strona 60 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »
-
~Kot / 2023-10-06 22:05
Internet padaka a mieszkam w dużym mieście , blokowisku. Wszystko się zacina i mieli, mieli. 12 mbs to luksus , tragedia -
-
~Ewelina / 2023-10-06 17:24
Masakra, umowa podpisana przez internet w piątek, najbliższy termin instalacji kolejny piatek 11-13ta. Zwalniam się z pracy żeby być na mieszkaniu, obiecuje ze bede najpożniej o 13:30, dzwonię o 13tej, no jest zlecenie, prawda.
Czekam, zawalam spotkanie, ale w koncu o 14:30 wracam do pracy. O 17:15!!!!! dostaję wiadomość 'Dzień dobry, UPC Polska dzisiejsza wizyta się nie powiedzie, ponieważ nie zaczytało się zlecenie instalacyjne. Z powyższą sytuacja termin instalacji zostanie przesunięty na najbliższy wolny termin, ( Proszę wyczekiwać SMS z terminem wizyty). Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia" SIĘ NIE ZACZYTAŁO!!!!!!!!!!! co to ma być, masakra, obsługa masakra! -
~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem. ZaletySzybko połączWadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć -
~Klient / 2023-10-06 12:09
Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam. ZaletyBrakWadyZwodzenie klienta miesiącami,
Nierzetelne iformację,
Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego -
~Dorota / 2023-10-06 10:29
Było UPC, było OK. Play przejął UPC, zaczęły się problemy, a ostatnio to co chwilę coś się dzieje z TV i Internetem. Gardzę Play, absolutnie nimi gardzę i życzę im wszysttkiego najgorszego. ZaletyZero zalet, ZERO.WadyWszystkie możliwe, DNO DNA. -
~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami. Zaletywystawia korekty fakturyWadyNiestety robi to po czasie -
~Dominika / 2023-10-05 14:24
Pomimo kilkakrotnie zgłaszanych problemów z internetem, dodam, usterka po stronie Play, nie ma żadnej reakcji. Zbywanie klienta, żadnej pomocy. Nie można liczyć nawet na telefon od technika, a co dopiero mówiąc o usunięciu usterki na miejscu.
Nie polecam! Od 2 tygodni brak reakcji na ciągłe zgłaszanie usterki. Do tej pory nie mam internetu w miejscu w którym prowadzę działalność gospodarczą i internet jest mi niezbędny.ZaletyŻadnychWadySame wady, obsługa klienta, brak reakcji na usterkę. -
~jurek / 2023-10-05 10:57
Dno dna dziadostwo to jest PLAY to jest pułapka na nieświadomych ludzi - ludziska zanim coklwiek zaczniecie z PLAY poczytajcie forum na ich temat. Zona przyniosła to świństwo do domu i zaczeły się kłopoty -technik jest od włożenia wtyczi on nic więcej nie będzie robił żadniego przedłużanoia kabla czy przewiertów ścian ,żadnej konfiguracji internetu czy telewizora un ma to w d......ie i poszedł. /spróbujcie coś takiego zrobić na zachodzie pajace z play/.
Piszę do w-wy -odpowiadają że będą ze mną rozmawiać jak podam im nr. PESEL i ADRES ,czaicie przez internet PESEL i ADRES a gdzie RODO pytam !!!!!!!!!!!??????????? .Opisuje sytuację na czacie play'a odpowiedzi pokrętne wyczuwam niekompetencje ,zaostaję przekirowany do innej pani jeszcze bardziej niekompetentnej PROSI mnie żebym jej pomoc ocenił pozytywnie po czym przerywa czat -nic mi nie pomogła.
Klient ma sam szukać wykonawcy ,zwrotów nie ma , mimo że ruter jest w dobrym miejscu telewizja i internet nadal przerywa . Nie polecam play będę to powielać znajomym i w internecie.ZaletyzeroWadylekceważenie klienta -
-
~nie-korzystaj-z-play / 2023-10-05 10:49
Nie możesz zerwać umowy, automatycznie ją przedłużają i nadal płacisz za router lub telefon, który był wliczony w cenę.
Teraz za telefonie trzeba odnawiać konto, jakie to irytujące, jak kupujesz pakiet to nie zapomnij aktywować konta za tyle samo.
Jak zapytałem operatora co zrobić jak nie ma połączenia w domu a mam podpisaną umowę to polecili rozwiązać umowę i zapłacić kare 1700 zł.Zaletywygodna aplikacjaWady2-letnie niewolnictwo, e-sim -
~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!! -
~Oszukana / 2023-10-03 23:32
Nie polecam, w związku z przejściem UPC do Play, zaproponowano mi podpisanie nowej umowy i wymianę sprzętów, dekodery i router. Na tym etapie wszystko było w porządku, problemy zaczęły się po wizycie technika, który zostawił jeden z dekoderów w trakcie łączenia, ponieważ stwierdził, że to może potrwać do 6 h i sobie poszedł. Minęła doba, telewizji brak, a pani na infolinii twierdzi, ze technicy nie zajmują się instalacją dekoderów a ten co dostałam jest zepsuty i mam sama go wymienić w punkcie play i uwaga sama zainstalować ????. Problem polega jednak na tym, że ja obecnie mieszkam 300 km od miejsca, gdzie podłączono mi jak widać nie do końca telewizję i nie mam możliwości przyjazdu, a muszę to zrobić osobiście wg. pani z infolinii, również sama mam sobie go zainstalować. Na miejscu jest tylko moja mama, która nie da rady sama ogarnąć tego tematu. Jednak firma play nie jest na tyle pro konsumencka żeby pomóc rozwiązać ten problem i wysłać technika, tym bardziej, że przywiózł zepsuty dekoder. W UPC nawet kiedy mama coś żle po przełączała, przyjmowali zgłoszenie i wysyłali technika, jeżeli okazywało się, że awaria nie jest z winy UPC wystawiani rachunek za usługę ale nie zostawiano nas bez opieki.
Dziś wypowiedziałam umowę firmie play, zamierzam też zgłosić skargę na kompetencje pani z infolinii, która więcej mówiła niż słuchała.
Wypowiedź ku przestrodze dla starszych ludzi, którzy nie są biegli w instalacji urządzeń.ZaletyBrakWadyOpisane powyżej -
~Каріна / 2023-10-03 23:10
Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма ZaletyЦіниWadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма -
~Каріна / 2023-10-03 23:10
Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма ZaletyЦіниWadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма -
~Renata / 2023-10-03 20:26
Jest to pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. I tyle w tym temacie. Przy zgłoszeniu awarii nikt nic nie wie i nit nic nie moze zrobić. Firma play to dno dna. ZaletyŻadnejWadySame wady -
~Patrick / 2023-10-03 11:08
Odradzam każdemu - pomoc techniczna to kompletne zero -
~Patrick / 2023-10-03 11:07
Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu. ZaletybrakWadyWszystko -
-
~Anna / 2023-10-03 10:15
Mialam UPC - wszystko super, i cena i jakosc. Tylko play przejelo UPC jakosc spadla, codzienne przerwy w dostawie interetu, ceny z dupy, obsluga FATALNA. Takze niby siec i infrasruktura ta sama ale jednak udalo im sie spieprzyc. Co w zasadzie mnie nie dzwili, patrzac na opinie o tej firmie juz od wielu lat. Trzyma mnie jedynie stara cena jeszcze sprzed tych kretynskich fuzji. Ale w niedalekiej przyszlosci na pewno zmiana na inna firme. PLAY TO DRAMAT. ZaletyBRAKWadycena, jakosc, obsluga klienta, brak wiedzy elementarnej konsultantow -
~Annija / 2023-10-03 03:56
Banda oszustów na umowie o abonament jest 150zl a rachunki przychodzą na 300zl naciągacze i nic więcej sami włączają usługi premium po czym kaza sobie płacić i sprawę oddają do komornika.Bylam stała klijentka w Play nigdy więcej żadnego telefonu od Was nie wezmę -
~Azb666 / 2023-10-02 21:51
- długi czas weryfikacji zgłoszeń
-.pracownicy na infolinię nie chcą przyjąć zgłoszenia gdy są problemy
- 4 awarie w miesiącu po 11h (nie działa internet)
- gdy uda się zgłosić problem z internetem pracownicy "weryfikują od 5 do 14 dni" zgłoszenie po czym widząc że internet już działa piszą w odpowiedzi na zgłoszenie że internet działa, nie widzą problemu I zamykają zgłoszenie bo sprawa nieaktualna. Więc przy awarii 0 poromcyZaletyCenaWadyWszystko inne -
~Chudy0504 / 2023-10-02 17:22
Oszuści zwykle chamy nie mam zasięgu place abonament 250 zł jeszcze został rok a na adresie zamieszkania nie ma zasięgu w promieniu 5km naprawiali nadajniki i nagle się okazało że ich nie będzie i w miejscowości nie ma zasięgu pisze z nimi z tym bydłem to co chwilę do innego dział UJ mnie wysyłają nie polecam i wszędzie będę to pisał ludzie uciekajcie od mnich ZaletyNie maWadyWszystko jedno wielkie gowno
strona 60 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- nastepna »