strona 44 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~Kamila / 2022-04-02 10:14
Złodzieje!!! W zeszłym roku podpisałam umowę informując że cały czas przebywam za granicą i dostałam pakiet internetu do UE z którego obecnie nie mogę korzystać i mi kasę naliczają. Totalne dno!!! Jestem w Play 10 lat i niestety pora na zmianę operatora !!! -
-
~Karol / 2023-07-07 12:09
Play to jedna wielka tragedia, wieczny problem z zasięgiem, żałuję, że podpisałem z nimi umowę...
Play powinien zniknąć z rynku...ZaletyBrakWadyZasieg, internet -
~karol / 2024-02-03 19:07
jakos internetu jest tragiczna chce poogladac musze czekac 10 minut za nim sie wczyta co kolwiek, chce zagrac w gre nie da rady 500ms
przy składaniu umowy z play podalem warunki okokicy i zapytalem sie czy mimo to intenrt bedzie chodzil dobrze uslyszalem odpowiedz ze to nie bedzie przeszkdzalo w jakosci internetu pomimo tego ze zapewniali ze bedzie dobrze tak nie jest powiedziano mi ze internet bedzie chodzil z szybkascia 300mb/s aktulanie mam zaledwie 3mb/sZaletyszybko i sprawnie podpisana umowaWady-tragiczna jakosc internetu
-zła jakosc zasięgu -
~Karolos / 2023-04-09 22:50
Ukryte koszty usługa bezpiecznego internetu na cały okres umowy o o której nie było mowy doliczona do abonamentu na cały okres na 3 numery z czego jeden nigdy nie będzie używany to karta do internetu ZaletyBrakWadyWszystko -
~kashmir / 2020-09-08 17:04
najgorszy operator pod słońcem. Oferty to lichwa. Wciskaja produkty ktorych nie uzywam niby za darmo, co z tego jak wszystko ląduje w kwocie ulgi abonenckiej. Dlugoletnich klientow maja za zero, burdel nieogar, niczevo sie nie da zalatwic. WadySame wady -
~Kasia / 2020-06-27 15:26
Od ponad miesiąca próbuje odzyskać dostęp do własnego konta na play24, bo nagle aplikacja stwierdziła, że hasło którego używam na co dzień jest błędne. Pani w salonie stacjonarnym odesłała mnie do Obsługi klienta. Dzwoniąc na infolinię po pierwsze usłyszałam, że pani w salonie mogła to załatwić na miejscu, a po drugie pan stwierdził, że moje konto w ogóle nie istnieje. Co mnie zastanowiło bo przecież dziennie go używałam. Próbując się zarejestrować na nowo, aplikacja "poinformowała" mnie iż konto na podany adres mailowy jest już zarejestrowany. Więc wróciłam do salonu, i na dzuen dobry słyszę proszę zadzwonić na infolinię... Oznajmiłam "konsultantowi", że robią z człowieka debila. Pan sprawdził w komputerze i stwierdził, że moje konto istnieje, ale w celu zresetowania hasła muszę dzwonić. Więc wyszłam z kartka na której Pan napisał mi mój własny adres mailowy... Serio?!? Po wykonanym telefonie dowiaduje się, że muszę wszystko zrobić sama, a maila z resetem nie dostałam bo Onet blokuję maile od Playa... Więc zapisałam sobie tego maila w kontaktach aby maile mogły dochodzić i co? Po otrzymaniu maila z resetem do konta link przerzuca mnie z powrotem do aplikacji, która zanim się otworzy żąda ode mnie hasła, które właśnie próbuje zresetować!!! Szlak mnie trafia, bo nie rozumiem, jak pracując na jakimkolwiek stanowisku można być tak niedoinformowanym i niepomocnym klientom?!? Po co w ogóle zatrudniać konsultantów? Skoro nie wiem po co tam siedzą? Nic nie mogą, nic nie potrafią. Starterów nie sprzedają, gdy prosisz o dokupienie internetu w abonamencie to podają kod, który nie działa, a tłumacząc Panu, że chce uruchomić stan darmowy dziecku w smartwatchu i nie mogę tego zrobić bo nie mam możliwości wyciągania karty z zegarka to Pan pokierował mnie na stronę z której wynika że muszę wprowadzić kod... Na owej karcie, na której nie mogę tego zrobić bo jest w zegarku!!! Zero pomocy!!! WadyNiedoinformowany personel salonów stacjonarnych oraz obsługi klienta!!! -
~kasia / 2022-06-03 16:31
Pojechałam po nowy telefon prosto z salonu Play, była oferta na mój numer. Wracam do domu i zaczynam wszystko instalować na telefonie i nagle coś dziwnego zobaczyłam. Nie mogłam wogule dzwonić a wiadomości przychodziły po 4-5 godzinach. Okazało się że telefon był zepsuty. Nie dość że czekałam 2 tygodnie aż naprawią ten telefon, to jak wkońcu naprawili nie dostałam telefonu z powrotem bo nie miałam wydrukowanej jednej kartki, która i tak nie była jakoś bardzo potrzebna. Jestem bardzo niezadowolona. Zaletynie ma -
~Kasia / 2023-12-16 21:35
Dziadowstwo totalne nie dorastają UPC do pięter po świętach składam skargę do UOKIK!!!! ZaletyZadnychWadyMilion -
-
~Kasia / 2024-02-02 22:01
KATASTROFA!!! Pierwszy raz mam do czynienia z tą siecią komórkową i teraz żałuję.Oferty na kartę DROŻYZNA!W abonamencie telefony że aż płakać się chcę za cenę nie z tego świata,a internet co chwilę znika zasięg!Wszystkie inne sieci komórkowe przebijają ten nędzny Play!!! ZaletyŻadne!WadyPakiety na kartę DROGIE!
Internet co chwila znika zasięg!!!! -
~Kat / 2021-03-18 18:16
Tragedia, internet śmiga jak chce, raz jest raz go nie ma, super się jeździ z taką nawigacją.
Rozmowy to dramat kolejny, w erze gdzie nawet lekarz udziela teleporad jestem cały czas poza zasięgiem, żeby gdzieś się dodzwonić chodzę z tel w górze po domu a czasem i prze szukając zasięgu o rozmowach jadąc po trasie już opowiadać nie będę.
Nie wiem za co płace w tym momencie.
I ta sieć się reklamuje że ma zasięg wszędzie.
Tragedia.
Szczerze nie polecam !!!!!ZaletyPlus taki że ich przedstawiciel też się dodzwonić nie może bo brak zasięgu ????WadyWszystko co tylko możliwe i nie mozliwe to w Play -
~Katarzyna / 2021-04-17 11:09
Oszukują ludzi na pieniądze. Po spłacie rat za telefon dopóki nie podpiszesz nowego cyrografu płacisz raty!!!!!!! W Moim przypadku aż 6 miesięcy co dalo ponad 700 zł!
Tylko w play tak jest!ZaletyBrakWadyOszustwo -
~Katarzyna / 2021-09-30 22:03
Cały miesiąc czekam za telefonem. Nie potrafią napisać dobrze nazwiska na umowie. Paczka wraca do nich po raz któryś a oni nie umieją poprawić danych na umowie. Totalna porażka, już nie che mi się opisywać wcześniejszej sytuacji jakie to rabaty polecili a na końcu nic nie dostałam. Nie polecam!!!! Zazwyczaj jestem spokojna osobę i jest mnie trudno zdenerwowac ale oni to zrobili. Ile można ???????????? -
~Kiyou / 2020-02-21 12:05
Witam
Jestem dlugoletnim kijetem tej sieci i bylem zadowolony ale od tamtego roku zasięg bardzo sie pogorszył.ZaletyBrakWadyPogorszenie zasięgu sieci -
~Klient / 2021-02-25 20:26
Ostrzegam. jesteśmy klientem od 2013 roku. 3 nr telefonu. Klient biznesowy. Dwa lata temu przedłużyliśmy umowę a po skończeniu jej niespodzianka. Nadal liczone nam są opłaty za wzięte smartfony czego w umowie nie ma ale reklamacji nie przyjmują. Czyli wrabiają Cię w ten sposób albo przedłużysz umowę albo dalej płacisz za urządzenia dawno już spłacone. Inne wyjście przenieść się tylko gdzie? Lepiej pójść do sklepu i kupić telefon na raty niż spłacać raty w Play. Inaczej będziesz do końca życia spłacał te telefony. -
~klient / 2021-07-22 23:52
Wydaje się że PLAY zaczyna kopiować błędy starej ERY a później TMobile. Sprzedawcy podpisuja umowy za klientów a Ci dowiadują się o fakcie dopiero po otrzymaniu zwiększonego rachunku lub stwierdziwszy brak usług lub ustawień prywatności. Zawsze dobra obsługa i rzetelna firma staje się kopia złodziejstwa i namiastka jakości. Zaletybyły: jakośc zasięg i obsługaWadyzła jakość, zbyt powolne inwestycje i co najważniejsze : złodziejski proceder polegający na samoczynnej i bezwiednej zmianie warunków umowy -
~Klient / 2021-12-07 13:12
Beznadziejny internet w komórce. Bez przerwy się wiesza. Zdecydowanie odradzam!!!!! ZaletyBrak -
-
~Klient / 2023-05-22 22:10
Nie polecam, jak ktoś chce być naciągnięty na koszta to dobrze trafil. Trzeba pilnować sw abonamentów rat i FAKTUR czy się zgadzają bo jak się samemu nie "przypomni" im że się już z czegoś nie korzysta to będą to naliczać. Za jeden miesiąc przyszło mi płacić podwójnie ponieważ zmieniłem umowę w połowie miesiąca i jedna faktura była za cały miesiąc starej umowy i druga za ten sam cały miesiąc za nową umowę ZaletyBrakWadyKlient -
~Klientka od 2010 roku / 2017-11-27 12:58
W 2010 roku zakupiłam pierwszy starter - numer na kartę. Przez wiele lat wszystko było OK. Osobiście korzystałam jedynie z telefonii komórkowej, także po przeniesieniu się na wieś, gdzie w latach 2010-2014/15 zasięg Play (telefon, a nie Internet!!!) był naprawdę dobry. To spowodowało, że przeszłam na abonament.
Mamie, mieszkającej w mieście, wzięłam Internet - w mieście działa - jak na potrzeby mojej Mamy - OK.
Natomiast w miejscu mojego zamieszkania, jak zasięgu Internetu nie było, tak nie ma, choć od lat słyszę o rozbudowie infrastruktury, a zasięg telefoniczny jest coraz słabszy w domu i od strony podwórka. Sprawę zgłaszałam, ale co dwukrotnie mi odpisano (podkreślam: odpisano, nie oddzwoniono!!! ciekawe czemu, czyżbym była cały czas "poza zasięgiem" będąc w domu? ;)), że sprawdzono i z sygnałem wszystko jest OK.
Płacę tej sieci za 4 numery + internet elastyczny + telefon - jest to ok. 135-145 zł / mc. Płacąc aż tyle muszę też płacić za połączenie z infolinią i to całkiem słono, bo często zgłoszenie, rozmowa i ewentualna próba załatwienia problemu od razu zawsze trochę trwa.Zaletykiedyś wiele, dziś tylko obsługa w salonie Play, w którym podpisywałam umowy ostatnimi latyWadycoraz gorszy zasięg; operator nie przyjmuje do wiadomości, że klient ma problem z zasięgiem, bo "sprawdziliśmy i sygnał dochodzi" -
~Kokojambo / 2022-11-11 21:36
Internet po prostu nie działa
Nie da się w nic spokojnie pograć bo masz wysoki ping i cię co chwilę rozłącza, filmy na YT nie chcą się załadować. Nawet na telefonie nie mogę czasem Instagrama odpalić.
Czasem raz na trzy miesiące internet zacznie normalnie działać przez max 10 dni i potem znów porażka.
Nie polecamZaletyBrakWadyWszytko -
~Konrad / 2023-03-27 19:50
Idioci. Po 20 latach współpracy zablokowali mi numer bo wysłałem 30 SMS naraz. Rozpatrywali to 4 dniu. Ja bez możliwości dzwonienia … kretyni do kwadratu. Odszedłem i nie wrócę ZaletyBrakWadyInfolinia
strona 44 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »