Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4723 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kashmir / 2020-09-08 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy operator pod słońcem. Oferty to lichwa. Wciskaja produkty ktorych nie uzywam niby za darmo, co z tego jak wszystko ląduje w kwocie ulgi abonenckiej. Dlugoletnich klientow maja za zero, burdel nieogar, niczevo sie nie da zalatwic.
    WadySame wady
  • ~Kasia / 2020-06-27 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad miesiąca próbuje odzyskać dostęp do własnego konta na play24, bo nagle aplikacja stwierdziła, że hasło którego używam na co dzień jest błędne. Pani w salonie stacjonarnym odesłała mnie do Obsługi klienta. Dzwoniąc na infolinię po pierwsze usłyszałam, że pani w salonie mogła to załatwić na miejscu, a po drugie pan stwierdził, że moje konto w ogóle nie istnieje. Co mnie zastanowiło bo przecież dziennie go używałam. Próbując się zarejestrować na nowo, aplikacja "poinformowała" mnie iż konto na podany adres mailowy jest już zarejestrowany. Więc wróciłam do salonu, i na dzuen dobry słyszę proszę zadzwonić na infolinię... Oznajmiłam "konsultantowi", że robią z człowieka debila. Pan sprawdził w komputerze i stwierdził, że moje konto istnieje, ale w celu zresetowania hasła muszę dzwonić. Więc wyszłam z kartka na której Pan napisał mi mój własny adres mailowy... Serio?!? Po wykonanym telefonie dowiaduje się, że muszę wszystko zrobić sama, a maila z resetem nie dostałam bo Onet blokuję maile od Playa... Więc zapisałam sobie tego maila w kontaktach aby maile mogły dochodzić i co? Po otrzymaniu maila z resetem do konta link przerzuca mnie z powrotem do aplikacji, która zanim się otworzy żąda ode mnie hasła, które właśnie próbuje zresetować!!! Szlak mnie trafia, bo nie rozumiem, jak pracując na jakimkolwiek stanowisku można być tak niedoinformowanym i niepomocnym klientom?!? Po co w ogóle zatrudniać konsultantów? Skoro nie wiem po co tam siedzą? Nic nie mogą, nic nie potrafią. Starterów nie sprzedają, gdy prosisz o dokupienie internetu w abonamencie to podają kod, który nie działa, a tłumacząc Panu, że chce uruchomić stan darmowy dziecku w smartwatchu i nie mogę tego zrobić bo nie mam możliwości wyciągania karty z zegarka to Pan pokierował mnie na stronę z której wynika że muszę wprowadzić kod... Na owej karcie, na której nie mogę tego zrobić bo jest w zegarku!!! Zero pomocy!!!
    WadyNiedoinformowany personel salonów stacjonarnych oraz obsługi klienta!!!
  • ~kasia / 2022-06-03 16:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Pojechałam po nowy telefon prosto z salonu Play, była oferta na mój numer. Wracam do domu i zaczynam wszystko instalować na telefonie i nagle coś dziwnego zobaczyłam. Nie mogłam wogule dzwonić a wiadomości przychodziły po 4-5 godzinach. Okazało się że telefon był zepsuty. Nie dość że czekałam 2 tygodnie aż naprawią ten telefon, to jak wkońcu naprawili nie dostałam telefonu z powrotem bo nie miałam wydrukowanej jednej kartki, która i tak nie była jakoś bardzo potrzebna. Jestem bardzo niezadowolona.
    Zaletynie ma
  • ~Kasia / 2023-12-16 21:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Dziadowstwo totalne nie dorastają UPC do pięter po świętach składam skargę do UOKIK!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyMilion
  • ~Kasia / 2024-02-02 22:01
    Ocena: 1.67 / 5
    KATASTROFA!!! Pierwszy raz mam do czynienia z tą siecią komórkową i teraz żałuję.Oferty na kartę DROŻYZNA!W abonamencie telefony że aż płakać się chcę za cenę nie z tego świata,a internet co chwilę znika zasięg!Wszystkie inne sieci komórkowe przebijają ten nędzny Play!!!
    ZaletyŻadne!
    WadyPakiety na kartę DROGIE!
    Internet co chwila znika zasięg!!!!
