Zawarcie umowy na jakiekolwiek usługi w Play to rosnące kłopoty i całkowity brak niekompetencji że strony Zespołu Play. Począwszy od usług konsultantów w salonach, którzy powinni być odpowiednio przeszkoleni i nie powinni wprowadzać klientów w błąd z którego miesiącami nie można się wyplątać. Usługi konsultantów na infolinii,którzy prócz ponaglenia i wysłuchania uwag klientów nic zrobić nie mogą w porządku.Sprawdzają informują i do następnego kontaktu i tak do skutku.
Moja sprawa ciągnie się od 13 listopada, prosta umowa zawarta,z winy pracownika salonu i braku rzetelnych informacji, rozwiązana, decyzje wydane i... Wciąż przysyłane rachunki za rozwiązane umowy i nieistniejące usługi a należności za opłacone nienależne opłaty brak.Kwota nieduża ale gdyby to Play trzeba było zapłacić, telefonów, ponagleń i innych form dobrowolnego przymusu.... byłoby kilkanaście w ciągu doby, bo trzeba dodać że e-maile i SMS przychodzą całą dobę.
Szanowna Dyrekcjo, Zarządzie czym kolejek jesteście koszmar, bałagan i brak kompetencji i nieprzygotowanie na przejęcie klientów UPC. Nastawienie na swoje interesy,które bez nas klientów w dłuższej perspektywie wyprowadza Was poza rynek.
ZaletyGrzeczni i sympatyczni acz bez kompetencji pracownicy infoliniiw
WadyBałagan,biurokracja, nastawienie na zysk, brak konsekwencji w reagowaniu na nierzetelny personel, dziura informacyjna, słaba jakość usług