Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pauli / 2020-01-03 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo rozbieżne informacje, każdy konsultant mówi coś innego, zero jakiejkolwiek spójności. Nie polecam. Mam umowę a nigdy więcej już nie skorzystam. Moja sprawa już prawie miesiąc rozpatrywana... brak słów! Uciekajcie od play !
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak słów...
  • ~Paulina / 2020-12-18 12:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Gorszej sieci nigdy nie miałam, po dwóch latach umowa się automatycznie przedłużyła. Po czym zaczęłam dostawać coraz to większe rachunki, w końcu z 60 zł zrobiło sie 130 zł, kompletnie nie wiem za co. Zerwałam umowę w Sierpniu, dzisiaj dostałam informację, że wszedł na moje konto komornik, bo mam niezapłacony rachunek za wrzesień, nie dostałam wcześniej ponaglenia ani nic w tym stylu, od razu windykacja, to po co tyle tam tych konsultantów.
    Dno i wodorosty!
    ZaletyŻadnych
    WadyInternet 10GB starczał na 4 dni.
  • ~Pawel / 2024-01-04 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Piec razy za dwa tygodnie predkosc internetu spada do 0,2mb/s po kontakcie z operatorem "wlaczaja procedury ulepszajace....", na chwile wszystko zaczyna dzialac a po jednym dniu wszystko wraca, sprawdzalem na roznych numerach i nie ma roznicy. Czyli przykrecaja predkosc do minimalnego znaczenia a jak ktos zglosi problem na chwile podnosza. Dno totalne
    Zaletybrak
    WadyManipulacji z predkoscia internetu
  • ~Paweł / 2022-07-02 20:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Macie najgorszy zasięg internetu w telefonie.Nie dość że słaby zasięg to jeszcze mały pakiet gigabajtów nie poleca Play.
    ZaletyŻadne
    WadySłaby zasięg internetu w telefonie.
  • ~Paweł / 2022-07-29 18:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Play może dawniej szanowało klienta, bo teraz ma go w głębokiej d.... . 4 kwietnia oddałem do reklamacji ładowarkę od telefonu niespełna po tygodniu użytkowania, wszystko obyło się kulturalnie i w miłej atmosferze i to właściwie tyle. Minoł Kwiecień, Maj, Czerwiec i mija Lipiec bo dziś 29.07. i nadal sprawa w toku. Za każdym razem gdy interweniowałem w punkcie obsługi słyszałem " wszystko sprawdzimy i oddzwonimy do Pana z informacja" proszę nie wierzyć w to kłamstwo, nikt nie dzwonił przez te minione miesiące. Moja rada nie popełniajcie takiego błędu co ja, omijać z daleka szerokim łukiem.
    Zaletysympatyczna obsługa
    Wadybrak profesjonalizmu oraz szkoleń z dziedziny obsługi klienta
  • ~Paweł / 2024-01-29 17:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Poprawa do mojej wcześniejszej opini za dużo gwiazdek jak dla was
    ZaletyŻadne
    WadyNajgorszy internet jaki miałem już z Orange chyba lepiej działał niż play
  • ~peach / 2018-11-19 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie potrafią dobrze obsługiwać się własnym systemem - jeśli zapomnimy zapłacić za telefon, to nie zostanie on odblokowany nawet do 24 od zaksięgowania wpłaty. Co więcej, pracownicy z infolinii często nie podają pełni informacji.
  • ~Pepe / 2024-01-04 06:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Dwa razy zgłaszałem reklamację , została uznana na moja stronę,po roku czasu ta sama sytuacja w związku z sprawa usług i Podczas czatowania z konsultantem o problemie który znów wystąpił pani konsultantem ZBYLA mnie bezczelnie że JUZ WSZYSTKO WYJASNIONE a sytuacja jak z przed roku i. Racja była po mojej stronie.
    ZaletySieć ok
    WadyNiekompetencja niektórych pracowników - konsultantów
  • ~Piotr / 2021-04-11 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Bez kompetencji firma bez ambicji zero szacunku dla klienta nie potrafią rozwiązać problemu i tylko kity rzenia
    ZaletyBrak
    WadyJestem w play
  • ~Piotr / 2021-04-11 21:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Z zasięgiem jest problem bo nie mają swoich nadajników jak inne sieci są przeciążene to ich wywala i mają czelność napisać że jest ok
    ZaletyBrak
    WadyJestem w play
  • ~Piotr / 2022-08-18 17:07
    Ocena: 1.67 / 5
    oszuści i złodzieje najgorsza sieć w Polsce
    Zostałem oszukany przez pracownika w sprawie abonamentu
    Ustna umowa opiewała na kwotę 160 zł miesięcznie a pisemna która przyszła na adres domowy po terminie zerwania umowy na kwotę 220
    Żadne reklamacje nie przynoszą rezultatów a rozmowa z pracownikiem salonu to żart na poziomie przedszkola -dosłownie ….
    ZaletyBrak
  • ~Piotr / 2023-06-05 17:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Kolejny miesiąc i kolejny problem z aktywacją pakietu rodzina w play.Pomoc na infolini to pomyłka,nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego są takie problemy jedyne co to proponują przejście na abonament.Czas na zmianę operatora.
