strona 51 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty! -
-
~Nigdy Więcej Playa / 2017-07-16 15:20
Uwaga na Playa. Potrafią wyłączyć opłaconą usługę w trakcie jej trwania i nie ma siły która by ich zmusiła do włączenia z powrotem. Nikt przecież o paredziesiąt złotych nie będzie szedł do sądu. Doswiadczyłem tego wielokrotnie. Ale tym razem już koniec z Playem - nigdy więcej. Telefon:komórkowego -
~NoPlay / 2021-06-28 20:48
Zmienili sposób zarządzania kontem. Stare wpisy usunęli. Teraz mam jeździć po kraju i szukać swoich telefonów aby dopisać/sparować z kontem.
Gówno i metr mułu.
Dobrze za za dosłownie kilka miesięcy kończy mi się umowa na wszystkie abonamenty..... ;)ZaletyJuż brakWadypoziom obsługi schodzi na psy -
~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem. WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci -
~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
Cześć, HIT!
Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!ZaletyBrakWadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM! -
~olana klientka / 2025-07-11 12:45
Infolinia Play to jakiś niesmaczny żart. Małpa byłaby bardziej kompetentna niż pracujące tam osoby. Na każde zadane pytanie usłyszałam nie wiem lub nie mogę pomóc. Nic nie załatwiłam, problem pozostał a Play ma klientów w dupie Zaletynie ma zaletWadysą tylko wady -
~Opolanka / 2021-01-11 17:43
Najgorsza sieć w jakiej bylam drogo malo internetu tylko uciekać. Moi rodzice , brat , ja z mezem i znajomi wszyscy pouciekalismy z tamtad. ZaletyŻadneWadyZasieg slabyyy , drogo, marne oferty -
~Oskar / 2021-01-12 15:04
Najgorszy Internet nie bieżcie tego gówna.Można dzwonić że jest beznadziejny to i tak mówią to samo co już ptróbowalem dużo razy ZaletyNie maWadyCała reszta Internet jest tragiczny nawet jak korzysta jedna osoba -
-
~oskar / 2022-11-25 21:05
Internet działał sprawnie kilka miesięcy (Net Box) teraz to jakaś porażka ping skacze jak chce rozłącza mnie z urządzeń. Po prostu tragedia nie polecam nikomu internetu od nich. Został mi jeszcze rok z nimi i uciekam od oszustów nigdy więcej żadnej współpracy z taką żenującą firmą jak Play. Katastrofa nie pozdrawiam ZaletyŻadneWadyStabilność, ping, cena, -
~Ostry / 2024-12-16 15:30
Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości. Zaletynie ma i nie będzie -
~oszukany / 2025-06-03 21:58
Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta. Zaletynie maWadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej. -
~panama99 / 2019-08-20 20:46
Sieć porażka!!!! Abonament przedłużyli automatycznie bez poinformowania mnie o tym a gdy po pół godziny dodzwoniłem się do konsultanta żeby negocjować warunki nowej umowy poprostu rozłączył się w trakcie rozmowy. NIGDY W ŻYCIU PLAY!!!!!!! Zalety????WadyŻycia nie starczy żeby opisać -
~Patrick / 2023-10-03 11:07
Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu. ZaletybrakWadyWszystko -
~Patrycja / 2021-12-13 18:38
Obsługa klienta żałosna. W dziale reklamacji pracują chyba niesprawni intelektualnie. Brak odpowiedzi na proste pytania. Wyczerpali moja cierpliwość. Odchodzę. WadySłaby zasięg, zła obsługa, niekompetentni, niedoinformowani konsultanci. -
~Patryk / 2020-05-23 16:58
Powiem tak . Totalna klapa!! Korzystałem z Internetu ahh za dużo powiedziane, chciałem korzystać dopóki po 12 dniach nie przyszedł SMS że prędkość Internetu zwalnia ponieważ wyczerpałem limit 100gb pełnej prędkości . Dodam tylko że przez ten okres z Internetu korzystałem tylko wieczorem by obejrzeć jeden film na Netflix. Na całe szczęście mamy 14 dni na odstąpienie od umowy ALE TU TEZ JEST HACZYK ! Trzeba zapłacić 39.99zł za aktywację karty no i za czas trwania umowy . Dodam jeszcze że Internet ma bardzo słaby zasięg strony ładują się wolno A jak oddaliłem się od routera o zaledwie 10m już zasięg się tracił WadyWszystkie -
~Patryk / 2020-08-22 20:13
Bardzo słaba jakość oferowanych produktów. Internet to żart w tej sieci ZaletyNie znalazłemWadyWiele -
-
~Patryk z Ełku / 2022-12-22 20:57
Niby pełen zasięg 4g, a transmisja danych jak 2g, YT nawet nie chce się załadować... Dobrze że zaraz koniec umowy i będzie zmiana operatora bo to jakaś porażka ZaletyBrak zaletWadyDużo by wymieniać.. -
~Paula / 2024-02-02 15:11
Ponad dwa tygodnie temu zgłosiłam brak internetu z przyczyny zerwania kabla. Po 3 dniach obsługa Play wysłała do mnie email o treści " problem został rozwiązany" gdzie w rzeczywistości dalej internetu nie było oraz nikt nie przyjechał żeby sprawdzić kabel. Zgłosiłam ponownie usterkę, czekanie na technika to jakaś totalna porażka. Nie potrafią się określić o której przyjadą naprawić kabel. Obsługa oraz technicy tej sieci to jakiś kabaret. -
~Pauli / 2020-01-03 09:29
Bardzo rozbieżne informacje, każdy konsultant mówi coś innego, zero jakiejkolwiek spójności. Nie polecam. Mam umowę a nigdy więcej już nie skorzystam. Moja sprawa już prawie miesiąc rozpatrywana... brak słów! Uciekajcie od play ! ZaletyBrak zaletWadyBrak słów... -
~Paulina / 2020-12-18 12:55
Gorszej sieci nigdy nie miałam, po dwóch latach umowa się automatycznie przedłużyła. Po czym zaczęłam dostawać coraz to większe rachunki, w końcu z 60 zł zrobiło sie 130 zł, kompletnie nie wiem za co. Zerwałam umowę w Sierpniu, dzisiaj dostałam informację, że wszedł na moje konto komornik, bo mam niezapłacony rachunek za wrzesień, nie dostałam wcześniej ponaglenia ani nic w tym stylu, od razu windykacja, to po co tyle tam tych konsultantów.
Dno i wodorosty!ZaletyŻadnychWadyInternet 10GB starczał na 4 dni.
strona 51 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »