strona 58 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »
-
~Malwina.. / 2020-06-30 09:58
Mój mąż wziął telefon na abonament i na ta sama umowę kartę. Umowa się skończyła, nie dali znać (tez nasze przeoczenie) i płaciliśmy kilka miesięcy na darmo. Zadzwoniliśmy do firmy i wycofaliśmy umowę. Wczoraj wysłali rachunek. Okazało się ze wycofaliśmy telefon ale nie nr.
Kiedy powiedzieliśmy, ze przecież podpisywał jedna umowę i jedna wycofał to jak tak mogą..
Odpowiedz od Pana prosta: „ wszyscy tak robią „ -
-
~Oskar / 2022-10-09 19:12
W wakacje 2021 roku podpisałem umowę na 2 lata na intetnet. Na początku pobieranie wykracxalo ponad 10MB/s. Po paru miesiącach spadło do 3MB/s. Przez ostatni rok pobieranie wynosi średnio 4.5kb/s. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się że przekaźnik w mojej okolicy jest uszkodzony i ustawia na karcie SIM od mojego routera inny( to już jest dziwne ze nie chcieli naprawić przekaźnika) dowiedziałem się że internet powinien być po maksymalnie 24 godzinach. Internet dalej jest bardzo słaby. Ponownie sie kontaktowalem z infolinia i wysyłali mi na SMS informacje że na mailu jest jakaś korekta. Na mailu nie było żadnej wiadomości. WadyUsługa internetu -
~Róża / 2022-05-06 20:08
Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultantaWadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma -
~Tomasz / 2023-12-16 12:41
Banda niedorozwinietych kredytów
Stworzyli system, jtoey nie pozwala na kontakt z osobami kompetentnymi i władnymi by rozwiazać problem, np techniczny.
Nie polecam
Nie skorzystam.
JpisZaletyBrakWadyWszystko -
~_wioleczka_ / 2020-04-01 21:38
Internet to jest chyba jakiś żart i okropny zasięg. ZaletyBrakWadyMega powolny internet -
~A. / 2021-11-02 18:05
Obsługa dramat. Nie można rozwiązać wszystkich umow w jednym punkcie, kartę internetu zamawiałam osobno, mogłam ja zlikwidować tylko przez czat - co zrobiłam, ale nie mam dowodów i sieć potem i tak naliczała mi opłaty. O różnicach między oferta z ust konsultanta a rzeczywistością nie wspomnę. Korzystałam z kilku sieci, ta jest najgorsza -
~Aaa / 2022-05-27 16:40
Nie polecam,0 informacji o tym że po podpisaniu aneksu bez usługi 360 trzeba będzie ją opłacać do końca poprzedniej umowy co wiąże się z wyższym abonamentem,dezinformacja klienta i wprowadzanie w błąd mówieniem że aneks obowiązuje od dnia jego podpisania na 28mies po czym okazuje się że są doliczane dodatkowe miesiące z pozostałej umowy i wychodzi dłuższa umowa.Wprowadzsnie w błąd klienta w salonach odnośnie usługi 360 i brak informacji o tym że dalej trzeba będzie za nią płacić.Nie polecam -
~Aaa / 2022-09-10 10:33
Byłam 10lat w tej sieci, ale od 2 przenoszę numery. Obsluga mila ale calkowicie bezradna, kaza isc do salonu - ludzie, nie mam czasu!! Nawet Us dziala przez internet a play nie da rady przedluzyc umowy!
