Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4617 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wejmrnr / 2022-05-02 21:58
    Ocena: 1.67 / 5
    0.30 Mbps downloadu to nie jest to co oczekiwałem od tej sieci
  • ~Wera / 2019-09-02 09:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy operator jaki mialam
    Czeka żeby tylko się uwolnić od tej sieci
  • ~wiciu / 2023-09-13 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Chciałem nabyć Internet światłowodowy na firmę. Odradzam zdecydowanie.
    Straciłem 1h na infolinii. Nie dość, że problem nie został rozwiązany to zostałem wprowadzony w błąd.

    -kontakt z obsługa klienta jest fatalny,
    -w komunikacji mailowej są bezczelni,
    -nie zachowują żadnego poziomu szacunku w komunikacji mailowej,
    -dorzucają dodatkowe koszty do realizowanych usług.

    Żałuję, że wszedłem we współpracę z tym dostawcą.
  • ~Wieloletnia abonentka / 2019-05-08 15:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg od kilku lat coraz gorszy. Na 2 propozycje użyczenia terenu prywatnego pod nadajnik, nie odpisali nawet czegoś w stylu "pocałujcie nas w nos".

    Na reklamacje co do zasięgu, sztampowa odpowiedź to: "Play rozbudowuje swoja infrastrukturę" - sprawdzałam: w naszej okolicy, gdzie dodatkowy nadajnik bardzo by się przydał, nie przybył żaden, a nie wyrazili chęci postawienia go na proponowanym przez nas miejscu.

    Kolejna sprawa: który jeszcze operator pobiera niemal 50 zł opłaty aktywacyjnej np. za Mixa, internet elastyczny itd? Zdzierstwo!

    A ich 30-dniowy okres wypowiedzenia to jedno wielkie kłamstwo - te 30 dni są liczone od początku kolejnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia. Np. - powiedzmy, że okres rozliczeniowy zaczyna mi się 5. dnia każdego miesiąca. Składam wypowiedzenie 6. maja - w takim przypadku umowa kończy się nie w czerwcu, a początkiem lipca. Czyli zmuszają klienta do zapłacenia nie za aktualnie trwający okres wypowiedzenia i PROPORCJONALNIE za ilość dni, o które zahacza ów 30-dniowy okres wypowiedzenia w kolejnym okresie rozliczeniowym, a za pełne 2 okresy rozliczeniowe - sprytne, nie?
    Zaletykiedyś sporo - mieli zasięg
    Wadycoraz gorszy zasięg, nie rozbudowują infrastruktury tam gdzie trzeba, niejasno określony 30-dniowy okres wypowiedzenia, spora opłata aktywacyjna za napoczęty abonament (Internet, mix itd.)
  • ~Wioletta / 2021-11-15 12:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem od wielu lat abonentem sieci play i to na pięć nr, plus internet mobilny , stacjonarny i telewizja. Zawsze byłam zadowolona, ale od pół roku mam wrażenie, że pracuje tam banda oszustów. Czekam kiedy skończy mi się umowa i będę uciekać. Nikomu nie polecam. Firma spada na dno.
  • ~Witek / 2018-07-19 10:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć PLAY (P4) to najbardziej ekspansywny i agresywny operator sieci komórkowej. Z jednej strony oferuje usługi słabej jakości. Z drugiej strony stara się to kompensować poprzez umieszczanie swoich wież antenowych w najgorszych możliwych miejscach. PLAY buduje maszty w środku osiedli mieszkaniowych, w centrach skupisk ludzkich. Nie zważa na protesty społeczne, na fakt ile dzieci znajduje się w bliskim otoczeniu anten. Słupy nierzadko umieszczane są w kilkumetrowej odległości od posesji. To są ludzie bez skrupułów, zasłaniający się zgodami administracyjnymi i wątpliwymi ekspertyzami. A gdzie interes społeczności?
    Dlatego jeśli masz problem z zasięgiem PLAY - najlepiej i jak najszybciej zmień operatora! W przeciwnym razie pewnego dnia obudzisz się z trzydziestometrową anteną za oknem lub na dachu swojego domu.
    WadySłaby zasięg, stawianie stacji bazowych w dużych skupiskach ludzi.
  • ~Wkurwionynazłodziei / 2022-05-12 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejstwo na najwyższym poziomie bezczelności. Pieniądze znikają z konta, nie potrafią powiedzieć co się z nimi stało, a o zwrocie oczywiście również można zapomnieć. Nawet obiecując zwrot środki nie trafiają na konto i trzeba robić nowe zgłoszenie no poprzednie zostaje zamknięte. W dodatku za próby wyjaśnienia ich błędów należy płacić, bo rozmowa z infolinia jest płatna, i w dodatku w jej trakcie jesteśmy zmuszeni odsłuchiwać autoreklam, a z niewygodnymi klientami następuje rozłączenie z niewyjaśnionych przyczyn lub konsultant nagle przestaje słyszeć mimo że zasięg jest pełny. Moje 20 lat w tej sieci dobiegło końca.
    ZaletyMożna zmienić na inną
    WadyZłodziejstwo
  • ~Wojciech / 2020-11-07 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wyjechaniu poza duże miejscowości problem z zasięgiem. sytuację ratuje roaming krajowy, ale po jego wyłączeniu będzie dramat. Bardzo niska prędkość Internetu mobilnego poza dużymi miastami. Obrazu dopełnia brak kompetencji pracowników obsługi klienta, szczególnie tych zajmujących się reklamacjami. Nie wiem z czego to wynika, z braku narzędzi diagnostycznych, czy z polityki firmy. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania, odpowiedzi sprawiają wrażenie, że pracownik zajmujący się nią czyta bez zrozumienia. Na reklamacje dot. drastycznego obniżenia prędkości internetu mobilnego dostałem odpowiedź, że spadek prędkości wynika z dużej liczby użytkowników i żeby zmienić miejsce korzystania, lub przełączyć na operatora w roamingu krajowym. Dotyczy to 20 000 gminy. No cóż w takiej sytuacji sami klienci zadbają żeby sieć nie była zbyt obciążona, co widać zresztą po ilości utraconych abonentów w ostatnim czasie.
    Zaletyceny
    Wadyzasięg, obsługa klienta, jakość oferowanych usług
  • ~Wojciech / 2022-06-06 15:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Play na karte. Wyłączył mi się pakiet i doładowałem konto i zanim zdązyłem uruchomić pakiet naliczyło mi 50zł. Zapłaciłem 50zł za 20mb internetu. Żerowanie na klientach nic więcej
  • ~Wojciech / 2024-06-05 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużyłem umowę z play a tu się dowiaduję że bez mojej wiedzy dodali mi osobną kartę do internetu której wogóle nie chciałem i nie zamawiałam,zasięg do dupy,nie ma tygodnia zdąży coś po ludzku chodziło,internet jak 20lat temu,nigdy więcej playa ~dziadostwo.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie mogą być.
  • ~WOjtyłson / 2022-07-14 18:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet do dupy, brak stabilnego łącza. Nie obiecują tego w co się zobowiązali
    Zaletybrak
    Wadygówno, brak stabilności i zasięgu
  • ~Wolny123 / 2022-08-29 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Szybkość internetu rzadko kiedy przekracza 10mb/s
    Co do 5g to teoretycznie jest a w rzeczywistości chodzi gorzej niż na samym lte
    ZaletyPrócz ceny chociaż w porównaniu do świadczonych usług porażka
    WadyCzęste zrywanie połączeń
    Długie ładowanie stron
  • ~WONDER WONMAN / 2020-03-04 10:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Zdecydowanie nie polecam.PLAY zrezygnował z nadajnika PLUSa i masę ludzi ala których był to jedyny działający operator, straciło możliwość dzwonienia. Nie chcą rozwiązywać umowy z winy operatora (robili to, jak sie nie logowalo do sieci, zasięg jest 20km dalej więc ludzie się logowali) Naciągają na płacenie abonamentu oferując w zamian brak zasięgu.
    najgorsza, nieprofesjonalna, oszukańcza, cwaniacka firma w Polsce.Działają na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi/" Pełna , całkowita porażka!!!!Z całego serca radzę TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH JAK NAJDALEJ
    WadyCWANIACTWO , BRAK ZROZUMIENIA, NACIĄGACZE, OSZUŚCI
  • ~Wujek Janusz / 2018-10-28 17:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na sposób rozwiązania umowy z Play. miałem taryfę BIZ box 2 numery przez 2 lata. Oba numery zostały przeniesione do innych sieci, a tu niespdzianka - nadal przychodzą faktury za "kartę do internetu" która jak się okazało była dołączona do umowy mimo że wcale jej nie chciałem i nie korzystałem nigdy Samo przeniesienie numerów nie rozwiązało umowy. Masakra i nieuczciwe praktyki.
    ZaletyBrak
    WadyZagmatwana umowa obliczona na naciąganie kilenta na niepotrzebne i niechciane usługi. Poza tym beznadziejny zasięg poza miastem. Nie polecam.
  • ~Ww / 2023-07-11 18:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Przy montażu światłowodu uszkodzona została linia domofonu. Domofonu brak od 3 tygodni. Naprawę uszkodzeń przez pseudo fachowców mam wykonać we własnym zakresie
    Ogolnie to operator ma wy....ne na klienta.
  • ~Xxx / 2022-10-30 12:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciagłe dokupowanie internetu...zazwyczaj miesięcznie 20gb to za mało w jakiś magiczny sposób odkilkunastu miesięcy,ok 170zl -180miesięcznie za 2 tel(zależy ile internetu trzeba dokupic)i brak zasiegu by korzystać swobodnie z internetu o telewizji nie wspomnę,dałem sobie wcisnąć dekoder który kurz zbiera,a mieszkam 100-150m od centrum miasta,aby do grudnia do końca umowy i kończymy zobowiązanie ze złodziejami,dziwne podejście do klienta który jest juz ponad 10 lat
    ZaletyBrak
    WadyDrogo,brak internetu w bloku????,żadnych korzystnych ofert
  • ~Xxx / 2024-02-07 18:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Opłacam światłowód o prędkość 600mb/s ,od dwóch miesięcy działa mi z prędkością od 15mb/s do 35mb/s i play nie jest w stanie naprawić tej usterki ,Wykonałem bardzo dużo telefonów w tej sprawie ale nie są w stanie naprawić tej usterki .
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie wywiązują się z umowy
  • ~Zażenowany / 2018-08-03 11:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Okropna aplikacja której dane nie pokrywają się ze stanem rzeczywistym. Ciągłe błędy w aplikacji np. na aplikacji widnieje napis że pakiet jest włączony podczas gdy dostałem sms-a od operatora że pakiet wygasł. Telefony przynależące do rodziny w Play miały wyłączony pakiet dzień wcześniej niż powinno to nastąpić. stan konta na aplikacji nie pokrywa się ze stanem konta pod *101#. Jedyne czego możemy dowiedzieć się od konsultantki na infolinii to że wszystko będzie w porządku ,prosimy zrestartować aplikacje , albo że nie mogą nic na ten temat zrobić. Odradzam siec i aplikacje .
    ZaletyBrak
    WadyCiągle błędy aplikacji
    Niezgodności informacji między moim telefonem a ich serwerem
    Infolinia się.do niczego nie nadaje , nie są w stanie pomóc
  • ~Zażenowany / 2021-03-21 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    PLAY jest jedną wielką pomyłką. Wieczne problemy z zasięgiem, naliczenia do faktury za każdym razem inne. Po zakończeniu umowy nikt nie dzwoni żeby ją przedłużyć i przykładowo zaoferować nowe urządzenie, dopiero jak się przenosi numer to łaskawie dzwonią, żeby klienta zatrzymać, obiecują złote góry.
    Po wygaśnięciu umowy nadal spłaca się aparat wzięty przy jej podpisywaniu, ja się dałem tak przerobić przez 1.5roku. pieniądze w błoto
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko jest jedną wielką pomyłką
  • ~Zbigniew / 2022-06-14 20:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłat za niezrealizowane połączenia(dwie próby połączenia,pobrali z konta 3,50zł).Niecałe 15 min.rozmowy ,z konta znikneło prawie 40,0 zł.Ciekawe ilu abonentów "płaci" za ich reklamy,wynagrodzenia właśnie w ten sposób.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2583
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186