoniłam na infolinię i codziennie przez tydzień byłam informowana, że terminu nie ma i że jutro dadzą znać - oczywiście nie dali, sama dzwoniłam i mnie zbywali. Ciekawe, że po podpisaniu umowy termin był za 3 dni a potem nie ma nagle terminu! Odstąpiłam od umowy w ostatnim momencie, bo internet był potrzebny na cito a tutaj zero zainteresowania się klientem, po prostu pozwolili sobie stracić klienta. Beznadziejne podejście
    WadyCiężko doprosić się o termin montażu internetu
  • ~Dominos111G / 2021-06-29 21:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Wszystko opisałem w Wadach i w zaletach ale tam i tak nic nie ma.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internet okropnt obsługa kłamie oferta na reklamach wydaje się fajną ale taka nie jest
  • ~Doris / 2024-06-25 16:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Sprawa zostanie skierowana wyższym organom. Umowa podpisana , rachunki przychodzą. BRAK PODŁĄCZENIA TELEWIZJI Z DEKODEREM , KAŻECIE CZEKAĆ TYDZIEŃ ,dwa , trzy , miesiąc , półtorej .ODsylacie na infolinię i nic nie robicie tylko ocenić jak pr ebiegla rozmowa .Skandal nie zostawię tego tak..brać kase a kablowki jak nie było tak nie ma...
  • ~Dorota / 2020-02-01 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nieodpowiedzalna firma.
    Za błędy konsultantow próbują obciążyć klienta
    ZaletyBrak
  • ~Dorota / 2023-08-26 17:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie kupujcie telewizji z play. Jest to totalny s*f. Konsultanci kłamią, nie wiedzą co powiedzieć, mówią generalnie bzdury które nie działają. Została kupiona usługa telewizji, na liście kanałów canal+ jak i inne kanały z serii canal+ są zablokowane. Trzeba wykupić dostęp jednak to w żaden sposób nie odblokowuje kanałów canal+ na liście programów. Żaden z konsultantów nie wie co zrobić, inny konsultant "Damian "pisze na czacie wprost że "z jakiegoś powodu usługa jest niedostępna" no i tyle w temacie. Po podłączeniu internetu z play na steamie nie dało się grać w żadną grę ponieważ jakieś porty były zablokowane. Normalnie problemy jak we wczesnym 2000. W telewizji netia albo starym upc jak coś chciałeś to zdalnie to odblokowywali i było a tu trzeba robić wszystko samemu według niedziałających instrukcji i schematów a żaden z konsultantów nie wie co powiedzieć.
    ZaletyNie ma żadnych zalet, tragizm
    WadyTragiczny support, tragiczna usługa
  • ~DorotaS / 2021-06-14 17:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Po prostu dno blokują mi usługi bierzacego miesiąca za limit poprzedniego mimo, że mam jeszcze 7 dni na zapłatę żenujące......
  • ~Duna / 2025-01-19 10:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Trzy dni bez Internetu w XXI wieku - taki mamy klimat.
    ZaletyWydają dużo na reklamę telewizyjną
    WadyZa mało miejsca aby opisać ich działanie
  • ~ek401 / 2021-06-22 22:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam
    Kasa wyższa niż było powiedziane
    Internet porażka i to samo z zasięgiem.
  • ~Eliz / 2023-05-26 16:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Co tutaj dużo pisać ,opinia moja jak pozostałych osób - bardzo negatywna od kilku lat ,cywilizacja niby do przodu lecz Play się cofa do poziomu -1 ,placu się za internet mobilny i niemożliwością byłby zakup telewizji internetowej gdyż zasięg to wielka tragedia ,transfer danych w telefonie nigdy nie wykorzystany gdyż oczywiście brak zasięgu pomijając ,że mieszkam w dużym mieście ,na przedmieścich więc aż tak nie jestem " schowana w dzikiej norze bez zasięgu ( Nie polecam niestety
    ZaletyBrak
    WadyZasięg ,wysokie ceny gdyż z winy Play nie można korzystać w pełni z internetu czy rozmów
  • ~Elvis / 2021-02-09 11:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa klienta w sieci play, to smutek i pożoga. Takiego dramatu jeszcze nie widziałem jak żyje. Oferta której brak bo nie można zamówić tel na infolinii gdyż o 5 rano nie ma już telefonów, które mnie interesują. Infolinia.... pominę milczeniem jak pan, który na moje pytania milczał minutę i w końcu powiedział nie wiem, nie wiem, nie można, nie mamy, nie da się. Zamówiona usługa po 3 dniach nie zgodna z rozmową z ich winy, teraz ja mam jakieś wnioski pisać .... ludzie to katastrofa. Maja wszystko w d.....dramat.
    ZaletyBrak
    WadyOferta i dramatyczna obsługa klienta
  • ~Elżbieta / 2019-03-22 19:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Play nalicza opłaty z których klient nie korzysta. Nie polecam tę sieci
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo. Obsługa klienta fatalna. Mają krótko mówiąc wyrąbane
  • ~Elżbieta Porębska-Dyba / 2021-10-21 20:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu z obsługą. Zgłoszenie reklamacji tylko płatne na koszt abonenta. Po kilku telefonach o awarii dalej zero reakcji ze strony obsługi. Ile można działać bez reakcji z ich strony. Szału człowiek może dostać.
    ZaletyBrak
  • ~EMERYTKA / 2022-01-04 14:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam telefon stacjonarny, za preferencyjną kwotę 1 zł. Zatrzymali mnie u siebie, czyli w Play dzięki tej ofercie. Przeprowadziłam się z Mazowieckiego na Dolny Śląsk. I zaczęła się polka. Play, ten nielogiczny nieudolny, drapieźny... moloch nie jest w stanie przedłużyć dotychczasowej umowy, bo bezczelnie bez ich wiedzy miałam czelność przeprowadzić się. Na nic przekonywanie, że przecież ja to ja(zweryfikana wiele razy przez kolejnych konsultantów). Na nic informacja o nowym adresie. Na nic prośba o nadanie nowego numeru zgodnego z nową strefą. Nie bo nie. Bo mają zabetonowany algorytm. Zmienią strefę i numer telefonu, ale muszę podpisać nową umowę, za dziesięć razy wyższą kwotę(jestem emerytką i mam 1260 zł emerytury). NIE DA SIĘ(sic!) WPISAĆ W MOICH DANYCH NOWEGO ADRESU I NADAĆ NOWEGO NUMERU ZGODNEGO ZE STREFĄ STACJONARNĄ!!! Mogę sobie nadal mieć telefon ze starym numerem z mazowieckiej strefy stacjonarnej, ale to jest połowiczna usługa. DO MNIE MOŻNA ZADZWONIĆ, ALE JA NIE DODZWONIĘ SIĘ NIGDZIE!!! Mądre to? Nie sądzę!
    ZaletyZalet co raz to mniej
    WadyWad coraz to więcej
  • ~Eustachy / 2023-09-08 17:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści z nich. W Grecji włączyłem sobie internet i zgodnie z prawem miałem mieć 5gb, okazało się że doliczyli mi 270 zł do rachunku, bo niby już zużyłem to 5gb plus 200 kolejnych za przejazd przez Macedonię. Jednakże miałem wtedy wyłączone wszelkie funkcje internetowe oraz włączony tryb samolotowy. Jakieś 30 km za granicą łączyli mnie jeszcze z siecią macedońską, tymczasem jakiś pracownik mówił że już 5 km za granicą mogę włączyć. Odradzam tych idiotów.
    ZaletyNie ma
    WadyCała firma jest wadą
  • ~Ewelina / 2014-10-22 21:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowę mam z siecią od 2 lat. Już drugi raz w ciągu 3 miesięcy zostałam oszukana przez konsultantów play - czy to ze względu na ich brak kwalifikacji czy to ze względu na działanie celowe ale skutek jest jeden - poprzednio straciłam 70zł, w dniu dzisiejszym okazało się, iż straciłam tym razem 100zł przez wprowadzenie mnie w błąd przez kolejnego pracownika play. Niestety tym razem miało to miejsce na żywo w salonie a rzecz jasna nie nagrywałam rozmowy z pracownikiem więc zapewne jak zawsze w tym wypadku klient będzie na straconej pozycji a moloch bezkarny. Zasięg również mam tragiczny mimo, że mieszkam w miejscowości 20tys ludności dodatkowo 12km od miasta wojewódzkiego. Dzięki Bogu niedługo kończy mi się umowa i z pewnością jej nie podpiszę po raz kolejny a wszelkich pracowników przy kolejnych rozmowach będę osobiście uprzedzać, że rozmowa jest nagrywana w celu zapewnienia mi osobistego bezpieczeństwa finansowego. Osobiście stanowczo - Nigdy więcej Play. Nigdy nie czułam się tak oszukana przez żadną firmę.
    Zaletydobry wybór aparatów telefonicznych
    Wadynierzetelność, pracownicy wprowadzający w błąd, nabijanie rachunków
    2lata, 69zł/miesięcznie (teoretycznie, ostatnio dla przykładu 160zł)
  • ~Ewelina / 2024-05-29 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie dajcie się namówić na tę sieć. Obecnie to jedna wielka porażka. Traktowanie człowieka, jak głupka. Mój internet wi-fi, i w danych komórkowych w ogóle nie działa. Z tego powodu zrezygnowałam nawet z Netflixa. Obarczają winą klienta, wierutne kłamstwa. Pieniądze wyrzucone w błoto. Ludzie nie dajcie się im namówić na ofertę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4730
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3977
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1180
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187