Po odaniu telefonu na reklamacji do serwisu po czterech tygodniach odebrałem i dalej ten sam problem. Serwis twierdzi że wymienił płytę główną. Zapytałem telefonicznie czy ktoś sprawdził telefon po wymianie stan techniczny?nie otrzymałem odpowiedzi.
Zgłosiłem ponownie do reklamacji w punkcie sprzedaży. Pani po dłuższej chwili stwierdziła że w sysemnie nie zgadza się numer zgłoszenia e-mail.
Wyglądało to wszystko, jakbym to jak zamienił telefon i zarządał naprawy.
Po dłużeszj konwersacji przyznała że błąd jest po stronie serwisu i koleżanki która nie sprawdziła pomyłki wydając mi telefon. Zapytałem co w razie gdy ponownie telefon bédzie nie sprawny i ile razy może zdarzyć się taka sytuacja i czy mogę domagać się wymiany na nowy.
Powiedziała że o tym decyduje serwis.
W końcu stwierzdziľa że dzisiaj nie przyjmuję telefonu do ponownej reklamacji.Zapytałem co jest przyczyną,powiedziała że Kurier i tak dzisiaj go nie zabierze.
Wcale się nie domagałem tego. Poprostu uważam że nie miała pojęcia jak napisać i umotywować kolejną reklamację. Zapytałem jak na całą sprawę zareagowałby Rzeczni praw konsumenta wtedy w końcu zgodziła się przyjąć telefon. Powtórzyłem że jestem bez telefonu czwarty tydzień i nie wiem jak długo jeszcze to potwa.Stwierdziľem że jednak można było przyjąć telefon, na to koleżanka z boku powiedziała"nie przyjmuj tego telefonu"
Na moją uwagę że nie korzystam z telefonu a płacę za doładowanie pani przyjmujăca powiedziała.... że to dobrze.
Reasumując brak kultury nie wiedza, nie kompetencja, brak empatii i zrozumienia, buta i arogancją w stosunku do klienta ze strony obsługi sklepu firmy.Niezależnie od fiału caľej sprawy ja osobiście nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia i nie kupię u nich nic więcej, żadnej umowy nie będę zawierał.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele