Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4666 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roman / 2023-10-07 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!! Dzwonią, namawiają na migrację z UPC do Play. Zrobiłem duży błąd zgadzając się. Miało być to samo, ale taniej i lepszy sprzęt. Sprzęt okazał się gorszy. Pilot to jakiś żart. Uciekło wiele usług (np. cofanie programów, personalizowanie kanałów itp), a program i inne ich strony bardzo nieczytelne i trudny do nich dostęp ( skąpy pilot, beznadziejne menu). Zrezygnowałem więc, prosząc o powrót do UPC. Zapewniali że nie będzie z tym najmniejszego problemu. Jednak zaraz po porśbie powrotu do UPC wyłączono mi wszystkie usługi. Bez internetu i telewizji prawie 3 doby. Na dodatek sprzęt ( dekoder i ruter) musiałem odesłać na własny koszt. Nie ja się prosiłem o tą igrację, dlaczego więc muszę ponosić jakie kolwiek koszty. Dodam też, żeby cokolwiek się dowiedzieć czy wyjaśnić, wykonywałem po kilka połączeń telefonicznych dziennie. Tam nikt nic nie wie. Przełączają jeden do drugiego. Jednego dnia dowiaduję się od konsultanta że wysłał zgłoszenie o przywrócenie niesłusznie wyłączonych usług, na drugi dzień że nie ma żadnego zgłoszenia. Usług nie przywrócono. Dopiero podłączył technik, który przywióżł sprzęt UPC. Zero kompetencji. OMIJAĆ P4 DUUUŻŻŻYM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wszystkich wymienić.
  • ~Monika / 2023-10-07 14:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja rozmawiałam przed chwilą z doradcą z Play Panem Krystianem i na prawdę zostałam poważnie potraktowana i po prosił o moje dane i PESEL i że będzie to zarejestrowane na moim koncie więc jestem zadowolona doradcy z Playa.Dziekuje za pomoc i za doradzenie mi polecam Play wszystkim .
    ZaletyMiła obsługa,polecam z wracaniu się na czacie Play z wszystkimi problemami drodzy na pewno pomogą polecam .
    WadyBrak
  • ~nikt / 2023-10-07 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając z waszego internetu (play) czuję się jakbym był w średniowieczu.
    Przypominają mi się czasy 2005+, gdy pobieranie metina trwalo 2 dni.
    Jednak wtedy prędkość internetu była proporcjonalna do czasów.
    W obecnych czasach uważam, że jest to śmiech na sali.
    Nie wiem czy był chociaż jeden dzień, gdzie wasz internet działał poprawnie xD.
    Odradzam każdej osobie zawierania umów z tą Firmą jeśli chodzi o internet, reszta oferty mnie nie interesuje.
    Zarówno jeśli myślisz o swoich dzieciach to odradzam tym bardziej. Nerwica, napady agresji gwarantowane.
    Dodatkowo odradzam osobom, w których okolicy panują burze, deszcze oraz wiatry, wtedy jedyne co to można się pomodlić, żeby
    filmik na yt zadziałał choćby w jakości 360p.
    Jeszcze te wszystkie osoby pracujące tam i dziwiące się, że człowiek w dzisiejszych czasach jest w stanie wykorzystać 100gb+ w miesiącu (wtf jak to możliwe?@!@?)
    Dla osób które pracują w sieci i myślą nad internetem w tej firmie, too możecie od razu zmieniać dziedzinę pracy na np. budowlankę albo coś.
    Dziękuje firmie Play za najlepsze lata współpracy, muszę zorientować się jak wyglądają kary za wypowiedzenie. Wydaje mi się, że wasz internet działa jedynie poprawnie wtedy, gdy się z niego nie korzysta.
    Zaletybrak
    Wady-zasięg nie istnieje
    -wahania nastroju jak u nastolatki
    -prędkość internetu? a co to.
    -znajomość tematu 30 lat w plecy.
    -przydałby mi sie plik w notatniku żeby opisać wszystkie wasze zalety;)
  • ~Kot / 2023-10-06 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet padaka a mieszkam w dużym mieście , blokowisku. Wszystko się zacina i mieli, mieli. 12 mbs to luksus , tragedia
  • ~Ewelina / 2023-10-06 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, umowa podpisana przez internet w piątek, najbliższy termin instalacji kolejny piatek 11-13ta. Zwalniam się z pracy żeby być na mieszkaniu, obiecuje ze bede najpożniej o 13:30, dzwonię o 13tej, no jest zlecenie, prawda.
    Czekam, zawalam spotkanie, ale w koncu o 14:30 wracam do pracy. O 17:15!!!!! dostaję wiadomość 'Dzień dobry, UPC Polska dzisiejsza wizyta się nie powiedzie, ponieważ nie zaczytało się zlecenie instalacyjne. Z powyższą sytuacja termin instalacji zostanie przesunięty na najbliższy wolny termin, ( Proszę wyczekiwać SMS z terminem wizyty). Dziękujemy i przepraszamy za utrudnienia" SIĘ NIE ZACZYTAŁO!!!!!!!!!!! co to ma być, masakra, obsługa masakra!
  • ~Kyrylo / 2023-10-06 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem abonentem UPC. Podłączą Cię do dowolnej taryfy w ciągu 2 dni, a jeśli będziesz chciał się rozłączyć, przygotuj się na nic nie płacenie przez 2 miesiące. Wysłałem cały sprzęt i napisałem mailem odmowę wykonania usługi. Zostałem zignorowany przez 1 miesiąc, po upływie miesiąca wysłali mi nową fakturę i kazali zapłacić, a tydzień później powiedzieli mi, że umowa została rozwiązana, ale musisz płacić za kolejny miesiąc. W rezultacie płacę przez 2 miesiące za usługi, których nie otrzymuję i które dawno porzuciłem.
    ZaletySzybko połącz
    WadyNie pozwolą ci się normalnie wyłączyć
  • ~Klient / 2023-10-06 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Przenieśli nas z Virgin do Play i zaczęły się problemy, nie można było dodać numeru do abonamentu grupowego, mimo,że opcja miała być dostępna już za miesiąc i tak mówili nam co miesiąc.Musiedliśmy miesiącami czekać, by była taka opcja,a ona nie pojawiła się nigdy, dodatkowo za ten sam okres rozliczeniowy były dwie faktury, bo w Virgin płaciło się po miesiącu rozliczeniowymi, a w Play przed. Nie było z kim rozmawiać z Play odsyłali do Virgin, z Virgin do Play, w efekcie byłam w 3 różnych punktach i nic nie załatwiłam.Dopiero na infolinię poinformowali mnie,że mimo obietnic nie będę mogła dodać 3 numeru do abonamentu grupowego, bo mój abonament nie obowiązuje już.Zwodzili mnie przez 7 miesięcy i robili sobie że mnie idiotę. A na koniec wystawili mi fakturę za zerwanie umowy za dwa numery. Naprawdę jest tam jeden wielki syf przez to przeniesienie. Klientów zbywa się miesiącami, albo szantażuje karami.Ciesze się,że nie muszę z nimi już mieć nic wspólnego. Virgin było ok.Play to syf.Nie polecam, odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZwodzenie klienta miesiącami,
    Nierzetelne iformację,
    Faktury w jednym czasie,przy zmianie operatora z Virgin na Play,
    Niemożliwość dodania nowego numeru do abonamentu grupowego
  • ~Dorota / 2023-10-06 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Było UPC, było OK. Play przejął UPC, zaczęły się problemy, a ostatnio to co chwilę coś się dzieje z TV i Internetem. Gardzę Play, absolutnie nimi gardzę i życzę im wszysttkiego najgorszego.
    ZaletyZero zalet, ZERO.
    WadyWszystkie możliwe, DNO DNA.
  • ~Udobruchany klient / 2023-10-06 10:05
    Ocena: 3.67 / 5
    Play zrehabilitowany. Jeśli rezygnujecie z tej sieci, dopytajcie o wszystkie szczegóły, żeby się nie zdziwić kosztami.
    Zaletywystawia korekty faktury
    WadyNiestety robi to po czasie
  • ~Dominika / 2023-10-05 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo kilkakrotnie zgłaszanych problemów z internetem, dodam, usterka po stronie Play, nie ma żadnej reakcji. Zbywanie klienta, żadnej pomocy. Nie można liczyć nawet na telefon od technika, a co dopiero mówiąc o usunięciu usterki na miejscu.
    Nie polecam! Od 2 tygodni brak reakcji na ciągłe zgłaszanie usterki. Do tej pory nie mam internetu w miejscu w którym prowadzę działalność gospodarczą i internet jest mi niezbędny.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady, obsługa klienta, brak reakcji na usterkę.
  • ~jurek / 2023-10-05 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna dziadostwo to jest PLAY to jest pułapka na nieświadomych ludzi - ludziska zanim coklwiek zaczniecie z PLAY poczytajcie forum na ich temat. Zona przyniosła to świństwo do domu i zaczeły się kłopoty -technik jest od włożenia wtyczi on nic więcej nie będzie robił żadniego przedłużanoia kabla czy przewiertów ścian ,żadnej konfiguracji internetu czy telewizora un ma to w d......ie i poszedł. /spróbujcie coś takiego zrobić na zachodzie pajace z play/.
    Piszę do w-wy -odpowiadają że będą ze mną rozmawiać jak podam im nr. PESEL i ADRES ,czaicie przez internet PESEL i ADRES a gdzie RODO pytam !!!!!!!!!!!??????????? .Opisuje sytuację na czacie play'a odpowiedzi pokrętne wyczuwam niekompetencje ,zaostaję przekirowany do innej pani jeszcze bardziej niekompetentnej PROSI mnie żebym jej pomoc ocenił pozytywnie po czym przerywa czat -nic mi nie pomogła.
    Klient ma sam szukać wykonawcy ,zwrotów nie ma , mimo że ruter jest w dobrym miejscu telewizja i internet nadal przerywa . Nie polecam play będę to powielać znajomym i w internecie.
    Zaletyzero
    Wadylekceważenie klienta
  • ~nie-korzystaj-z-play / 2023-10-05 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie możesz zerwać umowy, automatycznie ją przedłużają i nadal płacisz za router lub telefon, który był wliczony w cenę.

    Teraz za telefonie trzeba odnawiać konto, jakie to irytujące, jak kupujesz pakiet to nie zapomnij aktywować konta za tyle samo.

    Jak zapytałem operatora co zrobić jak nie ma połączenia w domu a mam podpisaną umowę to polecili rozwiązać umowę i zapłacić kare 1700 zł.
    Zaletywygodna aplikacja
    Wady2-letnie niewolnictwo, e-sim
  • ~Bardzo nie zadowolona klientka sieci pl / 2023-10-04 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć play jest beznadziejna. Jak jesteś klientem latami są bardzo milutcy. W momencie wypowiedzenia umowy - beznadziejni! Naliczają dodatkowe opłaty. Uważajcie jeśli wychodzicie z grupy i macie umowę do pierwszego dnia kolejnego miesiąca. Lepiej nie zawierajcie z nimi umowy, bo na pewno Was okroja na kupę kasy. Zdecydowanie nie polecam tej sieci !!!
  • ~Oszukana / 2023-10-03 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, w związku z przejściem UPC do Play, zaproponowano mi podpisanie nowej umowy i wymianę sprzętów, dekodery i router. Na tym etapie wszystko było w porządku, problemy zaczęły się po wizycie technika, który zostawił jeden z dekoderów w trakcie łączenia, ponieważ stwierdził, że to może potrwać do 6 h i sobie poszedł. Minęła doba, telewizji brak, a pani na infolinii twierdzi, ze technicy nie zajmują się instalacją dekoderów a ten co dostałam jest zepsuty i mam sama go wymienić w punkcie play i uwaga sama zainstalować ????. Problem polega jednak na tym, że ja obecnie mieszkam 300 km od miejsca, gdzie podłączono mi jak widać nie do końca telewizję i nie mam możliwości przyjazdu, a muszę to zrobić osobiście wg. pani z infolinii, również sama mam sobie go zainstalować. Na miejscu jest tylko moja mama, która nie da rady sama ogarnąć tego tematu. Jednak firma play nie jest na tyle pro konsumencka żeby pomóc rozwiązać ten problem i wysłać technika, tym bardziej, że przywiózł zepsuty dekoder. W UPC nawet kiedy mama coś żle po przełączała, przyjmowali zgłoszenie i wysyłali technika, jeżeli okazywało się, że awaria nie jest z winy UPC wystawiani rachunek za usługę ale nie zostawiano nas bez opieki.
    Dziś wypowiedziałam umowę firmie play, zamierzam też zgłosić skargę na kompetencje pani z infolinii, która więcej mówiła niż słuchała.
    Wypowiedź ku przestrodze dla starszych ludzi, którzy nie są biegli w instalacji urządzeń.
    ZaletyBrak
    WadyOpisane powyżej
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~Renata / 2023-10-03 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to pierwsza i ostatnia umowa z tą firmą. I tyle w tym temacie. Przy zgłoszeniu awarii nikt nic nie wie i nit nic nie moze zrobić. Firma play to dno dna.
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam każdemu - pomoc techniczna to kompletne zero
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-10-03 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mialam UPC - wszystko super, i cena i jakosc. Tylko play przejelo UPC jakosc spadla, codzienne przerwy w dostawie interetu, ceny z dupy, obsluga FATALNA. Takze niby siec i infrasruktura ta sama ale jednak udalo im sie spieprzyc. Co w zasadzie mnie nie dzwili, patrzac na opinie o tej firmie juz od wielu lat. Trzyma mnie jedynie stara cena jeszcze sprzed tych kretynskich fuzji. Ale w niedalekiej przyszlosci na pewno zmiana na inna firme. PLAY TO DRAMAT.
    ZaletyBRAK
    Wadycena, jakosc, obsluga klienta, brak wiedzy elementarnej konsultantow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3016
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186