Tragedia.. zostały mi wciśnięte "darmowe numery" a faktura przyszła 500zl.. Internet to jedno wielkie dno, z usługi nie da się zrezygnować, obsługa ma w poważaniu co się do nich mówi.
ZaletyProsta i przejrzysta aplikacja play24
WadyInternet stacjonarny dno
Internet w telefonie - lepiej się nie wypowiadać
Tragiczna obsługa klienta i wciskanie usług z których nie możemy zrezygnować bo są kary umowne (nawet w 14 dni)
Nie bądźcie głupi jeśli to czytacie - uczcie się na cudzych błędach a nie swoich.
~DARIUSZ / 2018-08-11 21:42
Ocena: 1.67 / 5
7 lat na abonamencie ze złodziejskimi usługami i złym traktowaniem ajentów.
Rok na kartę.
Rano o godzinie 6:00 próbowałem włączyć usługę unilimited.
O godzinie 22:00 Play jeszcze jej nie włączył.
Drugi dzień bez internetu.
To nie jest pierwszy raz.
Tak jest często.
Z przyzwyczajenia nadal niestety korzystam z tej usługi.
~Dariusz / 2025-02-24 23:21
Ocena: 1.67 / 5
Od około miesiąca internet światłowodowy nie działa lub transfer jest bardzo słaby przez około dwa dni, następnie po złożeniu reklamacji (po dniu lub dwóch dniach), jeżeli im się uda, działa w miarę normalnie przez około dwa dni i tak od nowa. Od października 2024 roku (początek zawarcia umowy) było około dziesięciu awarii. Bardzo żałuję, że zawarłem z nimi umowę, gdyż muszę się tak męczyć przez około 19 następnych miesięcy (nie godzą się na rozwiązanie umowy bez ponoszenia przeze mnie kary, a w ogóle nie wywiązują się z umowy). Już nigdy więcej nie będę korzystał z ich "usług".
ZaletyBrak
~Dickson / 2024-01-02 22:18
Ocena: 1.67 / 5
Przypadek Playa to przykład jak dwoma różnymi światami są usługi mobilne i stacjonarne. Za kilka lat zobaczymy exodus operatorów komórkowych z komercyjnych usług stacjonarnych bo one ciągną ich na dno. To samo jest w Plus, T-Mobile i oczywiście Orange (dawna TP).
~docent / 2021-05-27 15:58
Ocena: 1.67 / 5
Tragiczna obsługa klienta. dokonałem cesji na inną osobę. dostawałem powiadomienia, że mam nadpłąty za rachunki. Zgodnie z instrukcją wysyłałem info, że wybieram zwrot. nastęnie dostawałem na tą samą kwotę ponaglenie. Infolinia nie potrafiła sprawy rozwiązać. sam musiałem dochodzi sedna sprawy. dokonałem ostsatecznie przelewu z info, że jest to na numer id klienta nowego, na którego była cesja. dostałem potwierdzenie opłaty. dziś wyłączono mi telefon. żałosne, każdy kontakt z obsługą wygląda identycznie- zero informacji. Plus turbulencje przy przedłużaniu umowy. TOTALNIE NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wadyto jeszcze istnieje i mami ludzi
~Docent / 2021-11-17 13:45
Ocena: 1.67 / 5
Opinia jak najgorsza, pobierane są pieniądze nawet za nie realizowane usługi. Ostrzegam przed tą firmą.
ZaletyBrak
WadyFirma jest nie reformowalna, żyje chyba w 19 wieku.
~Dominik / 2023-07-01 11:28
Ocena: 1.67 / 5
slaba obsluga klienta nie mila oraz chamska
Najgorsza siec jaka widzialem w polsce jedyne co jest u nich dobre to internet
~Dorota / 2024-04-16 09:12
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam przeszłam z UPC do Play i teraz mam większość usług zablokowanych
ZaletyBrak
~DZOIDIOJ / 2022-01-26 18:45
Ocena: 1.67 / 5
Gówno Totalne cały czas lagi w Minecraft i innych grach
ZaletyŻadne
WadyCały Internet
~Elay / 2021-11-27 14:25
Ocena: 1.67 / 5
To była b.dobra firma,dopuki nie przejęli ich francuzi.Teraz jest to masakra.Niekompetencja pracowników.szczególnie infolinii.Olewanie klienta zaraz po podpisaniu umowy.Nie polecam.
ZaletyZasięg.
~Emil / 2021-11-29 11:18
Ocena: 1.67 / 5
Internet na telefonie tragedia
Odkąd przeprowadziłem się na wieś z dziewczyną praktycznie nie mogę korzystać z internetu.
Prędkość to max 100kb/s, o oglądaniu filmów nawet nie marzę, ale tu się nawet nie da przejrzeć internetu bez zawiechy
TRAGEDIA, do końca umowy i żegnamy się
ZaletyBrak
WadyWszystko w tej sieci
~Emilia / 2020-06-04 09:43
Ocena: 1.67 / 5
Internet jest bardzo słaby. Na tyle, że nie mogę zdalnie pracować w domu
~Eugeniusz / 2024-06-12 21:34
Ocena: 1.67 / 5
Jestem stałym klientem tego operatora, mam abonament na telefony i Internet radiowy ale jak pojawiła się możliwość podłączyć się pod światłowód - zgłosiłem chęć. Miałem TRZY umówione terminy instalacji i tyle samo razy zostałem zlany przez instalatora. Zero informacji, zero kontaktu o odwołanej wizycie. Obsługa podaje tylko, że wizyta odwołana bez podania przyczyny. Na ostateczną skargę, napisaną w taki sposób, że dawałem im okienko do negocjacji, odpisali mi tylko, że mogę zwrócić przesłany wcześniej router do salonu Play... i chwilę później SMS jak oceniam prace konsultanta:):):) Pomijając fakt, że codziennie dostaje telefon z ofertą na przedłużenie umowy na tel (wkrótce mi się kończy) - droższą od obecne, kompletnie mnie dobija. Także, żegnaj operatorze... Nie będę tęsknić.
ZaletyKiedyś chyba było lepiej...
Wadytotalne ignorowanie klienta
brak profesjonalizmu zarówno po stronie Obsługi jak i technika
skargi i zażalenia nic nie dają...
~Ewa / 2021-09-22 16:00
Ocena: 1.67 / 5
Wieczne problemy z zasięgiem. Przez dwa lata płaciłam za router którego nie byłam w stanie korzystać. Po wielokrotnym zgłaszaniu problemu i reklamacji play ciągle twierdził że wszystko działa poprawnie.
ZaletyBrak
WadyMega słaby zasięg.
~Ewa / 2022-05-27 20:46
Ocena: 1.67 / 5
nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna.
Zaletybrak
Wadyoszukują klientów, kradną pieniądze
~Fanatyk play / 2024-01-10 20:24
Ocena: 1.67 / 5
Polecam dla osób uzależnionych od internetu, dzięki usługom sieci Play poprzez brak zasięgu nie będziesz mógł z niego korzystać.
ZaletyBrak
WadyCałość
~Feather / 2023-01-07 09:10
Ocena: 1.67 / 5
Po zapewnieniach ze internet będzie działał w mojej lokalizacji i że mam 21.dni na rezygnację(później okazało się że w mojej opcji jednak 14). Okazuje się że jestem na skraju 2-ch nadajników, ale poza zasięgiem, więc nie. Mogę reklamować słabej jakości internetu. W tej chwili nie ma w ogóle oferty internetu mobilnego w mojej lokalizacji, choć jestem 3km od stacji bazowej (nadajnika). Poprosiłem o 2 nagrania z dnia podpisania umowy, oraz poprzedniego z tą samą osobą, nie otrzymałem poprzedniej, bo nie dotyczyła rozmowa podpisania umowy, chociaż w 8 sekundzie cytuję "tak jak rozmawialiśmy wczoraj..."
WadyCzęste awarie techniczne, zmiany parametrów. Kłamstwa konsultantów.
~ferdas / 2020-02-07 12:22
Ocena: 1.67 / 5
Od kilku lat stały klient Play, jeszcze tylko do końca bieżącej umowy. Rok temu oceniałbym sieć dużo lepiej. Problemy zaczęły się od ostatniego podpisania umowy w salonie. Zatrudniają tam niestety niedouczonych lub nieprzeszkolonych ludzi, którzy sprzedają usługi o których pojęcia nie mają. Kierownik salonu, z którą podpisywałem umowę wprowadziła mnie w błąd co do cen, rabatów i usług w ramach umowy. W rezultacie płacę o 35zł miesięcznie wyższe rachunki za telefony. Odpowiedź infolinii... niestety nic z tym zrobić nie mogą. Jeszcze 3 lata temu w podobnej sytuacji Play w ciągu godziny zaproponowałby stały rabat do następnych faktur aby wyrównać pomyłkę pracownika. Pobieranie złotówki opłaty za kontakt z infolinią w ramach sieci też jest jawną kpiną zwłaszcza w sytuacji gdy nagle w tym miesiącu dostaję o 10zł netto wyższą fakturę, z której kompletnie nie wynika dlaczego jest wyższa. W portalu internetowym też zero informacji czemu drożej. Pozostaje tylko infolinia, która oczywiście nic z kwotą faktury nie może zrobić a jedynie zapewnia, że w przyszłym miesiącu już znowu będzie niższa o te 10zł.
POdsumowując: kpina, kpina i jeszcze raz kpina z wieloletnich klientów.
ZaletyKiedyś wiele, obecnie mniej niż zero
WadyNaciąganie klientów na koszty na każdym kroku, niemożliwe do zweryfikowania inaczej niż odpłatnie koszty dodatkowe, wiele wiele innych wad...
~Franciszek / 2023-03-15 12:18
Ocena: 1.67 / 5
49MB zapłaciłem 49zł a miało kosztować w promocji 40 zł 30GB szok cenowy
~Gabi / 2024-08-22 22:49
Ocena: 1.67 / 5
Ciągłe problemy, mimo terminowych opłat abonamentu i dostępnych środków do wykorzystania brak internetu. Obsługa infolinii nie potrafi zdiagnozować i rozwiązać problemu.