strona 40 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »
-
~Aro / 2019-09-19 18:31
Oddałem telefon w punkcie w ramach reklamacji. Miałem go otrzymać w ciągu 14 dni a minęło już trzy tygodnie i dalej niewiadomo kiedy będzie naprawiony. W punkcie nie potrafią mi powiedzieć kiedy to nastąpi. -
-
~art123 / 2018-11-10 20:17
Beznadziejna oferta. Czekałem 3 lata na coś lepszego, ale ile można czekać, zwłaszcza że na rynku pojawiły się znacznie lepsze oferty od tego co oferuje Play. Na szczęście w końcu uwolniłem się od nich, a za podobną cenę u innego operatora mam kilkukrotnie lepsze usługi. ZaletyObsługa klienta... jeszcze jako takoWadyDrożyzna! -
~ArtMacabre / 2021-10-17 11:31
Nie polecam, konsultanci lecą w ch...a, miało wyjść za dwa numery wraz z telefonem 185, a wyszło 240, nie warto wierzyć jakiemukolwiek operatorowi. Ostatni raz wybrałem ofertę z przeniesieniem numeru oraz smartfonem. Zaletychyba tylko nowy smartfonWadywszystko pozostałe -
~Artur / 2021-09-17 18:05
Próba podjęcia przeniesienia abonamentu do Play, oferta lepsza niż w T-Mobile. Jednak obsługa na poziomie żenującym, zamówiliśmy sprzęt na adres numer 1, przesyłka opóźniona w stosunku do tego co podali w mailu. Następnie chcieliśmy zmienić adres dostawy z racji pobytu w innym miejscu, Play na chacie przyjął zmianę adresu dostawy, ale fizycznie jej nie wprowadził, mimo, że DPD jeszcze nie przejęło paczki. Kolejne próby samodzielnego przekierowania na infolinii Play lub DPD okazały się fiaskiem, ani jedna ani druga strona nie mogła zmienić adresu dostawy. Science fiction. Fizycznie dzisiaj, czyli 3 tygodnie po zamówieniu Play wysłał paczkę, oczywiście nie odebraliśmy z racji żenującej obsługi. Czasem lepiej zapłacić więcej ale mieć spokój i dobrą obsługę. Omijać cały Play szerokim łukiem. Nawet się nie przyznali, że ich pracownik popełnił błąd i to on nie zmienił adresu dostawy mimo, że przyjął od nas to zgłoszenie. Zero chęci pomocy i zabiegania o nowego klienta. ZaletyBrakWadyObsługa najgorsza z możliwych -
~ASylwia / 2022-01-31 21:38
Od kilku lat jestem w sieci Play. Zawsze byłam zadowolona z ofert i promocji. Zasięg Zawsze był ok. Teraz tylko czekam końca umowy, żeby przenieść numer do innej sieci. Napastują telefonami żeby przedłużyć umowę, a oferują ofertę abonamentu droższą. Po tylu latach nie mają nic do zaoferowania. Pytając opereatora czemu mam płacić drożej przedłużając umowę, dostalam odpowiedź że wszystko drożeje. Śmieszne!!!
Zasięg zrobił się masakra. Są dni, gdzie nie można się do mnie dodzwonić. Internet raz działa, raz nie działa.
A konkurencja jest duża
Jednym słowem Nie polecam!!!ZaletyBrakWadyZero doceniania klienta, coraz droższy abonament przy przedłużaniu umowy, wieczne napastowanie telefonami, słaby zasięg, internet zamula -
~B... / 2023-06-14 07:23
Pracownicy Play niewywiazuja sie z warunkow zawartych w umowie... Na twoim koncie robią ca chcą bez twojej wiedzy sa niedouczeni. Zasieg jak reszta uslug bardzo... BARDZO... Kiepske ZaletyZadnaWadyOjj dużo -
~Back to hack / 2021-09-28 13:17
Bardzo proszę o zabranie wyższych uprawnień salonowi Play w pajęcznie 98-330. Tak się dzieją rzeczy o których nie będę pisał bo boje się o represje prawne i polityczne. Nie do wiary że nadajecie takie uprawnienia wszystkim z franszczyzny jak leci. Zróbcie porządek z tym salonem bo Rodo tam jest zerowe. Sprawdźcie logi i to co otwiera pewna osoba i będziecie wiedzieć o co mi chodzi. Szanuje wasza sieci jestem jej klientem od lat ale takie odosobnione przypadki zniechęcają resztę waszych klientów. Pozdrawiam -
~banan / 2021-11-29 21:44
Zgadzam się z przedmówcami. Play zaczyna oszukiwać klientów. Doradca powiedział że nie może przedłużyć obecnej umowy tylko uruchomić nową. Uruchomił i nic nie wspomniał o aktywacji 50zł. Starego numeru nie wyłączył, i koszt 150zł dodatkowo. Oczywiście trzeba zapłacić bo tak stanowi regulamin. Odwołania nie pomogły.
Sygnał tak od roku zaczyna szwankować... strasznie rwie rozmowy.
Ogólnie play spada na dno.
Uważajcie co podpisujecie!! Bo oszukują nie mówiąc całej prawdy o ofercie. Jak dawniej Orange. -
-
~Barbara / 2024-10-02 22:58
Nie polecam. Najważniejsze złapać klienta. Później klient to intruz. Brak profesjonalnego wsparcia. W salonie unikają i ignorują problemy jakie zgłasza klient. Obsługa zgłoszeń to porażka. Nie odpowiadają na poruszane kwestie. Klient zostaje ze swoim problemem sam. Odpowiedzi mają styl na odwal się. Bardzo to przykre ZaletyBrakWadyObsługa klienta nie istnieje -
~Barnaba / 2023-10-27 19:55
Bylem klientem przez 11 lat, 4 abonamenty, zawsze traktowany po macoszemu gorzej niz osoba z ulicy, nigdy nie spoznilem sie z platnosciami, z zasiegiem bylo kiepsko a i internet byl slaby. Mialem tez kilka kart prepaid ktore sie przedawnily razem z srodkami zgromadzonymi na nich . Omijac ZaletyDzialajaca aplikacjaWadyTraktowanie obecnych klientow jak smieci -
~Bartek / 2019-11-24 17:50
Play to najgorszy wybór. Nie polecam. I przestrzegam. 10 każdego miesiąca rozpoczynam kolejny okres rozliczeniowy. 7 listopada przeniosłem swoje nr z firmy na osobę prywatną. Miało to trwać 24 godz. 9 listopada zlecilem nowemu operatorowi przeniesienie nr. Okres 1 miesiąca wypowiedzenia zachowany. Miałem kończyć współpracę 9 grudnia. I co ? Dostałem 7 odmów przeniesienia nr że względu na błędne dane rejestracyjne. Kolejne telefony na płatną infolinię. Oczywiście nikt nic nie wie. Ale jak się dowiedział to okazało się że może zły nr dowodu osobistego jest systemie. Okazało się że jest ok. Kolejne próby kolejne odmowy. Drugi powód źle przesłany formularz zawierający tylko nr PESEL. Po kilku telefonach i wizytach w salonie okazało się że błąd wystąpił w sieci Play. Mam to potwierdzone przy rozmowie z konsultantem. I zapewnił mnie że pierwsza próba przeniesienia nr liczy się jako czas wypowiedzenia umowy czyli 9 grudnia. Spokój trwał tydzień. Kolejna odmowa z tego samego powodu. Błędne dane rejestracyjne. Dziś dowiedziałem się że w playu działają 2 systemy ( pracownik w salonie z 4 letnim stażem dzisiaj dowiedział się o tym drugim systemie) i w tym drugim systemie nadal moje nr widnieją na firmę. Dopiero dzisiaj zostało to zmienione nie z mojej winy tylko sieci ale ja muszę za to zapłacić abonamentem na kolejny miesiąc bo rozwód wg Play nastąpi w styczniu. Na moje kilkukrotne pytanie dlaczego za błędy po stronie Play ja muszę płacić pani konsultant dzisiaj stwierdziła że rozmowa jest niemerytoryczna. Jeżeli ktoś przetrwał do końca postu dziękuję. Nigdy więcej Play. ZaletyBrakWadyObsługa klienta na koniec umowy -
~Bartek / 2020-02-14 22:40
Po końcu umowy została naliczona opłata (120 zl) za pakiet smartfon. Okazuje się że to nie opłata za telefon który brałem tylko za 500 mb internetu. Po reklamacji faktury dowiedziałem się że tylko jak zostanę w sieci to dostanę korektę. W dzień zakończenia umowy byłem w punkcie Play i nikt nie poinformował mnie o żadnym pakiecie. Dopiero po moich telefonach do sieci wyłączyli to. Kiedyś Play się rozwijał a teraz naciaga klientów. Nie polecam -
~Bartekkkkk / 2020-08-04 00:38
Witam,
Opowiem historie w jaki sposób zostałem oszukany w Play.
Kończył mi się abonament i zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy i nowym telefonem.
Korzystałem z oferty gdzie miałem darmowe połączenia w Polsce i do Krajów Uni Europejskiej i 10GB internetu.
Pani z infolinia zaproponowała mi podwyższenie abonamentu z 110zl miesięcznie do 155zl, gdzie zachowałbym wszystkie dotychczasowe warunki + zmiana z 10GB na 70GB internetu i nowy telefon iPhone SE 128GB za 239zl.
Zgodziłem się - i co się okazało? Pierwsza faktura jest na 319zl, gdzie ponad 160zl stanowi koszt rozmów w UE - dokładnie do Włoch.
OSZUŚCI!
Opłaca się jedynie przy przenoszeniu numeru z innej sieci na pierwszą umowę .
KoszmarZaletyBrakWadyNiejasna oferta, wprowadzanie w błąd na infolinii, zawyżanie cen, brak dostępności telefonów iPhone w ofercie, niekompetencja kadry -
~BB / 2019-08-12 13:55
Jako firma nie otrzymaliśmy 3 faktur.Po wezwaniu do zapłaty napisałam e-mail z prośbą o wystawienie duplikatów faktur i załączyłam wezwanie. Nie otrzymałam duplikatów faktur. Dwa razy dzwoniłam i 2 razy odbiłam się od muru pod tytułem : NIE MOŻEMY WYSTAWIĆ DUPLIKATÓW BO NIE ZNA PANI PINU/KODU,NIE JEST PANI UPOWAŻNIONA. SKANDAL!!!! W dobie cyfryzacji muszę iść na pocztę i wysłać list. Zła wola tej firmy poraża. nie znają przepisów podatkowych, gdzie jest wyraźnie napisane, że na wezwanie podatnika mają obowiązek wystawić duplikat faktury. WadyBrak normalnej obsługi klienta. Idiotyczne przepisy uniemożliwiające kontakt np z windykacją. Bezmyślne przepisy wewnętrzne. -
~Beata / 2021-04-06 14:13
NIE POLECAM!!!!!!Korzystałam wiele lat, zawsze terminowe wpłaty. Gdy zmarły dwie osoby z "grupy abonamentowej" okazało się, że aby zlikwidować te abonamenty dwa (zmarłych) muszę płacić karę a także dodatkowo doliczono mi do pozostałego abonamenty comiesięczną opłatę. Czyli wychodzi, że mam płacić tę samą kwotę za trzy osoby co za 5. Brawo Play!!! Już czekam na zakończenie umowy i uciekam z tej sieci. -
~Beata / 2021-08-29 00:09
Super oferty to naciąganie, doliczanie opłat za niepełny okres rozliczeniowy?!, powtarzające się telefony z propozycją zawarcia umowy, która już została zawarta, większy limit Internetu 20gb, zwalnia już po 8, prytne umowy, z których nie można się wycofać.ogólnie porażka. Dobrych mają tylko pr- owoców i prawników ZaletyBRAKWadyNiewiarygodnosc -
-
~Berssk / 2022-01-23 10:34
Co chwilę naliczają jakieś opłaty, nie wiadomo nawet za co. U konkurencji lepsze oferty mimo być w sieci prawie 10 lat. ZaletyW miarę dobry zasięg, prosta, intuicyjna w obsłudze, czytelna aplikacjaWadyNaliczanie opłat -
~Bevel / 2018-05-18 14:16
Nielimitowany internet jak u innych. 10gb i koniec. Trzeba to ciągle tępić.
Po zwolnieniu zamiast 1mbs jest 0.2 mbs...ZaletyW miarę dobra oferta
Nie blokują telefonówWadySłaby zasięg
Oszukują z transferem
"Nielimitowany" internet
Dodatkowe opłaty nie wiadomo skąd -
~bonks1235 / 2020-09-12 11:32
Pierwsze umowy i jak połowa ówczesnej przebiegły w dobrych warunkach, ale aktualnie to jest DRAMAT!!!
Ciągły brak zasięgu, internet słaby.... Zgłosiłam 3 reklamację, które zostały uznane za niezasadne bo !wykorzystałam 2,5 GB internetu przez miesiąc! gdzie w normalnych warunkach 10 mi nie wystarczało... Chciałabym też zauważyć że człowiek z reguły się przemieszcza, nie spędza całego życia w jednym miejscu, ale według operatora PLAY ludzie chyba tylko powinni być w jednym miejscu?!
Obsługa może miła ale co z tego jeśli nie spełnia swoich zadań.
Brak słów, czekam tylko do końca umowy i już nigdy więcej!Zaletybrak zalet! -
~Borys / 2022-12-30 18:35
Przedłużyłem parę miesięcy temu umowę bo byłem zadowolony, kilka numerów na firmę. Od niedawna jakąś tragedia. Prawie nigdzie w mniejszych miejscowościach niema zasięgu a o internecie nie wspomnę.
Słyszałem jedną z opini że inni operatorzy ograniczili dostęp do swojego zasięgu ze względu na to że Play przejął za dużo klientów. Jak tak dalej będzie to muszę zmienić sieć.ZaletyByły ale się skonczyłyWadyBrak zasięgu.
strona 40 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- nastepna »