Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4870 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~never play again! / 2021-10-24 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Cieszę się, że w ogóle mogę napisać recenzję przy tej złej sieci. Bardzo chciałem obejrzeć film.... ale dopóki się nie załaduje, mija mi czas. Nikt w PLAY nie przyznaje, że sieć jest zła. Niewiarygodne: najpierw powiedzieli, że mój modem jest zepsuty, potem, że karta SIM jest zepsuta.... po 4 dniach krępujących telefonów (i tak, czułem się zażenowany) ktoś w końcu mówi: tak, nie mamy tam sieci!!!
  • ~Nie polecam / 2021-09-23 00:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta droga. U innych operatorów można mieć tańszą ofertę. Co miesiąc trzeba sprawdzać fakturę bo dodają dodatkowe opłaty. Potem nie zawsze chcą uwzględniać odrazu reklamację. Trzeba bardzo pilnować i praktycznie co miesiąc to samo. Nie polecam.
  • ~Nieman / 2022-07-14 20:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaoferowali mi 24 miesiące darmowy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące z UPC. Podpisałem. No i co? Nic. Otrzymuje fakturę na 60 zł za telefon. Aktualnie zgłaszam to oszustwo do biura konsumentów. Omijajcie to firmę za wszelka cenę.
    ZaletyKolor salonów
    WadyWszystko inne
  • ~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Nieogarnieta98 / 2022-09-17 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli ktoś szuka internetu to nie pod tym adresem. Zamówiliśmy z partnerem internet w UPC, strona daje możliwość wyboru daty instalacji. I od tego dnia była cisza. W dniu wybranym przez nas nikt się nie zjawił więc partner zadzwonił do obsługi klienta gdzie go poinformowano, że nie mają takiego zgłoszenia i trzeba jeszcze raz, a wgl z tego co widzą w systemie do naszego miejsca zamieszkania mogą zaoferować tylko usługi Play ( trochę śmiechu warte bo oba internetu idą na jednym kablu ). No to się zdecydowaliśmy na usługi Play. Kilka godzin później dzwonili do nas z obsługi klienta UPC, że przepraszają że nikt się nie zjawił ale nie mieli instalatora i pani może zaoferować instalacje za tydzień ( ??? Ponoć nie mieli zgłoszenia i wgl możliwości podpięcia nas pod UPC). Udało się to anulować. Następnego dnia miał przyjść kurier z umową, zjawił się dzień później. Do tego czasu nie dostaliśmy nawet umowy a podpis był na szybko bo kurier się spieszy. Potem wyszło na to że obsługa klienta źle wpisała dane przez co nie dostaliśmy tej umowy na maila. Szybko korygowaliśmy dane w punkcie Play ( korekcja zarówno maila jak i danych do korekcji umowy ), w końcu po tygodniu dostaliśmy umowę z nadal nie poprawionymi danymi. Obsługa klienta stwierdziła, że to nic nie szkodzi, nie opóźni to instalacji. No faktycznie, przyszedł miły pan z instalacji i w pół godziny podłączył internet. Na odchodnym dodał że w przeciągu godziny powinno wszystko działać. Od tego czasu minęło 24 h. Nadal nie mamy internetu. Obsługa klienta albo jest nieosiągalna albo zbywa na każdym kroku. Jakakolwiek pomoc z ich strony to fikcja. Cały kabaret kręci się od dwóch tygodni
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, dostarczenie usługi
  • ~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki
  • ~Niezadowolona / 2022-06-27 20:38
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata za darmo, bo okradają swoich klientów. Ja bez świadczenia usług muszę zapłacić im kilkaset złotych. Czytajcie umowy, zwłaszcza te "usługi za darmo" bo potem słono się płaci. I nigdy nie wierzcie pracownikowi w salonie - kłamią w żywe oczy, a Play pisze potem, że przeprasza za pracownika.
    Koszmar a nie usługodawca
    Zaletynie znalazłam
    Wadyco miesiąc faktura, za usługę, która miała być za darmo
  • ~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty!
  • ~Nigdy Więcej Playa / 2017-07-16 15:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na Playa. Potrafią wyłączyć opłaconą usługę w trakcie jej trwania i nie ma siły która by ich zmusiła do włączenia z powrotem. Nikt przecież o paredziesiąt złotych nie będzie szedł do sądu. Doswiadczyłem tego wielokrotnie. Ale tym razem już koniec z Playem - nigdy więcej.
    Telefon:komórkowego
  • ~NoPlay / 2021-06-28 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienili sposób zarządzania kontem. Stare wpisy usunęli. Teraz mam jeździć po kraju i szukać swoich telefonów aby dopisać/sparować z kontem.
    Gówno i metr mułu.
    Dobrze za za dosłownie kilka miesięcy kończy mi się umowa na wszystkie abonamenty..... ;)
    ZaletyJuż brak
    Wadypoziom obsługi schodzi na psy
  • ~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem.
    WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci
  • ~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cześć, HIT!
    Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM!
  • ~olana klientka / 2025-07-11 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie
    Zaletynie ma zalet
    Wadysą tylko wady
  • ~Opolanka / 2021-01-11 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej bylam drogo malo internetu tylko uciekać. Moi rodzice , brat , ja z mezem i znajomi wszyscy pouciekalismy z tamtad.
    ZaletyŻadne
    WadyZasieg slabyyy , drogo, marne oferty
  • ~Oskar / 2021-01-12 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy Internet nie bieżcie tego gówna.Można dzwonić że jest beznadziejny to i tak mówią to samo co już ptróbowalem dużo razy
    ZaletyNie ma
    WadyCała reszta Internet jest tragiczny nawet jak korzysta jedna osoba
  • ~oskar / 2022-11-25 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet działał sprawnie kilka miesięcy (Net Box) teraz to jakaś porażka ping skacze jak chce rozłącza mnie z urządzeń. Po prostu tragedia nie polecam nikomu internetu od nich. Został mi jeszcze rok z nimi i uciekam od oszustów nigdy więcej żadnej współpracy z taką żenującą firmą jak Play. Katastrofa nie pozdrawiam
    ZaletyŻadne
    WadyStabilność, ping, cena,
  • ~Ostry / 2024-12-16 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości.
    Zaletynie ma i nie będzie
  • ~oszukany / 2025-06-03 21:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta.
    Zaletynie ma
    Wadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej.
  • ~panama99 / 2019-08-20 20:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć porażka!!!! Abonament przedłużyli automatycznie bez poinformowania mnie o tym a gdy po pół godziny dodzwoniłem się do konsultanta żeby negocjować warunki nowej umowy poprostu rozłączył się w trakcie rozmowy. NIGDY W ŻYCIU PLAY!!!!!!!
    Zalety????
    WadyŻycia nie starczy żeby opisać
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4870
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2689
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4599
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187