strona 52 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~never play again! / 2021-10-24 21:01
Cieszę się, że w ogóle mogę napisać recenzję przy tej złej sieci. Bardzo chciałem obejrzeć film.... ale dopóki się nie załaduje, mija mi czas. Nikt w PLAY nie przyznaje, że sieć jest zła. Niewiarygodne: najpierw powiedzieli, że mój modem jest zepsuty, potem, że karta SIM jest zepsuta.... po 4 dniach krępujących telefonów (i tak, czułem się zażenowany) ktoś w końcu mówi: tak, nie mamy tam sieci!!! -
-
~Nie polecam / 2021-09-23 00:08
Oferta droga. U innych operatorów można mieć tańszą ofertę. Co miesiąc trzeba sprawdzać fakturę bo dodają dodatkowe opłaty. Potem nie zawsze chcą uwzględniać odrazu reklamację. Trzeba bardzo pilnować i praktycznie co miesiąc to samo. Nie polecam. -
~Nieman / 2022-07-14 20:22
Zaoferowali mi 24 miesiące darmowy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące z UPC. Podpisałem. No i co? Nic. Otrzymuje fakturę na 60 zł za telefon. Aktualnie zgłaszam to oszustwo do biura konsumentów. Omijajcie to firmę za wszelka cenę. ZaletyKolor salonówWadyWszystko inne -
~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam. ZaletyzeroWadywszystko -
~Nieogarnieta98 / 2022-09-17 15:25
Jeżeli ktoś szuka internetu to nie pod tym adresem. Zamówiliśmy z partnerem internet w UPC, strona daje możliwość wyboru daty instalacji. I od tego dnia była cisza. W dniu wybranym przez nas nikt się nie zjawił więc partner zadzwonił do obsługi klienta gdzie go poinformowano, że nie mają takiego zgłoszenia i trzeba jeszcze raz, a wgl z tego co widzą w systemie do naszego miejsca zamieszkania mogą zaoferować tylko usługi Play ( trochę śmiechu warte bo oba internetu idą na jednym kablu ). No to się zdecydowaliśmy na usługi Play. Kilka godzin później dzwonili do nas z obsługi klienta UPC, że przepraszają że nikt się nie zjawił ale nie mieli instalatora i pani może zaoferować instalacje za tydzień ( ??? Ponoć nie mieli zgłoszenia i wgl możliwości podpięcia nas pod UPC). Udało się to anulować. Następnego dnia miał przyjść kurier z umową, zjawił się dzień później. Do tego czasu nie dostaliśmy nawet umowy a podpis był na szybko bo kurier się spieszy. Potem wyszło na to że obsługa klienta źle wpisała dane przez co nie dostaliśmy tej umowy na maila. Szybko korygowaliśmy dane w punkcie Play ( korekcja zarówno maila jak i danych do korekcji umowy ), w końcu po tygodniu dostaliśmy umowę z nadal nie poprawionymi danymi. Obsługa klienta stwierdziła, że to nic nie szkodzi, nie opóźni to instalacji. No faktycznie, przyszedł miły pan z instalacji i w pół godziny podłączył internet. Na odchodnym dodał że w przeciągu godziny powinno wszystko działać. Od tego czasu minęło 24 h. Nadal nie mamy internetu. Obsługa klienta albo jest nieosiągalna albo zbywa na każdym kroku. Jakakolwiek pomoc z ich strony to fikcja. Cały kabaret kręci się od dwóch tygodni ZaletyBrakWadyObsługa klienta, kontakt, dostarczenie usługi -
~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!! ZaletyBrakWadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki -
~Niezadowolona / 2022-06-27 20:38
2 lata za darmo, bo okradają swoich klientów. Ja bez świadczenia usług muszę zapłacić im kilkaset złotych. Czytajcie umowy, zwłaszcza te "usługi za darmo" bo potem słono się płaci. I nigdy nie wierzcie pracownikowi w salonie - kłamią w żywe oczy, a Play pisze potem, że przeprasza za pracownika.
Koszmar a nie usługodawcaZaletynie znalazłamWadyco miesiąc faktura, za usługę, która miała być za darmo -
~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty! -
-
~Nigdy Więcej Playa / 2017-07-16 15:20
Uwaga na Playa. Potrafią wyłączyć opłaconą usługę w trakcie jej trwania i nie ma siły która by ich zmusiła do włączenia z powrotem. Nikt przecież o paredziesiąt złotych nie będzie szedł do sądu. Doswiadczyłem tego wielokrotnie. Ale tym razem już koniec z Playem - nigdy więcej. Telefon:komórkowego -
~NoPlay / 2021-06-28 20:48
Zmienili sposób zarządzania kontem. Stare wpisy usunęli. Teraz mam jeździć po kraju i szukać swoich telefonów aby dopisać/sparować z kontem.
Gówno i metr mułu.
Dobrze za za dosłownie kilka miesięcy kończy mi się umowa na wszystkie abonamenty..... ;)ZaletyJuż brakWadypoziom obsługi schodzi na psy -
~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem. WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci -
~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
Cześć, HIT!
Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!ZaletyBrakWadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM! -
~olana klientka / 2025-07-11 12:45
Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie Zaletynie ma zaletWadysą tylko wady -
~Opolanka / 2021-01-11 17:43
Najgorsza sieć w jakiej bylam drogo malo internetu tylko uciekać. Moi rodzice , brat , ja z mezem i znajomi wszyscy pouciekalismy z tamtad. ZaletyŻadneWadyZasieg slabyyy , drogo, marne oferty -
~Oskar / 2021-01-12 15:04
Najgorszy Internet nie bieżcie tego gówna.Można dzwonić że jest beznadziejny to i tak mówią to samo co już ptróbowalem dużo razy ZaletyNie maWadyCała reszta Internet jest tragiczny nawet jak korzysta jedna osoba -
~oskar / 2022-11-25 21:05
Internet działał sprawnie kilka miesięcy (Net Box) teraz to jakaś porażka ping skacze jak chce rozłącza mnie z urządzeń. Po prostu tragedia nie polecam nikomu internetu od nich. Został mi jeszcze rok z nimi i uciekam od oszustów nigdy więcej żadnej współpracy z taką żenującą firmą jak Play. Katastrofa nie pozdrawiam ZaletyŻadneWadyStabilność, ping, cena, -
-
~Ostry / 2024-12-16 15:30
Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości. Zaletynie ma i nie będzie -
~oszukany / 2025-06-03 21:58
Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta. Zaletynie maWadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej. -
~panama99 / 2019-08-20 20:46
Sieć porażka!!!! Abonament przedłużyli automatycznie bez poinformowania mnie o tym a gdy po pół godziny dodzwoniłem się do konsultanta żeby negocjować warunki nowej umowy poprostu rozłączył się w trakcie rozmowy. NIGDY W ŻYCIU PLAY!!!!!!! Zalety????WadyŻycia nie starczy żeby opisać -
~Patrick / 2023-10-03 11:07
Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu. ZaletybrakWadyWszystko
strona 52 z 244
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »