Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4545 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Back to hack / 2021-09-28 13:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo proszę o zabranie wyższych uprawnień salonowi Play w pajęcznie 98-330. Tak się dzieją rzeczy o których nie będę pisał bo boje się o represje prawne i polityczne. Nie do wiary że nadajecie takie uprawnienia wszystkim z franszczyzny jak leci. Zróbcie porządek z tym salonem bo Rodo tam jest zerowe. Sprawdźcie logi i to co otwiera pewna osoba i będziecie wiedzieć o co mi chodzi. Szanuje wasza sieci jestem jej klientem od lat ale takie odosobnione przypadki zniechęcają resztę waszych klientów. Pozdrawiam
  • ~banan / 2021-11-29 21:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgadzam się z przedmówcami. Play zaczyna oszukiwać klientów. Doradca powiedział że nie może przedłużyć obecnej umowy tylko uruchomić nową. Uruchomił i nic nie wspomniał o aktywacji 50zł. Starego numeru nie wyłączył, i koszt 150zł dodatkowo. Oczywiście trzeba zapłacić bo tak stanowi regulamin. Odwołania nie pomogły.
    Sygnał tak od roku zaczyna szwankować... strasznie rwie rozmowy.
    Ogólnie play spada na dno.
    Uważajcie co podpisujecie!! Bo oszukują nie mówiąc całej prawdy o ofercie. Jak dawniej Orange.
  • ~Barbara / 2024-10-02 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Najważniejsze złapać klienta. Później klient to intruz. Brak profesjonalnego wsparcia. W salonie unikają i ignorują problemy jakie zgłasza klient. Obsługa zgłoszeń to porażka. Nie odpowiadają na poruszane kwestie. Klient zostaje ze swoim problemem sam. Odpowiedzi mają styl na odwal się. Bardzo to przykre
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta nie istnieje
  • ~Barnaba / 2023-10-27 19:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem klientem przez 11 lat, 4 abonamenty, zawsze traktowany po macoszemu gorzej niz osoba z ulicy, nigdy nie spoznilem sie z platnosciami, z zasiegiem bylo kiepsko a i internet byl slaby. Mialem tez kilka kart prepaid ktore sie przedawnily razem z srodkami zgromadzonymi na nich . Omijac
    ZaletyDzialajaca aplikacja
    WadyTraktowanie obecnych klientow jak smieci
  • ~Bartek / 2019-11-24 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorszy wybór. Nie polecam. I przestrzegam. 10 każdego miesiąca rozpoczynam kolejny okres rozliczeniowy. 7 listopada przeniosłem swoje nr z firmy na osobę prywatną. Miało to trwać 24 godz. 9 listopada zlecilem nowemu operatorowi przeniesienie nr. Okres 1 miesiąca wypowiedzenia zachowany. Miałem kończyć współpracę 9 grudnia. I co ? Dostałem 7 odmów przeniesienia nr że względu na błędne dane rejestracyjne. Kolejne telefony na płatną infolinię. Oczywiście nikt nic nie wie. Ale jak się dowiedział to okazało się że może zły nr dowodu osobistego jest systemie. Okazało się że jest ok. Kolejne próby kolejne odmowy. Drugi powód źle przesłany formularz zawierający tylko nr PESEL. Po kilku telefonach i wizytach w salonie okazało się że błąd wystąpił w sieci Play. Mam to potwierdzone przy rozmowie z konsultantem. I zapewnił mnie że pierwsza próba przeniesienia nr liczy się jako czas wypowiedzenia umowy czyli 9 grudnia. Spokój trwał tydzień. Kolejna odmowa z tego samego powodu. Błędne dane rejestracyjne. Dziś dowiedziałem się że w playu działają 2 systemy ( pracownik w salonie z 4 letnim stażem dzisiaj dowiedział się o tym drugim systemie) i w tym drugim systemie nadal moje nr widnieją na firmę. Dopiero dzisiaj zostało to zmienione nie z mojej winy tylko sieci ale ja muszę za to zapłacić abonamentem na kolejny miesiąc bo rozwód wg Play nastąpi w styczniu. Na moje kilkukrotne pytanie dlaczego za błędy po stronie Play ja muszę płacić pani konsultant dzisiaj stwierdziła że rozmowa jest niemerytoryczna. Jeżeli ktoś przetrwał do końca postu dziękuję. Nigdy więcej Play.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na koniec umowy
  • ~Bartek / 2020-02-14 22:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po końcu umowy została naliczona opłata (120 zl) za pakiet smartfon. Okazuje się że to nie opłata za telefon który brałem tylko za 500 mb internetu. Po reklamacji faktury dowiedziałem się że tylko jak zostanę w sieci to dostanę korektę. W dzień zakończenia umowy byłem w punkcie Play i nikt nie poinformował mnie o żadnym pakiecie. Dopiero po moich telefonach do sieci wyłączyli to. Kiedyś Play się rozwijał a teraz naciaga klientów. Nie polecam
  • ~Bartekkkkk / 2020-08-04 00:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Opowiem historie w jaki sposób zostałem oszukany w Play.

    Kończył mi się abonament i zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy i nowym telefonem.

    Korzystałem z oferty gdzie miałem darmowe połączenia w Polsce i do Krajów Uni Europejskiej i 10GB internetu.

    Pani z infolinia zaproponowała mi podwyższenie abonamentu z 110zl miesięcznie do 155zl, gdzie zachowałbym wszystkie dotychczasowe warunki + zmiana z 10GB na 70GB internetu i nowy telefon iPhone SE 128GB za 239zl.

    Zgodziłem się - i co się okazało? Pierwsza faktura jest na 319zl, gdzie ponad 160zl stanowi koszt rozmów w UE - dokładnie do Włoch.

    OSZUŚCI!

    Opłaca się jedynie przy przenoszeniu numeru z innej sieci na pierwszą umowę .

    Koszmar
    ZaletyBrak
    WadyNiejasna oferta, wprowadzanie w błąd na infolinii, zawyżanie cen, brak dostępności telefonów iPhone w ofercie, niekompetencja kadry
  • ~BB / 2019-08-12 13:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Jako firma nie otrzymaliśmy 3 faktur.Po wezwaniu do zapłaty napisałam e-mail z prośbą o wystawienie duplikatów faktur i załączyłam wezwanie. Nie otrzymałam duplikatów faktur. Dwa razy dzwoniłam i 2 razy odbiłam się od muru pod tytułem : NIE MOŻEMY WYSTAWIĆ DUPLIKATÓW BO NIE ZNA PANI PINU/KODU,NIE JEST PANI UPOWAŻNIONA. SKANDAL!!!! W dobie cyfryzacji muszę iść na pocztę i wysłać list. Zła wola tej firmy poraża. nie znają przepisów podatkowych, gdzie jest wyraźnie napisane, że na wezwanie podatnika mają obowiązek wystawić duplikat faktury.
    WadyBrak normalnej obsługi klienta. Idiotyczne przepisy uniemożliwiające kontakt np z windykacją. Bezmyślne przepisy wewnętrzne.
  • ~Beata / 2021-04-06 14:13
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!Korzystałam wiele lat, zawsze terminowe wpłaty. Gdy zmarły dwie osoby z "grupy abonamentowej" okazało się, że aby zlikwidować te abonamenty dwa (zmarłych) muszę płacić karę a także dodatkowo doliczono mi do pozostałego abonamenty comiesięczną opłatę. Czyli wychodzi, że mam płacić tę samą kwotę za trzy osoby co za 5. Brawo Play!!! Już czekam na zakończenie umowy i uciekam z tej sieci.
  • ~Beata / 2021-08-29 00:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Super oferty to naciąganie, doliczanie opłat za niepełny okres rozliczeniowy?!, powtarzające się telefony z propozycją zawarcia umowy, która już została zawarta, większy limit Internetu 20gb, zwalnia już po 8, prytne umowy, z których nie można się wycofać.ogólnie porażka. Dobrych mają tylko pr- owoców i prawników
    ZaletyBRAK
    WadyNiewiarygodnosc
  • ~Berssk / 2022-01-23 10:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Co chwilę naliczają jakieś opłaty, nie wiadomo nawet za co. U konkurencji lepsze oferty mimo być w sieci prawie 10 lat.
    ZaletyW miarę dobry zasięg, prosta, intuicyjna w obsłudze, czytelna aplikacja
    WadyNaliczanie opłat
  • ~Bevel / 2018-05-18 14:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nielimitowany internet jak u innych. 10gb i koniec. Trzeba to ciągle tępić.
    Po zwolnieniu zamiast 1mbs jest 0.2 mbs...
    ZaletyW miarę dobra oferta
    Nie blokują telefonów
    WadySłaby zasięg
    Oszukują z transferem
    "Nielimitowany" internet
    Dodatkowe opłaty nie wiadomo skąd
  • ~bonks1235 / 2020-09-12 11:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze umowy i jak połowa ówczesnej przebiegły w dobrych warunkach, ale aktualnie to jest DRAMAT!!!
    Ciągły brak zasięgu, internet słaby.... Zgłosiłam 3 reklamację, które zostały uznane za niezasadne bo !wykorzystałam 2,5 GB internetu przez miesiąc! gdzie w normalnych warunkach 10 mi nie wystarczało... Chciałabym też zauważyć że człowiek z reguły się przemieszcza, nie spędza całego życia w jednym miejscu, ale według operatora PLAY ludzie chyba tylko powinni być w jednym miejscu?!
    Obsługa może miła ale co z tego jeśli nie spełnia swoich zadań.
    Brak słów, czekam tylko do końca umowy i już nigdy więcej!
    Zaletybrak zalet!
  • ~Borys / 2022-12-30 18:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużyłem parę miesięcy temu umowę bo byłem zadowolony, kilka numerów na firmę. Od niedawna jakąś tragedia. Prawie nigdzie w mniejszych miejscowościach niema zasięgu a o internecie nie wspomnę.
    Słyszałem jedną z opini że inni operatorzy ograniczili dostęp do swojego zasięgu ze względu na to że Play przejął za dużo klientów. Jak tak dalej będzie to muszę zmienić sieć.
    ZaletyByły ale się skonczyły
    WadyBrak zasięgu.
  • ~Były idiota / 2022-05-17 07:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Żal mi ludzi którzy nie sprawdzają opinii na temat Play i wchodzą w te bagno. Pisałem już kilka razy że faktury są zawyżane zwłaszcza za internet. Sprawa z roku 2010 dostałem już wtedy rachunek na ponad 800pln. Sprawa trafiła do sądu i przegrałem bo jak mam udowodnić że tyle internetu nie zużyłem. Nie pamiętam ile GB mi naliczyli ale strasznie dużo że na pewno człowiek i dziś tego by nie przerobił a co dopiero wtedy. Play duże człowiek mały . Teraz jestem w Orange płacę 25 PLN.na miesiąc nazbierałem nie wykorzystanego internetu ponad 3000Gb. Pozdrawiam serdecznie wszystkich antyplay.
    ZaletyBrak
    WadyDużo pisania. Wymieńkam.
  • ~Były klient / 2023-02-20 13:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak zasięgu w górach, brak internetu. Nie polecam
  • ~carl / 2019-08-13 14:41
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Mam/miałem 5 kart SIM w ofercie na abonament.
    Złożyłem wypowiedzenie umowy z dniem 10 wrzesnia b.r. a w dn. 10 sierpnia PLAY samoistnie odłączył mnie z taryfy na abonament i przerzucił wszystkie numery na kartę!!!! sic!!!
    Na domiar złego, podczas wizyty w salonie PLAY poinformowano mnie, że jeśli chcę mieć darmowe rozmowy na komórki i stacjonarne oraz 10GB netu, muszę doładować konta po 25 zł za jedną kartę i zostanie włączony pakiet SOLO.
    Tak też uczyniłem, lecz krótki kod nie działał i nie załączono mi pakietu SOLO... to jakaś masakra!
    Myślać ze wszystko jest ok, córce zeżarło 25 zł w kilkanaście minut!!!
    Następnego dnia po ponownym doładowaniu kart, sam włączyłem ten pakiet na PLAY24.
    NIE POLECAM! Przenoszę numery do innej sieci.
    Zaletybrak
    Wadykorporacyjne olewanie klienta
  • ~Cezary / 2024-08-18 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Banda przypadkowych osób, które nie znają się na tym co robią. Mam problem z internetem od pół roku. Korzystam z usług 6 rok. Wcześniej wszystko było prawie dobrze. Teraz jest dramat bo nie da się nic zrobić. Obejrzeć instagrama czy filmu czy czegokolwiek załadować. Ludzie którzy się tym zajmowali twierdzą, że wszystko jest okej . Pani Izabela Zamora jest jednym z tych konsultantów, którzy nie widzą problemu w tym że płacę ponad 100zl i nie mam Internetu i twierdzi, że wywiązują się z warunków umowy. Nie przypominam sobie, żebym zgadzał się na płatność za usługi braku Internetu. Nie pakujcie się w to gówno i poszukajcie dostawcy który dba o klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak reakcji obsługi na problemy
    Długi czas oczekiwania (5 miesięcy)
    Nadal brak rozwiązań
  • ~cykor21 / 2019-11-04 23:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragiczny poziom pracowników działu utrzymania klienta, tj. brak kultury, nieumiejętność słuchania, prymitywny język i ograniczony zasób słownictwa. Jeżeli tacy ludzie reprezentują firmę, to ja rezygnuję z usług.