    ZaletyNiezły zasięg.
    WadyProblemy z pakietami infolinia brak pomocy wsparcia cały czs jedna gadka.
  • ~play sciagacz / 2019-09-06 23:39
    Ocena: 1.67 / 5
    po kilku latach oferta jak dla zoltodzioba… kto złapany ten w sieci. zero rozwoju zero bonusow za przedluzenie umowy... sorry. za to ze jesteś u nich od lat daja 1den miesiąc nielimitowany internet przy nowej umowie... mogą to sobie wsadzić gleboko i zamerdać. kto D.... ten w play… ja zmadrzalem migruje.
    Zaletyjak Cie zlowia to ciagna
    Wadyza dużo by pisać
  • ~play to gowno 123 / 2024-09-04 23:53
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy syf jaki moze byc nie polecam nie da sie miec nic gorszego niz siec play pzdr
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Player / 2020-12-10 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet i TV w Play to porażka. Jak podpisywana była umowa to wszystko dobrze działało. Teraz - po roku sygnał znika, TV cały czas się lagunę. Obsługa mówi aby zadzwonić jutro albo na bezczelna twierdzi że to nie możliwe. Nic nie robią tylko chcą by pozytywnie oceniać ich pracę. Jak chcesz rozwiązać umowę bo usługodawca nie wywiązuje się z warunków umowy to straszą karami. Nie polecam
    ZaletyZalety skończyły się w 2019 roku
    WadyKiepska obsługa i nie dotrzymywanie warunków umowy
  • ~Pp / 2022-11-27 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągły problem z internetem mobilnym. Konsultanci zupełnie nie pomocni. Zgłoszenie usterki rozpatrywane przez tydzień i brak odpowiedzi. Internet w play to straszna męczarnia. Jak sam człowiek nie dojdzie w czym problem to konsultanci na pewno nie pomogą. Kiedyś nie było internetu tydzień a wszyscy to mieli w... Okazało się że pomogło wyjęcie i ponowne włożenie karty z anteny. Niestety nikt tego nie podpowiedział...
  • ~PP / 2024-12-13 20:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako klient UPC zostałem przejęty przez PLAY. Jest to najgorsza w mojej ocenie firma z jaką miałem do tej pory do czynienia. Nachalnie wciskają swoje produkty, a gdy już dopną swego zaczynają się schody.
    Zostałem praktycznie zmuszony do wymiany dekodera, gdyż ostrzegano mnie, że stary wkrótce przestanie działać. Miałem otrzymać ósmy cud świata, a dostałem TANDETĘ, KTÓREJ DALEKO DO STARUSZKA Z UPC !!!!!!!!!! Nowy dekoder startuje jak żółw, a gdy już zaskoczy to dostarcza sygnał ostry jak imadło. Miało być 4k, a jest K...a!!!!!!!!!!!
  • ~prawda / 2023-12-08 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Uważajcie na promocje. Przy niepełnych okresach rozliczeniowych nie naliczają rabatów, przez co za krótszy okres płacisz więcej niż za pełny. Złodziejstwo! Dzieje się tak przy przejściu np od innego operatora. W moim przypadku z UPC.
    Zaletykiedyś Play był tani - dzisiaj już nie jest, oferty średnie, zasięg 4-5G zależy gdzie, ale przeważnie średnio.
    WadyObsługa klienta słaba, zależy na jakiego konsultanta się trafi, ale raczej nie pomogą, a pytanie czy mogę w czymś jeszcze pomóc przy braku pomocy na kwestię w której dzwonię to ignorancja.
    Jestem przeciwnikiem BOTów, ale w P4 lepiej by działały niż konsultanci. Albo nie mają doświadczenia, albo mają presing z góry na wyniki.
  • ~Przedsiębiorca / 2021-11-15 13:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem wieloletnim klientem biznesowym. Posiadam kilka numerów dla współpracowników. Za obsługę telefoniczną płacę, od momentu wybrania numeru również za czas oczekiwania na obsługę (ostatnio ok. 15min). Obsługa tragiczna. od dłuższego czasu wyłączam najróżniejsze usługi, o których włączeniu dowiaduje się przy kolejnych fakturach. Mimo kilkukrotnych prób załatwienia sprawy, wydaniu na połączenia z obsługą i straconym czasem . PO WYŁĄCZENIU USŁUGI I ZABLOKOWANIU JEJ MOŻLIWOŚCI WŁĄCZENIA DLA OSÓB NIEDECYZYJNYCH, POJAWIAJĄ SIĘ JAKO POZYCJE DO ZAPŁATY NA KOLEJNYCH RACHUNKACH. Naciągacze, wciskacze i oszuści. Zmiana operatora po zakończeniu umowy !! ODRADZAM SERDECZNIE. Jestem klientem od 14 lat.
    WadyObsługa, zasięg, limity danych, oferta.
  • ~puŁlitrosław / 2022-05-30 10:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Z każdym dniem internet co raz słabszy prędkość może 0.73mb, po napisaniu zgłoszenia Pani konsultantka stwierdziła że w danym regionie wszystkie anteny itp są w porządku, mając 5g ani razu nie połączyło się będąc praktycznie w dużych miastach, przenoszę numer, nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185