grasz 1h ale tak naprawdę grasz 15min bo co chwile zacina się internet i nic nie możesz zrobić
Zaletybrak
Wadywszystkie jakie są możliwe
~Kupacz88 / 2022-02-17 01:21
Ocena: 1.67 / 5
Internet stacjonarny światłowodowy. Umowa oczywiście podpisana w 5 minut. Wizyta technika po 2 miesiącach!!! Aktywacja usługi teoretycznie 24h po instalacji. Mijają 2 dni a internetu jak ne było tak nie ma. Na infolinii nie mogą pomóc, mogą jedynie przyjąć zgłoszenie. Dno i 5 metrów mułu. Szczerze nie polecam!
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta od momentu podpisania umowy poniżej krytyki.
~Kuzio / 2023-05-28 21:44
Ocena: 1.67 / 5
Kupujesz internet na aplikacji mając pieniądze na koncie przychodzi SMS że zostanie włączona ok spoko ale czekasz jakiś czas o niema wchodzisz na konto i znikają pieniądze i nieaktywuja internetu bo zabrakło paru groszy odrazu powinni ściągać jak włączasz usługę a nie naciąganie ludzi
~Kwak / 2022-02-18 18:29
Ocena: 1.67 / 5
O internecie w chociaż przyzwoitym stopniu to w playu nie słyszeli
ZaletyXD
WadyInternet
~L / 2022-10-07 14:09
Ocena: 1.67 / 5
Złodzieje i oszuści!
Miałam juz calkowicie zrezygnować i wypisać się z Playa i wcisnęli mi 3 numery!!!
Z 160 zł za miesiąc zrobił sie rachunek 600 zł po 2 miesiącach używania numeru (bo opłaty aktywacyjne, i inne dodatkowe opłaty) Pytam się za co!?????? Oszustwo i złodziejstwo w białych rękawiczkach.
W Orange wykupuje pakiet za 30 zł i mam na cały miesiąc a jak brakuje mi internetu doładowuje za 5 zł i dostaje 20 GB! (a internet chodzi doskonale )
Skoro Play tak sobie nalicza pytam się z jakiej racji internet zwalnia a nie chodzi cały czas z szybka prędkością?????????? Za co te pieniądze ?????? Za zwalniający internet???
Nigdy więcej PLAY!
Odradzam.
Zaletyżadnych
Wadyzłodzieje i oszuści
~Lacky / 2022-11-16 22:46
Ocena: 1.67 / 5
Play do najgorsza sieć w Polsce słaby zasięg już nie mówię ze wprowadzili esim tylko dla telefonow , w zegarkach typu Apple Watch można pomarzyć , zamiast sponsorować darmozjadów typu Wojewódzki , Chilinska , Małysz , Holowczyc , Adamczyk wzięli by się za unowocześnianie tej daremnie sieci i usług !!
~leo / 2022-11-20 12:59
Ocena: 1.67 / 5
2.5mb/s to chyba słabo ( pobierania ) , wysyłanie 30mb/s ale super :DDD
Zaletywhere zalety?
Wadywszystko
~Lidek1234 / 2023-12-05 22:00
Ocena: 1.67 / 5
Nie dość że internet działa tragicznie, to naliczają za rozmowę której nie było jako opłata rezerwowa ( pierwsze słyszę coś takiego) jak sieć może naliczyć koszty rozmowy której nie było, takie rzeczy tylko w Play.
~Lili / 2022-05-03 09:35
Ocena: 1.67 / 5
Pan z którym podpisywałam umowę oszukał mnie , na umowie którą mi pokazał było 8 GB w rzeczywistości dostałam 3.Pomijam fakt , że warunki dla 15 letniego klienta dramatyczne ,bardzo żałuję że nie zrezygnowałam z umowy i muszę się męczyć z nimi 2 lata, ale nie będę polecała nikomu.
~Luiblank / 2019-08-31 20:56
Ocena: 1.67 / 5
Dziś w Łodzi na ul. Pojezierskiej w Tesco w salonie chciałam wymienić kartę na micro. Przy okazji przedłużałam umowę. Po otrzymaniu nowej karty i wyjęciu starej,chciałam od razu włożyć do aparatu nową kartę. Pan z obsługi kazał mi wyjść, ponieważ jest mało miejsca i musi obsługiwać innych klientów. Nawet nie zdążyłam przełożyć karty. Na początku gdy chciałam przedłużyć umowę oczywiście pytał, czy chcę aparat. Gdy powiedziałam, że już go kupiłam i dlatego jest mi potrzebna nowa karta, uprzejmości się skończyły. Jako wieloletnia klientka poczułam się intruzem.
WadyObsługa klienta
~Luk / 2021-05-27 16:12
Ocena: 1.67 / 5
Załatwienie reklamacji, na którą firma deklaruje 2 tygodnie, trwa już 3 miesiące i końca nie widać.
Oddaliśmy niedziałający router do reklamacji, Play zaproponowało tańszy o 400 pln zamiennik.
Odmówiliśmy i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy - Play zaakceptowało.
Mijają trzy miesiące, zwrotu pieniędzy nie ma, routera nie ma, rachunki za zepsute urządzenie nadal są.
To jest tak żenujące, że brakuje skali.
ZaletyBrak
WadyLekceważący stosunek do klienta ubrany w miłe słowa, miłej Pani/Pana z infolinii.
Mamy nadzieję, że odbije się to tej firmie czkawką razem z refluksem.
~Łukasz / 2022-11-28 20:43
Ocena: 1.67 / 5
Firma dno. Płacę raty za telefon którego nie mam od siedmiu miesiecy. Postaram się to opisać najkrócej jak się da. Przedłuzając kolejny raz umowę z play zaproponowano mi dodatkową usługę w postaci ochrony wyświetlacza za 10 zł miesięcznie. Myślę sobie 10 zeta nie majątek. W maju 2022 uszkodził mi się wyświetlacz. Zadzwoniłem na infolinię ubezpieczyciela (firma DIGITAL CARE) zgłaszając szkodę (był to piątek). Odziwo wszystko poszło sprawnie. W poniedziałek pojawił się kurier i zabrał telefon. Po kilku dniach otrzymałem email, że telefon został naprawiony i w ciągu dwóch kurier mi go dostarczy. Po pięciu dniach kuriera nie było. Napisałem maila do digital care z pytaniem dlaczego. Niestety nikt tam nie pofatygował sie żeby odpisać. Dzwonię na infolinię i po 40 minutach oczekiwania w końcu udało mi się połączyć z konsultantem. Ten poinformował mnie, że telefon jest jeszcze w serwisie bo odkryto w nim uszkodzenia wynikające nie z winy użytkownika i podlegające gwarancji producenta. Dowiedziałem się również, że serwis czeka za częściami. To samo słyszałem przez kolejne 3,5 miesiąca upominając się o swój telefon. Pod koniec sierpnia zadzwonił do mnie pracownik ubezpieczalni informując, że moj telefon nie zostanie naprawiony. Powiedział, że przyślą mi ekspertyzę z którą mam udać się do play gdzie wydadzą mi nowe urządzenie. Zapewniał ,że nie będzie problemu. W salonie play przyjeli zgłoszenie i kazali czekać. Jest prawie grudzień a ja dalej nie mam swojego telefonu. Regularnie odwiedzam play i dowiedziałem się tylko tyle, że play spiera się z ubezpieczycielem kto ma mi oddać telefon. Mało tego. Ktoś w moim imieniu robi tam zgłoszenia kopiując moje pierwsze zgłoszenie w salonie play w sierpniu. Chodzi o to, że niby ja tego samego dnia w południe telefonicznie się z nimi kontaktowałem sie z play w celu ponaglenia mojej sprawy. Sytuacja taka nie miała jednak miejsca. Najbardziej rozwaliła mnie babka która podczas mojej ostatniej wizyty dwa tygodnie temu zapewniała mnie, że dnia następnego poruszy niebo i ziemię w mojej sprawie kontaktując się z kimś na wysokim szczeblu w firmie play i odrazu da mi znać czego się dowiedziała. Widocznie chciała mnie się poprostu pozbyć bo do dziś nie dostałem żadnej wiadomości. Nadmienię jeszcze, że w play mam dwa numery i na tym który używa moja żona już dawno skończyła się umowa której już teraz na 100% nie zamierzam przedłużać. Jednak play nie widzi problemu żeby wydzwaniać i pisać do mnie wiadomości jakiej to oferty nie mają dla mnie przygotowanej. Oni nie tylko stracą klienta który ma u nich dwa numery, lecz i kilku innych gdyż zamierzam to nagłośnić gdzie się da.
WadyZa dużo by wymieniać
~Maciej / 2021-12-28 14:24
Ocena: 1.67 / 5
Oszukali mnie na 600zł, nie mogę nawet zobaczyć umowy...
WadyNie polecam
~Maciej / 2022-05-17 22:16
Ocena: 1.67 / 5
Play jest coraz gorszy ze wszystkim usługami co maja a nie mówiąc tutaj o Internecie szkoda gadać wolę zerwać umowę niż użerać się z z play nigdy więcej play nara nie poleca
ZaletySzkoda nerwów
WadyPlay jest teraz wadą nara
~Madaman / 2021-03-11 13:25
Ocena: 1.67 / 5
Po podpisaniu umowy klient jest ignorowany. Wszelkie zastrzeżenia bagatelizowane
~Magdalenn / 2023-09-12 11:39
Ocena: 1.67 / 5
Witam,dokonałam zakupu przez swojego operatora Play pakietu podstawowego za 29 zł,pakiet został pomyślnie aktualizowany,na dowód tego otrzymałam potwierdzenie w formie wiadomości,po jakimś czasie przyszła mi kolejna wiadomość o akywowanym pakiecie ale już z wyższą kwotą czyli pakiet standardowy za 43 zł,co gorsza prognoza kolejnego naliczania rachunku jest powiększona nie o 29 zł a o 43 zł mimo że w aplikacji Play 24 mam włączony pakiet PODSTAWOWY a NIE STADARDOWY….
Jedna firma odwołuje się do drugiej w celu wyjaśnienia sprawy a rozwiązania sprawy jak nie było tak nadal nie ma i otrzymałam tylko informacje,że muszę czekać aż mi przyjdzie oficjalny rachunek w tedy mogę składać reklamacje na tej podstawie,dramat jednym słowem mówiąc…
Sama platforma Netflix w moim przypadku z wcześniejszego korzystania działała pod żadnym zarzutem ale taka sytuacja którą wyżej opisała nie powinna mieć prawa miejsca jeżeli chcą mieć nowych klientów.
Tak,że uważajcie za nim coś zakupicie dodatkowego przez swojego operatora!!!!
ZaletyDotychczas nie miałam żadnych problemów
WadyZłe naliczanie kwoty po aktywacji pakietu!!!
~Maja / 2022-10-28 00:55
Ocena: 1.67 / 5
Naciągacze i oszuści .Firma kogucik .Mając zablokowane rozmowy Międzynarodowe to przyszła opłata za niby sygnał .Kasę tylko kroją .Odwołałam się to przyszła odmowa ..Nigdy więcej sieć Play .Nigdy .Nie polecam !!!
ZaletyŻadne
WadyZero fachowych rozwiązań .Tylko im płacić a klientów maja gdzieś
~Majka / 2022-01-18 12:02
Ocena: 1.67 / 5
Tyle kasy płacę za abonament żeby mieć dużo i szybki internet ale gdzie tam- intenet działa przez poł godziny a później jakby ktoś nadepnął na kabel. nawet jak na czacie zglaszam problem to internet słaby i wywala więc 5 konsultant pyta o to samo wrrrrr.... Nienawidzę tej sieci !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wadysame wady - zasięg słaby przerywa rozmowy , internet zwalnia kiedy mu się tylko podoba
~Majka / 2022-04-22 13:40
Ocena: 1.67 / 5
Firma Play nastawiona jest na wyciąganie pieniędzy od swoich klientów na czym się tylko da. Zdecydowanie nie polecam jej usług a szczególnie bezpłatnych promocji które mogą w rzeczywistości dość słono kosztować
Na szczęście były już kilkuletni klient tej sieci - rozwiązanie umowy z uwagi na przedstawione już przez poprzedników kruczki trwało prawie 3 miesiące
ZaletyBrak
WadyBardzo drogi i tragicznie działający internet za granicą
~Malgorzata/Margaret / 2024-04-19 08:05
Ocena: 1.67 / 5
Firma masakra. Wyludzanie produktow na sile. Oszustwa, Ponoc mam umowe, ktorej wcale nie podpisywalam i nie zgadzalam sie na nia, ale umowa jest. Nawet nie masz gdzie reklamowac. Jest to firma o metodach mafijnych. Wieczne wyludzanie wiekszych pieniedzy. Beznadiejna jakosc. Nie polecam. Moje doswiadczenie z ta firma fatalne.
WadyWmawianie ludziom na sile nowych produktow i podlaczanie do umowy bez zgody abonamenta.