Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4666 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marianna / 2023-10-13 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.23r przeszlam z UPC do Play i zrobilam wielki blad. podlaczono telewizor do uszkodzonego rutera do dzis nie mam telewizji ale faktura juz przyszla do zaplaty. Chodze do punktu Play z reklamacja ale oni nie maja zapasowych ruterow zeby wymienic a kiedy beda to niewiadomo i telewizji dalej brak. Zadnych zalet same wady nie orzechodzcie do Play.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady i klopoty
  • ~Hwdpplay / 2023-10-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zjeb... ana sieć w kraju. Brak zasięgu nawet w centrum miasta. Kto może niech zmienia sieć. Nie polecam nikomu. Płacisz za coś z czego nie masz możliwości korzystać. Naciągacze jednym słowem. Żałuję że nr tel przeniosłem bo wciąż korzystam z zasięgu innych sieci.
    ZaletyBrak zalet !!!
    WadyBrak zasiegu
  • ~Błażej / 2023-10-12 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno 21 wieku nie ma co to opisywać firma jednym słowem jest do dupy wciskają kity, a ty jak debil łykasz to jak kakao.
    Tom firmę powinni dawno już zamknąć, a nie sieje zamęt na rynku internet z dupy firma do dupy i na dodatkowo jebanie kilentów.
    ZaletyMNIE NIŻ ZERO 0
    WadyZałożenie tego związku.
  • ~Michal / 2023-10-12 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do wykorzystania 12.89 GB internetu a ty nagle x na zasięgu się pojawia jpd
  • ~Michał / 2023-10-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego.Czekalem na montaż 2ty czasu były umawiane 3 terminy nikt się nie zjawił. Szkoda tylko czasu. Była składana reklamacja nawet nie została rozpatrzona... porażka totalna...
    ZaletyBrak
    WadyFchuj
  • ~Janek / 2023-10-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
    ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
    WadyJak wyżej.
  • ~Jonatan / 2023-10-12 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od 13 dni. Problem zgłoszony tego samego dnia co awaria. Po 9 dniach reakcja od Play by umówić technika, technik się nie pojawił w umówionym terminie.
  • ~jan / 2023-10-12 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma tylko dba ,aby jej kasa wpływała nic więcej(jak mało to coś dopisze !!), na zarzuty 4 -krotne o złym wykonywaniu usług nie odpowiada. Wcisnęła na siłę ze 150 Mbs , na 300 Mbs niby mało być super jak w ich reklamie . Po 4 reklamacjach o tym nic nie zrobili tak UPC jak i teraz Play, żadnej poprawy usługa jest w granicach nawet w Warszawie , ok.70-90 Mbs , czyli wykonują w poprzednim niższym abonamencie a biorą większą opłatę (bez zwrotu nadebranej kwoty) w abonamencie do 300Mbs. W umowy masowej szablonowej dla tys. klientów wciskają kit, że do 300Mbs , ale wtedy od np. 10- do 300 Mbs , czyli wg takiej umowy mogą klienta naciągać jak chcą i za nic nie ponoszą odpowiedzialności . Traktują te korpo zagraniczne nasz kraj i klientów jak w kolonii Afrykańskiej , tylko gdzie jest tu do obrony organ RP jakim jest UOKiK, URE , Rząd czy one wywiązują się ze swoich obowiązków, nadzoru , kontroli i ochrony naszych klientów Obywateli RP ??!!. Z takim nadzorem czekają do Wyborów ,tu sprawdza się skuteczność władzy przez Obywateli !!!!.
    ZaletyBraki jak wyżej.
    WadyWady jak wyżej.
  • ~Alex / 2023-10-12 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY telewizor internet dawne UPC. Ponad 2 tygodnie czekanie na usuniecie awarii. Internet i tv nie działają bo jest awaria na słupku. Internet działa przez 5 minut,ktoś włączy telewizor lub drugi komputer i wszystko przestaje działa. Co ciekawe wykupiona najwyższa prędkość internetu. Na infolinii robot a na stronie chat, który dopiero po kilkunastu minutach przełącza do kogoś na infolinii. Oczywiście nie przeszkodziło to PLAY w wystawieniu faktury za cały okres jakby ich usługi działały. Technik był raz, stwierdził awarię an słupku i cisza :D Podsumowując: Nie polecam korzystania z usług PLAY.
    ZaletyŻe co proszę?
    Wadylekceważenie klientów, brak wywiązania się z zapisów umowy.
  • ~Andrzej / 2023-10-11 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odłączają ci nr. telefonu a potem czekasz nie wiadomo ile na włączenie.
    WadyObsługa
  • ~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2
    ZaletyCos by tam może bylo
    WadyCiągle awarie
  • ~House pokus / 2023-10-11 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś burdel jest. Każdy mowi na infolini co innego. Na cesje czekam dwa miesiące. Na tej infolini pracują jakieś ameby intelektualne. Arogancją poziom master a jak zapytałam konsutanta o nazwisko to się nie przedstawił mówiąc że nie musi. Odradzam wszystkim
  • ~Marek / 2023-10-10 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy do klienta może zadzwonić jakąś osoba która się zna na zeczy a nie nic nie doradzi nic nie podpowie zero komunikacji z ta panią
  • ~Michał / 2023-10-10 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    3 tyg po instalacji telewizji i nadal brak usługi. zgłoszenie, ponalglenia i dalej nic. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Jacek / 2023-10-09 23:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem.
    Oferta przedstawiona przez operatora jest udostępniana wedle ich widzimisię.
    ZaletyPrzyzwoita oferta
    WadyOferta ofertą ale aby ją otrzymać to musisz reklamować i stoisz przed ścianą. Dosłownie okradają użytkowników.
  • ~Tomek / 2023-10-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieśmieszny żart. Jakoś internetu - Play Netbox to porażka. Prędkości rzędu 1-4 Mb/s tak takie prędkości w 21 wieku :) - firma na reklamacje uznaje za niezasadne bo przecież świadczą świetne usługi :) Zgłaszaj za każdym razem problemy z internetem wtedy od razu masz podać jak długo trwały niedogodności. Szczerze odradzam, czekam aż umowa się zakończy
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość, Obsługa klienta,
  • ~Jacek / 2023-10-09 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dno. Kiepski zasięg telefoniczny. Zmieniłem kilka lat temu na T-Mobile. To teraz mnie znowu dziady dopadły kupując UPC. Oczywiście wiecznie nie ma tv i internetu. Oby padła ta pseudo firma i zniknęła raz na zawsze
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Mirek / 2023-10-09 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści zostałem oszukany na pieniądze. Uważajcie na play!!!
    ZaletyDobry zasieg
    WadyOszustwo kłamstwo nie wiarygodność
  • ~Inka / 2023-10-08 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana przez konsultanta telefonicznie. Namówił mnie na intern
    t 5 G ,pytałam a co z ruterem bo mam 4 G,powiedział ,że będzie odbierał,to kłamstwo. U mnie nie ma nawet zasięgu 5 G,taka dostałam taką odpowiedź w salonie .Na interwęncję do Play też dostałam odpowiedź ,że nie mogę odbierać 5 G ,bo nie mam zasięgu i rutera na 5 G,ale mogę sobie kupić ,ale po co skoro nie ma zasięgu. Teraz dostałąm fakturę do zapłaty za internet ,którego nie mam.Jeszcze mam doliczone 5 miesięcy do umowy ,bo podpisałam umowę w trakcie starej umowy i mam teraz umowę 2 lata i 5 miesięcy ,też mi nie powiedział. Co się zrobiło z tym Play,dlaczego nikt ich nie ukarze, czy nie ma jakiegoś paragrafu . pewno się śmieją ,a ludzie sie denerwują i płacą ,a oni premię.
    ZaletyJakie zalety ?
    WadyPełno, nawet nie wiem od czego zacząć, kłamstwo goni kłamstwo. UCIEKAĆ I TO SZYBKO, jedno wielkie g...o
  • ~Inka / 2023-10-08 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiem co o tym, konsultant mnie wprowadził w błąd, powiedział,że mój ruter będzie odbierał 5 G to jest kłamstwo.
    Nie odbiera bo jest 4 G.Ale płacę za 5 G.
    Moje interwencje nic nie dają.
    Nie wiem czy interwencja do Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej coś da
    Uciekać od Play jak od bomby atomowej
    ZaletyŻadnych
    WadyBym musiała pisać cały dzień,badzidło
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4666
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3015
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2607
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186