Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4549 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mi / 2024-01-12 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    aplikacja play24 po dodaniu usług tv+internet zupełnie zgłupiała i nie jest funkcjonalna.
    Strona internetowa- poniżej krytyki.
    Obsługa klienta trochę się stara ale nie wie i każdy podaje inne rozwiązanie a każde i tak nie działa.
    Zawarcie usługi liczone od daty rozmowy z tzw "doradcą"
    Faktury nie wystawione a należności już wystawione.
    Znacznie gorsze od UPC.
    Zaletynic atrakcyjnego i innego od innych ofert
    Wadystrona internetowa zrobiona kiepsko- każda usługa wymaga osobnego logowania
    obsługa klienta kiepsko wyszkolona
    brak faktury razem z nALICZENIEM NALEŻNOŚCI
  • ~Michal / 2022-08-11 22:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie mieszkam w Polsce, przyjechałem na dwa tygodnie. Już pomijam fakt, że musiałem się nagłówkowac z rejestracją karty, to teaz muszę sam skonfigurowac internet - czy wy jesteście normalni? W żadnym normalnym kraju nikt nie robi takich rzeczy. Tragedia.
    ZaletyTanie.
    WadyNieprzyjazne dla użytkownika
  • ~Michał / 2023-02-05 10:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta sieć schodzi na psy. Play to dno. Nie polecam od jakiegoś czasu wieczny problem albo sami zmieniają taryfę na karcie albo po włączeniu usług nic nie działa. Bon stop trzeba czatować aby rozwiązali problemy.
    WadyJakość usług za ta cenę
  • ~Michał / 2023-02-20 11:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Radzę unikać tej sieci.na początek wcisnęli ofertę mix gdzie jasno chciałem abonament i byłem przekonany że taki właśnie podpisuję. Ale przymknąłem na to oko. Teraz po trzech latach wydzwaniali z propozycją przedłużenia i jedną i tą samą ofertą którą wciąż odmawiałem po czym następowało bezsensowne oczekiwanie na infolinii. Wkońcu po zaproponowaniu czegoś sensownego zgodziłem się, po czym nie doczekałem się obiecanego aneksu do umowy i nawet pisemne zgłoszenia nie pomagały. Dopiero po wizycie w salonie dowiedziałem się że czeka na mnie faktura o której nawet nie wiedziałem. Koniec końców rozwiązałem umowę i za tydzień użytkowania przyjdzie zapłacić fakturę na ponad miesiąc. Sam nie chcę mieć już z nimi nic do czynienia i innym też to radzę
    ZaletyZ zalet to jedynie przyzwoity zasięg
    WadyCiężko załatwić formalności, bo co innego oferują a co innego się dostaje. Zrezygnowałem, bo nie mogłem się doprosić dokumentów, czyli rozwiązanie było ich winą, a fakturę i tak każą zapłacić
  • ~Mika / 2021-09-29 05:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam internet za wolno działa przez co żadna strona nie chce się otworzyć
  • ~Misiek / 2018-12-17 13:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia , od pół roku oddają pieniądze i nie potrafią wywiązać się z porozumienia, dział obsługi klienta-TRAGEDIA !!!! nic nie wiedzą , przyjmują tylko zgłoszenia i robią ponaglenia ponagleń i znowu ich ponaglenia i nie wiem ile już tych ponagleń jest:( brak możliwości przełączenia do konkretnego działu a wszyscy mają wszystko w D. Nie polecam, chcecie mieć spokój zapomnijcie o play
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo, najgorsze są procedury w kontakcie z klientem
  • ~Mistrz Polikarp / 2024-04-04 22:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówniana firma, chciałem zrobić cesję umowu po UPC na mamę bo się wyprowadzam, to nikt nie wie, jak to zrobić, z terenowego biura obsługi odsyłają na infolinię, a po godzinie sluchania glypiej muzyczki infolinia nie wie o co chodzi i odsyła do biura terenowego. Chyba wypowiem umowę i zadzwonię po normalną firmę
    WadyBrok kompetencji w salonach, na infolinii, trudno się dodzwonić na infolinię
  • ~MM / 2019-10-17 19:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet to tragedia. Brak reakcji play na brak Internetu. Po zakończeniu umowy przechodzę do innego operatora. Myślę że play jak nic nie zrobi w sprawie Internetu w Polsce to może już się zwijać z rynku. Obecnie dostęp do Internetu jest tak samo ważne jak możliwość dzwonienia. To nie żżaden luksus tylko standard a play w wielu regionach Polski nie trzyma tego standardu. Zachód Polski Szczecin, lubuskie, Wrocław tragedia z dostępem. Bywam często pod poznaniem i nie na Internetu. To jakaś farsa. To jest totalny cyrk a nie poważny operator. W swojej działalności już musiałem wykupić dodatkowy abonament u innego operatora aby w tych białych planach na pół Polski można było funkcjonować.
    ZaletyNie znam
    WadyBrak Internetu albo Internet o żadnej jakości tylko z nazwy.
  • ~Mo / 2022-09-10 18:37
    Ocena: 1.67 / 5
    W sieci jestem około 10 lat. Złodziejska sieć. Umowa miała skończyć się o 23:59,a z samego rana już zabrali mi wszystko z konta/ wszystkie gigabajty, 24h rozmów i pełno smsów. Kilka dni wcześniej doładowałam za 30 zł i zamiast pakiet na 30 dni to dostalam na 6 dni. Nie polecam. Jak najszybciej muszę przenieść numer
    ZaletyBrak
    WadyKradną
  • ~Monika / 2024-01-28 10:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 11 dni mam problem z internetem i telewizją, zgłaszam problem codziennie, proszę o technika a oni tylko każą uzbroić się w cierpliwość.
    Każdy odbierający mówi co innego. Umowa podpisana w grudniu 2023 przejęli mnie z UPC zapewniając, że mają lepszy sprzęt i obsługę. Jedno wielkie kłamstwo.
    Od 11 dni nie naprawili usterki ani nie odpowiedzieli czy mogę rozwiązać umowę bez ponoszenia kosztów z ich winy. Prosiłam o kontakt z kierownikiem, który miał oddzwonić do dziś żadnej reakcji
    Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyTraci się internet a popołudniu i wieczorem jest całkowity brak co za tym idzie brak telewizji.
    Nie można się doprosić naprawy i odpowiedzi na reklamacjaę.
  • ~Monika / 2024-08-02 11:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam operatora Play, jest to nie uczciwa firma, brak szacunku dla klienta. Od 2 miesięcy nie mam internetu światłowodowego i nic z tym nie robią. Sieć komórkowa też szaleje, brak dostępu, brak możliwości wysyłania wiadomości. Ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Operator Play zarzuca mi kłamstwo. Obiecują, każą uzbroić się w cierpliwość. I tak od dwóch miesięcy. Nadal brak internetu w domu. Nic nie robią tylko upominają się o zapłatę . Nie wywiązują się z umowy. Nie chcą rozwiązać rozwiązać umowy .
  • ~Monte / 2018-05-03 23:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wielokrotnych telefonach z ofertami zdecydowałem się z jednej z nich skorzystać. Internet do domu oraz telefon. Pomimo zapewnień, że wszystko będzie działało jest cały czas problem. Internet w domu działa z taką prędkością, że pojedyncze strony internetowe ładują się z minutę. Do tego trzeba co chwilę odświeżać, bo przeglądarki przy zbyt długim ładowaniu wyświetlają błąd połączenia. Przy telefonach na obsługę klienta raz mówią, że nic nie da się zrobić, bo stacje bazowe są przepełnione, a innym razem bezczelnie wmawiają, że widzą szczytowe prędkości sięgające 14Mb/s. Szczytowe... trwające ułamek sekundy i znowu prędkość 0,05 Mb/s.
    Stanowczo nie polecam.
    WadyZła obsługa klienta, bardzo zła jakość połączeń, a internetu właściwie brak.
  • ~Natalia / 2021-06-27 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Nigdy więcej jakiejkolwiek styczności z ta firmą!!!! Korporacja oszustów i złodziei! Przy podpisywaniu umowy wciskają dodatkowy numer na internet, którego wcale nie trzeba aktywować. Szkoda tylko, że nikt nie informuje o tym, że po skończeniu umowy trzeba z niego zrezygnować, a okres wypowiedzenia to o dziwo okres rozliczeniowy i wysyłają fakturę za numer, który nigdy nie był aktywowany!!!!
    Pomijam fakt braku zasięgu, ciągłych problemów z internetem w telefonie i problemem z przeniesieniem numerów do innej sieci. Zdecydowanie nie polecam, a osobom tam pracującym radzę zmienić prace, w której nikt nie będzie oszukiwał ludzi.
  • ~Natalia / 2022-12-27 14:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolinii biznesowego klienta pracują sami niekompetentni ludzie. Nie potrafią zatwierdzić zgłoszenia. Cała sieć nie dba o wieloletniego klienta z wieloma numerami na abonament firmowy. Zmiana doradcy biznesowego na takiego który zechce odebrać telefon i przedłużyć abonament jest niemożliwa po wielu dniach walki, ponieważ to „ nie pomoże” robią sobie żarty z klientów, okazuje się ze klient nie może podejmować sam decyzji, a regionalny kierownik sprzedaży nie potrafi czytać zgłoszeń. Czas maksymalny był 7 dni roboczych a trwało to 10dni. Dobrze ze wszystkim numerom skończył się abonament. Dziękuje za beznadziejna współpracę, konkurencja daje mi prawo wyboru, którego tutaj bie mogę wyegzekwować. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Neo / 2018-12-08 23:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Byłem od powstania w play i na początku oferowali dobra jakość za konkurencyjne ceny ale od ok trzech - czterech lat wszystko się zmieniło o 180stopni. Typowa zagrywka marketingowa najpierw przyciągnąć klientów dobra usługa a potem podnieść ceny i go golić. Kiedyś polecałem teraz ODRADZAM!!!
    ZaletyObsługa klienta
    WadyCena
    Brak konkurencyjności
    Brak elastyczności
    Strona nieprzejrzysta
  • ~Nerzi / 2023-05-31 22:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadostwo tak można opisać tę sieć 5g wolniejsze od LTE ???
    Cena pakietów to absurd
    ZaletyBrak
    WadyStosunek ceny do jakości to śmiech
  • ~never play again! / 2021-10-24 21:01
    Ocena: 1.67 / 5
    Cieszę się, że w ogóle mogę napisać recenzję przy tej złej sieci. Bardzo chciałem obejrzeć film.... ale dopóki się nie załaduje, mija mi czas. Nikt w PLAY nie przyznaje, że sieć jest zła. Niewiarygodne: najpierw powiedzieli, że mój modem jest zepsuty, potem, że karta SIM jest zepsuta.... po 4 dniach krępujących telefonów (i tak, czułem się zażenowany) ktoś w końcu mówi: tak, nie mamy tam sieci!!!
  • ~Nie polecam / 2021-09-23 00:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta droga. U innych operatorów można mieć tańszą ofertę. Co miesiąc trzeba sprawdzać fakturę bo dodają dodatkowe opłaty. Potem nie zawsze chcą uwzględniać odrazu reklamację. Trzeba bardzo pilnować i praktycznie co miesiąc to samo. Nie polecam.
  • ~Nieman / 2022-07-14 20:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Zaoferowali mi 24 miesiące darmowy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące z UPC. Podpisałem. No i co? Nic. Otrzymuje fakturę na 60 zł za telefon. Aktualnie zgłaszam to oszustwo do biura konsumentów. Omijajcie to firmę za wszelka cenę.
    ZaletyKolor salonów
    WadyWszystko inne
  • ~nienawidzeplaya / 2024-08-28 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy internet świata. non stop po pare tysięcy pingu. nie da sie grać. pomimo że mam 5GHz to i tak mam 5tys pingu. ping cały czas skacze. 5k ms a 5 sekund później 20ms. co ja mam do jasnej cholery z takim internetem zrobić? co chwile mam bany na wyszukiwanie gry bo mnie wyrzuca w środku meczu. nie polecam.
    Zaletyzero
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 997
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185