ZaletyBrak
strona 41 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Dorota / 2024-04-16 09:12
Nie polecam przeszłam z UPC do Play i teraz mam większość usług zablokowanych -
-
~DZOIDIOJ / 2022-01-26 18:45
Gówno Totalne cały czas lagi w Minecraft i innych grach ZaletyŻadneWadyCały Internet -
~Elay / 2021-11-27 14:25
To była b.dobra firma,dopuki nie przejęli ich francuzi.Teraz jest to masakra.Niekompetencja pracowników.szczególnie infolinii.Olewanie klienta zaraz po podpisaniu umowy.Nie polecam. ZaletyZasięg. -
~Emil / 2021-11-29 11:18
Internet na telefonie tragedia
Odkąd przeprowadziłem się na wieś z dziewczyną praktycznie nie mogę korzystać z internetu.
Prędkość to max 100kb/s, o oglądaniu filmów nawet nie marzę, ale tu się nawet nie da przejrzeć internetu bez zawiechy
TRAGEDIA, do końca umowy i żegnamy sięZaletyBrakWadyWszystko w tej sieci -
~Emilia / 2020-06-04 09:43
Internet jest bardzo słaby. Na tyle, że nie mogę zdalnie pracować w domu -
~Eugeniusz / 2024-06-12 21:34
Jestem stałym klientem tego operatora, mam abonament na telefony i Internet radiowy ale jak pojawiła się możliwość podłączyć się pod światłowód - zgłosiłem chęć. Miałem TRZY umówione terminy instalacji i tyle samo razy zostałem zlany przez instalatora. Zero informacji, zero kontaktu o odwołanej wizycie. Obsługa podaje tylko, że wizyta odwołana bez podania przyczyny. Na ostateczną skargę, napisaną w taki sposób, że dawałem im okienko do negocjacji, odpisali mi tylko, że mogę zwrócić przesłany wcześniej router do salonu Play... i chwilę później SMS jak oceniam prace konsultanta:):):) Pomijając fakt, że codziennie dostaje telefon z ofertą na przedłużenie umowy na tel (wkrótce mi się kończy) - droższą od obecne, kompletnie mnie dobija. Także, żegnaj operatorze... Nie będę tęsknić. ZaletyKiedyś chyba było lepiej...Wadytotalne ignorowanie klienta
brak profesjonalizmu zarówno po stronie Obsługi jak i technika
skargi i zażalenia nic nie dają... -
~Ewa / 2021-09-22 16:00
Wieczne problemy z zasięgiem. Przez dwa lata płaciłam za router którego nie byłam w stanie korzystać. Po wielokrotnym zgłaszaniu problemu i reklamacji play ciągle twierdził że wszystko działa poprawnie. ZaletyBrakWadyMega słaby zasięg. -
~Ewa / 2022-05-27 20:46
nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna. ZaletybrakWadyoszukują klientów, kradną pieniądze -
-
~Fanatyk play / 2024-01-10 20:24
Polecam dla osób uzależnionych od internetu, dzięki usługom sieci Play poprzez brak zasięgu nie będziesz mógł z niego korzystać. ZaletyBrakWadyCałość -
~Feather / 2023-01-07 09:10
Po zapewnieniach ze internet będzie działał w mojej lokalizacji i że mam 21.dni na rezygnację(później okazało się że w mojej opcji jednak 14). Okazuje się że jestem na skraju 2-ch nadajników, ale poza zasięgiem, więc nie. Mogę reklamować słabej jakości internetu. W tej chwili nie ma w ogóle oferty internetu mobilnego w mojej lokalizacji, choć jestem 3km od stacji bazowej (nadajnika). Poprosiłem o 2 nagrania z dnia podpisania umowy, oraz poprzedniego z tą samą osobą, nie otrzymałem poprzedniej, bo nie dotyczyła rozmowa podpisania umowy, chociaż w 8 sekundzie cytuję "tak jak rozmawialiśmy wczoraj..." WadyCzęste awarie techniczne, zmiany parametrów. Kłamstwa konsultantów. -
~ferdas / 2020-02-07 12:22
Od kilku lat stały klient Play, jeszcze tylko do końca bieżącej umowy. Rok temu oceniałbym sieć dużo lepiej. Problemy zaczęły się od ostatniego podpisania umowy w salonie. Zatrudniają tam niestety niedouczonych lub nieprzeszkolonych ludzi, którzy sprzedają usługi o których pojęcia nie mają. Kierownik salonu, z którą podpisywałem umowę wprowadziła mnie w błąd co do cen, rabatów i usług w ramach umowy. W rezultacie płacę o 35zł miesięcznie wyższe rachunki za telefony. Odpowiedź infolinii... niestety nic z tym zrobić nie mogą. Jeszcze 3 lata temu w podobnej sytuacji Play w ciągu godziny zaproponowałby stały rabat do następnych faktur aby wyrównać pomyłkę pracownika. Pobieranie złotówki opłaty za kontakt z infolinią w ramach sieci też jest jawną kpiną zwłaszcza w sytuacji gdy nagle w tym miesiącu dostaję o 10zł netto wyższą fakturę, z której kompletnie nie wynika dlaczego jest wyższa. W portalu internetowym też zero informacji czemu drożej. Pozostaje tylko infolinia, która oczywiście nic z kwotą faktury nie może zrobić a jedynie zapewnia, że w przyszłym miesiącu już znowu będzie niższa o te 10zł.
POdsumowując: kpina, kpina i jeszcze raz kpina z wieloletnich klientów.ZaletyKiedyś wiele, obecnie mniej niż zeroWadyNaciąganie klientów na koszty na każdym kroku, niemożliwe do zweryfikowania inaczej niż odpłatnie koszty dodatkowe, wiele wiele innych wad... -
~Franciszek / 2023-03-15 12:18
49MB zapłaciłem 49zł a miało kosztować w promocji 40 zł 30GB szok cenowy -
~Gabi / 2024-08-22 22:49
Ciągłe problemy, mimo terminowych opłat abonamentu i dostępnych środków do wykorzystania brak internetu. Obsługa infolinii nie potrafi zdiagnozować i rozwiązać problemu. -
~Gafi / 2021-10-12 15:54
Tragedia ! Dopóki nie podpiszesz umowy ok a potem już oszustwa, naliczanie opłat za nic itd itd ZaletyŁadnie zachęcają do podpisania umowy i tyle.WadyDoliczają opłaty za wysmyslone rzeczy i twierdzą że wszystko wg prawa. -
~Gg / 2023-08-19 20:57
Brak dobrej oferty cenowej. Proponują dobre warunki dopiero przy deklaracji klienta o przeniesieniu się do innej sieci. Naciągają na telefony o nieatrakcyjnych cenach. Wprowadzają w błąd o zasięgach przy podpisywaniu umowy. -
~Gosia / 2024-03-04 15:19
Od 19.02 mam awarie ( brak internetu i tv, oczywiście zgłoszona awaria ). Brak zainteresowania moją sprawą, technik
ma chyba pod górkę. Co dalej, gdzie zgłaszać, co robić. Olewają klienta.ZaletyBrakWadyWszystkie -
-
~Gość / 2023-01-01 20:41
Wraz z żoną podpisaliśmy umowę na abonament telefoniczny tego samego dnia. Zapomniałem do kiedy mam umowę. Napisałem do obsługi klienta. Okazuje się że mamy inne terminy ukończenia umowy. Powiedzieli że przedczas przedłużania umowy ze starej na nowa okres przedłuża się. ZaletyŻadneWadyŻadne -
~Grazyna / 2022-05-03 14:32
Przedłużałam umowę na Wileńskim dostałam fatalny telefon do tego bardzo drogi abonament nie polecam tej sieci szczególnie na Wileńskim a po za tym zastępca kierownika gówniara była bardzo chamowata i bezszczelna brak jakiej kolwiek pomocy omijajcie to miejsce -
~Grażyna / 2024-12-09 14:44
ze względu na bardzo poważne kłopoty i problemy na które naraża operator Play klientów byłego UPC chciałabym zapytać, czy można nagłośnić przedmiotowy problem, który opiszę kilkoma zdaniami.
Klienci UPC, którzy posiadali dekodery 4K, nawiasem mówiąc znakomite - nic dodać, nic ująć, ze świetnym i niezniszczalnym pilotem, to oczywiście jeszcze sprzęt od UPC, zostali zobligowani do wymiany na dekodery 4K PLAY BOX TV, z możliwościami cofającymi nas w porównaniu z poprzednim do Średniowiecza, oczywiście bez wcześniejszego uprzedzenia. Ale nie ta kwestia jest najważniejsza!
Otóż 05.12.24 stałam się "szczęśliwą" posiadaczką owego "cuda" techniki, nomen omen Play posiada swoje biuro przy ul. Wynalazek w Warszawie To miał być hit przenoszący klienta nieomal w XXX w. Już 06.12.24 dekoder przestał działać. zadziałał na krótko i od 07.12.24 nie ma całkowitej możliwości oglądania TV. Play przyjęło po wielu trudnośćiach zgłoszenie, ale nie wyznaczyło żadnego terminu usunięcia problemu.
Reasumując, przypuszczam, że wszyscy klienci byłego UPC posiadający poprzednie dekodery nie powinni zgadzać się na instalację tych "nowoczesnych" i powinni zostać o tym fakcie uprzedzeni. Oczywiście do Play poszła "bogata" korespondencja z mojej strony wyjaśniająca wszystkie kulisy przedmiotowego problemu, którą bez problemu udostępnię, jeśli jakaś instytucja zainteresuje się problemem.ZaletyBrakWadyArogancja, niekompetencja, jakoś sprzętu tragiczna -
~Grażyna. N. / 2019-03-25 23:59
Jestem w play 11 lat mam 3 aktywne numery i płace nie małe pieniądze. Ofert które otrzymuje to jakaś żenada ponieważ nowi klienci mają lepsze! Internet dno.. Rok temu przy podpisywaniu umowy zostałam oszukana. Płacę o 100 zł więcej niż miałam ale pracownikowi oczywiście nic nie udowodniono. Jak tylko skończy mi się umowa emigruje do innej sieci. Zawiodłam się na tej sieci..
strona 41 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »