strona 57 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~antek / 2020-08-28 19:30
NIE POLECAM!! po doladowaniu konta na karte pakiet solo l otrzymalem wiadomosc ze pakiet doladowany, ale ani internetu ani pieniedzy nie bylo, nastepnego dnia ponowna sytulacja bo ponownie doladowalem konto i aktywowalem pakiet tak jak mi polecila obsuga z play namawiajac mnie na abonamet bo wtedy nie byloby takich problemow i niestety to samo dwa dni bez internetu strata czasu a na reklamacje trzeba czekac kiedy internet jest potrzebny wszystkim przenioslem sie do innej sieci i jest wszystko tak jak byc powinno tragedia to cale przereklamowane play -
-
~Antoni / 2021-07-24 16:00
Zdecydowanie najgorsza sieć. Przy podpisaniu umowy wszystko ładnie i piek ie.Potem bezczelnie wypieraja tego co mówili, przekrecajac wszystko na swoją korzyść. 2 tyg. wziąłem abonament i już żałuję. To organizacja której powinien przyjrzeć się Prokurator UOKiK ZaletyBrakWadyIstnienie Play -
~Approx / 2021-12-19 09:21
Tragedia. Niekompetencja pracownikow i powolne dzialanie powala. Pracownik niechacy usunal moj numer. Okdrecanie tego trwalo ponad tydzien. Bylem pozbawiony numeru i jako rekompensate PLAY zaproponowal 10zl (ktorych nie dostalem do tej pory). Naliczaja jakies dziwne oplaty za niepelny okres aktywacyjny (7zl za 4 dni gdzie abonament to 30zl za caly miesiac). Wysylaja faktury z podejrzanego emaila z domeny mojefinanseplay - jest to nieprofesjonalne. Wadyniekompetencja, powolne dzialanie, dodatkowe oplaty -
~Arta / 2024-02-21 13:30
Po czterech latach z Play, podpisałam nową umowę na Internet. Musiałam zapłacić 20zl za kuriera żeby przysłali mi modem co powinno być za darmo. Modem przysłany był stary i brudny. Instalator dziwil się w jakim stanie dostałam sprzęt po podpisaniu umowy za 150zl miesięcznie. Internet/modem nie działał, więc musiałam wypowiedzieć umowę i odesłać sprzęt. Odesłałam poprzez ich stronę. Oczywiście modem zgubili i dzwonili do mnie żebym pomogła znaleźć. W końcu przyjęli rezygnację, ale naliczyli mi pełna opłatę za internet i opłatę aktywacyjna. Po złożeniu skargi, odjęli mi opłatę za internet, ale opłata aktywacyjna w wykosić 50zl już podobno nie jest do zwrotu. W taki oto sposób straciłam 70zl i wiele nerwów. ZaletyŻadnychWadyNie szanują klienta. Naliczają dodatkowe opłaty. Internet nie działa. Ciągle wydzwaniaja z nowymi ofertami. -
~Ave Plus / 2020-12-14 09:55
Mega masakra końcówka trwania umowy to kosmiczne faktury mega opłaty których konsultanci nawet nie byli w stanie wytłumaczyć,w trakcie trwania umowy liczne problemy ze świadczeniem usług w postaci braku dostępu do nich, nigdy więcej Play!!!! ZaletyKasowe reklamy -
~Axel / 2024-06-24 23:56
Play wycwanił się jak cholera. W ofercie na kartę jak wyczerpiesz pakiet GB, to wyłączają 5G i VoLTE. Dobre co? Wadyupadek tego kolosa będzie dla mnie nagrodą -
~Azb666 / 2023-10-02 21:51
- długi czas weryfikacji zgłoszeń
-.pracownicy na infolinię nie chcą przyjąć zgłoszenia gdy są problemy
- 4 awarie w miesiącu po 11h (nie działa internet)
- gdy uda się zgłosić problem z internetem pracownicy "weryfikują od 5 do 14 dni" zgłoszenie po czym widząc że internet już działa piszą w odpowiedzi na zgłoszenie że internet działa, nie widzą problemu I zamykają zgłoszenie bo sprawa nieaktualna. Więc przy awarii 0 poromcyZaletyCenaWadyWszystko inne -
~Azral / 2022-11-06 16:47
NIE POLECAM PLAY, Katowice 5km od centrum tragedia dzwonie do dziewczyny przełancza na sieć H...... internet początkiem umowy 20mb/s mi tyle wystarczało na luzie teraz 1mb/s to jakies nie porozumienie faktura 160zł 3 numery zero urządzeń w abonamencie ZaletyBRAK/BRAK/BRAK/BRAKWadyWadą jest sam w sobie PLAY najgorsza firma telekomunikacyjna -
-
~BaJa / 2024-12-12 10:54
Byłam klientem UPC z umową na czas nieokreślony: światłowód z telewizją. Cena za pakiet 145 zł/mc , w tym za internet 50zł.
3 miesiące temu zrezygnowałam z telewizji i ku mojemu zdziwieniu przestano słać mi rachunki na maila. W listopadzie weszłam na moje konto w play i okazało sie, że za sam internet naliczają 298,98 zł !!! czyli 2x więcej niż w pakiecie .
Niestety nie można się z nimi porozumieć bo przełączają od doradcy do doradcy. Na czacie tak samo. Dziś złożyłam kolejną reklamację. Zobaczymy co odpowiedzą. Czy ktoś miał podobną sytuację? -
~Bartek / 2020-07-08 18:27
Po wykupieniu ubezpieczenia w play360 uszkodziła się szybka aparatu tylnego po zgłoszeniu usterki oddzwania Pani i mówi że za tą wymiane będę musiał zapłacić ale gdyby był uszkodzony ekran to mi wymienia ekran i tą szybkę ale samej szybki nie, brak jakiej kolwiek logiki i sensu wykupowania ubezpieczenia gdy po uszkodzeniu szukają dziury w całym, porażka. -
~Bd / 2021-12-18 18:34
Dzięki pani szatan nie kupię nic więcej w pley za chamstwo jakim prosperuje ZaletyJuż żadneWadySzatan pani... -
~Beata / 2022-10-12 09:11
Niemiła i beznadziejna obsługa na infolini ,znnuexierpliwiona pani rozłączyła się a chciałam zostać ich klientem ...upierała się przy swoim ,zero zachety ZaletyNie maWadyPani była chyba niewyspana ,niemiła ,rzuciła słuchawka, byłam chyba za ciężkim klientem z uwagi na to ,że nic nie kupuje na ślepo a chciałam kupić usługę -
~bella / 2022-12-31 00:05
PLAY są bardzo nieprofesjonalną firmą. Mieli dodać 1 GB kupiony przez infolinie. Nie udało im się dodać (skasować forse się jak zwykle udało). Kilka dni potem, rozmowy telefoniczne też przestały działać. Wmawiają mi jakieś masowe SMSy które niby ja miałam wysłać, co jest bzdurą. Nawet nie wiem jak. Żadnych innych informacji, co, gdzie, kiedy nie chcą udzielić i mówią że nie muszą. Taka kompania powinna zbankrutować i to szybko. Nie wiedzą co robią, oskarżają bo im wygodnie, i kradną pieniądze klientów. WadyNie wiedzą co robią, nawet płatna pomoc w infolinii jest do niczego. Kradną. -
~beNicka / 2022-06-27 11:26
odradzam ze względu na brak wywiązywania się ze swoich zobowiązań. Zaletyna papierze oferta wygląda dobrzeWadyjakość /brak uslug, brak szacunku do klienta i jego potrzeb, brak rzetelności w jakości uslug -
~Błażej / 2023-12-23 20:18
Streszczając wszystko jednym słowem to napisałbym tragedia chociaż uważam że to i tak za słabe słowo na wszystko co związane z Play.
Internet w każdym urządzeniu porównywalny do połączenia jak z mikrofalówką. Do tego jeszcze drogo i to bardzo, umowy oczywiście wcześniej zerwać nie można pod żadnym pozorem mimo że internet działa jakby go nie było, a o telewizji internetowej to już nie wspomnę bo szkoda nerwów, ale spróbuj się spóźnić chociaż o jeden dzień z zapłaceniem rachunku to wtedy jak tak można. Ogólnie rzecz ujmując nie popełniajcie mojego błędu i nie zawierające z tą chorą firmą żadnych umów bo najprawdopodobniej skończy się tak że wyrzucicie router razem z telewizorem przez okno z frustracji. Dziękuje i pozdrawiam wszystkich oprócz Play.ZaletyŻadneWadyNie starczy na to miejsca -
~Borek / 2021-01-31 12:46
Sieć to tragedia zbiór obłudników i HIPOKRYTÓW ,uważaja sie za monopolistów .Byłem znimi kilka umów lecz na koniec pokazali twarz mianowicie -zaięg z ich winy sie skończył (plus wywalił ich nadajnika )przeniosłem sie plusa za ich namową a PLAY nałożył karę 600zł. 3 numery . ŚMIEJĄ MI SIĘ W OCZY I STRASZĄ SĄDEM JAK NIE ZAPŁACĘ ! NAPISAŁEM DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA TO ODPOWIEDZIELI KŁAMLIWIE ŻE TO JA ZMYŚLAM A ZASIĘG JEST SUPER !!!!!!!!!!!!!!!!! -
-
~Bruce / 2019-03-26 10:17
Oferta na 24 miesiące z telefonem lgv30 to 160 zł- ten sam telefon w sklepie to 1699 po odliczeniu kosztów abonametnu 24×50=1200 wychodzi cena telefonu to 2640 - brawo play za marketing ps jesteście mało śmieszni ps2 lg v30 dwa dni temu kosztował w waszym sklepie 1440 -
~bunusz / 2022-11-13 17:23
To jest totalne dno, internet prawidłowo działa może 20 minut na dobę. Nie można przez to nawet prawidłowo odczytać emaila, nie mówiąc otwarciu strony www lub zrobieniu płatności! To jest skandal, takich oszustów i złodziei powinno się eliminować z rynku w trybie natychmiastowym!!! ZaletyBrakWadySame wady -
~Cezaryna / 2020-09-04 21:40
Umowa miała być przez pół roku bez żadnych opłat, a do tego możliwość korzystania przez pół roku bezpłatnie z Tidala. Naliczają cały czas opłaty za aplikację Tidal i twierdzą, że pracownik pomylił się. Po paromiesięcznych przepychanka chce e-mail-owych zaproponowano 100 zł. rekompensaty i 3 mies bezpłatnego korzystania z Tidala. Zgodziłam się i.... właśnie po 2 tyg. otrzymałam informację, że jednak nie mogą mu dać rekompensaty.
Ręce opadają. Sprawa toczy się od mają 2020. Dla mnie to bezczelność i okradanie klientów.ZaletyŻadnychWadyOszustwo, niekompetencja. -
~Damian / 2020-12-12 18:27
Witam. Mam Net box-a. Przez pierwsze dwa lata było ok( Play korzystał wtedy jeszcze z roamingu innych sieci). Teraz masakra! Pisałem sto skarg, że Internet nie działa, że dziecko nie może się zdalnie uczyć, a play na to, że wszystko jest w pożądku i żebym zmienił ustawienia w routera. Zmieniłem ustawienia to prędkość jeszcze się zmniejszyła! Mam mieć do 60 Mb, a normalna prędkość którą mam nie przekracza 5Mb. Wciskają nieskończoną ilość ofert ludziom, a nie zwiększają liczby nadajników. Nie polecam. Zastanówcie się nad innymi ooeratorami, bo u tego dość że Internet coraz słabszy, to jeszcze bezczelnie się wypierają, że po ich stronie wszystko jest ok. To kto zawinił? Czyja to wina że zasięgu nie ma? ZaletyObecnie nie widzę, nawet cena nie jest konkurencyjnaWadyFatalne i ignoranckie podejście do klienta. Bardzo słaby Internet.
strona 57 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »