Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~star. / 2023-12-16 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    niewiarygodne jest to, co tu przeczytałem, a zajrzałem z ciekawości. Czyli nie jestem sam... Koniec UPC - dla mnie po ok. 25 latach - i migracja do PLAY to jest koszmarne nieporozumienie.
    1) konieczność wymiany całego sprzętu (dekoder, router, 2x multiroom) mimo ze wszystko działa.

    2) absurdalna procedura - po godzinie dyskusji i wysłuchiwania wszystkich formułek na infolinii - potwierdzenia tożsamości poprzez konto bankowe, która to czynność została dwukrotnie potwierdzona przez bank, ale PLAY nie dostał takiego komunikatu. Od momentu przejęcia UPC dostają ode mnie 240 zł co miesiąc, ale mimo to muszą potwierdzić tożsamość elektronicznie przez bank

    3) przekazanie do informacji do PLAY, że jest kłopot, którego nie mogę naprawić. Oczywiście, PLAY bombardował mnie przez 3 dni, że brak potwierdzenia. Nawet zadzwonili, aby mnie pogonić. MIałem więc okazję przekazać drugiej osobie z PLAY, żę jest kłopot. Potwierdzam toższamość w banku, a oni nie wiedzą, że to zrobiłem. WHY??? Poradzili mi, abym zadzwonił do banku :)

    4) co zrobiło PLAY - anulowało zamówienie, które wcześniej we wszystkich szczegółach potwierdziłem w rozmowie na infolinii.
    Nawet nie pofatygowali się zadzwonić i napisać, że instalacja 4 dni przed Wigilią się nie odbędzie. Krórki e-mail o anulowaniu.

    5) kiedy zadzwoniłem na PLAY, aby po raz trzeci poinformować, że zawiodła ich procedura, okazało się, że - po anulowaniu zamówienia - nie mają śladu po zdarzeni. Pani na infolinii nie rozpozna tematu ani po numerze ID z UPC, ani po numerze zamówienia, ani po numerze usługi z tego zamówienia, ani po nazwisku!!!

    Dotąd przedłużałem umowę w UPC co dwa lata i zajmowało to 15 minut. Teraz miałoby być co rok. Nie dziekuję. PLAY, poprawiliście mi humor przed świętami.
  • ~Stara klientka / 2021-12-31 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    1. Mają strasznie wysokie opłaty aktywacyjne
    2. Jak bierze się Internet ze sprzętem, nie rozpisują na fakturze ile jest za abonament, a ile za sprzęt, co jest problematyczne, gdy ktoś chce odpisać ulgę za Internet (Plus nie ma z tym problemu - każda faktura przejrzyście rozpisana)
    To moje ostatnie umowy z tym operatorem
    Zaletybrak
    Wadysłaby zasięg, podejście do klienta
  • ~Stefan / 2022-10-19 13:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mają oferty na kartę. To znaczy mają ofertę z nazwy "na kartę", ale w rzeczywistości jest to oferta mix, ponieważ wymaga cyklicznego doładowywania i opłat miesięcznych. Działa to jak abonament, tylko płaci się za doładowania a nie za cykliczne rachunki, i z tego doładowania pobierana jest opłata miesięczna, większa lub mniejsza.
    Zasięg kuleje na maksa, jest coraz gorzej. Aktualnie używam roamingu w Orange, po w wątpliwym zasięgu Play dzwonić się nie da.
    Obsługa klienta na marnym poziomie. Najlepiej im wychodzi rozsyłanie spamu.
    Nowym abonentom nie polecam, poszukajcie czegoś innego.
    ZaletyAplikacja Play24
    WadyW zasadzie wszystko, od ofert i pakietów, przez obsługę klienta po zasięg i stabilność sieci.
  • ~Sylwester / 2023-12-22 12:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Szkoda, że scala zaczyna się od 1 gwiazdki, bo i 1 jest za dużo. Chęć dodania dodatkowego odbiornika przy obecnej umowie z UPC (gdzie nie bylo żadnych problemów) skutkowała podpisaniem nowej droższej umowy za ten sam pakiet (bo UPC zostało przyjęte przez Play i nie ma innej opcji dodania odbiornika płacąc tylko za niego dodatkowo. W końcu z pakietami przy wyszczej cenie zniknęły dodatkowe sportowe kanały, które były poprzednio, Tv zawieszało kilka razy na dzień pomimo zapewnień że będzie drożej, ale lepiejj. Za 2 dni okazało się, że nowym klientom Play przysługuje promocja pierwszy rok bezpłatnie, która nie była ani zaoferowana, ani zastosowana. Zaproponowano zerwać umowę i zawrzeć nową, żeby zastosować promocję. Po zgodzie za 10 min wyłączono wszystkie serwisy (opłatę pobrano oczywiście), przy kolejnym telefonie do obsługi klienta poinformowano, że na nowej umowie podłączą serwisy dopiero po świętach. Super, 7 dni bez internetu i TV bez żadnego uprzedzenia. A wszystko przez chęc tylko dodania dodatkowego odbiornika… obsługa klienta fatalna, zawieranie umowy na odległość trwa 1,20 min przez telefon, pracownicy nie ponoszą odpowiedzialności za działania/informowanie/nieinformowanie innych pracowników działu obsługi (Klientowi bez różnicy kto go obsługuje, dzwoni do Play) i mają 0 chęci rozwiązania problemu. Z żadnym z operatorów nie mieliśmy takiego fatalnego poziomu jakości.
    ZaletyNie udało się odnaleźć
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~Sylwia / 2021-09-23 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Play można sobie w du*e wsadzić! Nie wiem na hu to istnieje skoro nic tu nie działa, wystarczy stanąć za drzewem aby zasięgu nie było, 21 wiek to jest kur... śmiechu warte!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~SZCZERY / 2024-12-02 11:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet - 200 GB świezo załadowany, nic się nie ładuje. I tak jest wiecznie. Od miesięcy.
    Zróbcie coś z tym internetem, albo w końcu ludzie pouciekają - ze mną na przodzie.
    NIE POZDRAWIAM
    ZaletyBRAK
    WadyINTERNET
  • ~Szumus29 / 2019-10-18 21:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg 5g ciekawe u mnie ledwo LTE chodzi
    I mam ledwo 2 kredki a jak schowam tel do kieszeni to wogole zmieniam operatora na iniego Jak można powiedzieć o rozwój w 21 w jak to jakieś zacofanie trzeba lepiej hełmy pozakładać i otworzyć zakład krzyzacki
    ZaletyUmiejętności wyciskania promocji przy braku i ograniczonymi zasięgu na wioskach
    WadyZasięg. Nie radzenie sobie z problemem słaby zasięg tylko kasa się liczy a. Nie klient
  • ~Szymon / 2020-05-05 09:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam Play za słabą jakość połączeń telefonicznych poza miastami, w trasach, na wsi.. Rozmowy są przerywane, rwane, nie słychać momentami rozmówcy. Nie można normalnie prowadzić rozmowy.
    ZaletyReklama
    WadyRwanie połączeń
  • ~Szymon / 2021-04-07 09:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga! Przy wyjeździe za granicę firma Play (P4 sp z o.o.) wyłudza pieniądze poprzez wmawianie klientom, że korzystali z internetu oraz wykonywali połączenia. Taką sytuacje mam już II raz. Kiedy byłem w Szwajacarii oraz Tazanii. Żadne połączenia nie były wykonywane ani nie korzystałem z internetu, a mimo to Play naliczył ponad 500 zł za korzystanie z tych usług. Nie są w stanie wskazać połączeń, które były wykonywane, ponieważ zasłaniają się tajemnicą telekomunikacyjną mimo, że dotyczy to moich połączeń. Na przesłany przeze mnie spis połączeń, gdzie nie ma żadnych odebranych ani wykonywanych połączeń nawet nie reagują.
    Jeśli ja zderzyłem się z taką sytuacją po raz II to najprawdopodobniej nie ja jedyny. Proszę o kontakt wszystkie osoby, które były w podobnej sytuacji na adres wskazany poniżej. Chce złożyć zbiorowe zawiadomienie na prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa.
  • ~Tadeusz / 2020-02-04 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorsza siec ,a zwlaszcza na karte nikt nie wie kiedy bylo doladowanie i za ile
    wszystko jest ukryte, nie napiszesz do play bo tak zrobili aby nikt nie napisal do konsultanta
    jest to na play24 ,oszczegam chentnych do play zastanuwcie sie
    Wadykonsultant nie jest dostepny bo jak
  • ~Tadeusz / 2020-12-14 19:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Od miesiąca są problemy z połączeniem.
    Dzwonię do żony minuty lecą a głosu nie słychać.
    Trzeba się rozłączyć i zadzwonić jeszcze raz i dopiero jest dobrze. Mamy oboje w Play i oboje te same problemy. Teściowa też ma w Play i też nażeka. Jak dzwonimy do innej sieci to jest ok.
    Mamy już dosyć tej sieci. Czekamy aż się skończy umowa i nara.
  • ~TED / 2021-01-05 22:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Totalna nędza, z roku na rok coraz gorzej. Przy podpisywaniu umowy oszukują i okłamują, zasięg coraz gorszy, zrywanie połączeń w trakcie poruszania się w centrum miasta w terenie otwartym (wcześniej w tych miejscach nie było problemów). W nocy w ogóle BTSY niektóre wyłączają. Nawet nie potrafią na czas i prawidłowo wystawić duplikatu faktury. Następnym razem choćby za darmo mi dawali umowę do podpisania to nie podpiszę ze SRAJEM nic. Gorąco nie polecam tej firmy!
    WadyTotalna nędza, z roku na rok coraz gorzej. Przy podpisywaniu umowy oszukują i okłamują, zasięg coraz gorszy, zrywanie połączeń w trakcie poruszania się w centrum miasta w terenie otwartym (wcześniej w tych miejscach nie było problemów). W nocy w ogóle BTSY niektóre wyłączają. Nawet nie potrafią na czas i prawidłowo wystawić duplikatu faktury. Następnym razem choćby za darmo mi dawali umowę do podpisania to nie podpiszę ze SRAJEM nic. Gorąco nie polecam tej firmy!
  • ~thomassoldier / 2016-12-07 13:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez 5 lat byłem w tej mega super bajecznej itd... sieci. Płaciłem rachunki w miarę terminowo, ponad 100zł miesięcznie aż w końcu skończyła mi się umowa. Chciałem przedłużyć z nimi umowę lecz obsługa klienta dno,oferty takie jak bym pierwszy raz przyszedł do salonu i nie wiadomo co od nich chciał.Dzwoniłem na infolinie oferty brak więc zrezygnowałem z usług Playa, przeniosłem numer do innej sieci.W dniu przeniesienia numeru dzwonił do mnie Pan z Playa z (niby) mega super zaje...tą ofertą. Powiedziałem mu że jestem już w innej sieci i mam lepszą ofertę niż Pan mi przedstawił, to się zdziwił, i powiedział że szkoda że odszedłem od ich sieci. K...wa przecież chciałem korzystać z ich usług nadal, lecz nie potrafili przygotować normalnej oferty dla stałych klientów.Więc abonamentu w Play nie polecam.
    ZaletyZasięg ok,LTE spoko
    WadyDla stałych klientów NIC !!!Oferty takie jak bym pierwszy raz chciał z nimi umowę podpisać.
    5 lat i już nigdy więcej w konia się nie dam zrobić.
    Telefon:SONY Xperia Z3+
  • ~Toja / 2024-06-02 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, na umowie co innego niż przy rozmowie. Składałam reklamacje i czekam 3 tygodnie na rozstrzygnięcie sprawy. W międzyczasie dzwoniłam 3 razy ja infolinie
    i każdy mówi ze poprzednia osoba wprowadziła mnie w błąd lub ze nic z tą sprawą się nie dzieje. Nadal czekam na odpowiedz…
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalna obsługa klienta
    Brak odpowiedzi na reklamacje
    Wprowadzanie w błąd
  • ~Token / 2024-04-15 13:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to obsługowy SYF.Usługi komórkowe jeszcze jako tako ale usługi stacjonarne (internet, tv) to już totalna porażka wręcz podwórkowa AMATORKA. Omijać.
  • ~tom / 2023-10-25 21:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy nie korzystacie z tego zakłamanego i fałszywego operatora
    ZaletyZe świecą bym nie znalazl
    WadyObsługa zakłamana brak przyzwoitości elementarnej kultury to samo dotyczy infolinii wręcz aroganccy nie potrafią pomoc zakłamani
  • ~Tomasz / 2022-07-21 23:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Naliczacie dodatkowe opłaty do abonamentu (mniej więcej rozumiem) Nie odliczacie opłat za braki w dostawie internetu stacjonarnego i połączeń (tego nie rozumem). Chciałem nawet podpisać przedłużenie umowy, ale teraz się waham.
    ZaletyNiski abonament, chociaż Pan w salonie przy ofercie przedłużenia umowy powiedział, że mój abonament jest archaiczny (po dwóch latach). Nie skorzystałem z takiej oferty.
    WadyPrzerwy w dostawie internetu stacjonarnego (które według Waszych pracowników nie istnieją). A przez to jestem (bez agresywnego języka: niezadowolony). Zwłaszcza podczas oglądania meczu na żywo lub grania online. Odwodzi mnie to od przedłużenia umowy mimo tego, że chciałem wybrać telefon z górnej półki.
  • ~Tomasz / 2022-08-27 13:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako jedyna sieć w Polsce nie udostępnia funkcji czatu RCS na inne telefony niż Samsung, blokuje RCS od Google, który w innych sieciach działa na wszystkich nowych telefonach z Androidem, dla mnie to jest wielki minus i brak rozwoju
  • ~Tomasz / 2023-12-25 18:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej Play.Porazka z internetem.Jak tylko będę mógł wszystko rozwiązuje.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo zły internet.bardzo wolny.Nawet w mieście tel strasznie muli.
  • ~tomek / 2024-03-27 11:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Na koniec września 2023 przedłużyliśmy umowę z PLAY (a jesteśmy abonentami PLAY od wielu lat) na kilka numerów telefonicznych oraz router bezprzewodowy TP-LINK MX-515V z bezprzewodowym dostępem do Internetu jako element umowy.
    Router od początku nie działał prawidłowo. Co jakiś czas, np. co dwie godziny tracił połączenie z BTS i przerywał połączenie do sieci internetowej. W tym momencie żeby korzystać dalej z Internetu trzeba było na chwilę odłączyć zasilanie i potem odczekać kilka minut aż urządzenie zaloguje się poprawnie do sieci. Zgłosiłem problem do działu technicznego. Otrzymałem informację, że być może problemem jest uszkodzenie karty SIM, co szybko wykluczyliśmy. Karta włożona np. do starego telefonu działała prawidłowo. Potem oceniono, że to pewnie nieprawidłowa konfiguracja usługi co podobno poprawiono. Niestety nic to nie zmieniło.
    Otrzymałem więc zalecenie żeby oddać router do naprawy gwarancyjnej za pośrednictwem salonu PLAY.
    Zawiozłem router do salonu PLAY - Poznań - Posnania. Po MIESIĄCU WYDZWANIANIA I WIZYT W SALONIE już w styczniu 2024 od pracownika salonu w Posnanii otrzymałem informację, że: ROUTER ZOSTAŁ SKRADZIONY A JA MAM SOBIE NA WŁASNĄ RĘKĘ KUPIĆ NOWY. Ponieważ router otrzymałem od PLAY i JEST ELEMENTEM UMOWY A ZOSTAŁ SKRADZIONY w PLAY PODCZAS NAPRAWY GWARANCYJNEJ oświadczyłem że oczekuję wymiany routera na sprawny a do czasu dostarczenia nowego proszę o zamrożenie opłat abonamentowych ponieważ nie mam jak korzystać z abonamentu bez sprzętu.
    Pracownik oświadczył, że muszę pogodzić się z tym że router został w PLAY skradziony, mam sobie zakupić jaki sobie chcę nowy a to że bez sprzętu nie mam jak korzystać z opłacanego abonamentu nic go w zasadzie nie interesuje.
    Poza tym "POSTRASZYŁ" MNIE WPISANIEM DO REJESTRU ZADŁUŻONYCH FIRM I WINDYKACJĄ KOMORNICZĄ O ILE ZACZNĘ OD OPŁAT ODLICZAĆ SOBIE KOSZTY ABONAMENTU ZA ROUTER KTÓRY MI UKRADZIONO.
    Ponieważ zdecydowanie nie podzielałem euforii z powodu że zostałem w PLAY okradziony zostałem nazwany "klientem trudnym".
    Do dziś dnia PLAY WYMUSZA NA MNIE OPŁATY ZA ABONAMENT ROUTER I SPRZĘT KTÓRY MI UKRADŁ podczas gdy karta SIM leży w pudełku. "Spychologia" konsultantów na info linii PLAY jest PORAŻAJĄCA. Otrzymałem też odpowiedź ZUPEŁNIE NIE NA TEMAT co jest w sumie z kolei jest żenujące ...
    Ponieważ czuję się okradziony, oszukany i wykpiony poinformowałem o tym handlowca z którym podpisywałem umowę. Handlowiec ze swojej strony napisał reklamację, która oczywiście prawdopodobnie też "zaginęła" .....
    Zamierzam więc dochodzić swoich praw, rozwiązać umowę z PLAY i odzyskać kwoty opłat za usługi z których nie mogę korzystać z powodu tolerowania złodziejstwa w PLAY.
    Żądanie opłat za usługi z których nie mogę korzystać bo usługodawca ukradł mi sprzęt na których usługa działa w mojej ocenie nosi znamiona wyłudzania pieniędzy.
    Wadyw moim przypadku PLAY wyłudza pieniądze za abonament i sprzęt z którego nie korzystam bo mi go w PLAY UKRADZIONO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185