Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4616 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2024-01-28 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 11 dni mam problem z internetem i telewizją, zgłaszam problem codziennie, proszę o technika a oni tylko każą uzbroić się w cierpliwość.
    Każdy odbierający mówi co innego. Umowa podpisana w grudniu 2023 przejęli mnie z UPC zapewniając, że mają lepszy sprzęt i obsługę. Jedno wielkie kłamstwo.
    Od 11 dni nie naprawili usterki ani nie odpowiedzieli czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów z ich winy. Prosiłam o kontakt z kierownikiem, który miał oddzwonić do dziś żadnej reakcji
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraci się internet a popołudniu i wieczorem jest całkowity brak co za tym idzie brak telewizji.
    Nie można się doprosić naprawy i odpowiedzi na reklamacjaę.
  • ~Monika / 2024-08-02 11:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam operatora Play, jest to nie uczciwa firma, brak szacunku dla klienta. Od 2 miesięcy nie mam internetu światłowodowego i nic z tym nie robią. Sieć komórkowa też szaleje, brak dostępu, brak możliwości wysyłania wiadomości. Ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Operator Play zarzuca mi kłamstwo. Obiecują, każą uzbroić się w cierpliwość. I tak od dwóch miesięcy. Nadal brak internetu w domu. Nic nie robią tylko upominają się o zapłatę . Nie wywiązują się z umowy. Nie chcą rozwiązać rozwiązać umowy .
  • ~Monte / 2018-05-03 23:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wielokrotnych telefonach z ofertami zdecydowałem się z jednej z nich skorzystać. Internet do domu oraz telefon. Pomimo zapewnień, że wszystko będzie działało jest cały czas problem. Internet w domu działa z taką prędkością, że pojedyncze strony internetowe ładują się z minutę. Do tego trzeba co chwilę odświeżać, bo przeglądarki przy zbyt długim ładowaniu wyświetlają błąd połączenia. Przy telefonach na obsługę klienta raz mówią, że nic nie da się zrobić, bo stacje bazowe są przepełnione, a innym razem bezczelnie wmawiają, że widzą szczytowe prędkości sięgające 14Mb/s. Szczytowe... trwające ułamek sekundy i znowu prędkość 0,05 Mb/s.
    Stanowczo nie polecam.
    WadyZła obsługa klienta, bardzo zła jakość połączeń, a internetu właściwie brak.
  • ~Natalia / 2021-06-27 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej jakiejkolwiek styczności z ta firmą!!!! Korporacja oszustów i złodziei! Przy podpisywaniu umowy wciskają dodatkowy numer na internet, którego wcale nie trzeba aktywować. Szkoda tylko, że nikt nie informuje o tym, że po skończeniu umowy trzeba z niego zrezygnować, a okres wypowiedzenia to o dziwo okres rozliczeniowy i wysyłają fakturę za numer, który nigdy nie był aktywowany!!!!
    Pomijam fakt braku zasięgu, ciągłych problemów z internetem w telefonie i problemem z przeniesieniem numerów do innej sieci. Zdecydowanie nie polecam, a osobom tam pracującym radzę zmienić prace, w której nikt nie będzie oszukiwał ludzi.
  • ~Natalia / 2022-12-27 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolinii biznesowego klienta pracują sami niekompetentni ludzie. Nie potrafią zatwierdzić zgłoszenia. Cała sieć nie dba o wieloletniego klienta z wieloma numerami na abonament firmowy. Zmiana doradcy biznesowego na takiego który zechce odebrać telefon i przedłużyć abonament jest niemożliwa po wielu dniach walki, ponieważ to „ nie pomoże” robią sobie żarty z klientów, okazuje się ze klient nie może podejmować sam decyzji, a regionalny kierownik sprzedaży nie potrafi czytać zgłoszeń. Czas maksymalny był 7 dni roboczych a trwało to 10dni. Dobrze ze wszystkim numerom skończył się abonament. Dziękuje za beznadziejna współpracę, konkurencja daje mi prawo wyboru, którego tutaj bie mogę wyegzekwować. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Neo / 2018-12-08 23:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem od powstania w play i na początku oferowali dobra jakość za konkurencyjne ceny ale od ok trzech - czterech lat wszystko się zmieniło o 180stopni. Typowa zagrywka marketingowa najpierw przyciągnąć klientów dobra usługa a potem podnieść ceny i go golić. Kiedyś polecałem teraz ODRADZAM!!!
    ZaletyObsługa klienta
    WadyCena
    Brak konkurencyjności
    Brak elastyczności
    Strona nieprzejrzysta
  • ~Nerzi / 2023-05-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo tak można opisać tę sieć 5g wolniejsze od LTE ???
    Cena pakietów to absurd
    ZaletyBrak
    WadyStosunek ceny do jakości to śmiech
  • ~never play again! / 2021-10-24 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Cieszę się, że w ogóle mogę napisać recenzję przy tej złej sieci. Bardzo chciałem obejrzeć film.... ale dopóki się nie załaduje, mija mi czas. Nikt w PLAY nie przyznaje, że sieć jest zła. Niewiarygodne: najpierw powiedzieli, że mój modem jest zepsuty, potem, że karta SIM jest zepsuta.... po 4 dniach krępujących telefonów (i tak, czułem się zażenowany) ktoś w końcu mówi: tak, nie mamy tam sieci!!!
  • ~Nie polecam / 2021-09-23 00:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta droga. U innych operatorów można mieć tańszą ofertę. Co miesiąc trzeba sprawdzać fakturę bo dodają dodatkowe opłaty. Potem nie zawsze chcą uwzględniać odrazu reklamację. Trzeba bardzo pilnować i praktycznie co miesiąc to samo. Nie polecam.
  • ~Nieman / 2022-07-14 20:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaoferowali mi 24 miesiące darmowy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące z UPC. Podpisałem. No i co? Nic. Otrzymuje fakturę na 60 zł za telefon. Aktualnie zgłaszam to oszustwo do biura konsumentów. Omijajcie to firmę za wszelka cenę.
    ZaletyKolor salonów
    WadyWszystko inne
  • ~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Nieogarnieta98 / 2022-09-17 15:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeżeli ktoś szuka internetu to nie pod tym adresem. Zamówiliśmy z partnerem internet w UPC, strona daje możliwość wyboru daty instalacji. I od tego dnia była cisza. W dniu wybranym przez nas nikt się nie zjawił więc partner zadzwonił do obsługi klienta gdzie go poinformowano, że nie mają takiego zgłoszenia i trzeba jeszcze raz, a wgl z tego co widzą w systemie do naszego miejsca zamieszkania mogą zaoferować tylko usługi Play ( trochę śmiechu warte bo oba internetu idą na jednym kablu ). No to się zdecydowaliśmy na usługi Play. Kilka godzin później dzwonili do nas z obsługi klienta UPC, że przepraszają że nikt się nie zjawił ale nie mieli instalatora i pani może zaoferować instalacje za tydzień ( ??? Ponoć nie mieli zgłoszenia i wgl możliwości podpięcia nas pod UPC). Udało się to anulować. Następnego dnia miał przyjść kurier z umową, zjawił się dzień później. Do tego czasu nie dostaliśmy nawet umowy a podpis był na szybko bo kurier się spieszy. Potem wyszło na to że obsługa klienta źle wpisała dane przez co nie dostaliśmy tej umowy na maila. Szybko korygowaliśmy dane w punkcie Play ( korekcja zarówno maila jak i danych do korekcji umowy ), w końcu po tygodniu dostaliśmy umowę z nadal nie poprawionymi danymi. Obsługa klienta stwierdziła, że to nic nie szkodzi, nie opóźni to instalacji. No faktycznie, przyszedł miły pan z instalacji i w pół godziny podłączył internet. Na odchodnym dodał że w przeciągu godziny powinno wszystko działać. Od tego czasu minęło 24 h. Nadal nie mamy internetu. Obsługa klienta albo jest nieosiągalna albo zbywa na każdym kroku. Jakakolwiek pomoc z ich strony to fikcja. Cały kabaret kręci się od dwóch tygodni
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontakt, dostarczenie usługi
  • ~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki
  • ~Niezadowolona / 2022-06-27 20:38
    Ocena: 1.67 / 5
    2 lata za darmo, bo okradają swoich klientów. Ja bez świadczenia usług muszę zapłacić im kilkaset złotych. Czytajcie umowy, zwłaszcza te "usługi za darmo" bo potem słono się płaci. I nigdy nie wierzcie pracownikowi w salonie - kłamią w żywe oczy, a Play pisze potem, że przeprasza za pracownika.
    Koszmar a nie usługodawca
    Zaletynie znalazłam
    Wadyco miesiąc faktura, za usługę, która miała być za darmo
  • ~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty!
  • ~Nigdy Więcej Playa / 2017-07-16 15:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Uwaga na Playa. Potrafią wyłączyć opłaconą usługę w trakcie jej trwania i nie ma siły która by ich zmusiła do włączenia z powrotem. Nikt przecież o paredziesiąt złotych nie będzie szedł do sądu. Doswiadczyłem tego wielokrotnie. Ale tym razem już koniec z Playem - nigdy więcej.
    Telefon:komórkowego
  • ~NoPlay / 2021-06-28 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienili sposób zarządzania kontem. Stare wpisy usunęli. Teraz mam jeździć po kraju i szukać swoich telefonów aby dopisać/sparować z kontem.
    Gówno i metr mułu.
    Dobrze za za dosłownie kilka miesięcy kończy mi się umowa na wszystkie abonamenty..... ;)
    ZaletyJuż brak
    Wadypoziom obsługi schodzi na psy
  • ~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem.
    WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci
  • ~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cześć, HIT!
    Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM!
  • ~Opolanka / 2021-01-11 17:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza sieć w jakiej bylam drogo malo internetu tylko uciekać. Moi rodzice , brat , ja z mezem i znajomi wszyscy pouciekalismy z tamtad.
    ZaletyŻadne
    WadyZasieg slabyyy , drogo, marne oferty
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186