    Na szczęście klienta istnieje konkurencja.
    Wady- oferta dla obecnych klientów jest identyczna jak dla nowych klientów
    - bardzo niski poziom obsługi klienta zarówno merytoryczny jak i ogólny
  • ~Damian Koszut / 2022-07-12 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam. Jestem klientem Play od 4 lat, tylko dla tego że nie mam stałego łącza internetowego. Z 60Mb internetu nigdy nie przekroczyłem jeszcze 35Mb szybkości. Do tego ciągle problemy. Od piątku znów nie mam internetu. Dzwoniłem na BOK i jedna Pani stwierdziła że jest awaria na BTS. Jak pytałem kiedy zostanie usunięta bo pracuje zdalnie to pani powiedziała że nie potrafi powiedzieć, po alszej próbie uzyskania tych wiadomości pani się po prostu rozłączyła! Żenada. Zadzwoniłem drugi raz. Druga Pani stwierdziła że żadnej awari nie ma. Zacząłem dyskusje dlaczego podają sprzeczne informacje to druga Pani też się rozłączyła. Internetu nie ma jak nie było. Do tego usłyszałem że play nie wysyła techników do diagnozy uszkodzen
    ZaletyZadnych
    WadyFatalna i niemiła obsluga. Niestabilny internet, nie wart swojej ceny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185