Na jednej karcie po 2 GB rozłączenie, trzeba zrestartować router. Na drugiej karcie po kilkuset MB rozłączenie. Problem zgłaszany NIC nie zrobili, pewnie obraził się ten z którym "rozmawiałem" na czacie i nie przyznałem mu plusa o którego żebrał od teraz Każdy konsultant play-a ma u mnie SOLIDNY MINUS. Omijać szerokim łukiem !
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Dominika / 2023-09-21 11:34
Ocena: 1.33 / 5
Podpisałam umowę z Play na usługi internetu, chciałam korzystać ze światłowodu w nowym mieszkaniu, dostałam termin 3 dni po tym jak podpisałam umowę. Kiedy przyszedł Pan monter okazało się, że kable od internetu są niepospawane (błąd dewelopera, mój poniekąd też ale nie znam się na tym więc nie wiedziałam, że coś jest nie tak). Powiedział, że deweloper najpierw musi zrobić z tym porządek i dopiero wtedy można założyć internet. Tak też się stało, ale umówić się na kolejny termin to jakiś żart. CODZIENNIE dzwoniłam na infolinię i codziennie przez tydzień byłam informowana, że terminu nie ma i że jutro dadzą znać - oczywiście nie dali, sama dzwoniłam i mnie zbywali. Ciekawe, że po podpisaniu umowy termin był za 3 dni a potem nie ma nagle terminu! Odstąpiłam od umowy w ostatnim momencie, bo internet był potrzebny na cito a tutaj zero zainteresowania się klientem, po prostu pozwolili sobie stracić klienta. Beznadziejne podejście
WadyCiężko doprosić się o termin montażu internetu
~Dominos111G / 2021-06-29 21:50
Ocena: 1.33 / 5
Wszystko opisałem w Wadach i w zaletach ale tam i tak nic nie ma.
ZaletyBrak
WadyBrak internet okropnt obsługa kłamie oferta na reklamach wydaje się fajną ale taka nie jest
~Doris / 2024-06-25 16:39
Ocena: 1.33 / 5
Sprawa zostanie skierowana wyższym organom. Umowa podpisana , rachunki przychodzą. BRAK PODŁĄCZENIA TELEWIZJI Z DEKODEREM , KAŻECIE CZEKAĆ TYDZIEŃ ,dwa , trzy , miesiąc , półtorej .ODsylacie na infolinię i nic nie robicie tylko ocenić jak pr ebiegla rozmowa .Skandal nie zostawię tego tak..brać kase a kablowki jak nie było tak nie ma...
~Dorota / 2020-02-01 16:02
Ocena: 1.33 / 5
Absolutnie nieodpowiedzalna firma.
Za błędy konsultantow próbują obciążyć klienta
ZaletyBrak
~Dorota / 2023-08-26 17:05
Ocena: 1.33 / 5
Nie kupujcie telewizji z play. Jest to totalny s*f. Konsultanci kłamią, nie wiedzą co powiedzieć, mówią generalnie bzdury które nie działają. Została kupiona usługa telewizji, na liście kanałów canal+ jak i inne kanały z serii canal+ są zablokowane. Trzeba wykupić dostęp jednak to w żaden sposób nie odblokowuje kanałów canal+ na liście programów. Żaden z konsultantów nie wie co zrobić, inny konsultant "Damian "pisze na czacie wprost że "z jakiegoś powodu usługa jest niedostępna" no i tyle w temacie. Po podłączeniu internetu z play na steamie nie dało się grać w żadną grę ponieważ jakieś porty były zablokowane. Normalnie problemy jak we wczesnym 2000. W telewizji netia albo starym upc jak coś chciałeś to zdalnie to odblokowywali i było a tu trzeba robić wszystko samemu według niedziałających instrukcji i schematów a żaden z konsultantów nie wie co powiedzieć.
ZaletyNie ma żadnych zalet, tragizm
WadyTragiczny support, tragiczna usługa
~DorotaS / 2021-06-14 17:48
Ocena: 1.33 / 5
Po prostu dno blokują mi usługi bierzacego miesiąca za limit poprzedniego mimo, że mam jeszcze 7 dni na zapłatę żenujące......
~Duna / 2025-01-19 10:59
Ocena: 1.33 / 5
Trzy dni bez Internetu w XXI wieku - taki mamy klimat.
ZaletyWydają dużo na reklamę telewizyjną
WadyZa mało miejsca aby opisać ich działanie
~ek401 / 2021-06-22 22:08
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam
Kasa wyższa niż było powiedziane
Internet porażka i to samo z zasięgiem.
~Eliz / 2023-05-26 16:50
Ocena: 1.33 / 5
Co tutaj dużo pisać ,opinia moja jak pozostałych osób - bardzo negatywna od kilku lat ,cywilizacja niby do przodu lecz Play się cofa do poziomu -1 ,placu się za internet mobilny i niemożliwością byłby zakup telewizji internetowej gdyż zasięg to wielka tragedia ,transfer danych w telefonie nigdy nie wykorzystany gdyż oczywiście brak zasięgu pomijając ,że mieszkam w dużym mieście ,na przedmieścich więc aż tak nie jestem " schowana w dzikiej norze bez zasięgu ( Nie polecam niestety
ZaletyBrak
WadyZasięg ,wysokie ceny gdyż z winy Play nie można korzystać w pełni z internetu czy rozmów
~Elvis / 2021-02-09 11:40
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta w sieci play, to smutek i pożoga. Takiego dramatu jeszcze nie widziałem jak żyje. Oferta której brak bo nie można zamówić tel na infolinii gdyż o 5 rano nie ma już telefonów, które mnie interesują. Infolinia.... pominę milczeniem jak pan, który na moje pytania milczał minutę i w końcu powiedział nie wiem, nie wiem, nie można, nie mamy, nie da się. Zamówiona usługa po 3 dniach nie zgodna z rozmową z ich winy, teraz ja mam jakieś wnioski pisać .... ludzie to katastrofa. Maja wszystko w d.....dramat.
ZaletyBrak
WadyOferta i dramatyczna obsługa klienta
~Elżbieta / 2019-03-22 19:50
Ocena: 1.33 / 5
Play nalicza opłaty z których klient nie korzysta. Nie polecam tę sieci
ZaletyŻadnych
WadyMnóstwo. Obsługa klienta fatalna. Mają krótko mówiąc wyrąbane
~Elżbieta Porębska-Dyba / 2021-10-21 20:38
Ocena: 1.33 / 5
Brak kontaktu z obsługą. Zgłoszenie reklamacji tylko płatne na koszt abonenta. Po kilku telefonach o awarii dalej zero reakcji ze strony obsługi. Ile można działać bez reakcji z ich strony. Szału człowiek może dostać.
ZaletyBrak
~EMERYTKA / 2022-01-04 14:43
Ocena: 1.33 / 5
Mam telefon stacjonarny, za preferencyjną kwotę 1 zł. Zatrzymali mnie u siebie, czyli w Play dzięki tej ofercie. Przeprowadziłam się z Mazowieckiego na Dolny Śląsk. I zaczęła się polka. Play, ten nielogiczny nieudolny, drapieźny... moloch nie jest w stanie przedłużyć dotychczasowej umowy, bo bezczelnie bez ich wiedzy miałam czelność przeprowadzić się. Na nic przekonywanie, że przecież ja to ja(zweryfikana wiele razy przez kolejnych konsultantów). Na nic informacja o nowym adresie. Na nic prośba o nadanie nowego numeru zgodnego z nową strefą. Nie bo nie. Bo mają zabetonowany algorytm. Zmienią strefę i numer telefonu, ale muszę podpisać nową umowę, za dziesięć razy wyższą kwotę(jestem emerytką i mam 1260 zł emerytury). NIE DA SIĘ(sic!) WPISAĆ W MOICH DANYCH NOWEGO ADRESU I NADAĆ NOWEGO NUMERU ZGODNEGO ZE STREFĄ STACJONARNĄ!!! Mogę sobie nadal mieć telefon ze starym numerem z mazowieckiej strefy stacjonarnej, ale to jest połowiczna usługa. DO MNIE MOŻNA ZADZWONIĆ, ALE JA NIE DODZWONIĘ SIĘ NIGDZIE!!! Mądre to? Nie sądzę!
ZaletyZalet co raz to mniej
WadyWad coraz to więcej
~Eustachy / 2023-09-08 17:35
Ocena: 1.33 / 5
Oszuści z nich. W Grecji włączyłem sobie internet i zgodnie z prawem miałem mieć 5gb, okazało się że doliczyli mi 270 zł do rachunku, bo niby już zużyłem to 5gb plus 200 kolejnych za przejazd przez Macedonię. Jednakże miałem wtedy wyłączone wszelkie funkcje internetowe oraz włączony tryb samolotowy. Jakieś 30 km za granicą łączyli mnie jeszcze z siecią macedońską, tymczasem jakiś pracownik mówił że już 5 km za granicą mogę włączyć. Odradzam tych idiotów.
ZaletyNie ma
WadyCała firma jest wadą
~Ewelina / 2014-10-22 21:21
Ocena: 1.33 / 5
Umowę mam z siecią od 2 lat. Już drugi raz w ciągu 3 miesięcy zostałam oszukana przez konsultantów play - czy to ze względu na ich brak kwalifikacji czy to ze względu na działanie celowe ale skutek jest jeden - poprzednio straciłam 70zł, w dniu dzisiejszym okazało się, iż straciłam tym razem 100zł przez wprowadzenie mnie w błąd przez kolejnego pracownika play. Niestety tym razem miało to miejsce na żywo w salonie a rzecz jasna nie nagrywałam rozmowy z pracownikiem więc zapewne jak zawsze w tym wypadku klient będzie na straconej pozycji a moloch bezkarny. Zasięg również mam tragiczny mimo, że mieszkam w miejscowości 20tys ludności dodatkowo 12km od miasta wojewódzkiego. Dzięki Bogu niedługo kończy mi się umowa i z pewnością jej nie podpiszę po raz kolejny a wszelkich pracowników przy kolejnych rozmowach będę osobiście uprzedzać, że rozmowa jest nagrywana w celu zapewnienia mi osobistego bezpieczeństwa finansowego. Osobiście stanowczo - Nigdy więcej Play. Nigdy nie czułam się tak oszukana przez żadną firmę.
Zaletydobry wybór aparatów telefonicznych
Wadynierzetelność, pracownicy wprowadzający w błąd, nabijanie rachunków
2lata, 69zł/miesięcznie (teoretycznie, ostatnio dla przykładu 160zł)
~Ewelina / 2024-05-29 23:38
Ocena: 1.33 / 5
Nigdy nie dajcie się namówić na tę sieć. Obecnie to jedna wielka porażka. Traktowanie człowieka, jak głupka. Mój internet wi-fi, i w danych komórkowych w ogóle nie działa. Z tego powodu zrezygnowałam nawet z Netflixa. Obarczają winą klienta, wierutne kłamstwa. Pieniądze wyrzucone w błoto. Ludzie nie dajcie się im namówić na ofertę.
~Ezechiel / 2020-07-03 01:36
Ocena: 1.33 / 5
Jedno chyba z najdziwniejszych doświadczeń z dostawcą internetu mobilnego jakiego tylko miałem. Przez 14 miesięcy trwania umowy internet działał jak powinien, ostatnich 8 to dramat.
Negatywna ocena jednak została "zainspirowana" przez starcia z supportem. Pierw na zgłoszenia reagowali w przeciągu 2 dni, jednak z każdym nieudanym rozwiązaniem problemu czas ten zaczął rosnąć aż do tygodnia.
Za każdym razem osoba odpisująca na maile nie odnosiła się do treści zgłoszenia, chrzaniąc trzy po trzy o statystykach, które były im na rękę - ale nie miały nic wspólnego z treścią zgłoszenia. Odpowiedzi zaczęły coraz bardziej przypominać szablonowe odpowiedzi, które równie dobrze mógłby wykonać jakiś bot niż człowiek.
Dodatkowo mają dość "specyficznych" partnerów od telemarketingu. Próbowano mi sprzedać ubezpieczenie od nowotworów (chyba wiedzieli jakim nowotworem odbytu będą za rok) czy tez przeprowadzić ocenę obsługi klienta przez kogoś, kto nie wiedział nawet z czyjego ramienia dzwoni, nie umiał poinformować czy rozmowa jest nagrywana i po co jest - czy wspomnieć kto jest operatorem usług w imieniu których chce mnie przepytać.
ZaletyNiby usługi działają
Nawet solidna aplikacja mobilna
WadyCena/jakość usług
Obsługa klienta gorsza od słabo opłacanych Hindusów
Generalne olewanie stałego klienta
~Franek / 2020-03-18 19:58
Ocena: 1.33 / 5
Dno i reszta mułu. Zapłaciłem ostatnią fakturę na konto żony przez pomyłkę,sieć nie zwróciła pieniędzy ale po dwóch miesiącach upomnieli się o kasę. Zadzwoniłem na infolinię i pani przeksiegowała pieniądze na właściwy rachunek ( przysłali esa). Po dwóch dniach dostałem info z windykacji,że żądają pieniędzy.
Nigdy więcej tej dziadowskiej firmy !!!
ZaletyBrak
WadyNaciągacze i złodzieje
~Franek / 2024-01-11 13:38
Ocena: 1.33 / 5
Zostałem oszukany. Najnowszy ruter, mieszkanie w mieście zaraz obok wielkiej anteny przesyłowej, rachunki miesięczne 160 zł za sam internet, a działa okropnie, nawet nie można tego nazwać, że działa. Oszuści