  • ~Kat / 2021-03-18 18:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, internet śmiga jak chce, raz jest raz go nie ma, super się jeździ z taką nawigacją.
    Rozmowy to dramat kolejny, w erze gdzie nawet lekarz udziela teleporad jestem cały czas poza zasięgiem, żeby gdzieś się dodzwonić chodzę z tel w górze po domu a czasem i prze szukając zasięgu o rozmowach jadąc po trasie już opowiadać nie będę.
    Nie wiem za co płace w tym momencie.
    I ta sieć się reklamuje że ma zasięg wszędzie.
    Tragedia.
    Szczerze nie polecam !!!!!
    ZaletyPlus taki że ich przedstawiciel też się dodzwonić nie może bo brak zasięgu ????
    WadyWszystko co tylko możliwe i nie mozliwe to w Play
  • ~Katarzyna / 2021-04-17 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszukują ludzi na pieniądze. Po spłacie rat za telefon dopóki nie podpiszesz nowego cyrografu płacisz raty!!!!!!! W Moim przypadku aż 6 miesięcy co dalo ponad 700 zł!
    Tylko w play tak jest!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Katarzyna / 2021-09-30 22:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały miesiąc czekam za telefonem. Nie potrafią napisać dobrze nazwiska na umowie. Paczka wraca do nich po raz któryś a oni nie umieją poprawić danych na umowie. Totalna porażka, już nie che mi się opisywać wcześniejszej sytuacji jakie to rabaty polecili a na końcu nic nie dostałam. Nie polecam!!!! Zazwyczaj jestem spokojna osobę i jest mnie trudno zdenerwowac ale oni to zrobili. Ile można ????????????
  • ~Kiyou / 2020-02-21 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam
    Jestem dlugoletnim kijetem tej sieci i bylem zadowolony ale od tamtego roku zasięg bardzo sie pogorszył.
    ZaletyBrak
    WadyPogorszenie zasięgu sieci
  • ~Klient / 2021-02-25 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam. jesteśmy klientem od 2013 roku. 3 nr telefonu. Klient biznesowy. Dwa lata temu przedłużyliśmy umowę a po skończeniu jej niespodzianka. Nadal liczone nam są opłaty za wzięte smartfony czego w umowie nie ma ale reklamacji nie przyjmują. Czyli wrabiają Cię w ten sposób albo przedłużysz umowę albo dalej płacisz za urządzenia dawno już spłacone. Inne wyjście przenieść się tylko gdzie? Lepiej pójść do sklepu i kupić telefon na raty niż spłacać raty w Play. Inaczej będziesz do końca życia spłacał te telefony.
  • ~klient / 2021-07-22 23:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Wydaje się że PLAY zaczyna kopiować błędy starej ERY a później TMobile. Sprzedawcy podpisuja umowy za klientów a Ci dowiadują się o fakcie dopiero po otrzymaniu zwiększonego rachunku lub stwierdziwszy brak usług lub ustawień prywatności. Zawsze dobra obsługa i rzetelna firma staje się kopia złodziejstwa i namiastka jakości.
    Zaletybyły: jakośc zasięg i obsługa
    Wadyzła jakość, zbyt powolne inwestycje i co najważniejsze : złodziejski proceder polegający na samoczynnej i bezwiednej zmianie warunków umowy
  • ~Klient / 2021-12-07 13:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejny internet w komórce. Bez przerwy się wiesza. Zdecydowanie odradzam!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2023-05-22 22:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, jak ktoś chce być naciągnięty na koszta to dobrze trafil. Trzeba pilnować sw abonamentów rat i FAKTUR czy się zgadzają bo jak się samemu nie "przypomni" im że się już z czegoś nie korzysta to będą to naliczać. Za jeden miesiąc przyszło mi płacić podwójnie ponieważ zmieniłem umowę w połowie miesiąca i jedna faktura była za cały miesiąc starej umowy i druga za ten sam cały miesiąc za nową umowę
    ZaletyBrak
    WadyKlient
  • ~Klientka od 2010 roku / 2017-11-27 12:58
    Ocena: 1.67 / 5
    W 2010 roku zakupiłam pierwszy starter - numer na kartę. Przez wiele lat wszystko było OK. Osobiście korzystałam jedynie z telefonii komórkowej, także po przeniesieniu się na wieś, gdzie w latach 2010-2014/15 zasięg Play (telefon, a nie Internet!!!) był naprawdę dobry. To spowodowało, że przeszłam na abonament.
    Mamie, mieszkającej w mieście, wzięłam Internet - w mieście działa - jak na potrzeby mojej Mamy - OK.
    Natomiast w miejscu mojego zamieszkania, jak zasięgu Internetu nie było, tak nie ma, choć od lat słyszę o rozbudowie infrastruktury, a zasięg telefoniczny jest coraz słabszy w domu i od strony podwórka. Sprawę zgłaszałam, ale co dwukrotnie mi odpisano (podkreślam: odpisano, nie oddzwoniono!!! ciekawe czemu, czyżbym była cały czas "poza zasięgiem" będąc w domu? ;)), że sprawdzono i z sygnałem wszystko jest OK.
    Płacę tej sieci za 4 numery + internet elastyczny + telefon - jest to ok. 135-145 zł / mc. Płacąc aż tyle muszę też płacić za połączenie z infolinią i to całkiem słono, bo często zgłoszenie, rozmowa i ewentualna próba załatwienia problemu od razu zawsze trochę trwa.
    Zaletykiedyś wiele, dziś tylko obsługa w salonie Play, w którym podpisywałam umowy ostatnimi laty
    Wadycoraz gorszy zasięg; operator nie przyjmuje do wiadomości, że klient ma problem z zasięgiem, bo "sprawdziliśmy i sygnał dochodzi"
  • ~Kokojambo / 2022-11-11 21:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet po prostu nie działa
    Nie da się w nic spokojnie pograć bo masz wysoki ping i cię co chwilę rozłącza, filmy na YT nie chcą się załadować. Nawet na telefonie nie mogę czasem Instagrama odpalić.
    Czasem raz na trzy miesiące internet zacznie normalnie działać przez max 10 dni i potem znów porażka.

    Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Konrad / 2023-03-27 19:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Idioci. Po 20 latach współpracy zablokowali mi numer bo wysłałem 30 SMS naraz. Rozpatrywali to 4 dniu. Ja bez możliwości dzwonienia … kretyni do kwadratu. Odszedłem i nie wrócę
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia
  • ~Konrad / 2025-05-16 19:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem co miesięczny pakiet na nielimitowane rozmowy SMS i internet kiedy doładowałem konto pomiędzy aktywacja pakietu 28 mb się ściągnęło danych komórkowych w tle do którejś z aplikacji więc ukradli mi za to 34 zł. Obsługa klienta mi napisała że zawsze mogę doładować jeszcze raz więc przenoszę numer mam dość tego dziadostwa potrafi nie być zasięgu w centrum dużego miasta.
    WadyObsługa klienta, i kiepski zasięg
  • ~Kowboj / 2019-09-28 12:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem play-a 10 lat, rok temu dałem się namówić na Internet domowy... to najgorszy Internet jaki widziałem, płacąc 100 zł abonamentu...
  • ~kox210 / 2022-02-16 19:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet domowy działa jak mu się podoba, skacze jak sinusoida raz 100kb raz 800kb i to w dużym mieście przy podłączonym komputerze kablem do routera, obsługa klienta twierdzi że wszystko jest w porządku podczas gdy nie mam internetu ponieważ nie wykryli żadnego błędu a mimo to internet nie działa. Tragedia nie polecam w żadnym przypadku cena nawet w połowie nie rekompensuje tego chłamu
  • ~KropkA / 2022-12-21 05:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Zamowilam pakiet cykliczny. SMS grzecznie przypomniał o zapewnieniu środków zanim pakiet się skończy, aby odnowił się automatycznie. Po doładowaniu konta pieniążki "zjadło" zanim zdążyli odnowić AUTOMATYCZNY pakiet. Druga taka sytuacja. Już nigdy więcej nie doładuję zanim pakiet się nie skończy. Pozdrawiam
    ZaletyProsta aplikacja
    WadyZjada pieniążki ;)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4723
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3063
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2631
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.84, ilość opinii: 1169
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4521
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187