Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ak258 / 2023-11-15 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem traktują nas jak by to my chcemy oszukać ich i na dodatek że my jesteśmy wini..Ja czuję się winny że podpisałem z nimi umowę i dla tego wydaje im się że zwykły szarak im nic nie zrobi(nie zaszkodzi)
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie same
  • ~Akila / 2020-10-31 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Płacisz za wszystko a obsługa onsultant zamiast rozwiązać problem życzy miłego dnia żenada brak zasięgu w centrum miasta dzwoniłam z drugiej karty bo obsługa płatna żenada nie kupicie zmieniam sieć
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu sieci nawet w centrum miasta
  • ~Ali / 2024-11-05 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia!!! Tydzień temu podpisałam umowę z Play.to znaczy zrezygnowałam z UPC, a ponieważ mam komórkę w Play więc zaproponowano połączenie usług...........GDZIE, PYTAM BYŁ MÓJ ROZUM???
    nie mam TV, to znaczy włącza się i wyłącza się kiedy chce- wyskakuje okno: " NIE MA POŁĄCZENIA Z SIECIĄ"!
    Dziś pojechałam żeby rozwiązać umowę, ponieważ nie minęło jeszcze 2 tygodni......
    Bardziej szyderczego, a nawet chamskiego traktowania klienta nie można wyobrazić....

    NIE POLECAM FIRMĘ PLAY, KTÓRA ZARABIA NA NAGABYWANIU, KOMBINACJACH, NAWET OSZUSTWACH!
    ZaletyNIE MA
    WadyPRZEREKLAMOWANE OSZUSTWO
  • ~Aloyzy / 2024-10-09 14:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie, Play nie wywiązuje się z umowy, piszcie skargi do UoKiK. TO, co zrobili z logowaniem do UPC jest wysocie nieintuicyjne i niewygodne. Nie można z poziomu zalogowania zapłacić za Internet. PLAT - po co przejmowaliście UPC. Jeszcze mam płacić drożej za router i jeszcze dopłacać za instalację? Nie ma na to mojej zgody. Ma być internet taki, jaki jest i nie akceptuję zmian. I nie będę płacił drożej. W taki sposób będziecie tylko tracić klientów. Tak nie powinna wyglądać prawdziwa sprzedaż.
    ZaletyPo przejęciu UPC - brak
    WadyPo przejęciu UPC: droższe usługi gorszej jakości, brak szacunku do klientów
  • ~Amber / 2023-12-15 06:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem wcześniej internet i telewizję z UPC i nie było problemów. Teraz z Play to porażka. Router grzeje jak farelka, po 2 miesiącach coś go trafia a Pani oznajmia że mają 3 dni na interwencję. Za każdym razem jak już odbiorą to 8 przekierowan za każdym razem weryfikacja i żebranie o ocenę SMSa na tak bo to spełni realizację ich celów, żałosne. Zawsze odpowiadam że moim celem jest działający internet jeżeli będę miał internet zanim dostanę SMSa to ocenię na tak.
    ZaletyDużo programów, i w przerwach między reklamami można coś zobaczyć.
    WadyCót mniut i fizdaszki
  • ~Andres / 2018-12-13 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    They asked me if I have Polish citizenship when I said no a consultant called Krzystof hanged up on me. Can you belive it?
    Wadyracist
  • ~Aneta / 2023-11-29 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! W poniedziałek montowali mi kablówki i internet dziś mi wysłali odstąpienie od umowy gdzie po rozmowie z konsultantem chciałam dobrać multiroom. Dogadać się nie da z nimi 2h rozmów i tylko przełączanie do następnych konsultantów.
  • ~Aneta / 2025-04-05 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczyt wszystkiego,nowy numer zakupiony u operatora i zablokowany po 1 dniu bez powodu, rzekomo bo masowe wiadomości wysłane,masowe bo do 2 numerów intensywna korespondencja!standardy Play iście komunistyczne, nie pisz za dużo bo cię zablokujemy A i dblokujemy kiedy będziemy chcieli bo nawet na pytanie o realizację zgłoszenia dostaje się odpowiedź NIE WIEM. Róbcie tak dalej to wam więcej klientów odejdzie czego życzę.w jakim ja kraju żyje że pozwala się operatorom traktować klienta w ten sposób.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca na odpowiedź
  • ~ang / 2023-01-20 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa. Wyjezdzajac za granice okazuje sie, ze jestesmy kompletnie odcieci od wszelkich serwisow. Szkoda, ze nie wiedzaialam o tym przy zakupie pakietu, na pewno bym sie nie zdecydowala na wydanie pieniedzy na karte, ktora moge teraz wyrzucic. Obsluga klienta w odpowiedziach prezentuje bardzo dziwna polityke, sprawia wrazenie kozla ofiarnego, ktory przeprasza za swoje istnienie. Z drugiej strony i slusznie, troche wstyd ze taki operator ma prawo bycia na rynku.
  • ~Anna / 2018-06-04 21:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta atrakcyjna, natomiast obsługa klienta fatalna. Konsultanci na infolinii traktują ludzi z góry, są bezczelni i niegrzeczni, nie mówiąc o osobach zatrudnionych w punktach (punkty w Bielsku-Białej - zarówno Gemini, jak i Sfera -tragedia!!!!). Totalny brak profesjonalizmu. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty PLAY!!!! Orange może i ma mniej atrakcyjną ofertę, natomiast obsługa klienta o niebo lepsza.
  • ~Anna / 2020-11-30 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę z nielimitowanym internetem , rozmowami i smsami. Trzeci miesiąć z rzędu każą mi po połowie miesiąca rozliczeniowego doładowywać konto za jakieś rozmowy i smsy , których nie używałam. Korzystam głównie z internetu,a oni twierdzą,że wysłałam 70 smsów i miałam 6 godzin rozmów. 70 smsów to ja wysyłam rocznie,a rozmów 6 godzinnych w dwa tygodnie,to miałam 10 lat temu,jak byłam na emigracji.Żenada. Nie polecam. Dziadostwo.
    ZaletyStrzyżenie baranów.
    WadyIch istnienie na rynku
  • ~Anna / 2023-05-09 22:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
  • ~Anna / 2023-05-09 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
  • ~Anna / 2023-05-16 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgoda Zespołu Prawnego Play w niestandardowej sytuacji, która nie jest respektowana przez pracowników Salonów. wielomiesięczna korespondencja z Play bez sukcesu mimo zgody Prawników Play. Brak komunikacji wewnętrznej. Pisze @ do Play, odsyłają mnie do salonu a salon informuje , że nie może postępować niezgodnie z procedurami mimo zgody ich Prawników na piśmie.
  • ~Anna / 2023-08-12 09:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Wakacje w Europie z PLAY= przygtujcie sie na +1000 zl do rachunku !

    Bedac na wakacjach we Wloszech, wlaczylam internet i w ciagu 1sek zostalam naliczona 260 zl bo nadajnik polaczyl sie z najsilniekszym w tym miejscu tj szwajcarskim. Skad my jako zwykly uzytkownik mamy wiedziec ze w tym miejscu najmocniejszy bedzie szwajcarski nadajnik? Przeciez jestem we Włoszech i otrzymalam sms "Witamy we Włoszech..."
    Dla porownania koszt
    Szwajcaria 1mb - 39 zl (Play ustawia limit 7mb ktory znika w 1 sek i obciaza kwota 260zl, czemu limit nie jest 1mb i kwota 39 zl?
    Włochy 1mb- 0,09 zl

    Uwazam ze wymaganie od nas jako konsumenta zmajomosci mapy anten satelitarnych jest stosowaniem praktyki naruszających zbiorowe interesy konsumentow.

    Czy ktos z Panstwa mial podobna sytuacje?
  • ~ANONIM / 2020-09-25 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Postarajcie się bardziej , oferujecie [NIBY] dobrą ofertę a okazuje się że nagle jest 700ms i 0,57mbs ... słabiutko
    Zaletymiła obsługa
    Wadyszybkość i jakość internetu jest bardzo słaba
  • ~APOKIEGO / 2022-08-24 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM!!! ZBYT DUŻO BY PISAĆ. RADZĘ CZYTAM KAŻDE SŁÓWKO W UMOWI KILKA RAZY. HANDLOWCY NACIĄGAJĄ NA MAXA!
  • ~Arbuz / 2022-07-22 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet od 15.07.20022 prawie nie dziala! Predkosc minimalna, przerywa, nie laduje! Telefony do PLAY sa nie odbierane!
  • ~Arkadiusz / 2023-04-15 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg kiepskiw porównaniu do konkurencji telewizja obiecana przez pley rozłączali systematycznie co kilka lub kilkanaście minut najdłużej na dobrych urządzeniach obiecany telefon Motorola 30 edge nie polecam mimo źe nowy miga co kulka minut. Poza ich ofertą w moim przypadku przy przeniesieniu numeru przy kilkakrotnym kontakcie z biurem obsługi klienta i tak nie są w stanie zrobić nic dobrego dla nowego klienta szczerze nie polecam i rzałuje że zacząłem na kiepskim urządzeniu z nimi współpracować
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~arlo / 2019-12-03 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Coz za beznadziejny operator internetowy, ciagle sie internet zawiesza albo spowalnia tak ze strona wyswietla sie po kilku minutach!
    po zmianie sim’u na Orange wszystko od razu zaczelo dzialac jak nalezy.
    Wiec sprobowalem raz jeszcze z Play i znow do niczego.
    W dodatku dokupienie dodatkowych GB jest drogie.
    Zatem unikajcie Play’a jak ognia.
    To juz Plus jest lepszy, tyle ze w Plusie z kolei oszukuja i zabieraja kase z konta za nic.
    Zaletyzadnych zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3010
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.87, ilość opinii: 1082
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186