Dziękuję za naprawienie telefonu jestem bardzo wdzięczna że w tak krótkim czasie został naprawiony . . Jestem bardzo zadowolona z usługi Play korzystam z telefonu i internetu i telewizji. Pozdrawiam.
Zalety...
Wady...
~Aleksander / 2023-11-13 11:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa. Uszkodzili mi telefon bo zapewne nie opłacało im się wymienić wadliwego głośniczka. Oddałem telefon na naprawę głośniczka a zamiast mi go naprawić to go uszkodzili. Banda oszustów.
ZaletyBrak
WadyMnustwo
~Paweł / 2023-11-12 15:19
Ocena: 1.00 / 5
Brak Internetu od 10 godzin. Programy w telewizji nie działają lub zacinają się. Internet nie działa płynnie. Według zapewnień miał być 2 razy szybszy od UPC które wykupili, niestety internet nie dość że potrafi nie działać sprawnie przez kilka godzin to ponadto jest dużo wolniejszy. Nie polecam nikomu tej firmy.
ZaletyBrak
WadyCiągłe awarię, wolny przesył danych.
~Jakub / 2023-11-12 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się grać w fortnite ten internet to jakieś gowno dupy jeża wyciągnięte
ZaletyNie ma zalet same minusy
WadySłaby zasięg
~gojtek / 2023-11-11 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Światłowód internet nie działał od ponad 10 godzin i dopiero po telefonie uznali że faktycznie tak jest i że na następny dzień usterka będzie usunięta. Rabat 10zł bo o się ich złapało za rękaw . Co by było gdyby usterka nie została zgłoszona ?!!! Operator nieuczciwy konfliktowy nie skory do pomocy .
ZaletyBrak
WadyNiezetelnosc
~Michał / 2023-11-11 19:43
Ocena: 2.00 / 5
Mam cztery numery od kilku lat. Zasięg, prędkość danych coraz gorsza. Internet nie działa, nie mogę pracować.
WadyCoraz wolniejszy przesył danych
~Rafał / 2023-11-11 09:48
Ocena: 1.67 / 5
Iferta średnia jakość uslugi fatalna.internet cały czas się tnie słaby sygnał masa zakłóceń dużo by pisac najgorszy operator z.jakim.sie spotkałem
ZaletyOferta
WadyJakość sygnału sprzęt dekoder tv i router
~Zetor / 2023-11-11 00:08
Ocena: 1.00 / 5
DLATEGO JA NIGDY NIE KUPIĘ NA RATY ŻADNEGO SPRZĘTU U JAKIEGOKOLWIEK OPERATORA.
~dobry samarytanin / 2023-11-10 11:23
Ocena: 1.33 / 5
Rachunek wzrasta z czasem choć nic sie nie dobiera do abonamentu. Po splaceniu telefonu zamiast zmalec, to zostal ten sam. Internet to tragedia. Czasami chodzi dobrze, a czasami tego samego dnia w tym samym miejscu nagle 0. Totalne 0. Postanowilam przeniesc numer do innego operatora, nagle sie okazalo że i sie da zmniejszyc rachunki o co najmniej polowe i ze oferty mają lepsze. Stalych klientow maja w dvpie.
~Ani / 2023-11-10 09:19
Ocena: 1.00 / 5
Pan Bóg powiedział że ugryzł mnie w zerówce Richard i że on jest prawdziwym Drakulom nie zabijajcie go to ostatni gatunek wyginie
~Adrian / 2023-11-09 17:52
Ocena: 1.33 / 5
Po zamówieniu światłowodu w Play została umówiona wizyta technika do instalacji, a w zasadzie CZTERY, technik oczywiście nie pojawial się za każdym razem, obsługa umawiała jedynie kolejne wizyty ciągle mówiąc że to nie ich wina i napiszą skargę, brak jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem pomimo próśb, obsługa nie ma kontaktu do techników, całą sytuacja trwa trzy tygodnie, za przysłanie paczki z routerem trzeba było zapłacić, rozumiem, za odesłanie również trzeba będzie co jest absurdem w przypadku winy ze strony firmy, poza tym to chyba nie u techników zamawiam internet tylko w Play, więc wytłumaczenie że to nie ich wina nie jest żadnym
Wady-brak realnej pomocy na infolinii
-brak usług
-brak profesjonalizmu, jakiegokolwiek kontaktu z menadżerem
-brak konsekwencji w realizacji usługi
~Jan / 2023-11-09 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Dotyczy Pani Wiktorii. Na niedziałająca kartę , wskazała pójście do pnkt-u i wymianę karty , mimo ,że sprawdziła iż środki na koncie się znajdują a mimo wszystko system przysłał sm-sa , że brak środków i po chwili wyłączył kartę.
Mimo różnych sugestii - myślę , że bez chęci jakiegokolwiek zaangażowania , na co też zwróciłem uwagę.
Będąc konsekwentnym w działaniu , bo co najmniej na logikę wydawał się temat prosty , spróbowałem dalej i na czacie wręcz szybko wykonała Pani Alina synchronizację i poprosiła mnie o restart urządzenia i okazało się szybko , że jest już ok. ( chyba nie zanotowałem - czat z godziny około 10:15 )
Można - można , tylko Pani Wiktorio trochę ....................... .
~Kosa / 2023-11-09 08:49
Ocena: 3.00 / 5
@Patryk zrozum tym swoim przepalonym rozumkiem, że sieci komórkowe na obecnym poziomie technologicznym NIE SĄ I NIGDY NIE BYŁY przewidziane do gier online ze względu na swoją niestabilność w utrzymywaniu parametrów łącza (przepustowości). Może dopiero prawdziwe 5G SA coś zmieni.
~Telekomy to mafia / 2023-11-09 08:40
Ocena: 1.33 / 5
Każdy wie, że telekomy to oszuści i krętacze. Teraz aby zrozumieć w 100% umowę np. na kilka usług w ramach jedej faktury, potrzeba prawnika. Często sami sprzedawcy nie do końca dobrze rozumieją co sprzedają. Jak złożysz swój podpis i coś przeoczysz albo uwierzysz sprzedawcy na piękne oczy, to już prawnie umarłeś i pozostaje tylko: płacz i płać. Amen.
~OLEK / 2023-11-08 21:00
Ocena: 2.33 / 5
Oferują korzystne warunki, potem okazuje się dużo ukrytych kruczków i uzgodniona cena jest NIEAKTUALNA.Rożne upusty, aby klienta oszukać i złapać do płacenia haraczu. Firma oszust i złodziej!Zaproponujcie właściwą cenę bez różnych kruczków.Może wtedy powiem RZETELNA FIRMA - OBECNIE OSZUST!
Internet na karte 500GB bez limitu (po wyczerpaniu tych 500GB internet osiąga max 10Mbps)
Cena nie fajna osiągi nie fajne mianowicie w trakcie dnia internet działa tragicznie godzinami wieczornymi jest lepiej ale wciąż jeżeli chce pograć w jakąkolwiek grę multiplayer jest to niemożliwe przez to że PING SKACZE JAK...
i to nie z mojej winy próbowałem wszystkiego DOSŁOWNIE ale ping wciąż wieczorami tragedia w dzień nie grywalne.
Generalnie nie polecam bardzo nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWysoki i niestabilny ping
Tragiczne osiągi w trakcie dnia
~Pokot / 2023-11-08 15:03
Ocena: 5.00 / 5
Marcello nie rób wstydu. Właśnie pochwaliłeś się, że jesteś nic nie wartym klientem dla telko. Ścigają ciebie za długi człowieku!
~Marcello / 2023-11-08 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit.
~Jacek / 2023-11-08 09:11
Ocena: 3.00 / 5
Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.