Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-05-27 20:46
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują klientów, kradną pieniądze
  • ~Fanatyk play / 2024-01-10 20:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Polecam dla osób uzależnionych od internetu, dzięki usługom sieci Play poprzez brak zasięgu nie będziesz mógł z niego korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyCałość
  • ~Feather / 2023-01-07 09:10
    Ocena: 1.67 / 5
    Po zapewnieniach ze internet będzie działał w mojej lokalizacji i że mam 21.dni na rezygnację(później okazało się że w mojej opcji jednak 14). Okazuje się że jestem na skraju 2-ch nadajników, ale poza zasięgiem, więc nie. Mogę reklamować słabej jakości internetu. W tej chwili nie ma w ogóle oferty internetu mobilnego w mojej lokalizacji, choć jestem 3km od stacji bazowej (nadajnika). Poprosiłem o 2 nagrania z dnia podpisania umowy, oraz poprzedniego z tą samą osobą, nie otrzymałem poprzedniej, bo nie dotyczyła rozmowa podpisania umowy, chociaż w 8 sekundzie cytuję "tak jak rozmawialiśmy wczoraj..."
    WadyCzęste awarie techniczne, zmiany parametrów. Kłamstwa konsultantów.
  • ~ferdas / 2020-02-07 12:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku lat stały klient Play, jeszcze tylko do końca bieżącej umowy. Rok temu oceniałbym sieć dużo lepiej. Problemy zaczęły się od ostatniego podpisania umowy w salonie. Zatrudniają tam niestety niedouczonych lub nieprzeszkolonych ludzi, którzy sprzedają usługi o których pojęcia nie mają. Kierownik salonu, z którą podpisywałem umowę wprowadziła mnie w błąd co do cen, rabatów i usług w ramach umowy. W rezultacie płacę o 35zł miesięcznie wyższe rachunki za telefony. Odpowiedź infolinii... niestety nic z tym zrobić nie mogą. Jeszcze 3 lata temu w podobnej sytuacji Play w ciągu godziny zaproponowałby stały rabat do następnych faktur aby wyrównać pomyłkę pracownika. Pobieranie złotówki opłaty za kontakt z infolinią w ramach sieci też jest jawną kpiną zwłaszcza w sytuacji gdy nagle w tym miesiącu dostaję o 10zł netto wyższą fakturę, z której kompletnie nie wynika dlaczego jest wyższa. W portalu internetowym też zero informacji czemu drożej. Pozostaje tylko infolinia, która oczywiście nic z kwotą faktury nie może zrobić a jedynie zapewnia, że w przyszłym miesiącu już znowu będzie niższa o te 10zł.
    POdsumowując: kpina, kpina i jeszcze raz kpina z wieloletnich klientów.
    ZaletyKiedyś wiele, obecnie mniej niż zero
    WadyNaciąganie klientów na koszty na każdym kroku, niemożliwe do zweryfikowania inaczej niż odpłatnie koszty dodatkowe, wiele wiele innych wad...
  • ~Franciszek / 2023-03-15 12:18
    Ocena: 1.67 / 5
    49MB zapłaciłem 49zł a miało kosztować w promocji 40 zł 30GB szok cenowy
  • ~Gabi / 2024-08-22 22:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Ciągłe problemy, mimo terminowych opłat abonamentu i dostępnych środków do wykorzystania brak internetu. Obsługa infolinii nie potrafi zdiagnozować i rozwiązać problemu.
  • ~Gafi / 2021-10-12 15:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia ! Dopóki nie podpiszesz umowy ok a potem już oszustwa, naliczanie opłat za nic itd itd
    ZaletyŁadnie zachęcają do podpisania umowy i tyle.
    WadyDoliczają opłaty za wysmyslone rzeczy i twierdzą że wszystko wg prawa.
  • ~Gg / 2023-08-19 20:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak dobrej oferty cenowej. Proponują dobre warunki dopiero przy deklaracji klienta o przeniesieniu się do innej sieci. Naciągają na telefony o nieatrakcyjnych cenach. Wprowadzają w błąd o zasięgach przy podpisywaniu umowy.
  • ~Gosia / 2024-03-04 15:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 19.02 mam awarie ( brak internetu i tv, oczywiście zgłoszona awaria ). Brak zainteresowania moją sprawą, technik
    ma chyba pod górkę. Co dalej, gdzie zgłaszać, co robić. Olewają klienta.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Gość / 2023-01-01 20:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Wraz z żoną podpisaliśmy umowę na abonament telefoniczny tego samego dnia. Zapomniałem do kiedy mam umowę. Napisałem do obsługi klienta. Okazuje się że mamy inne terminy ukończenia umowy. Powiedzieli że przedczas przedłużania umowy ze starej na nowa okres przedłuża się.
    ZaletyŻadne
    WadyŻadne
  • ~Grazyna / 2022-05-03 14:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużałam umowę na Wileńskim dostałam fatalny telefon do tego bardzo drogi abonament nie polecam tej sieci szczególnie na Wileńskim a po za tym zastępca kierownika gówniara była bardzo chamowata i bezszczelna brak jakiej kolwiek pomocy omijajcie to miejsce
  • ~Grażyna / 2024-12-09 14:44
    Ocena: 1.67 / 5
    ze względu na bardzo poważne kłopoty i problemy na które naraża operator Play klientów byłego UPC chciałabym zapytać, czy można nagłośnić przedmiotowy problem, który opiszę kilkoma zdaniami.

    Klienci UPC, którzy posiadali dekodery 4K, nawiasem mówiąc znakomite - nic dodać, nic ująć, ze świetnym i niezniszczalnym pilotem, to oczywiście jeszcze sprzęt od UPC, zostali zobligowani do wymiany na dekodery 4K PLAY BOX TV, z możliwościami cofającymi nas w porównaniu z poprzednim do Średniowiecza, oczywiście bez wcześniejszego uprzedzenia. Ale nie ta kwestia jest najważniejsza!

    Otóż 05.12.24 stałam się "szczęśliwą" posiadaczką owego "cuda" techniki, nomen omen Play posiada swoje biuro przy ul. Wynalazek w Warszawie To miał być hit przenoszący klienta nieomal w XXX w. Już 06.12.24 dekoder przestał działać. zadziałał na krótko i od 07.12.24 nie ma całkowitej możliwości oglądania TV. Play przyjęło po wielu trudnośćiach zgłoszenie, ale nie wyznaczyło żadnego terminu usunięcia problemu.

    Reasumując, przypuszczam, że wszyscy klienci byłego UPC posiadający poprzednie dekodery nie powinni zgadzać się na instalację tych "nowoczesnych" i powinni zostać o tym fakcie uprzedzeni. Oczywiście do Play poszła "bogata" korespondencja z mojej strony wyjaśniająca wszystkie kulisy przedmiotowego problemu, którą bez problemu udostępnię, jeśli jakaś instytucja zainteresuje się problemem.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, niekompetencja, jakoś sprzętu tragiczna
  • ~Grażyna. N. / 2019-03-25 23:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem w play 11 lat mam 3 aktywne numery i płace nie małe pieniądze. Ofert które otrzymuje to jakaś żenada ponieważ nowi klienci mają lepsze! Internet dno.. Rok temu przy podpisywaniu umowy zostałam oszukana. Płacę o 100 zł więcej niż miałam ale pracownikowi oczywiście nic nie udowodniono. Jak tylko skończy mi się umowa emigruje do innej sieci. Zawiodłam się na tej sieci..
  • ~Greory / 2022-06-30 19:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Telefon zrywa połączenie z siecią WiFi.
    Po odaniu telefonu na reklamacji do serwisu po czterech tygodniach odebrałem i dalej ten sam problem. Serwis twierdzi że wymienił płytę główną. Zapytałem telefonicznie czy ktoś sprawdził telefon po wymianie stan techniczny?nie otrzymałem odpowiedzi.
    Zgłosiłem ponownie do reklamacji w punkcie sprzedaży. Pani po dłuższej chwili stwierdziła że w sysemnie nie zgadza się numer zgłoszenia e-mail.
    Wyglądało to wszystko, jakbym to jak zamienił telefon i zarządał naprawy.
    Po dłużeszj konwersacji przyznała że błąd jest po stronie serwisu i koleżanki która nie sprawdziła pomyłki wydając mi telefon. Zapytałem co w razie gdy ponownie telefon bédzie nie sprawny i ile razy może zdarzyć się taka sytuacja i czy mogę domagać się wymiany na nowy.
    Powiedziała że o tym decyduje serwis.
    W końcu stwierzdziľa że dzisiaj nie przyjmuję telefonu do ponownej reklamacji.Zapytałem co jest przyczyną,powiedziała że Kurier i tak dzisiaj go nie zabierze.
    Wcale się nie domagałem tego. Poprostu uważam że nie miała pojęcia jak napisać i umotywować kolejną reklamację. Zapytałem jak na całą sprawę zareagowałby Rzeczni praw konsumenta wtedy w końcu zgodziła się przyjąć telefon. Powtórzyłem że jestem bez telefonu czwarty tydzień i nie wiem jak długo jeszcze to potwa.Stwierdziľem że jednak można było przyjąć telefon, na to koleżanka z boku powiedziała"nie przyjmuj tego telefonu"
    Na moją uwagę że nie korzystam z telefonu a płacę za doładowanie pani przyjmujăca powiedziała.... że to dobrze.
    Reasumując brak kultury nie wiedza, nie kompetencja, brak empatii i zrozumienia, buta i arogancją w stosunku do klienta ze strony obsługi sklepu firmy.Niezależnie od fiału caľej sprawy ja osobiście nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia i nie kupię u nich nic więcej, żadnej umowy nie będę zawierał.




    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele
  • ~Grog / 2022-07-02 12:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Play

    256 zl naliczone za impuls o wadze ponizej 7 Mbt który wedlug operatora pobrala tajemnicza aplikacja działająca w tle w wylaczobym telefonie na lotnisku lub w samolocie
    Tymczasem podczas tygodniowego pobytu w Turcji używalismy (sporadycznie) angielskiej karty i operator naliczył nam podobne oplaty jak ten polski od pakietowego impulsa
    Wal się play
  • ~GrubASka / 2019-02-26 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Musze od razu zaznaczyć, że nie czepiam się salonu, w którym załatwiałam kilka ostatnich umów. Czepiam się samego Play i jego zasięgu. Kiedyś na mojej wsi mieli - wraz z Plusem - najlepszy zasięg. Jednak od 2015 zasięg pogarszał się notorycznie. robiłam zgłoszenia i co słyszałam? "Sygnał do Pani dociera" i "Play rozbudowuje swoją infrastrukturę". Cóż, może gdzieś tam przybyło ich nadajników, ale mnie nie interesują miejsca, w których nie bywam nawet sporadycznie. W drugim półroczu 2018 roku trochę poprawiło. Jednak odkąd podali do wiadomości, że wypowiedzieli umowę Plusowi, znów jest gorzej - nie każdy numer może się połączyć z nadajnikiem Plusa! a u nas na wsi to ani Orange, ani T-Mobile nie spisują się najlepiej - właściwie w ogóle się nie spisują, więc ich zasięgi wcale się nam nie przydają... Niby Play twierdzi, że okres wypowiedzenia to jeszcze wiele miesięcy, ale u nas w domu 2 numery na 3 nie mogą z niego korzystać :/ NA szczęście czerwiec już blisko. w maju wypowiadam umowy, tzn. daję im definitywnie znać, że nie przedłużam żadnego abonamentu
    Wadycoraz gorszy zasięg
  • ~grzegorz1111 / 2018-08-26 12:40
    Ocena: 1.67 / 5
    operator ma problemy zasięgiem w wielu miejscach stosunek ceny do jakości kiepski
    Zaletybrak
  • ~Hania / 2022-05-23 18:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta beznadziejna,żadnych promocji dla stałych klientów. Internet w telefonie beznadziejny, non stop się zawiesza a jak już działa to wolno. Nie polecam nikomu!
  • ~Hanna / 2022-09-09 23:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Moja kuzynka chodzi o kulach ,przedtem była w szpitalu jest po operacji biodra,chciała nowa KARTĘ SIM,bo ma starą od 18 lat.
    To usłyszała,że ma przyjść do punktu z łóżkiem szpitalnym ?A teraz na kulach chodzi i nie może założyć karty do telefonu Smartfonu,bo nie pasuje ,bo jest gruba za stara
    To jest podejście do chorego klienta.
    Ja też odejdę,co to jest,nowi klienci wszystko ,my stali klienci nic.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie,dużo by pisać
  • ~Hbrh / 2020-04-26 19:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Używam na kartę od czasu do czasu po za miejscem zamieszkania internet nie działa
    Na szczęście nie podpisywałem żadnych umów
    ZaletyBrak
    WadyCena niedziałający internet LTE po za Wi-Fi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3010
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2606
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.87, ilość opinii: 1082
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186