strona 54 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »
-
~PP / 2024-12-13 20:15
Jako klient UPC zostałem przejęty przez PLAY. Jest to najgorsza w mojej ocenie firma z jaką miałem do tej pory do czynienia. Nachalnie wciskają swoje produkty, a gdy już dopną swego zaczynają się schody.
Zostałem praktycznie zmuszony do wymiany dekodera, gdyż ostrzegano mnie, że stary wkrótce przestanie działać. Miałem otrzymać ósmy cud świata, a dostałem TANDETĘ, KTÓREJ DALEKO DO STARUSZKA Z UPC !!!!!!!!!! Nowy dekoder startuje jak żółw, a gdy już zaskoczy to dostarcza sygnał ostry jak imadło. Miało być 4k, a jest K...a!!!!!!!!!!! -
-
~prawda / 2023-12-08 20:07
Uważajcie na promocje. Przy niepełnych okresach rozliczeniowych nie naliczają rabatów, przez co za krótszy okres płacisz więcej niż za pełny. Złodziejstwo! Dzieje się tak przy przejściu np od innego operatora. W moim przypadku z UPC. Zaletykiedyś Play był tani - dzisiaj już nie jest, oferty średnie, zasięg 4-5G zależy gdzie, ale przeważnie średnio.WadyObsługa klienta słaba, zależy na jakiego konsultanta się trafi, ale raczej nie pomogą, a pytanie czy mogę w czymś jeszcze pomóc przy braku pomocy na kwestię w której dzwonię to ignorancja.
Jestem przeciwnikiem BOTów, ale w P4 lepiej by działały niż konsultanci. Albo nie mają doświadczenia, albo mają presing z góry na wyniki. -
~Przedsiębiorca / 2021-11-15 13:37
Jestem wieloletnim klientem biznesowym. Posiadam kilka numerów dla współpracowników. Za obsługę telefoniczną płacę, od momentu wybrania numeru również za czas oczekiwania na obsługę (ostatnio ok. 15min). Obsługa tragiczna. od dłuższego czasu wyłączam najróżniejsze usługi, o których włączeniu dowiaduje się przy kolejnych fakturach. Mimo kilkukrotnych prób załatwienia sprawy, wydaniu na połączenia z obsługą i straconym czasem . PO WYŁĄCZENIU USŁUGI I ZABLOKOWANIU JEJ MOŻLIWOŚCI WŁĄCZENIA DLA OSÓB NIEDECYZYJNYCH, POJAWIAJĄ SIĘ JAKO POZYCJE DO ZAPŁATY NA KOLEJNYCH RACHUNKACH. Naciągacze, wciskacze i oszuści. Zmiana operatora po zakończeniu umowy !! ODRADZAM SERDECZNIE. Jestem klientem od 14 lat. WadyObsługa, zasięg, limity danych, oferta. -
~PrzemSliwens / 2025-05-08 09:26
Play to słaba sieć ,dział utrzymania klienta to w ogóle jakaś kpina, dają gówniane oferty , zero kompromisu tak jak by to oni nam płacili nikomu nie polecę nigdy tej sieci , lepiej kupić sobie tel w sklepie na raty i wziąć kartę z plusch, Orange itp, wychodzi dużo lepiej.. ZaletyPlay nie ma zalet ..gówniany internet ,mało goWadyNiemiła obsługa , słabe oferty nie potrafią przekonać klijeta... I jeszcze jak dzwonią do mnie na mój nr oczekują że ja bd się przedstawiał ???????????? -
~puŁlitrosław / 2022-05-30 10:42
Z każdym dniem internet co raz słabszy prędkość może 0.73mb, po napisaniu zgłoszenia Pani konsultantka stwierdziła że w danym regionie wszystkie anteny itp są w porządku, mając 5g ani razu nie połączyło się będąc praktycznie w dużych miastach, przenoszę numer, nie polecam. -
~r420 / 2023-03-26 13:39
Brak pakietu internetu w UE w ofercie na kartę. W salonie Play poinformowano mnie że nie ma pakietu który by gwarantował chociaż 1 GB internetu na terenie UE. A Polska to niby nie jest w Unii? Zaproponowano mi wykupienie dodatkowego pakietu lub przejście na abonament. Koszt bagatela 30 zł doładowanie plus drugie tyle za neta. Porażka. ZaletyChciałem do nich przejść ale tego nie zrobię więc na podstawie informacji które uzyskałem w salonie Play - zalet brak.WadyInternet w ofercie na kartę -
~Rafał / 2022-06-18 23:36
Play to bagno tyle w temacie nie polecam rozmowy to jakaś porażka jakość rozmów można porównać do lat 90 ZaletyReklamy w tvWadyWszystko co możliwe bagno -
~Rafał / 2023-11-11 09:48
Iferta średnia jakość uslugi fatalna.internet cały czas się tnie słaby sygnał masa zakłóceń dużo by pisac najgorszy operator z.jakim.sie spotkałem ZaletyOfertaWadyJakość sygnału sprzęt dekoder tv i router -
-
~Raq / 2022-04-27 11:51
Przedłużyłem umowę w grudniu, do tej pory było wszystko ok, lecz kiedy nadszedł czas rozliczeniowy, okazało się, że kwota do zapłaty jest dużo wyższa. Jak się okazało oferta która została mi przedstawiona przez telefon (bardzo korzystna dla mnie, wręcz podejrzanie, lecz zostałem poinformowany, że to cena po rabacie) formalnie nie istnieje i zostały naliczone opłaty, które nie powinny mieć miejsca. Umowa została cofnięta, a korekty wystawione lecz nie na pełną sumę i pomimo uzasadniania, że powinno ta suma zostać ponownie korektowana, usłyszałem, że nie zostanie i kiedy zapytałem dlaczego, usłyszałem, że "taka była umowa", natomiast kiedy chciałem rozmawiać z kierownikiem, powiedziano mi, że to nie nastąpi ponieważ zostałem już poinformowany o tym jaka jest sytuacja i sprawa została "rozwiązana", nawet pomimo odwołania zamiast telefonu zwrotnego dostałem smsa, że w odpowiedzi na zgłoszenie odwoławcze została już mi udzielona informacja w poprzednim zgłoszeniu. Zostałem oszukany przez firmę play, a w odpowiedzi uzyskałem odpowiedź " nie będziemy negocjować". Bardzo nie polecam zawierana jakichkolwiek umów, bo dążą one czasem małymi krokami do jak największego wyciągnięcia od was pieniędzy. WadyOszuści -
~Rozczarowana / 2021-06-29 19:33
Stanowczo nie polecam! Jestem w Play już bardzo...
...długo. Przy przedłużaniu umowy na 3 abonamenty, dobrałam do nich telefony. 2 fabrycznie nowe i 1 jak się okazało dopiero w domu używany. Oczywiście złożyłam wniosek o wydanie nowego telefonu. Oczywiście wniosek odrzucono, bo jak pan stwierdził - pytał panią w salonie, w którym podpisywałam umowę i ona uznała, że był użytkowany tylko przez potencjalnych klientów!! Skonfigurowany, ze zdjęciami oczywiście nie moimi wykonanymi 14 marca!!! Dodam, że umowę podpisywałam 22 czerwca. Mało tego pani zapomniała wystawić mi paragonu właśnie na ten telefon i wystawiła go dopiero po moim nacisku dzisiaj, czyli 29 czerwca. Pani nawet nie pokazała mi telefonu tylko nakleiła na niego folie i kazała nie dotykać najlepiej cały dzień, aby folia ochronna dobrze się przyczepiła... Żałuję i już nigdy nie podpisze umowy z tą firmą. -
~rozczarowany / 2020-04-07 17:02
pracownicy chamscy olewający klienta na nowy ruter czekam ponad miesiąc. jak już cię mają to mają cię w dupie. ważne dla nich jest tylko abyś przy rozmowie telefonicznej dobrze ocenił. klient jest w ciemnej dupie. -
~Rozczarowany / 2021-09-15 15:54
Chwalą się super internetem, ale w połowie miejsc w Polsce go nie miałem, lub był słaby. Musiałem się ratować internetem mojej lubej, która miała telefon w innej sieci.
Gdy moja umowa dobiegła końca (ważne!) postanowiłem uciec z tej firmy i przenieść numer do konkurencji, to Play przez kolejne trzy miesiące wciąż wysyłał mi faktury i ściągał pieniądze upierając się, że "numer telefonu to tylko część umowy, więc wciąż możemy pobierać od Ciebie pieniądze za inne rzeczy o których nigdy nie wiedziałeś, bo Ci nie mówiliśmy". SAMI postanowili sobie odnowić moją umowę bez mojej zgody i pobierali dokładnie tyle samo pieniędzy co wcześniej za rzeczy o których nie wiedziałem...
Jedyny plus - obsługa klienta na chacie szybko skasowała mi umowęZaletyObsługa klienta na czacie szybko skasowała mi umowęWadyZastosowali kruczki prawne, żeby wymusić ode mnie pieniądze za trzy miesiące abonamentu PO WYGAŚNIĘCIU UMOWY -
~Rozczarowany Klient / 2024-05-26 22:41
Oferta na kartę na stronie Play dla stałego (?). Co innego napisane co innego niesie rzeczywistość. Oferta za 35 zł. W internecie 2100 GB, 5G, rzeczywistość 1200 GB i brak ... 5G. Na stronie oferta dla każdego klienta, rzeczywistość skierowana tylko do nowych klientów - naiwnych klientów. Starzy klienci się nie liczą. Obsługa Klienta niekompetentna, nie posiada żadnej wiedzy, odsyła do salonów. W salonie jeszcze większa ignorancja: Pani popija z kubeczka (z logo) i wciska kit, że takiej oferty niema. Na prośbę o sprawdzenie robi wielką łaskę i stwierdza, że to stara oferta i już nieaktualna. O dziwo ... nadal jest na stronie. Co robić? JAK NAJSZYBCIEJ UCIEKAĆ DO MOBILE VIKING. Zasięg TEN SAM, I BOK WIE O CZYM MÓWI I MÓWI KOMPETENTNIE, PO PROSTU ZNA OFERTĘ. ZaletyGłupie pytanie! ŻADNE!WadyZa mało miejsca by wszystko opisać. -
~rsdghdfhd / 2020-12-16 19:54
Bardzo żałuję, że wybrałem te sieć. Nie posiada ona żadnych zalet nad innymi sieciami a niesie za sobą wiele problemów np. Numery telefonu typu scam/spam zapisane na karcie przez operatora, problemy z aplikacją play24 oraz ciągłe, nieustanne "nękanie" przez obsługę klienta jak i przez samo biuro. ZaletyMniej więcej dobry zasięg. (przynajmniej w mojej okolicy)WadyOperator zapisuje numery telefonu na karcie sim
brak formuł w dobrej cenie
ciągłe nękanie ze strony obsługi klienta -
~Ryszard / 2022-10-12 16:21
Kiepska firma, a obsługa beznadziejna. Nie potrafią uruchomić prawidłowo swojego pakietu na kartę (solo M).
Nie mogę wysyłać sms, bo ponoć brak środków na koncie. Okres do następnego doladowania oczywiście jescze nie minął (30 dni).Zaletyreklama całą gębąWadyWeryfikacja właściciela karty nędzna -
~Ryś / 2020-08-20 12:01
Zasięg na plażach zerowy. Mapy i konsultanci wprowadzają w błąd! W gminie Rewal można zapomnieć o transferach LTE ...
P.S
Roaming już niestety nie działa. -
-
~Same / 2022-07-12 20:29
Zostałam oszukana. Ochrona wyświetlacza to scan. Brak informacji o tym że trzeba dopłacaćza naprawę.nie naprawia tego Play tylko zewnętrzna firma która nie jest za to odpowiedzialna tylko ubezpieczyciel. Umowe podpisujesz w Play i płacisz do Play ale skargi nie możesz złożyć do nich tylko do ubezpieczalni z którą nie masz nic wspólnego! Naciąganie! ZaletyZero pomocy ze strony sieci -
~Sebastian / 2023-11-06 14:32
Beznadziejna obsługa klienta a raczej jej brak.
Ostatni przykład - zamówiłem internet, miał przyjść technik w godzinach 9:00 - 11:00. Nikt sie nie pojawił bez żadnej informacji, trzeba było dzwonić i czekać długi czas na infolinii, pracownik infolinii powiedział że instalacja została odwołana przez technika (bez jakiejkolwiek wiadomości) i jedyne co mogą zaproponować to nowy termin instalacji. Gdybym nie zadzwonił prawdopodobnie bym się nie doczekał internetu. -
~Sid / 2022-11-19 12:32
Nie wywiązują się z umowy. Czekałam na technika, nikt nie przyszedł, nie dostałam żadnej informacji. Po kontakcie z infolinią mieli się do mnie odezwać w sprawie nowego terminu. Nie dostałam żadnej odpowiedzi. Po upływie dwóch dni i ponownym kontakcie dowiedziałam się, że moje zgłoszenie jest nadal rozpatrywane i nadal nie ma żadnych konkretnych informacji. Po prawie tygodniu czekania zrezygnowałam z ich usług, skorzystałam z oferty innego operatora. Kontakt z nimi to masakra. -
~slavco1983 / 2022-07-14 00:37
dno to mało powiedziane może i konsultant chce dobrze to i tak nic dobrego to nie zdziała ZaletyniemaWadybrak zasięgu
strona 54 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- nastepna »