strona 43 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~polala / 2023-12-06 11:39
Uważajcie! Zastanówcie się 100 razy zanim podpiszecie umowę z play. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś. Nie wywiązują się z umowy. Internet światłowodowy nie działa 5 dzień! Ciężko im wysłać obiecanego na infolinii technika, teraz się dowiaduję że nawet 14 dni mogę czekać, a jak się przedłuży i 30 bez internetu. 14 lat z orange były max godzinne przerwy, a jak trzeba było to technik max na drugi dzień był. To plucie i śmianie się w twarz klientowi. Mam umowy na telefony na 350 zł i tylko czekam do końca. Nigdy więcej play! Uważajcie. -
-
~Tomasz / 2023-12-06 10:45
Nie polecam!!! Pomimo tak dużej i poważnej firmy to jest jakiś żart. Oszuści którzy tylko naciągają na pieniądze, pomimo nie dostarczania usług jakie oferują. Obsługa klienta to jest jakiś koszmar, nigdy nie spotkałem się z czymś takim... ZaletyZERO ZALETWadyMNÓSTWO, UNIKAJCIE FIRMY PLAY, inne sieci dbają znacznie lepiej o klienta -
~Korsarz / 2023-12-06 00:27
Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat ZaletyTani pakietWadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie -
~Lidek1234 / 2023-12-05 22:00
Nie dość że internet działa tragicznie, to naliczają za rozmowę której nie było jako opłata rezerwowa ( pierwsze słyszę coś takiego) jak sieć może naliczyć koszty rozmowy której nie było, takie rzeczy tylko w Play. -
~Michał / 2023-12-05 20:37
Oszukują klientów przy nowych umowach na tv. Wciskają super nowy sprzęt który w trakcie oglądania tv robi stop klatkę. Mam nagrywarki dwie w domu i dowiedziałem się dopiero po czasie że na wszystkich programach nie jest możliwe nagrywanie ponieważ niby Play niema koncesji. UPC bez problemu ją posiadało a Play już nie. W nowym sprzęcie niema też możliwości przewijania do tyłu. To istny drama. Już nie mówię o reklamacjach i obsłudze klienta z którymi walczę od prawie miesiąca ZaletyBrakWadyNaciągają klientów -
~Hania / 2023-12-05 19:49
Światłowód w Play to porażka. Nie działa, nie jest stabilny, żałuję,że podpisałam umowę i teraz mam gigantyczny problem , ponieważ mam też u nich tv . Nie dzialajacy i nie stabilny internet powoduje , że tv też nie działa. Składam skargę na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i mam nadzieje, ze to pomoże w rozwiązaniu umowy beż kary. Tak tak Play nie dostarcza usługi a jak chcesz rozwiązać umowę to masz zapłacić kare . Złodzieje !!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Peach / 2023-12-05 14:45
Najwięksi scamerzy w Polsce.
Mam ofertę na kartę, niestety mój telefon obsługuje tylko e-sim a Play jest jedynym operatorem który oferuje e-sim w ofercie na kartę.
Obsługa klienta, cała oferta i jakość usług to jakaś kpina. Nigdy nie miałam takich problemów z doładowaniem konta jak w PLAY. Wiele razy pobrali mi ok. 50zł które było przeznaczone na doładowanie, już po dostaniu sms-a o aktywacji pakietu - PLAY twierdzi, że mój telefon pochłania internet wart 50zł w ciągu 2 minut, czyli podczas aktywacji pakietu. Dodatkowo, nie mogę doładować konta poza domem, ponieważ kończy się tak samo. Doładowanie konta musi być koniecznie dokonane przy połączeniu do wifi.
W ten sposób PLAY wyłudził ode mnie już około 200zł dodatkowych doładowań.
W żadnym innym operatorze nie zdarzało się aby telefon dosłownie zjadał doładowanie za 50zł w ciągu 2 minut.
SCAM SCAM SCAM! -
~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu! -
-
~Syla / 2023-12-04 12:32
Sieć Play zrobiła się jednym wielkim koszmarem. Stałych klientów traktuje się jak zło konieczne a dużo lepsze i korzystniejsze oferty są dla nowych klientów. W dodatku od kilku miesięcy mam problem z internetem bezprzewodowym, który użytkowany jest w domu i z tym w tel. Rozłącza się, zasieg jest tak słaby że nie można się połączyć np. z YT czy Netflix, a jak się to uda to w najniższej rozdzielczości... Zgłoszenia na infolinię czy w salonie nie przynoszą rezultatów. Wręcz dostaję odpowiedzi, że zgłoszenie nie jest zasadne i innych nie mieli. Siostra mieszka dwie ulice dalej i ma ten sam problem, również zgłasza. Kłamstwo sieci Play goni kłamstwo. Konsultanci nastawieni tylko na sprzedaż a nie na pomoc. Ze swoich prywatnych ustaleń wiem, że został zlikwidowany jeden z nadajników, ale nawet się do tego nie przyznają. Odradzam, stanowczo odradzam. Chyba, że macie Państwo dużo siły i cierpliwości na walke z nimi! ZaletyNa tą chwilę BRAKWadyBrak profesjonalnego podejścia do problemu
Proponowanie tylko najwyższych abonamentów -
~Kuba / 2023-12-04 07:54
Dramat. Zero pomocy technicznej, naciąganie na dodatkowe doładowania konta w celu nieudolnych prób kontaktu z obsługą klienta -
~Zetor / 2023-12-04 06:52
Jeśli coś jest dodatkowo uruchamiane bez dodatkowych opłat, to nie masz absolutnie nic do gadania. Śmiało rozwiązuj umowę dziwna kobieto. -
~Maria / 2023-12-02 23:02
Dlaczego bez zgody abonentów uruchomiono tv trwam Rydzyka jak rok temu podpisywalam umowę to nie było tej opcji czyli z moich oplat jakieś złotówki idą do kieszeni tego złodzieja a ja jako emerytka nie zapłacę nawet 1 grosza więc chce skończyć umowę z playem. -
~Gosia / 2023-12-01 22:18
Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo. ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy. -
~Kuba / 2023-12-01 22:13
Internet tragiczny , stabilność łącza dosłownie jeszcze gorsza 25% utrata pakietów co chwile ścinki mając światłowód , dziękuje bogu że mam umowe z orange jeszcze przepiąłem wsyzstko i jak ręką odjął każdy problem a play trafił do pudła i niech zabierają to w p**** ZaletybrakWadywszystko co związane z jakością internetu -
~Doświadczony / 2023-12-01 15:57
Chciwi i cwani pseudo konsultanci (głównie ci dzwoniący) są w stanie sprzedać każde kłamstwo typu: mega szybki internet, 5G wszędzie, prędkości kilkaset mega bitów aby tylko sprzedać. To mafia powiązana często z zewnętrznymi firmami (tzw. call center), które odwalają najgorszą czarną robotę. Nigdy nie bierzcie nic przez telefon. Wadymafia -
~Inka / 2023-12-01 09:06
Też miałam przykre doświadczenia z Play,odradzam.
Nic nie wiedzą,ale wszystko mogą załatwić.
BZDURA,kłamstwo goni kłamstwo.
Moją sprawę załatwił mi Urząd Telekomunikacji Elektronicznej,tam trzeba się zgłosić, człowiek sam nic nie zrobi.
Uciekać.
Przeniosłam internet do innego Operatora i jestem zadowolona.
Podpisałam dalszą umowę w Play przez telefon i to wielki błąd
Nie miałam 5 G,ani rutera,ale płacić musiałam,podobno na zapas.
W moim mieście nie ma 5 G
Szkoda gadać,co się z nimi porobiłoZaletyJakie zalety,chyba same wadyWadyMusiała bym pisać cały dzień i to jeszcze za mało -
-
~Trep / 2023-11-30 17:54
Obsługa/sprzedaż na zasadzie: bierz i spie....aj i nie zawracaj już mi głowy. Wadyobsługa jak w mięsnym za komuny -
~Kaczy / 2023-11-30 15:56
Play ma najgorszą obsługę telefoniczną. Tam jest same szczeniactwo bez podstawowej wiedzy. Omijać. -
~francisco danconia / 2023-11-30 14:22
Tyle godzin straconych z obsługą klienta i nic, miesiąc bez normalnego internetu, już tydzień jak kompletnie wyłączyli internet przez pomyłkę swojego pracownika do której przyznają się i ciągłe obiecują naprawić ale nic nie robią. Brak szacunku do klientów. Żeby cokolwiek ruszyło z miejsca polecam pisać posty na Linkedin i tagować firmę Play, ich prezesa Jean Marc Harion, ich dyrektora z marketingu Mikkel Noesgaard oraz media biznesowe jak Forbes Polska i inne. Tylko opinia publiczna i media zmuszą ich cokolwiek zmienić. ZaletybrakWadywszystko -
~dany-dan / 2023-11-30 14:14
Najgorsza firma z którą miałem doczynienie! Już miesiąc bez normalnego internetu, a obsługa klienta ciągłe mówi, że problem będzie niedługo rozwiązany! WadyWszystko
strona 43 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »