Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4609 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zgred / 2023-10-15 11:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Gorszego internetu nie używałem . Ciągle się zacina wolno ładują się strony nie polecam
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWolny wolny wolny wolny wolny internet jeżeli można to internetem nazwać
  • ~Monika / 2023-10-14 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od początku użytkowania internetu + TV nie miałam TV. Jak zadzwoniłam .”z problemem kazali mi płacić za przyjazd technika mino ze powinni się upewnić przy instalacji ze mam dostęp.

    Powiedzieli, ze przed upływem roku mogę wypowiedzieć TV . Zadzwoniłam na linie gdzie czekałam 20 min przy jazgotliwy muzyce i w końcu podłączyli mnie. Zostałam poinformowana, ze jak zrezygnuje z TV to za sam internet będę płaciła 200 zł. Teraz płace 116
  • ~Klient / 2023-10-13 23:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Nigdy nie miałem problemu z firmą , do momentu gdy zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta, który mówił, że sam posiada ową ofertę i "u Niego działa i wszystko cacy" obiecywał gruszki na wierzbie - podpisałem umowę na 2 lata (Płacę więcej o 50zł miesięcznie) . Problem zaczyna się w momencie gdy po tygodniu okazuje się, że jednak nie mogę wykonywać pewnych czynności w ramach usługi.. Play nie pozwala na zerwanie umowy i oferuje śmieszną rekompensatę pieniężną niepokrywającą nawet kosztu miesięcznego abonamentu.. Na umowie jestem stratny mimo wszystko niewielką kwotę w skali 2 lat, ale jednak potraktowanie tak klienta który jest nieustannie z firma przez 12 lat jest trochę przykre.

    Oczywiście nie umniejszając ludziom tam pracującym zawsze niezależnie od placówki trafiały mi się świetni konsultanci, personel jest dobrze przeszkolony, zawsze miły i pomocny co świadczy oczywiście pozytywnie o firmie Play
    Tak w niektórych przypadkach polityka firmy mogłaby być nieco bardziej wyrozumiała dla klientów, oczywiście niezależnie od stażu spędzonego w firmie.
  • ~Sebas / 2023-10-13 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam Play kupiłem antenę i nie działa ???? każda siec tylko nie ta..
    Zaletywentasebastian01@gmail.com
    Wadywentasebastian01@gmail.com
  • ~Staszek / 2023-10-13 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka katastrofa, omijać firmę Play szerokim łukiem , na montaż internetu czekałem 3 tyg. i 3 razy był przekładany termin ponieważ montażysta nie zdołał dojechać a co najlepsze nawet nie poinformował mnie otym. 2 razy brałem urlop z pracy żeby przyjąć godnie montażystę a on nie raczył nawet mnie o tym fakcie poinformować.Po założeniu internetu jest jeszcze gorzej z 600mb mam tylko 40mb skladana reklamacja od 3 tyg i dzwonienie na infolinię nie przynosi efektu. Ludzie którzy tam pracują wogole nie wiedzą gdzie jest problem , brak kompetencji i doświadczenia, próbuje przez prawnika wypowiedzieć umowę. OMIJAC PSEUDO FIRME PLAY !!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Klaudia / 2023-10-13 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę w czerwcu i już od pierwszego dnia nie działa mi internet z Play gdy łączę się z VPNem potrzebnym do pracy. Zgłaszam problem juz prawdopodobnie 6/7 raz ale olewają klienta. Konsultanci nie wiedzą ile czasu powinno rozpatrywane być zgłoszenie, jeden mówi 2 tygodnie inny, że miesiąc. Ostatecznie musiałam po tych 4 tygodniach przypomnieć o mojej sprawie… nie komentuje już jakości internetu. Nie polecam nikomu, klient jest ważny aż do podpisania umowy a potem unikają odpowiedzialności, nie potrafią poradzić sobie z problemem który leży po ich stronie. Każda inna sieć działa prawidłowo z moim laptopem więc tym bardziej cała sytuacja jest mocno niepoważna.
  • ~Marianna / 2023-10-13 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    04.10.23r przeszlam z UPC do Play i zrobilam wielki blad. podlaczono telewizor do uszkodzonego rutera do dzis nie mam telewizji ale faktura juz przyszla do zaplaty. Chodze do punktu Play z reklamacja ale oni nie maja zapasowych ruterow zeby wymienic a kiedy beda to niewiadomo i telewizji dalej brak. Zadnych zalet same wady nie orzechodzcie do Play.
