WadyZero zero
strona 4 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Tomasz Witkowski / 2025-09-26 20:53Ocena: 1.00 / 5
Skandal totalny internet od 3 dni światłowód nie działa codziennie dodtaję informację że za parę godzin będzie a dzisiaj hit informacja za 24 godziny może będzie skandal wstyd play wstyd totalny -
-
~sdad / 2025-09-26 20:50Ocena: 1.00 / 5
Internet ciagle zrywa, obsluga klienta nie jest w stanie pomoc a to, ze wyrzuci go 5-6 razy dziennie to norma. Zenujaca jakosc uslug Zaletynie maWadyZrywa internet, brak pomocy od obslugi -
~Raya / 2025-09-26 13:37Ocena: 1.00 / 5
28 sierpnia odłączyli mi tv, internet i telefon z przyczyn technicznych.Od tego czasu cisza. Oczywiście rachunki do zapłaty nadal przysyłają????.Na infolinii ta sama śpiewka-przekazano do działu technicznego. Za każdym razem odbiera kto inny i ciągle musisz tłumaczyć to samo.
Od miesiąca nie mam internetu, telefonu i telewizji. Żyjemy w 21 wieku. Play wydaje miliony na reklamy, a dywanem przykrywa syf.
Całe szczęście mam tylko miesiąc wypowiedzenia. Nigdy więcej!!!!!ZaletyZeroWadyZero zainteresowania, zero próby naprawienia swoich błédow, na infolinii niewiedza, chcą kasę za coś, czego nie dostarczają!!! -
~Ava / 2025-09-22 10:14Ocena: 1.00 / 5
Usługa internet+telewizja.
Nie działa dekoder, infolinia każe się zgłosić do salonu, w salonie twierdzą, że nie mogą go wymienić, bo tych już nie dostają. Na inny nie wymienią, bo do każdej umowy jest przypisany jakiś konkretny model i rób co chcesz.
Sześć salonów, w każdym to samo. Infolinia swoje, salony swoje.WadyNierozwiązany problem, przysyłane faktury za nierealizowaną usługę -
~Xyz / 2025-09-22 08:28Ocena: 1.00 / 5
Przedłużylam umowę na usługi w salonie,Pani taka wyszczekana mówiła,że będą dwa zegarki i słuchawki do każdego numeru gadżet plus telefon.
Przy odebraniu przesyłki z paczkomatu nie dość,że paczka cała pognieciona ,karton z zegarka cały rozwalony,przed otworzeniem paczki zrobiłam zdjęcia i udałam się do salonu złożyć reklamację,i oczywiście moje wielkie zdziwienie,że mówiła co innego a w przesyłce był tylko jeden zegarek,tak kłamią w żywe oczy , mówią co innego klientom a co innego przychodzi.
I teraz zaczynają się schody ,Pani w salonie przyjęła reklamację poinformowała ,że w ciągu 7 dni dostanę odpowiedź.
Minęło 7 dni odpowiedzi brak,moje telefon na infolinię wielokrotne i zbywanie mnie ,że ciągle rozpatrują moją reklamację,dostaje odpowiedź po ponad 30 dniach,że to tylko rozwalone opakowania a nie sprzęty,ale ja nie podpisałam umowy na towar z uszkodzonymi opakowaniami tylko towar w nienaruszonym stanie.
Więc i tak będę się kontaktowała dalej w tej sprawie,bo niestety to są żarty ,ze strony Play i ich podejście do klientów.
Także zanim podpiszecie umowy to lepiej się zastanowić ,żeby potem nie było cyrków.ZaletyŻadnych nie mają zaletWadyBrak podejścia do klienta
Olewanie sprawy
Na wszystko mają czas ale na swoją korzyść -
~Tomasz / 2025-09-22 01:05Ocena: 2.00 / 5
NIE MA GORSZEJ SIECI OD PLAY
KIEDYŚ BYŁA TO SIEĆ GODNA POLECENIA DZIŚ JEST TO BANDA KŁAMIĄCA NA KAŻDYM KROKU
PRZYKŁAD, PROSZĘ BARDZO...
BIORĘ PAKIET 200GIGA
OD SAMEGO POCZĄTKU SZYBKOŚĆ INTERNETU JEST ŻAŁOSNA I PRZEZ WIĘKSZOŚĆ CZASU TELEFON POKAZUJE MI SIEĆ 3G CO UNIEMOŻLIWIA ROBIENIE RZECZY WYMAGAJĄCYCH NETA TAKIEGO JAK W OBIETNICY OPERATORA
PRZEZ BŁĘDY W APLIKACJI STRACILEM MOŻLIWOŚĆ KORZYSTANIA Z WYKUPIONEGO PAKIETU MINUT POZA SIEĆ JAKBY LICZYLI TYLKO NA TAKIE BŁĘDY...
