strona 55 z 251
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
-
~Nick / 2024-01-11 12:59Ocena: 2.33 / 5
Zdecydowałam się zmienić odbiornik z UPC na play i rozszerzyć pakiet programów - od 75 godzin nie mam ani telewizji ani internetu- usługi totalnie nieprzygotowane! Każda interwencja z prośbą o podanie czasu podłączenia usług ( 7 telefonów) wiąże się przejściem całej drogi automatycznych sekretarek
A dodam że brak Internetu w firmie wiąże się z mega wkurzeniem wszystkich
Nie polecam
I idę wydzwaniać dalej… -
-
~ZBIg c-n / 2024-01-11 08:28Ocena: 2.00 / 5
podpisałem umowę na internet+TV na 24 miesiące w PLAY w Cieszynie, miało być 75zł. jako średnia cena za jeden miesiąc a po otrzymaniu dokumentów na pocztę elektroniczną okazuje się że jest o wiele drożej, dzwoniłem w tej sprawie na infolinię 3 razy i podano mi za każdym razem inną cenę było to nawet 130 i więcej, na dodatek nie biorą odpowiedzialności za wprowadzenie klienta w błąd !!!!!!!!!!!!!! umowy te są ciężkie i niejasne do zrozumienia!!! NIE POLECAM TEJ SIECI BO TO JUŻ NIE JEST TO CO 10 LAT TEMU Zaletyna dzień dzisiejszy TO BRAK ZALETWadyNIE JASNOŚĆ I ROZBIEŻNOŚĆ, NIE KOMPETENTNI KONSULTANCI, WPROWADZANIE W BŁĄD PRZEZ KONSULTANTA A TAKŻE W PUNKTACH PLAY -
~Krystian / 2024-01-10 21:50Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja nie polecam nie da się niczego oglądać zacina się co chwila ZaletyTyle się płaci a się zacina -
~Fanatyk play / 2024-01-10 20:24Ocena: 1.67 / 5
Polecam dla osób uzależnionych od internetu, dzięki usługom sieci Play poprzez brak zasięgu nie będziesz mógł z niego korzystać. ZaletyBrakWadyCałość -
~Oszukany klient / 2024-01-10 11:32Ocena: 1.00 / 5
Szukam osób oszukanych jak ja którym wmowiono, że koszty abonamentu się zmieniają, bo zmienia się cennik w firmie i będę musiał płacić więcej. Miałem dostać szybszy internet za 10 zł, a mam umowę na tych samych warunkach o 20 zł więcej -
~Tornado / 2024-01-09 23:34Ocena: 3.00 / 5
UCIEKŁEM Z PLAY TYLKO Z JEDNEGO POWODU: FATALNA OBSŁUGA KLIENTA POPRZEZ CHAT I INFOLINIĘ. NIGDY WIĘCEJ. WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA POSPRZEDAŻNA -
~op / 2024-01-09 19:25Ocena: 1.33 / 5
Beznadzieja. Uciekasz od play, a potem UPC przekazuje Cię im z powrotem. Ucieczka nie była bezpodstawna. Play jest słabe technicznie. Przy byle mrozie pada, tak jak dziś. Zostajesz w XXI wieku bez internetu. Genialne! -
~ted / 2024-01-09 13:49Ocena: 1.00 / 5
NIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z UMÓW ZAWIERANYCH.JEDNOSTRONNA ICH ZMIANA.TŁUMACZENIE ŻE TAK MOGĄ.
SZCZEGÓLNIE UMOWY Z FIRMAMI,CZY PROMOCJE DLA FIRM,TWIERDZĄ ŻE NIE SĄ KONSUMENTAMI I ŁAMIĄ WSZYSTKIE ZAPISY W UMOWACH Jedynie czego się obawiają to skarg do UOKIK. WIADOMO Z JAKICH POWODÓW (WYSOKIE KARY)ZaletyNIE MAWadyNIE WYWIĄZYWANIE SIĘ Z WŁASNYCH ZAPISÓW W UMOWACH -
-
~jum / 2024-01-08 23:54Ocena: 1.00 / 5
nie mozna uzywac celullar na apple watchu - w tych czasach... Zaletynie ma -
~Magdalena / 2024-01-08 18:07Ocena: 1.00 / 5
Oszukali mnie na 1500zl Teraz muszę płacić za Telewizję której i tak nie będę mogła oglądać bo bez Internetu się nie da Ale PLAY ma to w dupie tylko się głupio uśmiechaja Na infolinii pracują sami laicy którzy nie mają o niczym pojęcia tylko robią z klientów idiotów Żenada ZaletyZdecydowanie odradzamWadyTelewizja porażka Monterzy tez -
~Magdalena / 2024-01-07 14:45Ocena: 1.00 / 5
Play to najgorsza sieć telefonii komórkowej Przysyłają nie kompetentnych ludzi do podłączenia Światłowodu który i tak nie działa bo źle jest podłączony W Play pan który tam pracuje powiedział żebym sama podłączyła sobie Światłowód Jak dzwoni się na infolinię i zgłasza problem to później okazuje się że wcale jest to nie zarejestrowane żadna rozmowa żadnej notatki Po prostu zwykli oszuści Teraz będę musiała zapłacić 3360zl za Telewizję z której nie będę mogła korzystać ZaletyŻadnychWadyOszukują na każdym kroku Zdecydowanie odradzam -
~Krzysztof / 2024-01-07 00:17Ocena: 1.00 / 5
Oszuści córka w Niemczech
za granicą i na niemieckim numerze a liczą jak im się podoba za miesiąc 100 zł bez korzystania z telefonuZaletyBrak zasięgu po umowieWadyJest zasięg jeśli szukają klienta -
~Nexio / 2024-01-06 22:42Ocena: 1.00 / 5
Gówniany internet. W umowie 300mb/s w realu 3-4mb/s (w samym środku miasta). Nie nadaję się do niczego. WadySłaba jakość sieci
Nie warta ceny -
~Aneta / 2024-01-06 21:18Ocena: 1.00 / 5
Strona klienta PLAY to totalne dno. Nie można kompletnie nic sprawdzić. Kończy mi się umowa i chciałam ją przedłużyć ale nie jestem w stanie nawet sprawdzić aktualnych ofert. PO kliknięciu czegokolwiek, ofert, telefonów, aktualnej oferty wyskakuje pytanie czy ma do mnie zadzwonić konsultant , moja odpowiedź brzmi NIEEEEEEE. Weźcie to powiadomienie wyłączcie !!!!! Dajcie możliwość swobodnego poruszania się po swoim koncie internetowym !!! -
~Zrobiona_W_Balona / 2024-01-05 12:16Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam pakiet internet światłowodowy + tv. Mimo umówionego terminu technik nie pojawił się przez prawie 2 tygodnie, bez żadnej informacji.. W końcu sama zadzwoniłam i kontaktowałam się z infolinią Play chyba z 15 razy, gdyż internet jest mi niezbędny w pracy zdalnej, nie da się wszystkiego zrobić na ekranie telefonu... Konsultanci nic nie wiedzieli, nikt nie brał odpowiedzialności, "bo się tym nie zajmuje.." i potrafili wysyłać tzw. "ponaglenia" do jakiegoś tajemniczego działu, z którym nikt nie mógł mnie połączyć, aby technik natychmiast się ze mną skontaktował celem umówienia nowego terminu. Po wielu telefonach wreszcie otrzymałam smsem "wyjaśnienie", że "nie ma dekoderów".... Znowu więc zadzwoniłam do Play z pytaniem, jak długo mam w takim razie czekać, Pani oczywiście nie wiedziała... Po kolejnych kilku telefonach dostałam następnego smsa, z terminem instalacji, który mi w ogóle nie pasował. Nikt nie zadzwonił i nie ustalił, czy akurat będę wtedy w domu, po prostu wyznaczono mi godzinę 13:00 w dzień powszedni, kiedy większość osób jest w pracy.. Po tym wydarzeniu przelała się czara goryczy. Zadzwoniłam ostatni raz żeby zrezygnować z usługi. Skontaktowałam się z konkurencyjnym operatorem, który mi zainstalował internet światłowodowy praktycznie z dnia na dzień a przedstawiciel był bardzo kompetentny i wiedział co sprzedaje ZaletyNajwiększą zaletą jest to, że wreszcie się uwolniłam od niekompetentnej infoliniiWadyCały dział obsługi klienta to jakaś jedna wielka pomyłka -
~Anna Jadwiga / 2024-01-04 20:36Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie najgorsza sieć! W salonie Play podrobiono na umowie mój podpis! Umowy wcześniej mi nie przedstawiono, przysłano na maila i na umowie jest podrobiony podpis! Nie uwzględniono reklamacji!
Sprawa zgłoszona na policji.Zalety0 zaletWadyNajgorsza obsługa klienta z jaką się spotkałam -
-
~Pawel / 2024-01-04 17:43Ocena: 1.67 / 5
Piec razy za dwa tygodnie predkosc internetu spada do 0,2mb/s po kontakcie z operatorem "wlaczaja procedury ulepszajace....", na chwile wszystko zaczyna dzialac a po jednym dniu wszystko wraca, sprawdzalem na roznych numerach i nie ma roznicy. Czyli przykrecaja predkosc do minimalnego znaczenia a jak ktos zglosi problem na chwile podnosza. Dno totalne ZaletybrakWadyManipulacji z predkoscia internetu -
~TI / 2024-01-04 10:42Ocena: 1.00 / 5
Pani Żaneta na infolinii to chyba powinna zmienić pracę bo żadnych konkretnych informacjii nie jest w stanie udzielić bo się "tym nie zajmuje " -
~Pepe / 2024-01-04 06:47Ocena: 1.67 / 5
Dwa razy zgłaszałem reklamację , została uznana na moja stronę,po roku czasu ta sama sytuacja w związku z sprawa usług i Podczas czatowania z konsultantem o problemie który znów wystąpił pani konsultantem ZBYLA mnie bezczelnie że JUZ WSZYSTKO WYJASNIONE a sytuacja jak z przed roku i. Racja była po mojej stronie. ZaletySieć okWadyNiekompetencja niektórych pracowników - konsultantów -
~Slawomir / 2024-01-03 22:19Ocena: 1.00 / 5
odradzam wszystkim.. po prostu oszuści i złodzieje......
zmienili mi plan bez żadnej informacji i sto pięćdziesiąt zł w parę minut straciłem
oczywiście już nie jestem ich klientem.. i wszystkim zdecydowanie 150odradzam.. najgorsza się w Polsce
strona 55 z 251
- « poprzednia
- 1 ...
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- nastepna »