Ale da rade sprzedac nowy nr lu przeniesc do ich sieci. Jak juz jestes ‚zlapany’ to mamja cie w d****. Kiedys bylo inaczej, ale wraz z rozwojem firmy poziom spada coraz dramatyczniej. Juz nawet obsluga Klienta nie jest w stanie do Ciebie oddzwonic - ‚moga tylko przyjmowac rozmowy’ OMGZaletyBrak, nedzny internet, slaby zasiegWadyObsluga ze sredniowiecza, zajedz do salonu, podpisz dok itp, zdalnie bezradni -
-
~Ada / 2020-11-25 13:12
Trafedia. Naciągacze rachunki coraz większe o niczym nie informują tylko przelaczaja od konsultanta do konsultanta i tak od 3 miesięcy dobrze ze odeszłam od tego shitu. -
~Adam / 2021-04-08 19:00
Przenosiliśmy numery na mnie, żeby zmienić przestarzała ofertę abonamentowa a po za tym nie mamy zasięgu w wielu miejscach. Gość z obsługi skasowal nas po 30 zł za numer za przeniesienie tak zwanej cesji(razem 90 zł. Płatne przy fakturze). Po podpisaniu papierów, poinformował, że jeśli chcemy zmienić sieć muszę zrezygnować z abonamentu. Ale niestety mogę to zrobić dopiero jutro. Jak zapytałem czy jeśli żona dziś zrezygnowała by z tej cesji to przeniesienie było by darmowe. Odpowiedział że tak... Może to nie duże pieniądze, ale gość nas perfidnie oszukał. Salon Plaza Suwałki. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!! -
~Adam / 2024-06-18 11:43
Play Ti jest jakaś tragedia. Zasieg ściśle centrum zerowy. Wiecznie problem z zasięgiem. Oferty dla stałych klientów żenujące. Ogólnie lipa wielka. Po 10ciu lata i czterech telefonach na abonament kończę z nimi współpracę bo szkoda nerwów. ZaletyJuż żadnychWadyDługo by wymieniać. Najprościej będzie że nie ma żadnych zalet. -
~Adams / 2018-11-29 06:14
Oszuści, tyle razy już kradli mi z konta gotówkę że szok. Zawsze trzeba pisać reklamację ZaletyzeroWadysetki -
~Adi / 2022-08-23 13:08
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem niegdy więcej nie biorę z tej sieci ZaletyNie ma -
~Adrian / 2023-11-09 17:52
Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym Wady-brak realnej pomocy na infolinii
-brak usług
-brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
-brak konsekwencji w realizacji usługi -
~adrian / 2024-02-24 20:39
nie polecam nie da sie nic zrobic nqjgorszy dostawca w polsce zaraz po t-mobile ZaletybrakWadynje da sie nic zrobic -
~Aga / 2021-01-20 18:05
Play to najgorszy operator z jakim miałam do czynienia. Odpowiada na zgłoszenia nie na temat, zatrudnia amatorów którzy nie do końca rozumieją co się do nich mówi, bądź pisze, nie potrafi rozwiązać technicznych problemów ze swoją pocztą mailową, która moją odrzuca za każdym razem. Generalnie klapa ???? i raczej rezygnacja z usług, ale to aż 5 numerów odejdzie ???? ZaletyŻadnych!WadyTraktuje wszystkich masowo a nie indywidulanie! -
-
~Aga / 2023-04-08 16:25
Jestem za granicą po raz 3 w ciągu 3 m-cy, za każdym razem jest problem z wykonywaniem i odbietaniem połączeń telefonicznych w roamingu. Play nie potrafi zweryfikować przyczyny i rozwiązać problemy od 33h i przy każdej rozmowie z konsultantem powtarzają że potrzebują trochę czasu na rozwiązanie problemu. -
~Agata / 2022-07-19 23:42
Nie polecam, ciągłe reklamacje dotyczące internetu i zapewnienie poprawy a nic się nie zmienia.
Za taką cenę nie warto. -
~Agnieszka / 2023-10-23 12:21
Proszę zwracać uwagę co podpisujecie, naciągają ludzi już nawet w salonach, totalna porażka jeśli chodzi o internet i telewizję. Gdy tylko skończy mi się umowa odrazu rezygnuję. Zaletyobecnie żadnychWadyjakość obsługi klienta spadła na samo DNO -
~Ala / 2022-02-04 10:52
Miła i pomocna obsługa kończy się po podpisaniu umowy.
Później wszelkie problemy są nierozwiazywalne.
Zainteresowanie klientem wraca po rezygnacji z umowy.
strona 58 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- nastepna »