Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4607 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~polala / 2023-12-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! Zastanówcie się 100 razy zanim podpiszecie umowę z play. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś. Nie wywiązują się z umowy. Internet światłowodowy nie działa 5 dzień! Ciężko im wysłać obiecanego na infolinii technika, teraz się dowiaduję że nawet 14 dni mogę czekać, a jak się przedłuży i 30 bez internetu. 14 lat z orange były max godzinne przerwy, a jak trzeba było to technik max na drugi dzień był. To plucie i śmianie się w twarz klientowi. Mam umowy na telefony na 350 zł i tylko czekam do końca. Nigdy więcej play! Uważajcie.
  • ~Tomasz / 2023-12-06 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Pomimo tak dużej i poważnej firmy to jest jakiś żart. Oszuści którzy tylko naciągają na pieniądze, pomimo nie dostarczania usług jakie oferują. Obsługa klienta to jest jakiś koszmar, nigdy nie spotkałem się z czymś takim...
    ZaletyZERO ZALET
    WadyMNÓSTWO, UNIKAJCIE FIRMY PLAY, inne sieci dbają znacznie lepiej o klienta
  • ~Korsarz / 2023-12-06 00:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam pakiet solo S mówią że wystarczy mieć środki na koncie a pakiet przedłuży się automatycznie, mam te środki ma koncie a pakiet nie zostaje przedłużony z konta znika mi 5 zł ( niby za korzystanie z internetu po skończonym pakiecie, a przecież mam kasę na koncie aby automatycznie się przedłużył) co miesiąc to samo pisze do nich na chacie to dopiero wtedy wracają pieniadze i wlaczaja pakiet... Dramat
    ZaletyTani pakiet
    WadyBrak automatycznego przedłużenia pakietu, a mają to w ofercie
  • ~Lidek1234 / 2023-12-05 22:00
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że internet działa tragicznie, to naliczają za rozmowę której nie było jako opłata rezerwowa ( pierwsze słyszę coś takiego) jak sieć może naliczyć koszty rozmowy której nie było, takie rzeczy tylko w Play.
  • ~Michał / 2023-12-05 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów przy nowych umowach na tv. Wciskają super nowy sprzęt który w trakcie oglądania tv robi stop klatkę. Mam nagrywarki dwie w domu i dowiedziałem się dopiero po czasie że na wszystkich programach nie jest możliwe nagrywanie ponieważ niby Play niema koncesji. UPC bez problemu ją posiadało a Play już nie. W nowym sprzęcie niema też możliwości przewijania do tyłu. To istny drama. Już nie mówię o reklamacjach i obsłudze klienta z którymi walczę od prawie miesiąca
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają klientów
  • ~Hania / 2023-12-05 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Światłowód w Play to porażka. Nie działa, nie jest stabilny, żałuję,że podpisałam umowę i teraz mam gigantyczny problem , ponieważ mam też u nich tv . Nie dzialajacy i nie stabilny internet powoduje , że tv też nie działa. Składam skargę na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej i mam nadzieje, ze to pomoże w rozwiązaniu umowy beż kary. Tak tak Play nie dostarcza usługi a jak chcesz rozwiązać umowę to masz zapłacić kare . Złodzieje !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Peach / 2023-12-05 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwięksi scamerzy w Polsce.
    Mam ofertę na kartę, niestety mój telefon obsługuje tylko e-sim a Play jest jedynym operatorem który oferuje e-sim w ofercie na kartę.
    Obsługa klienta, cała oferta i jakość usług to jakaś kpina. Nigdy nie miałam takich problemów z doładowaniem konta jak w PLAY. Wiele razy pobrali mi ok. 50zł które było przeznaczone na doładowanie, już po dostaniu sms-a o aktywacji pakietu - PLAY twierdzi, że mój telefon pochłania internet wart 50zł w ciągu 2 minut, czyli podczas aktywacji pakietu. Dodatkowo, nie mogę doładować konta poza domem, ponieważ kończy się tak samo. Doładowanie konta musi być koniecznie dokonane przy połączeniu do wifi.
    W ten sposób PLAY wyłudził ode mnie już około 200zł dodatkowych doładowań.
    W żadnym innym operatorze nie zdarzało się aby telefon dosłownie zjadał doładowanie za 50zł w ciągu 2 minut.
    SCAM SCAM SCAM!
  • ~Lepszy sort / 2023-12-04 15:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Ha ha ja mam od lat telefon na kartę z super nowoczesnym smartfonem i mam gdzieś jakość danej sieci bo jak coś zacznie się krzaczyć to przenoszę swój numer do innego opa. A wy męczcie się ze swoimi umowamami i ratami za drogi telefon. Co za ludzie bez rozumu!
  • ~Syla / 2023-12-04 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Play zrobiła się jednym wielkim koszmarem. Stałych klientów traktuje się jak zło konieczne a dużo lepsze i korzystniejsze oferty są dla nowych klientów. W dodatku od kilku miesięcy mam problem z internetem bezprzewodowym, który użytkowany jest w domu i z tym w tel. Rozłącza się, zasieg jest tak słaby że nie można się połączyć np. z YT czy Netflix, a jak się to uda to w najniższej rozdzielczości... Zgłoszenia na infolinię czy w salonie nie przynoszą rezultatów. Wręcz dostaję odpowiedzi, że zgłoszenie nie jest zasadne i innych nie mieli. Siostra mieszka dwie ulice dalej i ma ten sam problem, również zgłasza. Kłamstwo sieci Play goni kłamstwo. Konsultanci nastawieni tylko na sprzedaż a nie na pomoc. Ze swoich prywatnych ustaleń wiem, że został zlikwidowany jeden z nadajników, ale nawet się do tego nie przyznają. Odradzam, stanowczo odradzam. Chyba, że macie Państwo dużo siły i cierpliwości na walke z nimi!
    ZaletyNa tą chwilę BRAK
    WadyBrak profesjonalnego podejścia do problemu
    Proponowanie tylko najwyższych abonamentów
  • ~Kuba / 2023-12-04 07:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Dramat. Zero pomocy technicznej, naciąganie na dodatkowe doładowania konta w celu nieudolnych prób kontaktu z obsługą klienta
  • ~Zetor / 2023-12-04 06:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli coś jest dodatkowo uruchamiane bez dodatkowych opłat, to nie masz absolutnie nic do gadania. Śmiało rozwiązuj umowę dziwna kobieto.
  • ~Maria / 2023-12-02 23:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Dlaczego bez zgody abonentów uruchomiono tv trwam Rydzyka jak rok temu podpisywalam umowę to nie było tej opcji czyli z moich oplat jakieś złotówki idą do kieszeni tego złodzieja a ja jako emerytka nie zapłacę nawet 1 grosza więc chce skończyć umowę z playem.
  • ~Gosia / 2023-12-01 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką UPC. Zadzwonił pracownik Play z propozycją wymiany sprzętu dekodera i rutera. Umowa miała być taka sama jak w UPC łącznie z telefonem stacjonarnym. Po wymianie brakuje mi kilka kanałów, nie ma funkcji pełnych dekodera/przewijania i nagrywania/ złożono rezygnację z telefonu bez mojej zgody. Po złożeniu zgłoszenia reklamacyjnego już ponad dwa tygodnie dostaję informacje że moja sprawa wymaga dłuższego rozpatrzenia. Nie ma z kim rozmawiać bo konsultanci nie potrafią sensownie odpowiadać na pytania. Całkowity brak profesjonalizmu. Dla mnie to jest naciąganie ludzi a teraz szczególnie gdy doszło do połączenia UPC z Play. Dla mnie to jedno wielkie kłamstwo i oszustwo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu, wiedzy technicznej na temat sprzętu. Konsultanci tylko od sprzedaży. Co innego mówią a co innego robią. Rozmowy nagrywane ale później okazuje się że nie potwierdzają przebiegu faktycznego rozmowy.
  • ~Kuba / 2023-12-01 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny , stabilność łącza dosłownie jeszcze gorsza 25% utrata pakietów co chwile ścinki mając światłowód , dziękuje bogu że mam umowe z orange jeszcze przepiąłem wsyzstko i jak ręką odjął każdy problem a play trafił do pudła i niech zabierają to w p****
    Zaletybrak
    Wadywszystko co związane z jakością internetu
  • ~Doświadczony / 2023-12-01 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciwi i cwani pseudo konsultanci (głównie ci dzwoniący) są w stanie sprzedać każde kłamstwo typu: mega szybki internet, 5G wszędzie, prędkości kilkaset mega bitów aby tylko sprzedać. To mafia powiązana często z zewnętrznymi firmami (tzw. call center), które odwalają najgorszą czarną robotę. Nigdy nie bierzcie nic przez telefon.
    Wadymafia
  • ~Inka / 2023-12-01 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Też miałam przykre doświadczenia z Play,odradzam.
    Nic nie wiedzą,ale wszystko mogą załatwić.
    BZDURA,kłamstwo goni kłamstwo.
    Moją sprawę załatwił mi Urząd Telekomunikacji Elektronicznej,tam trzeba się zgłosić, człowiek sam nic nie zrobi.
    Uciekać.
    Przeniosłam internet do innego Operatora i jestem zadowolona.
    Podpisałam dalszą umowę w Play przez telefon i to wielki błąd
    Nie miałam 5 G,ani rutera,ale płacić musiałam,podobno na zapas.
    W moim mieście nie ma 5 G
    Szkoda gadać,co się z nimi porobiło
    ZaletyJakie zalety,chyba same wady
    WadyMusiała bym pisać cały dzień i to jeszcze za mało
  • ~Trep / 2023-11-30 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa/sprzedaż na zasadzie: bierz i spie....aj i nie zawracaj już mi głowy.
    Wadyobsługa jak w mięsnym za komuny
  • ~Kaczy / 2023-11-30 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Play ma najgorszą obsługę telefoniczną. Tam jest same szczeniactwo bez podstawowej wiedzy. Omijać.
  • ~francisco danconia / 2023-11-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Tyle godzin straconych z obsługą klienta i nic, miesiąc bez normalnego internetu, już tydzień jak kompletnie wyłączyli internet przez pomyłkę swojego pracownika do której przyznają się i ciągłe obiecują naprawić ale nic nie robią. Brak szacunku do klientów. Żeby cokolwiek ruszyło z miejsca polecam pisać posty na Linkedin i tagować firmę Play, ich prezesa Jean Marc Harion, ich dyrektora z marketingu Mikkel Noesgaard oraz media biznesowe jak Forbes Polska i inne. Tylko opinia publiczna i media zmuszą ich cokolwiek zmienić.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~dany-dan / 2023-11-30 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą miałem doczynienie! Już miesiąc bez normalnego internetu, a obsługa klienta ciągłe mówi, że problem będzie niedługo rozwiązany!
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186