Tragiczny poziom pracowników działu utrzymania klienta, tj. brak kultury, nieumiejętność słuchania, prymitywny język i ograniczony zasób słownictwa. Jeżeli tacy ludzie reprezentują firmę, to ja rezygnuję z usług.
Na szczęście klienta istnieje konkurencja.
Wady- oferta dla obecnych klientów jest identyczna jak dla nowych klientów
- bardzo niski poziom obsługi klienta zarówno merytoryczny jak i ogólny
~Damian Koszut / 2022-07-12 10:02
Ocena: 1.67 / 5
Witam. Jestem klientem Play od 4 lat, tylko dla tego że nie mam stałego łącza internetowego. Z 60Mb internetu nigdy nie przekroczyłem jeszcze 35Mb szybkości. Do tego ciągle problemy. Od piątku znów nie mam internetu. Dzwoniłem na BOK i jedna Pani stwierdziła że jest awaria na BTS. Jak pytałem kiedy zostanie usunięta bo pracuje zdalnie to pani powiedziała że nie potrafi powiedzieć, po alszej próbie uzyskania tych wiadomości pani się po prostu rozłączyła! Żenada. Zadzwoniłem drugi raz. Druga Pani stwierdziła że żadnej awari nie ma. Zacząłem dyskusje dlaczego podają sprzeczne informacje to druga Pani też się rozłączyła. Internetu nie ma jak nie było. Do tego usłyszałem że play nie wysyła techników do diagnozy uszkodzen
ZaletyZadnych
WadyFatalna i niemiła obsluga. Niestabilny internet, nie wart swojej ceny
~Damjan / 2023-02-09 18:52
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia.. zostały mi wciśnięte "darmowe numery" a faktura przyszła 500zl.. Internet to jedno wielkie dno, z usługi nie da się zrezygnować, obsługa ma w poważaniu co się do nich mówi.
ZaletyProsta i przejrzysta aplikacja play24
WadyInternet stacjonarny dno
Internet w telefonie - lepiej się nie wypowiadać
Tragiczna obsługa klienta i wciskanie usług z których nie możemy zrezygnować bo są kary umowne (nawet w 14 dni)
Nie bądźcie głupi jeśli to czytacie - uczcie się na cudzych błędach a nie swoich.
~DARIUSZ / 2018-08-11 21:42
Ocena: 1.67 / 5
7 lat na abonamencie ze złodziejskimi usługami i złym traktowaniem ajentów.
Rok na kartę.
Rano o godzinie 6:00 próbowałem włączyć usługę unilimited.
O godzinie 22:00 Play jeszcze jej nie włączył.
Drugi dzień bez internetu.
To nie jest pierwszy raz.
Tak jest często.
Z przyzwyczajenia nadal niestety korzystam z tej usługi.
~Dariusz / 2025-02-24 23:21
Ocena: 1.67 / 5
Od około miesiąca internet światłowodowy nie działa lub transfer jest bardzo słaby przez około dwa dni, następnie po złożeniu reklamacji (po dniu lub dwóch dniach), jeżeli im się uda, działa w miarę normalnie przez około dwa dni i tak od nowa. Od października 2024 roku (początek zawarcia umowy) było około dziesięciu awarii. Bardzo żałuję, że zawarłem z nimi umowę, gdyż muszę się tak męczyć przez około 19 następnych miesięcy (nie godzą się na rozwiązanie umowy bez ponoszenia przeze mnie kary, a w ogóle nie wywiązują się z umowy). Już nigdy więcej nie będę korzystał z ich "usług".
ZaletyBrak
~Dariusz / 2025-08-14 14:19
Ocena: 1.67 / 5
Noi znów kolejny absurd w Telewizji PLEY Brak informacji o programie tych absurdów w porze gdy robi się coraz cieplej jest dużo więcej np wczoraj nastawiłem na godzinę 02:15 przypomnienie o filmie i wiecie o której nastąpiło to przypomnienie dopiero o godzinie 3 rano naprawdę pisze się tyle o super cyfryzacji tyle wspaniałego a tu w Telewizji PLEY Brak informacji o programie to jest absurd a ja płacę wysoki rachunek za tą Telewizję kablowa PLEY 190 złotych miesięcznie dziękuję jesteście źli już lepsza była Telewizja kablowa Upc
ZaletySzczerze mówiąc tak naprawdę brak noi ten dekoder i łącze internetowe jest gorące nagrzewa się Noi szkoda że nie ma w stacji promocji na Canal , Plus Super Extra Sport a już jestem już bardzo długo i stałym klientem Najpierw w UPC Polska a teraz PLEY
WadyBrak informacji o programie na danej stacji Brak Canal Plus Super Extra Sport Liga mistrzów i Chempions Lig i LIGA Angielska
~Dickson / 2024-01-02 22:18
Ocena: 1.67 / 5
Przypadek Playa to przykład jak dwoma różnymi światami są usługi mobilne i stacjonarne. Za kilka lat zobaczymy exodus operatorów komórkowych z komercyjnych usług stacjonarnych bo one ciągną ich na dno. To samo jest w Plus, T-Mobile i oczywiście Orange (dawna TP).
~docent / 2021-05-27 15:58
Ocena: 1.67 / 5
Tragiczna obsługa klienta. dokonałem cesji na inną osobę. dostawałem powiadomienia, że mam nadpłąty za rachunki. Zgodnie z instrukcją wysyłałem info, że wybieram zwrot. nastęnie dostawałem na tą samą kwotę ponaglenie. Infolinia nie potrafiła sprawy rozwiązać. sam musiałem dochodzi sedna sprawy. dokonałem ostsatecznie przelewu z info, że jest to na numer id klienta nowego, na którego była cesja. dostałem potwierdzenie opłaty. dziś wyłączono mi telefon. żałosne, każdy kontakt z obsługą wygląda identycznie- zero informacji. Plus turbulencje przy przedłużaniu umowy. TOTALNIE NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadyto jeszcze istnieje i mami ludzi
~Docent / 2021-11-17 13:45
Ocena: 1.67 / 5
Opinia jak najgorsza, pobierane są pieniądze nawet za nie realizowane usługi. Ostrzegam przed tą firmą.
ZaletyBrak
WadyFirma jest nie reformowalna, żyje chyba w 19 wieku.
~Dominik / 2023-07-01 11:28
Ocena: 1.67 / 5
slaba obsluga klienta nie mila oraz chamska
Najgorsza siec jaka widzialem w polsce jedyne co jest u nich dobre to internet
~Dorota / 2024-04-16 09:12
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam przeszłam z UPC do Play i teraz mam większość usług zablokowanych
ZaletyBrak
~DZOIDIOJ / 2022-01-26 18:45
Ocena: 1.67 / 5
Gówno Totalne cały czas lagi w Minecraft i innych grach
ZaletyŻadne
WadyCały Internet
~Elay / 2021-11-27 14:25
Ocena: 1.67 / 5
To była b.dobra firma,dopuki nie przejęli ich francuzi.Teraz jest to masakra.Niekompetencja pracowników.szczególnie infolinii.Olewanie klienta zaraz po podpisaniu umowy.Nie polecam.
ZaletyZasięg.
~Emil / 2021-11-29 11:18
Ocena: 1.67 / 5
Internet na telefonie tragedia
Odkąd przeprowadziłem się na wieś z dziewczyną praktycznie nie mogę korzystać z internetu.
Prędkość to max 100kb/s, o oglądaniu filmów nawet nie marzę, ale tu się nawet nie da przejrzeć internetu bez zawiechy
TRAGEDIA, do końca umowy i żegnamy się
ZaletyBrak
WadyWszystko w tej sieci
~Emilia / 2020-06-04 09:43
Ocena: 1.67 / 5
Internet jest bardzo słaby. Na tyle, że nie mogę zdalnie pracować w domu
~Eugeniusz / 2024-06-12 21:34
Ocena: 1.67 / 5
Jestem stałym klientem tego operatora, mam abonament na telefony i Internet radiowy ale jak pojawiła się możliwość podłączyć się pod światłowód - zgłosiłem chęć. Miałem TRZY umówione terminy instalacji i tyle samo razy zostałem zlany przez instalatora. Zero informacji, zero kontaktu o odwołanej wizycie. Obsługa podaje tylko, że wizyta odwołana bez podania przyczyny. Na ostateczną skargę, napisaną w taki sposób, że dawałem im okienko do negocjacji, odpisali mi tylko, że mogę zwrócić przesłany wcześniej router do salonu Play... i chwilę później SMS jak oceniam prace konsultanta:):):) Pomijając fakt, że codziennie dostaje telefon z ofertą na przedłużenie umowy na tel (wkrótce mi się kończy) - droższą od obecne, kompletnie mnie dobija. Także, żegnaj operatorze... Nie będę tęsknić.
ZaletyKiedyś chyba było lepiej...
Wadytotalne ignorowanie klienta
brak profesjonalizmu zarówno po stronie Obsługi jak i technika
skargi i zażalenia nic nie dają...
~Ewa / 2021-09-22 16:00
Ocena: 1.67 / 5
Wieczne problemy z zasięgiem. Przez dwa lata płaciłam za router którego nie byłam w stanie korzystać. Po wielokrotnym zgłaszaniu problemu i reklamacji play ciągle twierdził że wszystko działa poprawnie.
ZaletyBrak
WadyMega słaby zasięg.
~Ewa / 2022-05-27 20:46
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna.
Zaletybrak
Wadyoszukują klientów, kradną pieniądze
~Fanatyk play / 2024-01-10 20:24
Ocena: 1.67 / 5
Polecam dla osób uzależnionych od internetu, dzięki usługom sieci Play poprzez brak zasięgu nie będziesz mógł z niego korzystać.
ZaletyBrak
WadyCałość
~Feather / 2023-01-07 09:10
Ocena: 1.67 / 5
Po zapewnieniach ze internet będzie działał w mojej lokalizacji i że mam 21.dni na rezygnację(później okazało się że w mojej opcji jednak 14). Okazuje się że jestem na skraju 2-ch nadajników, ale poza zasięgiem, więc nie. Mogę reklamować słabej jakości internetu. W tej chwili nie ma w ogóle oferty internetu mobilnego w mojej lokalizacji, choć jestem 3km od stacji bazowej (nadajnika). Poprosiłem o 2 nagrania z dnia podpisania umowy, oraz poprzedniego z tą samą osobą, nie otrzymałem poprzedniej, bo nie dotyczyła rozmowa podpisania umowy, chociaż w 8 sekundzie cytuję "tak jak rozmawialiśmy wczoraj..."
WadyCzęste awarie techniczne, zmiany parametrów. Kłamstwa konsultantów.