Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A. / 2021-11-02 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa dramat. Nie można rozwiązać wszystkich umow w jednym punkcie, kartę internetu zamawiałam osobno, mogłam ja zlikwidować tylko przez czat - co zrobiłam, ale nie mam dowodów i sieć potem i tak naliczała mi opłaty. O różnicach między oferta z ust konsultanta a rzeczywistością nie wspomnę. Korzystałam z kilku sieci, ta jest najgorsza
  • ~Aaa / 2022-05-27 16:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,0 informacji o tym że po podpisaniu aneksu bez usługi 360 trzeba będzie ją opłacać do końca poprzedniej umowy co wiąże się z wyższym abonamentem,dezinformacja klienta i wprowadzanie w błąd mówieniem że aneks obowiązuje od dnia jego podpisania na 28mies po czym okazuje się że są doliczane dodatkowe miesiące z pozostałej umowy i wychodzi dłuższa umowa.Wprowadzsnie w błąd klienta w salonach odnośnie usługi 360 i brak informacji o tym że dalej trzeba będzie za nią płacić.Nie polecam
  • ~Aaa / 2022-09-10 10:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam 10lat w tej sieci, ale od 2 przenoszę numery. Obsluga mila ale calkowicie bezradna, kaza isc do salonu - ludzie, nie mam czasu!! Nawet Us dziala przez internet a play nie da rady przedluzyc umowy!
    Ale da rade sprzedac nowy nr lu przeniesc do ich sieci. Jak juz jestes ‚zlapany’ to mamja cie w d****. Kiedys bylo inaczej, ale wraz z rozwojem firmy poziom spada coraz dramatyczniej. Juz nawet obsluga Klienta nie jest w stanie do Ciebie oddzwonic - ‚moga tylko przyjmowac rozmowy’ OMG
    ZaletyBrak, nedzny internet, slaby zasieg
    WadyObsluga ze sredniowiecza, zajedz do salonu, podpisz dok itp, zdalnie bezradni
  • ~Ada / 2020-11-25 13:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Trafedia. Naciągacze rachunki coraz większe o niczym nie informują tylko przelaczaja od konsultanta do konsultanta i tak od 3 miesięcy dobrze ze odeszłam od tego shitu.
  • ~Adam / 2021-04-08 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Przenosiliśmy numery na mnie, żeby zmienić przestarzała ofertę abonamentowa a po za tym nie mamy zasięgu w wielu miejscach. Gość z obsługi skasowal nas po 30 zł za numer za przeniesienie tak zwanej cesji(razem 90 zł. Płatne przy fakturze). Po podpisaniu papierów, poinformował, że jeśli chcemy zmienić sieć muszę zrezygnować z abonamentu. Ale niestety mogę to zrobić dopiero jutro. Jak zapytałem czy jeśli żona dziś zrezygnowała by z tej cesji to przeniesienie było by darmowe. Odpowiedział że tak... Może to nie duże pieniądze, ale gość nas perfidnie oszukał. Salon Plaza Suwałki. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
  • ~Adam / 2024-06-18 11:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Play Ti jest jakaś tragedia. Zasieg ściśle centrum zerowy. Wiecznie problem z zasięgiem. Oferty dla stałych klientów żenujące. Ogólnie lipa wielka. Po 10ciu lata i czterech telefonach na abonament kończę z nimi współpracę bo szkoda nerwów.
    ZaletyJuż żadnych
    WadyDługo by wymieniać. Najprościej będzie że nie ma żadnych zalet.
  • ~Adams / 2018-11-29 06:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści, tyle razy już kradli mi z konta gotówkę że szok. Zawsze trzeba pisać reklamację
    Zaletyzero
    Wadysetki
  • ~Adi / 2022-08-23 13:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem niegdy więcej nie biorę z tej sieci
    ZaletyNie ma
  • ~Adrian / 2023-11-09 17:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym
    Wady-brak realnej pomocy na infolinii
    -brak usług
    -brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
    -brak konsekwencji w realizacji usługi
  • ~adrian / 2024-02-24 20:39
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam nie da sie nic zrobic nqjgorszy dostawca w polsce zaraz po t-mobile
    Zaletybrak
    Wadynje da sie nic zrobic
  • ~Aga / 2021-01-20 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Play to najgorszy operator z jakim miałam do czynienia. Odpowiada na zgłoszenia nie na temat, zatrudnia amatorów którzy nie do końca rozumieją co się do nich mówi, bądź pisze, nie potrafi rozwiązać technicznych problemów ze swoją pocztą mailową, która moją odrzuca za każdym razem. Generalnie klapa ???? i raczej rezygnacja z usług, ale to aż 5 numerów odejdzie ????
    ZaletyŻadnych!
    WadyTraktuje wszystkich masowo a nie indywidulanie!
  • ~Aga / 2023-04-08 16:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem za granicą po raz 3 w ciągu 3 m-cy, za każdym razem jest problem z wykonywaniem i odbietaniem połączeń telefonicznych w roamingu. Play nie potrafi zweryfikować przyczyny i rozwiązać problemy od 33h i przy każdej rozmowie z konsultantem powtarzają że potrzebują trochę czasu na rozwiązanie problemu.
  • ~Agata / 2022-07-19 23:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, ciągłe reklamacje dotyczące internetu i zapewnienie poprawy a nic się nie zmienia.
    Za taką cenę nie warto.
  • ~Agnieszka / 2023-10-23 12:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę zwracać uwagę co podpisujecie, naciągają ludzi już nawet w salonach, totalna porażka jeśli chodzi o internet i telewizję. Gdy tylko skończy mi się umowa odrazu rezygnuję.
    Zaletyobecnie żadnych
    Wadyjakość obsługi klienta spadła na samo DNO
  • ~Ala / 2022-02-04 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Miła i pomocna obsługa kończy się po podpisaniu umowy.
    Później wszelkie problemy są nierozwiazywalne.
    Zainteresowanie klientem wraca po rezygnacji z umowy.
  • ~Aleksander / 2020-08-05 21:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedy umowa się kończyła firma spowolniła internet do tego stopnia ze nie dało się nic zrobić
  • ~Aleksander / 2023-11-07 10:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam korzystanie z usług Play. Są niekompetentni, robią masę błędów. Np. faktury przychodziły na nr. telefonu. Po pół roku zaczęły przychodzić na stary numer. Oczywiście nowy podałem wcześniej. Dlatego odradzam i nie polecam.
    ZaletyZasięg.
    WadyNiekompetencja konsultantów. Straszna.
  • ~Alex / 2021-07-30 09:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Mimo że mam wlaczone wifi i dane komórkowe przez zasieg który powinnam mieć pełny bez problemu nie moge zrobić nic
  • ~Amadeusz / 2020-01-12 20:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Proszę o nie przedstawianiu ofert których nie posiadacie - Internet
  • ~Ancia / 2021-03-09 23:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak nie chciałam przedłużyć umowy to nagle nie przychodzą mi smsy. Mam problemy z zasięgiem i Internetem. I za co ja płacę?? Chyba za telefon który nie działa .. Stanowczo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.05, ilość opinii: 999
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185