Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4617 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zephyr / 2021-10-12 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dowiedziałem się że to dziadostwo play przejmuje UPC, więc jestem zmuszony do ucieczki z UPC po ponad 10 latach, w życiu nie będę waszym frajerem klientem! W mojej rodzinie trzy osoby osoby po około 15 lata zdecydowały się do ucieczki z play jeszcze przed 120 dniami do końca umowy. Uwaga, jak ktoś ma usługę typu rodzina gdzie jest jeden rachunek dla dwóch osób, play celowo utrudnia odejście, tak jest u dwóch osób w mojej rodzinie!!!!!
    ZaletyZarządzanie usługami przez serwis www
    Wadyceny, jakość usług (praktycznie nie ma jakości), zasięg, przedłużanie umów bez decyzji klienta!!
  • ~Zofia / 2021-08-05 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    zakupiłem kartę w sieci plaj celem przekazania dla chorego w szpitalu aby mieć z nim kontakt. Numer miał byc aktywowany od 2 do 24 godzin. nie został aktywwowany , na czacie złożyłem reklamacje i przedstawiłem sprawę ,próbowałem ręcznie aktywować numer na koncie pla24, zalogowałem sie napisałem rejestrowany numer i oczekiwałem SMSa z hasłem na podany wczeście numer telefonu. Nic takiego się nie stało- skontaktowałem się z konsultantami począwszy od zwykłego, potem więcej kompetentnego ,bardziej więcej kompetentnego a na końcu z ober konsultantem , żądano ode mnie szcvzegółowych danych personalnych łącznie z peselem , odmówiłem podania nie wiadomo gdzie i komu zaznaczając ,że osobiście udam się powtórnie do salonu sprzedaży Play i tam złoże pisemną reklamację. W salonie zapewniono mnie ,że oddzwoni do mnie kompetentny pracownik i załatwi moją sprawę . Efekt-Po trzech dobach nie działa numer telefonu , nikt nie skontaktował się ze mną.powwtórnie na czacie skierowano mnie znów do salonu celem złożenia reklamacji , dodatkowo zaznaczając siedmiodniowy czas rozpatrzenia sprawy. Wyleczono mnie definitywnie z korzystania z tej nędznej firmy;.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~Zołza / 2020-10-07 18:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Posiadam internet od sieci Play od Stycznia 2020 roku. Przez pierwsze 2 miesiące działał bez zarzutu po tym okresie nie działa wcale i caly czas toczę wojne z obsługą klienta, ostatnio nawet usłyszałam "ale co sie Pani dziwi skoro w Pani lokalizacji nasze uslygi nie mają zasiegu..." po zapytaniu pana z OK to jakim cudem na początku podpisania umowy internet działał, Pan się rozłączył... Cóż zdzierają z ludzi pieniądze i obiecują zlote góry po czym odłączają cie od sieci ????‍♀️
    ZaletyBrak
    Wady-obsługa klienta
    -zasięg
    -prędkość
    -limit
    -cena
  • ~Aleksandra 22 / 2019-10-10 21:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Ja także nie polecam tej sieci . Po dwóch latach skończyła mi się umowa i przeniosłam numery do innej sieci to przez trzy miesiące , zostały naliczone mi opłaty na 325 zł za kartę główną którą niby nie wypowiedziałam. Ale mnie nigdy nie poinformowano że przy zakończeniu umowy muszę wypowiedzieć kartę główną. Nawet Panie z sieci do której przeniosłam numery powiedziały że Play został poinformowany o przeniesieniu numerów i moim zdaniem pracownicy salonu mają obowiązek poinformować klienta o tym że istnieje karta główna , którą powinno się osobiście wypowiedzieć.
    Ogólnie miałam płacić łącznie 75 zł na miesiąc a rachunki przychodziły po 100 a nawet do 200 zł miesięcznie, Dla mnie to jest celowe naciąganie i okradanie ludzi. Jeśli chodzi o kartę do internetu nigdy nie skorzystałam z tej karty a rachunki kosmiczne . Nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadypracownicy salonu celowo wprowadzają w błąd
    przy przystąpieniu do umowy nie mówią od razu jakie są naliczane opłaty i za co
  • ~Ballar / 2020-09-29 12:43
    Ocena: 1.50 / 5
    zakupiłem laptopa w firmie Play . po 3-ech naprawach gwarancyjnych serwis producenta stwierdził ze nie jest w stanie dokonać naprawy i zwróci koszty poniesione na zakup sprzętu, wiec ze strony producenta sprawa czysta i jasna ale ze dystrybutorem jest Play zaczęła się gehenna ( producent zwraca koszty dystrybutorowi a później dystrybutor klientowi) . Kilka zgłoszeń reklamacyjnych niczego nie zmieniło. Najpierw żądali bym załatwił przesłanie sprzętu do głównego magazynu Play w Warszawie ,pomimo tego ze wcześniej pracownicy Play mówili żebym sprawy napraw gwarancyjnych załatwiał bezpośrednio z serwisem producenta.Kilka zgłoszeń reklamacyjnych które nie przyniosły efektu , pomimo ze sprawa nie została załatwiona po każdym zgłoszeniu zamykają sprawę uważają ja za zakończona i kolejne zgłoszenie traktowane jest jest jako nowa sprawa . W końcu otrzymałem droga mailowa odpowiedz ze muszę podać nr konta , napisać oświadczenie i koszty zostaną zwrócone. Nie myślcie ze to koniec ,jakże wielkie było moje zdziwienie gdy po złożeniu w/w dokumentów otrzymałem po 2 tygodniach drogą pocztową pismo ze muszę dostarczyć im ekspertyzę od serwisu producenta gdzie cala korespondencję emailową z serwisem przekazywałem im wielokrotnie w której serwis wyraźnie stwierdzał ze nie jest w stanie przeprowadzić naprawy urządzenia. Poza tym jak ja mam dokonać ekspertyzy gdy sprzęt od miesięcy znajduje się w magazynie Play.Wszystko co opisałem mam udokumentowane zapisanymi e-mailami zarówno z producentem jak i z Firma Play. Nie polecam nikomu Play. W związku z ta sytuacja nie pozostaje mi nic innego jak wystąpić na drogę sadową. Jeśli są osoby które czuja się pokrzywdzone przez Play proszę o info czas na pozew grupowy który ma zawsze większa sile przebicia
  • ~Kinga / 2022-03-09 17:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa fatalna, albo udają że nie wiedzą,albo po prostu chcą naciągnąć na koszta. Nie polecam. Omijać szerokim łukiem.
  • ~Łukasz / 2023-08-17 14:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Drogo w akompaniamencie kiepskiego bardzo zasięgu. Sieć pley to lipa. Żal mi też pracowników tego operatora. Ile oni muszą czytać/mówić różnego rodzaju formułek podczas przedłużania/sprzedaży umowy. Masakra. Współczucia. Dobry kolega pracuje w tej firemce. Mówi, że odkąd play (Iliad) przejęło UPC (Liberty Global) bardzo się pogorszyły warunki pracy i płacy. WIele czytałem opini jak play jest słabym (Skąpym) pracodawcom, a teraz mam potwierdzenie z pierwszej ręki. Ilość obowiązków wzrosła o 30 %, a zarobki o mniej więcej tyle spadły. Play to kiepski operator i kiepski pracodawca.
  • ~Malwina.. / 2020-06-30 09:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój mąż wziął telefon na abonament i na ta sama umowę kartę. Umowa się skończyła, nie dali znać (tez nasze przeoczenie) i płaciliśmy kilka miesięcy na darmo. Zadzwoniliśmy do firmy i wycofaliśmy umowę. Wczoraj wysłali rachunek. Okazało się ze wycofaliśmy telefon ale nie nr.
    Kiedy powiedzieliśmy, ze przecież podpisywał jedna umowę i jedna wycofał to jak tak mogą..
    Odpowiedz od Pana prosta: „ wszyscy tak robią „
  • ~Oskar / 2022-10-09 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    W wakacje 2021 roku podpisałem umowę na 2 lata na intetnet. Na początku pobieranie wykracxalo ponad 10MB/s. Po paru miesiącach spadło do 3MB/s. Przez ostatni rok pobieranie wynosi średnio 4.5kb/s. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się że przekaźnik w mojej okolicy jest uszkodzony i ustawia na karcie SIM od mojego routera inny( to już jest dziwne ze nie chcieli naprawić przekaźnika) dowiedziałem się że internet powinien być po maksymalnie 24 godzinach. Internet dalej jest bardzo słaby. Ponownie sie kontaktowalem z infolinia i wysyłali mi na SMS informacje że na mailu jest jakaś korekta. Na mailu nie było żadnej wiadomości.
    WadyUsługa internetu
  • ~Róża / 2022-05-06 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
    2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
    Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
    Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
    Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
    Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
    Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
    Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
    Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.
    Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta
    Wadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma
  • ~Tomasz / 2023-12-16 12:41
    Ocena: 1.50 / 5
    Banda niedorozwinietych kredytów
    Stworzyli system, jtoey nie pozwala na kontakt z osobami kompetentnymi i władnymi by rozwiazać problem, np techniczny.
    Nie polecam
    Nie skorzystam.
    Jpis
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~_wioleczka_ / 2020-04-01 21:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet to jest chyba jakiś żart i okropny zasięg.
    ZaletyBrak
    WadyMega powolny internet
  • ~A. / 2021-11-02 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Obsługa dramat. Nie można rozwiązać wszystkich umow w jednym punkcie, kartę internetu zamawiałam osobno, mogłam ja zlikwidować tylko przez czat - co zrobiłam, ale nie mam dowodów i sieć potem i tak naliczała mi opłaty. O różnicach między oferta z ust konsultanta a rzeczywistością nie wspomnę. Korzystałam z kilku sieci, ta jest najgorsza
  • ~Aaa / 2022-05-27 16:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,0 informacji o tym że po podpisaniu aneksu bez usługi 360 trzeba będzie ją opłacać do końca poprzedniej umowy co wiąże się z wyższym abonamentem,dezinformacja klienta i wprowadzanie w błąd mówieniem że aneks obowiązuje od dnia jego podpisania na 28mies po czym okazuje się że są doliczane dodatkowe miesiące z pozostałej umowy i wychodzi dłuższa umowa.Wprowadzsnie w błąd klienta w salonach odnośnie usługi 360 i brak informacji o tym że dalej trzeba będzie za nią płacić.Nie polecam
  • ~Aaa / 2022-09-10 10:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam 10lat w tej sieci, ale od 2 przenoszę numery. Obsluga mila ale calkowicie bezradna, kaza isc do salonu - ludzie, nie mam czasu!! Nawet Us dziala przez internet a play nie da rady przedluzyc umowy!
    Ale da rade sprzedac nowy nr lu przeniesc do ich sieci. Jak juz jestes ‚zlapany’ to mamja cie w d****. Kiedys bylo inaczej, ale wraz z rozwojem firmy poziom spada coraz dramatyczniej. Juz nawet obsluga Klienta nie jest w stanie do Ciebie oddzwonic - ‚moga tylko przyjmowac rozmowy’ OMG
    ZaletyBrak, nedzny internet, slaby zasieg
    WadyObsluga ze sredniowiecza, zajedz do salonu, podpisz dok itp, zdalnie bezradni
  • ~Ada / 2020-11-25 13:12
    Ocena: 1.33 / 5
    Trafedia. Naciągacze rachunki coraz większe o niczym nie informują tylko przelaczaja od konsultanta do konsultanta i tak od 3 miesięcy dobrze ze odeszłam od tego shitu.
  • ~Adam / 2021-04-08 19:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Przenosiliśmy numery na mnie, żeby zmienić przestarzała ofertę abonamentowa a po za tym nie mamy zasięgu w wielu miejscach. Gość z obsługi skasowal nas po 30 zł za numer za przeniesienie tak zwanej cesji(razem 90 zł. Płatne przy fakturze). Po podpisaniu papierów, poinformował, że jeśli chcemy zmienić sieć muszę zrezygnować z abonamentu. Ale niestety mogę to zrobić dopiero jutro. Jak zapytałem czy jeśli żona dziś zrezygnowała by z tej cesji to przeniesienie było by darmowe. Odpowiedział że tak... Może to nie duże pieniądze, ale gość nas perfidnie oszukał. Salon Plaza Suwałki. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
  • ~Adam / 2024-06-18 11:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Play Ti jest jakaś tragedia. Zasieg ściśle centrum zerowy. Wiecznie problem z zasięgiem. Oferty dla stałych klientów żenujące. Ogólnie lipa wielka. Po 10ciu lata i czterech telefonach na abonament kończę z nimi współpracę bo szkoda nerwów.
    ZaletyJuż żadnych
    WadyDługo by wymieniać. Najprościej będzie że nie ma żadnych zalet.
  • ~Adams / 2018-11-29 06:14
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszuści, tyle razy już kradli mi z konta gotówkę że szok. Zawsze trzeba pisać reklamację
    Zaletyzero
    Wadysetki
  • ~Adi / 2022-08-23 13:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem niegdy więcej nie biorę z tej sieci
    ZaletyNie ma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186