    Zaletyzadnych
    Wadysame wady i klopoty
  • ~Hwdpplay / 2023-10-12 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zjeb... ana sieć w kraju. Brak zasięgu nawet w centrum miasta. Kto może niech zmienia sieć. Nie polecam nikomu. Płacisz za coś z czego nie masz możliwości korzystać. Naciągacze jednym słowem. Żałuję że nr tel przeniosłem bo wciąż korzystam z zasięgu innych sieci.
    ZaletyBrak zalet !!!
    WadyBrak zasiegu
  • ~Błażej / 2023-10-12 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno 21 wieku nie ma co to opisywać firma jednym słowem jest do dupy wciskają kity, a ty jak debil łykasz to jak kakao.
    Tom firmę powinni dawno już zamknąć, a nie sieje zamęt na rynku internet z dupy firma do dupy i na dodatkowo jebanie kilentów.
    ZaletyMNIE NIŻ ZERO 0
    WadyZałożenie tego związku.
  • ~Michal / 2023-10-12 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam do wykorzystania 12.89 GB internetu a ty nagle x na zasięgu się pojawia jpd
  • ~Michał / 2023-10-12 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu światłowodowego.Czekalem na montaż 2ty czasu były umawiane 3 terminy nikt się nie zjawił. Szkoda tylko czasu. Była składana reklamacja nawet nie została rozpatrzona... porażka totalna...
    ZaletyBrak
    WadyFchuj
  • ~Janek / 2023-10-12 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak czytam opinie klientów dot.tych operatorów , to się zastanawiam ,gdzie jest Rząd ,Min.Cyfr. ,UOKiK ,UKE itp . do ochrony Obywateli ,konsumentów ,klientów przed niecnymi zakusami naciagannia naszych Obywateli czy firm. Tyle skarg ,reklamacji, zarzutów , złych opinii , do tych operatorów , zaniżania jakości, zakresu usług ,lekceważenia praw Obywateli RP , klientów ,firm, często nie wywiązywanie się z obowiązków jako operatora -wykonawcy zleconych usług ,umów, na masowa skalę , postanowień KC, KK. Stanowi to też naciąganie ,wyłudzanie świadczeń nie należnych czyli oszustwo ścigane wg KK i art. 304 KPK. Na skargi, zażalenia, wnioski ,info sygnalizujące o naruszeniu praw Obywateli,firm , klientów do UOKiK ,odpowiada jakby nic też nie mógł zrobić, nie podejmuje z mocy prawa skutecznej interwencji lub nie chce?!. Stanowi im to parasol ochronny, dla dalszych takich działań w poczuciu bezkarności i bezsilności Państwa Prawa. W urzędowym rozp. Min. Cyfryzacji jak jest wyszczególnione za co strona umowy zlecająca -klient prywatny , ma dokładnie odpowiadać i co może z nim zrobić operator , nie narzucając też równoważnie takich szczegółowych obowiązków dla wykonawcy usługi -operatora jako zleceniobiorcy. Operator ze sztabem prawników ,nagminnie to wykorzystuje , szantażuje , zastrasza klientów, napuszcza agentów od windykacji, sprzedaje długi których nie ma i dąży do nabijania sobie kasy, od strony słabszej w tym procesie czyli klienta bez doradców i sztabu prawników. Operatorzy tym samym zarzucają takimi sprawami e-sądy ,sądy. Wnioski : czy Min.Cyfryzacji z UOKiK, może podjąć działania ukrócenia takiego procederu , systemu ,aby w prawach i obowiązkach ,wpisywanych do ustaw, rozp. , umów była przynajmniej równowaga , a nie wprowadzanie zapisów stawiających z góry w przegranej pozycji tego słabszego czyli Obywatela ,klienta (bez sztabu prawników bo go nie stać ) i tak samo małe firmy . Zmiany konieczne w om. rozp. Min. Cyfryzacji R. Trzaskowskiego dot. tych usług telekomunikacyjnych jako wyjątkowo stronnicze. Operatorzy wpisują do umów i w ofertach usługi np. przy odbiorze szybkość do 300Mbs (nie piszą od -do ), a wykonują rzędy 70-90 Mbs czyli poniżej 30 % i nie ponoszą kosztu swojej nie staranności np. w abonamencie następnego m-ca zmniejszenie opłaty abonamentowej za ten okres do 30% i zwrot tym samym nadpłaty. To samo jest z sygnałami stacji nadawczo -odbiorczych tel. komórkowej , zaniżanie jakości sygnału, połączenia , a nawet często występuje przerywanie , zaniki (była jedna ,dwie kreski lub wcale nie było) itp, nie można było dokonać połączenia czy przeprowadzić wyraźnej rozmowy z klientami , kontrahentami w terenie np. było podlasia czy Sobolewa. Na zgłaszane reklamacje ,była odpowiedź operatora telefoniczna, ażeby udowodnić jaki był tam sygnał moc ,to operator ma aparaturę ruchomą do pomiaru i klientowi powinien podać jaki w danym czasie, terenie jest sygnał moc. Za takie niefrasobliwości wykonawcy usług powinni ponosić konsekwencje w prawie -finansowe, ulgi w abonamencie itp. np. w rozp. Min Cyfryzacji R. Trzaskowskiego , jeżeli ono coś reguluje !!?. Na to mają prawo liczyć , oczekiwać od władzy, Państwa Prawa , Obywatele .
    ZaletyJak zostanie prawo poprawione.
    WadyJak wyżej.
  • ~Jonatan / 2023-10-12 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu od 13 dni. Problem zgłoszony tego samego dnia co awaria. Po 9 dniach reakcja od Play by umówić technika, technik się nie pojawił w umówionym terminie.
  • ~jan / 2023-10-12 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma tylko dba ,aby jej kasa wpływała nic więcej(jak mało to coś dopisze !!), na zarzuty 4 -krotne o złym wykonywaniu usług nie odpowiada. Wcisnęła na siłę ze 150 Mbs , na 300 Mbs niby mało być super jak w ich reklamie . Po 4 reklamacjach o tym nic nie zrobili tak UPC jak i teraz Play, żadnej poprawy usługa jest w granicach nawet w Warszawie , ok.70-90 Mbs , czyli wykonują w poprzednim niższym abonamencie a biorą większą opłatę (bez zwrotu nadebranej kwoty) w abonamencie do 300Mbs. W umowy masowej szablonowej dla tys. klientów wciskają kit, że do 300Mbs , ale wtedy od np. 10- do 300 Mbs , czyli wg takiej umowy mogą klienta naciągać jak chcą i za nic nie ponoszą odpowiedzialności . Traktują te korpo zagraniczne nasz kraj i klientów jak w kolonii Afrykańskiej , tylko gdzie jest tu do obrony organ RP jakim jest UOKiK, URE , Rząd czy one wywiązują się ze swoich obowiązków, nadzoru , kontroli i ochrony naszych klientów Obywateli RP ??!!. Z takim nadzorem czekają do Wyborów ,tu sprawdza się skuteczność władzy przez Obywateli !!!!.
    ZaletyBraki jak wyżej.
    WadyWady jak wyżej.
  • ~Alex / 2023-10-12 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY telewizor internet dawne UPC. Ponad 2 tygodnie czekanie na usuniecie awarii. Internet i tv nie działają bo jest awaria na słupku. Internet działa przez 5 minut,ktoś włączy telewizor lub drugi komputer i wszystko przestaje działa. Co ciekawe wykupiona najwyższa prędkość internetu. Na infolinii robot a na stronie chat, który dopiero po kilkunastu minutach przełącza do kogoś na infolinii. Oczywiście nie przeszkodziło to PLAY w wystawieniu faktury za cały okres jakby ich usługi działały. Technik był raz, stwierdził awarię an słupku i cisza :D Podsumowując: Nie polecam korzystania z usług PLAY.
    ZaletyŻe co proszę?
    Wadylekceważenie klientów, brak wywiązania się z zapisów umowy.
  • ~Andrzej / 2023-10-11 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odłączają ci nr. telefonu a potem czekasz nie wiadomo ile na włączenie.
    WadyObsługa
  • ~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2
    ZaletyCos by tam może bylo
    WadyCiągle awarie
  • ~House pokus / 2023-10-11 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś burdel jest. Każdy mowi na infolini co innego. Na cesje czekam dwa miesiące. Na tej infolini pracują jakieś ameby intelektualne. Arogancją poziom master a jak zapytałam konsutanta o nazwisko to się nie przedstawił mówiąc że nie musi. Odradzam wszystkim
  • ~Marek / 2023-10-10 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Czy do klienta może zadzwonić jakąś osoba która się zna na zeczy a nie nic nie doradzi nic nie podpowie zero komunikacji z ta panią
  • ~Michał / 2023-10-10 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    3 tyg po instalacji telewizji i nadal brak usługi. zgłoszenie, ponalglenia i dalej nic. Odradzam każdemu.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186