Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4606 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-05-16 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgoda Zespołu Prawnego Play w niestandardowej sytuacji, która nie jest respektowana przez pracowników Salonów. wielomiesięczna korespondencja z Play bez sukcesu mimo zgody Prawników Play. Brak komunikacji wewnętrznej. Pisze @ do Play, odsyłają mnie do salonu a salon informuje , że nie może postępować niezgodnie z procedurami mimo zgody ich Prawników na piśmie.
  • ~Anna / 2023-08-12 09:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Wakacje w Europie z PLAY= przygtujcie sie na +1000 zl do rachunku !

    Bedac na wakacjach we Wloszech, wlaczylam internet i w ciagu 1sek zostalam naliczona 260 zl bo nadajnik polaczyl sie z najsilniekszym w tym miejscu tj szwajcarskim. Skad my jako zwykly uzytkownik mamy wiedziec ze w tym miejscu najmocniejszy bedzie szwajcarski nadajnik? Przeciez jestem we Włoszech i otrzymalam sms "Witamy we Włoszech..."
    Dla porownania koszt
    Szwajcaria 1mb - 39 zl (Play ustawia limit 7mb ktory znika w 1 sek i obciaza kwota 260zl, czemu limit nie jest 1mb i kwota 39 zl?
    Włochy 1mb- 0,09 zl

    Uwazam ze wymaganie od nas jako konsumenta zmajomosci mapy anten satelitarnych jest stosowaniem praktyki naruszających zbiorowe interesy konsumentow.

    Czy ktos z Panstwa mial podobna sytuacje?
  • ~ANONIM / 2020-09-25 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Postarajcie się bardziej , oferujecie [NIBY] dobrą ofertę a okazuje się że nagle jest 700ms i 0,57mbs ... słabiutko
    Zaletymiła obsługa
    Wadyszybkość i jakość internetu jest bardzo słaba
  • ~APOKIEGO / 2022-08-24 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM!!! ZBYT DUŻO BY PISAĆ. RADZĘ CZYTAM KAŻDE SŁÓWKO W UMOWI KILKA RAZY. HANDLOWCY NACIĄGAJĄ NA MAXA!
  • ~Arbuz / 2022-07-22 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet od 15.07.20022 prawie nie dziala! Predkosc minimalna, przerywa, nie laduje! Telefony do PLAY sa nie odbierane!
  • ~Arkadiusz / 2023-04-15 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg kiepskiw porównaniu do konkurencji telewizja obiecana przez pley rozłączali systematycznie co kilka lub kilkanaście minut najdłużej na dobrych urządzeniach obiecany telefon Motorola 30 edge nie polecam mimo źe nowy miga co kulka minut. Poza ich ofertą w moim przypadku przy przeniesieniu numeru przy kilkakrotnym kontakcie z biurem obsługi klienta i tak nie są w stanie zrobić nic dobrego dla nowego klienta szczerze nie polecam i rzałuje że zacząłem na kiepskim urządzeniu z nimi współpracować
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~arlo / 2019-12-03 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Coz za beznadziejny operator internetowy, ciagle sie internet zawiesza albo spowalnia tak ze strona wyswietla sie po kilku minutach!
    po zmianie sim’u na Orange wszystko od razu zaczelo dzialac jak nalezy.
    Wiec sprobowalem raz jeszcze z Play i znow do niczego.
    W dodatku dokupienie dodatkowych GB jest drogie.
    Zatem unikajcie Play’a jak ognia.
    To juz Plus jest lepszy, tyle ze w Plusie z kolei oszukuja i zabieraja kase z konta za nic.
    Zaletyzadnych zalet
  • ~Aro / 2019-09-19 18:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddałem telefon w punkcie w ramach reklamacji. Miałem go otrzymać w ciągu 14 dni a minęło już trzy tygodnie i dalej niewiadomo kiedy będzie naprawiony. W punkcie nie potrafią mi powiedzieć kiedy to nastąpi.
  • ~art123 / 2018-11-10 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna oferta. Czekałem 3 lata na coś lepszego, ale ile można czekać, zwłaszcza że na rynku pojawiły się znacznie lepsze oferty od tego co oferuje Play. Na szczęście w końcu uwolniłem się od nich, a za podobną cenę u innego operatora mam kilkukrotnie lepsze usługi.
    ZaletyObsługa klienta... jeszcze jako tako
    WadyDrożyzna!
  • ~ArtMacabre / 2021-10-17 11:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, konsultanci lecą w ch...a, miało wyjść za dwa numery wraz z telefonem 185, a wyszło 240, nie warto wierzyć jakiemukolwiek operatorowi. Ostatni raz wybrałem ofertę z przeniesieniem numeru oraz smartfonem.
    Zaletychyba tylko nowy smartfon
    Wadywszystko pozostałe
  • ~Artur / 2021-09-17 18:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Próba podjęcia przeniesienia abonamentu do Play, oferta lepsza niż w T-Mobile. Jednak obsługa na poziomie żenującym, zamówiliśmy sprzęt na adres numer 1, przesyłka opóźniona w stosunku do tego co podali w mailu. Następnie chcieliśmy zmienić adres dostawy z racji pobytu w innym miejscu, Play na chacie przyjął zmianę adresu dostawy, ale fizycznie jej nie wprowadził, mimo, że DPD jeszcze nie przejęło paczki. Kolejne próby samodzielnego przekierowania na infolinii Play lub DPD okazały się fiaskiem, ani jedna ani druga strona nie mogła zmienić adresu dostawy. Science fiction. Fizycznie dzisiaj, czyli 3 tygodnie po zamówieniu Play wysłał paczkę, oczywiście nie odebraliśmy z racji żenującej obsługi. Czasem lepiej zapłacić więcej ale mieć spokój i dobrą obsługę. Omijać cały Play szerokim łukiem. Nawet się nie przyznali, że ich pracownik popełnił błąd i to on nie zmienił adresu dostawy mimo, że przyjął od nas to zgłoszenie. Zero chęci pomocy i zabiegania o nowego klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa najgorsza z możliwych
  • ~ASylwia / 2022-01-31 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku lat jestem w sieci Play. Zawsze byłam zadowolona z ofert i promocji. Zasięg Zawsze był ok. Teraz tylko czekam końca umowy, żeby przenieść numer do innej sieci. Napastują telefonami żeby przedłużyć umowę, a oferują ofertę abonamentu droższą. Po tylu latach nie mają nic do zaoferowania. Pytając opereatora czemu mam płacić drożej przedłużając umowę, dostalam odpowiedź że wszystko drożeje. Śmieszne!!!
    Zasięg zrobił się masakra. Są dni, gdzie nie można się do mnie dodzwonić. Internet raz działa, raz nie działa.
    A konkurencja jest duża
    Jednym słowem Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyZero doceniania klienta, coraz droższy abonament przy przedłużaniu umowy, wieczne napastowanie telefonami, słaby zasięg, internet zamula
  • ~B... / 2023-06-14 07:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy Play niewywiazuja sie z warunkow zawartych w umowie... Na twoim koncie robią ca chcą bez twojej wiedzy sa niedouczeni. Zasieg jak reszta uslug bardzo... BARDZO... Kiepske
    ZaletyZadna
    WadyOjj dużo
  • ~Back to hack / 2021-09-28 13:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo proszę o zabranie wyższych uprawnień salonowi Play w pajęcznie 98-330. Tak się dzieją rzeczy o których nie będę pisał bo boje się o represje prawne i polityczne. Nie do wiary że nadajecie takie uprawnienia wszystkim z franszczyzny jak leci. Zróbcie porządek z tym salonem bo Rodo tam jest zerowe. Sprawdźcie logi i to co otwiera pewna osoba i będziecie wiedzieć o co mi chodzi. Szanuje wasza sieci jestem jej klientem od lat ale takie odosobnione przypadki zniechęcają resztę waszych klientów. Pozdrawiam
  • ~banan / 2021-11-29 21:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgadzam się z przedmówcami. Play zaczyna oszukiwać klientów. Doradca powiedział że nie może przedłużyć obecnej umowy tylko uruchomić nową. Uruchomił i nic nie wspomniał o aktywacji 50zł. Starego numeru nie wyłączył, i koszt 150zł dodatkowo. Oczywiście trzeba zapłacić bo tak stanowi regulamin. Odwołania nie pomogły.
    Sygnał tak od roku zaczyna szwankować... strasznie rwie rozmowy.
    Ogólnie play spada na dno.
    Uważajcie co podpisujecie!! Bo oszukują nie mówiąc całej prawdy o ofercie. Jak dawniej Orange.
  • ~Barbara / 2024-10-02 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Najważniejsze złapać klienta. Później klient to intruz. Brak profesjonalnego wsparcia. W salonie unikają i ignorują problemy jakie zgłasza klient. Obsługa zgłoszeń to porażka. Nie odpowiadają na poruszane kwestie. Klient zostaje ze swoim problemem sam. Odpowiedzi mają styl na odwal się. Bardzo to przykre
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta nie istnieje
  • ~Barnaba / 2023-10-27 19:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Bylem klientem przez 11 lat, 4 abonamenty, zawsze traktowany po macoszemu gorzej niz osoba z ulicy, nigdy nie spoznilem sie z platnosciami, z zasiegiem bylo kiepsko a i internet byl slaby. Mialem tez kilka kart prepaid ktore sie przedawnily razem z srodkami zgromadzonymi na nich . Omijac
    ZaletyDzialajaca aplikacja
    WadyTraktowanie obecnych klientow jak smieci
  • ~Bartek / 2019-11-24 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorszy wybór. Nie polecam. I przestrzegam. 10 każdego miesiąca rozpoczynam kolejny okres rozliczeniowy. 7 listopada przeniosłem swoje nr z firmy na osobę prywatną. Miało to trwać 24 godz. 9 listopada zlecilem nowemu operatorowi przeniesienie nr. Okres 1 miesiąca wypowiedzenia zachowany. Miałem kończyć współpracę 9 grudnia. I co ? Dostałem 7 odmów przeniesienia nr że względu na błędne dane rejestracyjne. Kolejne telefony na płatną infolinię. Oczywiście nikt nic nie wie. Ale jak się dowiedział to okazało się że może zły nr dowodu osobistego jest systemie. Okazało się że jest ok. Kolejne próby kolejne odmowy. Drugi powód źle przesłany formularz zawierający tylko nr PESEL. Po kilku telefonach i wizytach w salonie okazało się że błąd wystąpił w sieci Play. Mam to potwierdzone przy rozmowie z konsultantem. I zapewnił mnie że pierwsza próba przeniesienia nr liczy się jako czas wypowiedzenia umowy czyli 9 grudnia. Spokój trwał tydzień. Kolejna odmowa z tego samego powodu. Błędne dane rejestracyjne. Dziś dowiedziałem się że w playu działają 2 systemy ( pracownik w salonie z 4 letnim stażem dzisiaj dowiedział się o tym drugim systemie) i w tym drugim systemie nadal moje nr widnieją na firmę. Dopiero dzisiaj zostało to zmienione nie z mojej winy tylko sieci ale ja muszę za to zapłacić abonamentem na kolejny miesiąc bo rozwód wg Play nastąpi w styczniu. Na moje kilkukrotne pytanie dlaczego za błędy po stronie Play ja muszę płacić pani konsultant dzisiaj stwierdziła że rozmowa jest niemerytoryczna. Jeżeli ktoś przetrwał do końca postu dziękuję. Nigdy więcej Play.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na koniec umowy
  • ~Bartek / 2020-02-14 22:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Po końcu umowy została naliczona opłata (120 zl) za pakiet smartfon. Okazuje się że to nie opłata za telefon który brałem tylko za 500 mb internetu. Po reklamacji faktury dowiedziałem się że tylko jak zostanę w sieci to dostanę korektę. W dzień zakończenia umowy byłem w punkcie Play i nikt nie poinformował mnie o żadnym pakiecie. Dopiero po moich telefonach do sieci wyłączyli to. Kiedyś Play się rozwijał a teraz naciaga klientów. Nie polecam
  • ~Bartekkkkk / 2020-08-04 00:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Opowiem historie w jaki sposób zostałem oszukany w Play.

    Kończył mi się abonament i zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy i nowym telefonem.

    Korzystałem z oferty gdzie miałem darmowe połączenia w Polsce i do Krajów Uni Europejskiej i 10GB internetu.

    Pani z infolinia zaproponowała mi podwyższenie abonamentu z 110zl miesięcznie do 155zl, gdzie zachowałbym wszystkie dotychczasowe warunki + zmiana z 10GB na 70GB internetu i nowy telefon iPhone SE 128GB za 239zl.

    Zgodziłem się - i co się okazało? Pierwsza faktura jest na 319zl, gdzie ponad 160zl stanowi koszt rozmów w UE - dokładnie do Włoch.

    OSZUŚCI!

    Opłaca się jedynie przy przenoszeniu numeru z innej sieci na pierwszą umowę .

    Koszmar
    ZaletyBrak
    WadyNiejasna oferta, wprowadzanie w błąd na infolinii, zawyżanie cen, brak dostępności telefonów iPhone w ofercie, niekompetencja kadry
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186