Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4550 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Nieogarnieta98 / 2022-09-17 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli ktoś szuka internetu to nie pod tym adresem. Zamówiliśmy z partnerem internet w UPC, strona daje możliwość wyboru daty instalacji. I od tego dnia była cisza. W dniu wybranym przez nas nikt się nie zjawił więc partner zadzwonił do obsługi klienta gdzie go poinformowano, że nie mają takiego zgłoszenia i trzeba jeszcze raz, a wgl z tego co widzą w systemie do naszego miejsca zamieszkania mogą zaoferować tylko usługi Play ( trochę śmiechu warte bo oba internetu idą na jednym kablu ). No to się zdecydowaliśmy na usługi Play. Kilka godzin później dzwonili do nas z obsługi klienta UPC, że przepraszają że nikt się nie zjawił ale nie mieli instalatora i pani może zaoferować instalacje za tydzień ( ??? Ponoć nie mieli zgłoszenia i wgl możliwości podpięcia nas pod UPC). Udało się to anulować. Następnego dnia miał przyjść kurier z umową, zjawił się dzień później. Do tego czasu nie dostaliśmy nawet umowy a podpis był na szybko bo kurier się spieszy. Potem wyszło na to że obsługa klienta źle wpisała dane przez co nie dostaliśmy tej umowy na maila. Szybko korygowaliśmy dane w punkcie Play ( korekcja zarówno maila jak i danych do korekcji umowy ), w końcu po tygodniu dostaliśmy umowę z nadal nie poprawionymi danymi. Obsługa klienta stwierdziła, że to nic nie szkodzi, nie opóźni to instalacji. No faktycznie, przyszedł miły pan z instalacji i w pół godziny podłączył internet. Na odchodnym dodał że w przeciągu godziny powinno wszystko działać. Od tego czasu minęło 24 h. Nadal nie mamy internetu. Obsługa klienta albo jest nieosiągalna albo zbywa na każdym kroku. Jakakolwiek pomoc z ich strony to fikcja. Cały kabaret kręci się od dwóch tygodni
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, dostarczenie usługi
  • ~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki
  • ~Niezadowolona / 2022-06-27 20:38
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata za darmo, bo okradają swoich klientów. Ja bez świadczenia usług muszę zapłacić im kilkaset złotych. Czytajcie umowy, zwłaszcza te "usługi za darmo" bo potem słono się płaci. I nigdy nie wierzcie pracownikowi w salonie - kłamią w żywe oczy, a Play pisze potem, że przeprasza za pracownika.
    Koszmar a nie usługodawca
    Zaletynie znalazłam
    Wadyco miesiąc faktura, za usługę, która miała być za darmo
  • ~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty!
  • ~Nigdy Więcej Playa / 2017-07-16 15:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na Playa. Potrafią wyłączyć opłaconą usługę w trakcie jej trwania i nie ma siły która by ich zmusiła do włączenia z powrotem. Nikt przecież o paredziesiąt złotych nie będzie szedł do sądu. Doswiadczyłem tego wielokrotnie. Ale tym razem już koniec z Playem - nigdy więcej.
    Telefon:komórkowego
  • ~NoPlay / 2021-06-28 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienili sposób zarządzania kontem. Stare wpisy usunęli. Teraz mam jeździć po kraju i szukać swoich telefonów aby dopisać/sparować z kontem.
    Gówno i metr mułu.
    Dobrze za za dosłownie kilka miesięcy kończy mi się umowa na wszystkie abonamenty..... ;)
    ZaletyJuż brak
    Wadypoziom obsługi schodzi na psy
  • ~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem.
    WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci
  • ~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cześć, HIT!
    Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM!
  • ~Opolanka / 2021-01-11 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej bylam drogo malo internetu tylko uciekać. Moi rodzice , brat , ja z mezem i znajomi wszyscy pouciekalismy z tamtad.
    ZaletyŻadne
    WadyZasieg slabyyy , drogo, marne oferty
  • ~Oskar / 2021-01-12 15:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy Internet nie bieżcie tego gówna.Można dzwonić że jest beznadziejny to i tak mówią to samo co już ptróbowalem dużo razy
    ZaletyNie ma
    WadyCała reszta Internet jest tragiczny nawet jak korzysta jedna osoba
  • ~oskar / 2022-11-25 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet działał sprawnie kilka miesięcy (Net Box) teraz to jakaś porażka ping skacze jak chce rozłącza mnie z urządzeń. Po prostu tragedia nie polecam nikomu internetu od nich. Został mi jeszcze rok z nimi i uciekam od oszustów nigdy więcej żadnej współpracy z taką żenującą firmą jak Play. Katastrofa nie pozdrawiam
    ZaletyŻadne
    WadyStabilność, ping, cena,
  • ~Ostry / 2024-12-16 15:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to syf. 2025 rok będzie upadkiem wizerunku tej sieci. To już dzieje się i coraz bardziej rozpędza. Noe będzie litości.
    Zaletynie ma i nie będzie
  • ~panama99 / 2019-08-20 20:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć porażka!!!! Abonament przedłużyli automatycznie bez poinformowania mnie o tym a gdy po pół godziny dodzwoniłem się do konsultanta żeby negocjować warunki nowej umowy poprostu rozłączył się w trakcie rozmowy. NIGDY W ŻYCIU PLAY!!!!!!!
    Zalety????
    WadyŻycia nie starczy żeby opisać
  • ~Patrick / 2023-10-03 11:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Technik nie przybył a po 2 tygodniach rozmów nie były w stanie przysłać kolejnego. Odradzam kazdemu.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Patrycja / 2021-12-13 18:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta żałosna. W dziale reklamacji pracują chyba niesprawni intelektualnie. Brak odpowiedzi na proste pytania. Wyczerpali moja cierpliwość. Odchodzę.
    WadySłaby zasięg, zła obsługa, niekompetentni, niedoinformowani konsultanci.
  • ~Patryk / 2020-05-23 16:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Powiem tak . Totalna klapa!! Korzystałem z Internetu ahh za dużo powiedziane, chciałem korzystać dopóki po 12 dniach nie przyszedł SMS że prędkość Internetu zwalnia ponieważ wyczerpałem limit 100gb pełnej prędkości . Dodam tylko że przez ten okres z Internetu korzystałem tylko wieczorem by obejrzeć jeden film na Netflix. Na całe szczęście mamy 14 dni na odstąpienie od umowy ALE TU TEZ JEST HACZYK ! Trzeba zapłacić 39.99zł za aktywację karty no i za czas trwania umowy . Dodam jeszcze że Internet ma bardzo słaby zasięg strony ładują się wolno A jak oddaliłem się od routera o zaledwie 10m już zasięg się tracił
    WadyWszystkie
  • ~Patryk / 2020-08-22 20:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaba jakość oferowanych produktów. Internet to żart w tej sieci
    ZaletyNie znalazłem
    WadyWiele
  • ~Patryk z Ełku / 2022-12-22 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Niby pełen zasięg 4g, a transmisja danych jak 2g, YT nawet nie chce się załadować... Dobrze że zaraz koniec umowy i będzie zmiana operatora bo to jakaś porażka
    ZaletyBrak zalet
    WadyDużo by wymieniać..
  • ~Paula / 2024-02-02 15:11
    Ocena: 1.67 / 5
    Ponad dwa tygodnie temu zgłosiłam brak internetu z przyczyny zerwania kabla. Po 3 dniach obsługa Play wysłała do mnie email o treści " problem został rozwiązany" gdzie w rzeczywistości dalej internetu nie było oraz nikt nie przyjechał żeby sprawdzić kabel. Zgłosiłam ponownie usterkę, czekanie na technika to jakaś totalna porażka. Nie potrafią się określić o której przyjadą naprawić kabel. Obsługa oraz technicy tej sieci to jakiś kabaret.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185