PORAŻKA I TYLKO DLA TEGO ZE WIELE OSÓB MA MÓJ NR. Z TEJ SIECI DALEJ ZMUSZONY JESTEM Z NIEJ KORZYSTAĆ
RADZĘ DOBRZE PRZEMYŚLEĆ KORZYSTANIE Z TEJ SIECI BO INNE MAJĄ DUŻO SOLIDNIEJSZE PODEJSCIE DO OFEROWANYCH USŁUGWadyInternet -
~Hanna / 2025-09-20 20:23Ocena: 1.00 / 5
Bez przerwy zacina się internet. Żeby obejrzeć trochę sportu trzeba wziąć chyba setkę programów bez sensu i oczywiście za nie zapłacić. NIE POLECAM TEGO OPERATORA ZaletySzybko podłączają jest to zaleta. Instalator średnio pomocny , gdy z czymś trzeba sobie poradzić, bo za to mu nie płacąWadyWieczny problem z internetem -
~Piotr i Ela / 2025-09-19 16:05Ocena: 2.00 / 5
BEZNADZIEJNY ZWYKŁA WYMIANA KARTY W ANTENIE I NUC NIE DZIAŁA .PROSIMY O POMOC MÓWIĄ ŻE DO 14 DNI .KTO W 21 WIEKU MOŻE TYLE CZEKAĆ .TO CHORE .PRACUJEMY ZDALNUE .PŁACIMY ZA TOWAR I GO NIE MAMY .DALI NAM 30 ZŁ REKOMPENSATY TO KPINA .DALIBYŚMY 300 ŻEBY DZIAŁAŁO .RODACY NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŹĆ .ŚWIATŁOWODY .NUE MA ICH .NAJGORSZA FIRMA . TO PLEY .JESTEŚMY BEZRADNI Zalety ŻE BYŁA W OGÓLE NA WSIWadySŁABY ZASIĘG ZACINA SIE INTERNET .
.JAK COŚ NAWALA TO DO 14 DNI MOŻE BĘDZIE POMOC ZGROZA .BO POMOC PRZEZ INFOLI IĘ TO OBOJĘTNE ZGLOSZENIE I WSKAZÓWKI SAM SE ZRÓB -
-
~Mariusz / 2025-09-18 21:39Ocena: 3.00 / 5
Częsty brak zasięgu internetu a jak już jest to działa bardzo powoli -
~Joanna / 2025-09-18 06:32Ocena: 3.00 / 5
Fatalna telefoniczna obsługa klienta. Dwukrotnie nie załatwiono sprawy, o którą prosiłam, mimo zapewnień, ze zlecenie zostało zrealizowane. Raz zwrot pieniędzy, drugi raz wysoki rachunek. Gdy próbowałam wyjaśnić, usłyszałam od opryskliwej pracownicy, ze jeśli nie chcę płacić, to najlepiej nie korzystać z urządzenia (!!!???). Tego zrobić nie mogę,ale mogę zmienić operatora z nadzieją, ze nie będę obrażana. -
~Kazimierz / 2025-09-17 18:20Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć. Biorą kupę kasy za te niby ich usługi. Ale gdzie one są? Internet za który płace nie małe pieniądze działa kiedy chce najczęściej w nocy. A w dzień? Żałośni są i tyle ZaletyBrakWadyWad mają tyle że głowa mała -
~jużmamdośćplay / 2025-09-17 17:26Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie z daleka playa internet działa jak chcę czyli w większości nie działa a o dekoderach to już się płakać chcę ciągle są problemy trzeba latać wymieniać po czym wracasz do domu i każe ci czekać 48h żeby ci się pokazały kanały to jest jeden wielki dramat obsługa też dno przy takich problemach powinien serwis przyjeżdżać i zrobić coś żeby to dobrze funkcjonowało a tak to płacisz za coś co głównie nie działa a ile nerwów się straci to już szkoda gadać bo na żaden serwis od nich nie można liczyć to klienci mają być swoimi serwisantami typu wyślij nam infomację o modelu coś z ustawień certyfikowany speed test W FORMIE PDF na telewizorze mimo że internet również jest od nich ZERO NICZEGO k*rwicy można dostać ZaletyBRAK, ZAŁAMANIE NERWOWEWadyWSZYSTKO -
~Marcin / 2025-09-17 15:19Ocena: 1.33 / 5
Zdecydowanie nie polecam tego operatora. Nie ma dnia żeby nie zrywało Internetu. Obsluga to dramat i brak kompetencji. ZaletyBrakWadyCałkowita usługa to jedna wielka wada -
~Kamilos / 2025-09-16 10:04Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy syf od dobrych 2 tygodnii. Są momenty że nie mogę nawet zadzwonić będąc w centrum miasta liczącego 80 tysięcy mieszkańców ( Siedlce), już nie mówiąc o internecie, którego częściej nie ma niż jest. Strony lądują się dobre kilka minut ( to nie jest 2000r. że jest ograniczony limit internetu z prędkością 10kb/s ...) mimo , że mam 130GB internetu w telefonie..
W latach ubiegłych byłem zadowolony ale teraz to jest totalna porażka. Nie wiem czy im antenę wywaliło jakaś czy tyle ludzi ostatnio doszło do tego operatora i nie wyrabia ale ja osobiście rezygnuje z tego g...aZaletyŻadneWadyBrak zasięgu
Brak internetu -
~Barbara / 2025-09-15 20:13Ocena: 5.00 / 5
W salonie Play w Plazie w Lublinie uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na pytania w kwestii złej jakości połączeń ze wskazaniem możliwości rozwiązania problemu oraz na temat sposobu korzystania z sieci w państwach spoza UE.Taki wyjątkowy profesjonalizm wykazała Pani Patrycja Wójtowicz. ZaletyMiła obsługa, dodatkowe sugestie z korzystania z pakietu, klarowne wyjaśnienie problemu.WadyBez wad. -
~Jessica / 2025-09-15 13:03Ocena: 1.00 / 5
Dramat mam umowe od 3 miesięcy a światłowód tylko działał u mnie jakiś tydzień to masaż się czeka miesiąc awarii nie naprawią choć człowiek się prosi i płaci za darmo -
-
~Samm / 2025-09-14 17:34Ocena: 1.00 / 5
PLAY to DNO!!! Od początku mam problemy z odbiorem programów TV i z Internetem.!!! Przestrzegam przed zawieraniem z nimi umowy ! Bezczelnie twierdzą ze z ich strony wszystko jest ok. A ja muszę wydzwaniać kilkanaście razy w tygodniu z interwencją !!!! BEZ SKUTKU !!! ZaletyNie maWadynon stop problemy z odbiorem tv i łączem internetowym !!! -
~Uwu / 2025-09-13 15:34Ocena: 1.33 / 5
Rozumiem że jest internet limitowany i nielimitowane (tak jest tylko napisane).
Mam internet nielimitowany a został wykorzystany.ZaletyNie ma -
~Jdjsjs / 2025-09-12 17:29Ocena: 1.00 / 5
Zawsze działało, ale przedwczoraj mi się skończył pakiet. I dzisiaj już zdążyłam wydać około 80 zł, i nie działa. Na dwa pakiety. Nie polecam -
~Nikt / 2025-09-12 15:37Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam internet światłowodowy w Play, zaznaczając wszystkie punkty potrzebne do rabatów. Na stronie internetowej kwota była zgodna z ofertą, jednak w umowie nagle pojawiła się kwota wyższa o 30 zł, mimo że nie zamawiałam żadnych dodatkowych usług i nigdzie nie było o nich informacji.
Najpierw próbowałam wyjaśnić sprawę mailowo, ale Play nie odpowiadał. Następnie zadzwoniłam na infolinię, gdzie konsultant był bardzo niemiły i niechętny do pomocy, mimo że próbowałam rozmawiać spokojnie. Powiedział wprost: „Ja nie wiem, co tam Pani sobie pozaznaczała w formularzu, nie wypełniałem z Panią wniosku”. Tłumaczyłam, że nie było opcji wyboru dodatkowych usług i prosiłam, by porównał moją umowę z ofertą na stronie, ale odmówił i zasugerował jedynie, że mogę wypowiedzieć umowę.
Zdecydowałam się wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji, ponieważ sytuacja wygląda na nieuczciwe praktyki sprzedażowe. Nie byłam w stanie uzyskać żadnego wyjaśnienia, a umowa zawierała wyższą kwotę niż oferta widoczna online, co sprawia wrażenie oszustwa.
strona 4 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
