Nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.PLAY zrezygnował z nadajnika PLUSa i masę ludzi ala których był to jedyny działający operator, straciło możliwość dzwonienia. Nie chcą rozwiązywać umowy z winy operatora (robili to, jak sie nie logowalo do sieci, zasięg jest 20km dalej więc ludzie się logowali) Naciągają na płacenie abonamentu oferując w zamian brak zasięgu.
najgorsza, nieprofesjonalna, oszukańcza, cwaniacka firma w Polsce.Działają na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi/" Pełna , całkowita porażka!!!!Z całego serca radzę TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ
WadyCWANIACTWO , BRAK ZROZUMIENIA, NACIĄGACZE, OSZUŚCI
~Wujek Janusz / 2018-10-28 17:40
Ocena: 1.67 / 5
Uwaga na sposób rozwiązania umowy z Play. miałem taryfę BIZ box 2 numery przez 2 lata. Oba numery zostały przeniesione do innych sieci, a tu niespdzianka - nadal przychodzą faktury za "kartę do internetu" która jak się okazało była dołączona do umowy mimo że wcale jej nie chciałem i nie korzystałem nigdy Samo przeniesienie numerów nie rozwiązało umowy. Masakra i nieuczciwe praktyki.
ZaletyBrak
WadyZagmatwana umowa obliczona na naciąganie kilenta na niepotrzebne i niechciane usługi. Poza tym beznadziejny zasięg poza miastem. Nie polecam.
~Ww / 2023-07-11 18:36
Ocena: 1.67 / 5
Przy montażu światłowodu uszkodzona została linia domofonu. Domofonu brak od 3 tygodni. Naprawę uszkodzeń przez pseudo fachowców mam wykonać we własnym zakresie
Ogolnie to operator ma wy....ne na klienta.
~Xxx / 2022-10-30 12:29
Ocena: 1.67 / 5
Ciagłe dokupowanie internetu...zazwyczaj miesięcznie 20gb to za mało w jakiś magiczny sposób odkilkunastu miesięcy,ok 170zl -180miesięcznie za 2 tel(zależy ile internetu trzeba dokupic)i brak zasiegu by korzystać swobodnie z internetu o telewizji nie wspomnę,dałem sobie wcisnąć dekoder który kurz zbiera,a mieszkam 100-150m od centrum miasta,aby do grudnia do końca umowy i kończymy zobowiązanie ze złodziejami,dziwne podejście do klienta który jest juz ponad 10 lat
ZaletyBrak
WadyDrogo,brak internetu w bloku????,żadnych korzystnych ofert
~Xxx / 2024-02-07 18:56
Ocena: 1.67 / 5
Opłacam światłowód o prędkość 600mb/s ,od dwóch miesięcy działa mi z prędkością od 15mb/s do 35mb/s i play nie jest w stanie naprawić tej usterki ,Wykonałem bardzo dużo telefonów w tej sprawie ale nie są w stanie naprawić tej usterki .
ZaletyBrak zalet
WadyNie wywiązują się z umowy
~Zażenowany / 2018-08-03 11:08
Ocena: 1.67 / 5
Okropna aplikacja której dane nie pokrywają się ze stanem rzeczywistym. Ciągłe błędy w aplikacji np. na aplikacji widnieje napis że pakiet jest włączony podczas gdy dostałem sms-a od operatora że pakiet wygasł. Telefony przynależące do rodziny w Play miały wyłączony pakiet dzień wcześniej niż powinno to nastąpić. stan konta na aplikacji nie pokrywa się ze stanem konta pod *101#. Jedyne czego możemy dowiedzieć się od konsultantki na infolinii to że wszystko będzie w porządku ,prosimy zrestartować aplikacje , albo że nie mogą nic na ten temat zrobić. Odradzam siec i aplikacje .
ZaletyBrak
WadyCiągle błędy aplikacji
Niezgodności informacji między moim telefonem a ich serwerem
Infolinia się.do niczego nie nadaje , nie są w stanie pomóc
~Zażenowany / 2021-03-21 17:50
Ocena: 1.67 / 5
PLAY jest jedną wielką pomyłką. Wieczne problemy z zasięgiem, naliczenia do faktury za każdym razem inne. Po zakończeniu umowy nikt nie dzwoni żeby ją przedłużyć i przykładowo zaoferować nowe urządzenie, dopiero jak się przenosi numer to łaskawie dzwonią, żeby klienta zatrzymać, obiecują złote góry.
Po wygaśnięciu umowy nadal spłaca się aparat wzięty przy jej podpisywaniu, ja się dałem tak przerobić przez 1.5roku. pieniądze w błoto
ZaletyŻadnych zalet
WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
~Zbigniew / 2022-06-14 20:06
Ocena: 1.67 / 5
Pobieranie opłat za niezrealizowane połączenia(dwie próby połączenia,pobrali z konta 3,50zł).Niecałe 15 min.rozmowy ,z konta znikneło prawie 40,0 zł.Ciekawe ilu abonentów "płaci" za ich reklamy,wynagrodzenia właśnie w ten sposób.
~Zephyr / 2021-10-12 12:05
Ocena: 1.67 / 5
Dowiedziałem się że to dziadostwo play przejmuje UPC, więc jestem zmuszony do ucieczki z UPC po ponad 10 latach, w życiu nie będę waszym frajerem klientem! W mojej rodzinie trzy osoby osoby po około 15 lata zdecydowały się do ucieczki z play jeszcze przed 120 dniami do końca umowy. Uwaga, jak ktoś ma usługę typu rodzina gdzie jest jeden rachunek dla dwóch osób, play celowo utrudnia odejście, tak jest u dwóch osób w mojej rodzinie!!!!!
ZaletyZarządzanie usługami przez serwis www
Wadyceny, jakość usług (praktycznie nie ma jakości), zasięg, przedłużanie umów bez decyzji klienta!!
~Zofia / 2021-08-05 12:01
Ocena: 1.67 / 5
zakupiłem kartę w sieci plaj celem przekazania dla chorego w szpitalu aby mieć z nim kontakt. Numer miał byc aktywowany od 2 do 24 godzin. nie został aktywwowany , na czacie złożyłem reklamacje i przedstawiłem sprawę ,próbowałem ręcznie aktywować numer na koncie pla24, zalogowałem sie napisałem rejestrowany numer i oczekiwałem SMSa z hasłem na podany wczeście numer telefonu. Nic takiego się nie stało- skontaktowałem się z konsultantami począwszy od zwykłego, potem więcej kompetentnego ,bardziej więcej kompetentnego a na końcu z ober konsultantem , żądano ode mnie szcvzegółowych danych personalnych łącznie z peselem , odmówiłem podania nie wiadomo gdzie i komu zaznaczając ,że osobiście udam się powtórnie do salonu sprzedaży Play i tam złoże pisemną reklamację. W salonie zapewniono mnie ,że oddzwoni do mnie kompetentny pracownik i załatwi moją sprawę . Efekt-Po trzech dobach nie działa numer telefonu , nikt nie skontaktował się ze mną.powwtórnie na czacie skierowano mnie znów do salonu celem złożenia reklamacji , dodatkowo zaznaczając siedmiodniowy czas rozpatrzenia sprawy. Wyleczono mnie definitywnie z korzystania z tej nędznej firmy;.
Zaletynie ma zalet
Wadysame wady
~Zołza / 2020-10-07 18:17
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam internet od sieci Play od Stycznia 2020 roku. Przez pierwsze 2 miesiące działał bez zarzutu po tym okresie nie działa wcale i caly czas toczę wojne z obsługą klienta, ostatnio nawet usłyszałam "ale co sie Pani dziwi skoro w Pani lokalizacji nasze uslygi nie mają zasiegu..." po zapytaniu pana z OK to jakim cudem na początku podpisania umowy internet działał, Pan się rozłączył... Cóż zdzierają z ludzi pieniądze i obiecują zlote góry po czym odłączają cie od sieci ????♀️
Ja także nie polecam tej sieci . Po dwóch latach skończyła mi się umowa i przeniosłam numery do innej sieci to przez trzy miesiące , zostały naliczone mi opłaty na 325 zł za kartę główną którą niby nie wypowiedziałam. Ale mnie nigdy nie poinformowano że przy zakończeniu umowy muszę wypowiedzieć kartę główną. Nawet Panie z sieci do której przeniosłam numery powiedziały że Play został poinformowany o przeniesieniu numerów i moim zdaniem pracownicy salonu mają obowiązek poinformować klienta o tym że istnieje karta główna , którą powinno się osobiście wypowiedzieć.
Ogólnie miałam płacić łącznie 75 zł na miesiąc a rachunki przychodziły po 100 a nawet do 200 zł miesięcznie, Dla mnie to jest celowe naciąganie i okradanie ludzi. Jeśli chodzi o kartę do internetu nigdy nie skorzystałam z tej karty a rachunki kosmiczne . Nie polecam
Zaletyżadnych
Wadypracownicy salonu celowo wprowadzają w błąd
przy przystąpieniu do umowy nie mówią od razu jakie są naliczane opłaty i za co
~Ballar / 2020-09-29 12:43
Ocena: 1.50 / 5
zakupiłem laptopa w firmie Play . po 3-ech naprawach gwarancyjnych serwis producenta stwierdził ze nie jest w stanie dokonać naprawy i zwróci koszty poniesione na zakup sprzętu, wiec ze strony producenta sprawa czysta i jasna ale ze dystrybutorem jest Play zaczęła się gehenna ( producent zwraca koszty dystrybutorowi a później dystrybutor klientowi) . Kilka zgłoszeń reklamacyjnych niczego nie zmieniło. Najpierw żądali bym załatwił przesłanie sprzętu do głównego magazynu Play w Warszawie ,pomimo tego ze wcześniej pracownicy Play mówili żebym sprawy napraw gwarancyjnych załatwiał bezpośrednio z serwisem producenta.Kilka zgłoszeń reklamacyjnych które nie przyniosły efektu , pomimo ze sprawa nie została załatwiona po każdym zgłoszeniu zamykają sprawę uważają ja za zakończona i kolejne zgłoszenie traktowane jest jest jako nowa sprawa . W końcu otrzymałem droga mailowa odpowiedz ze muszę podać nr konta , napisać oświadczenie i koszty zostaną zwrócone. Nie myślcie ze to koniec ,jakże wielkie było moje zdziwienie gdy po złożeniu w/w dokumentów otrzymałem po 2 tygodniach drogą pocztową pismo ze muszę dostarczyć im ekspertyzę od serwisu producenta gdzie cala korespondencję emailową z serwisem przekazywałem im wielokrotnie w której serwis wyraźnie stwierdzał ze nie jest w stanie przeprowadzić naprawy urządzenia. Poza tym jak ja mam dokonać ekspertyzy gdy sprzęt od miesięcy znajduje się w magazynie Play.Wszystko co opisałem mam udokumentowane zapisanymi e-mailami zarówno z producentem jak i z Firma Play. Nie polecam nikomu Play. W związku z ta sytuacja nie pozostaje mi nic innego jak wystąpić na drogę sadową. Jeśli są osoby które czuja się pokrzywdzone przez Play proszę o info czas na pozew grupowy który ma zawsze większa sile przebicia
~Kinga / 2022-03-09 17:40
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa fatalna, albo udają że nie wiedzą,albo po prostu chcą naciągnąć na koszta. Nie polecam. Omijać szerokim łukiem.
~Łukasz / 2023-08-17 14:35
Ocena: 1.50 / 5
Drogo w akompaniamencie kiepskiego bardzo zasięgu. Sieć pley to lipa. Żal mi też pracowników tego operatora. Ile oni muszą czytać/mówić różnego rodzaju formułek podczas przedłużania/sprzedaży umowy. Masakra. Współczucia. Dobry kolega pracuje w tej firemce. Mówi, że odkąd play (Iliad) przejęło UPC (Liberty Global) bardzo się pogorszyły warunki pracy i płacy. WIele czytałem opini jak play jest słabym (Skąpym) pracodawcom, a teraz mam potwierdzenie z pierwszej ręki. Ilość obowiązków wzrosła o 30 %, a zarobki o mniej więcej tyle spadły. Play to kiepski operator i kiepski pracodawca.
~Malwina.. / 2020-06-30 09:58
Ocena: 1.50 / 5
Mój mąż wziął telefon na abonament i na ta sama umowę kartę. Umowa się skończyła, nie dali znać (tez nasze przeoczenie) i płaciliśmy kilka miesięcy na darmo. Zadzwoniliśmy do firmy i wycofaliśmy umowę. Wczoraj wysłali rachunek. Okazało się ze wycofaliśmy telefon ale nie nr.
Kiedy powiedzieliśmy, ze przecież podpisywał jedna umowę i jedna wycofał to jak tak mogą..
Odpowiedz od Pana prosta: „ wszyscy tak robią „
~Oskar / 2022-10-09 19:12
Ocena: 1.50 / 5
W wakacje 2021 roku podpisałem umowę na 2 lata na intetnet. Na początku pobieranie wykracxalo ponad 10MB/s. Po paru miesiącach spadło do 3MB/s. Przez ostatni rok pobieranie wynosi średnio 4.5kb/s. Gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedziałem się że przekaźnik w mojej okolicy jest uszkodzony i ustawia na karcie SIM od mojego routera inny( to już jest dziwne ze nie chcieli naprawić przekaźnika) dowiedziałem się że internet powinien być po maksymalnie 24 godzinach. Internet dalej jest bardzo słaby. Ponownie sie kontaktowalem z infolinia i wysyłali mi na SMS informacje że na mailu jest jakaś korekta. Na mailu nie było żadnej wiadomości.
WadyUsługa internetu
~Róża / 2022-05-06 20:08
Ocena: 1.50 / 5
Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.
Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta
Wadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma
~Tomasz / 2023-12-16 12:41
Ocena: 1.50 / 5
Banda niedorozwinietych kredytów
Stworzyli system, jtoey nie pozwala na kontakt z osobami kompetentnymi i władnymi by rozwiazać problem, np techniczny.
Nie polecam
Nie skorzystam.
Jpis
ZaletyBrak
WadyWszystko
~_wioleczka_ / 2020-04-01 21:38
Ocena: 1.33 / 5
Internet to jest chyba jakiś żart i okropny zasięg.