Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5005 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.39
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Witek / 2024-06-02 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć i internet play beznadzieja powinni zlikwidować to nie ma nigdy internetu i ciągle wyskakuje brak sieci a w biurze obsługi klienta zero pojęcia nie wiedzą co gadają każdy gada inaczej
    ZaletyNie polecam tej sieci
    WadyPorażka brak sieci i internetu
  • ~Agnieszka / 2024-05-31 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca światłowodu i telewizji ever. Przez rok byłam klientem UPC było jak w bajce. Nie wiedziałam co to jest BiuroObsługiKlienta, bo nigdy nie musiałam korzystać. A ponieważ mam 4 nry mobilne w play wasi doradcy "poradzili mi" ,żeby przenieść się do was ze wszystkimi usługami. Teraz jestem w play i czuję się jakby cofnięta do średniowiecza , nie mam internetu , telewizji . Dziękuję Bogu ,że nie mam u was usług energetycznych bo pewnie siedziałabym przy świeczce. Podpisałam umowę 09/01 , dostałam wtedy info ,że w ciągu 4 dni skontaktuje się ze mną technik w celu podłączenia światłowodu. Czekałam 4 dni, 14 dni, 40 dni, w międzyczasie dzwoniłam na infolinię i dostawałam informację ,że technik przyjdzie w ciągu 4 dni????. Po prawie dwóch miesiącach podłączyłam sobie ten światłowód SAMA. I,za podszeptem prawnika wysłałam do Was WEZWANIE DO WYWIĄZANIA SIĘ Z UMOWY . Wtedy jakimś cudem zdalnie mi go aktywowaliście i do następnej faktury nie zapomnieliście doliczyć 50 zeta za instalację????. I tak od 06/03 zaczęłam korzystać z waszego, pożal się Boże, światłowodu. W styczniu , kiedy podpisywałam umowę zaproponowano mi 2 mce NETFLIXA za darmo, oczywiście nikogo nie interesowało, że nie umieliście podłączyć neta i z darmowych 2 miesięcy NETFLIXA nie miałam możliwości skorzystać i już w marcu doliczyliście mi do faktury opłatę za dostęp do NETFLIXA ????. Zadzwoniłam do BOK-u , wytłumaczyłam raz -nie zrozumiano, potem zadzwoniłam drugi raz ( intensywniej) dziewczynka z BOK obraziła się ale zrozumiała. Odliczono mi tego NETFLIXA ale już dwóch darmowych miesięcy nie zaproponowano. Spoko.
    Bo to nie wszystko , potem było już tylko gorzej. Średnio 4 razy w tygodniu nie mam światłowodu. Dzwonię , składam reklamacje. Na infolinii mówią ,że jest awaria a kiedy odpisują na reklamację piszą ,że nie ma awarii i wszystko działa jak powinno. Na infolinii siedzą osoby , ktore nie mają żadnych możliwości ani uprawnień. Potrafią tylko prosić za każdym razem ,żeby w smsie, który przyjdzie po zakończonej rozmowie wystawić im dobrą opnię , bo to pomoże osiągnąć im wymarzone cele????. Kochani waszym celem powinna być ucieczka z tej firmy! Do nikogo ,kto cokolwiek wie albo może, nie sposób się dostać . Powiem szczerze odliczam dni ,kiedy ta umowa się skończy a wszystkim szukającym porządnego dostawcy światłowodu i telewizji ZDECYDOWANIE NIE POLECAM PLAY, chyba, że ktoś jest masochistą i ma ochotę poczuć się jak bohater Kafki , który musi zmierzyć się z bezimienną instytucją, zarządzającą regułami gry i nie pozwalającą na zrozumienie całego absurdu, którym go oplata- wtedy owszem.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jan / 2024-05-31 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Od listopada jak przeszedłem do tej sieci totalna paranoja najpierw zaczely się kłopoty z internetem a teraz od kilku dni z siecią nie idzie się do nikogo dodzwonić
    ZaletyNie polecam tej sieci
    WadySłaby internet i sieć
  • ~Roman / 2024-05-31 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie polecam nic z sieci Play ponieważ są nie wiarygodni i nos stop udają że mają problem z awaria ogólnopolska żeby nie było można zerwać z nimi umowy. Posiada od sieci Play jeden numer tel, telewizję oraz internet światłowodowy co tydzień zgłaszam awarię telewizji i internetu i zawsze słyszę że robią wszystko co w ich mocy aby naprawić usterkę, a trwa to zazwyczaj ponad 20 godzin a jak wypada weekend to nawet do 48 godzin. Pełen szacun dla takiej firmy śmiech na sali????????????
    WadyBrak słów
  • ~Patrycja / 2024-05-31 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniższe komentarze mówią wszystko. Szkoda że nie przeczytałam ich wcześniej przed podpisaniem umowy!!! Na szczęście umowa podpisana kilka dni temu dziś wymówiona!
    ZaletyNowe sprzęty tylko! Nic więcej
    WadyCo innego mówią podczas rozmowy a co innego jest na umowie. Umowy rozwleczone, nieczytelne, trudno znaleźć nawet nr klienta na umowie. Konsultanci na infolinii to porażka.
  • ~Hanna / 2024-05-31 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam abonament w play z którego od trzech miesięcy nie korzystam ponieważ znajduje się za granicą Polski. Ale go opłacam. Korzystam z mojego zagranicznego numeru z którego też dzwoniłam do pkobp. Nie wiem jakim cudem play zada ode mnie zapłaty za rozmowy z pkobp?? Oni weszli na mój zagraniczny nr i mnie poprostu szpiegowali w moich rozmowach!!! To jest kary godne!! Banda oszustów i złodziei. Nikomu nie polecam tej organizacji a co najgorsze to one wszystkie w polsce należą do tej samej przestępczej organizacji ponieważ działają na krzywdę klijenta. Tyle negatywnych opini!!! Wstydy!! A najgorsze to to że nie ponoszą żadnej kary za swoje przekręty!!!
    ZaletyZadne
    WadyDużo. Paskudne podejście do klijenta w play Kublin Plaza. Ja zgłaszałam ten problem ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chronicie siebie nawzajem.
  • ~Dd / 2024-05-31 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dwa tygodnie awarie internetu w centrum Krakowa
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
  • ~Ewelina / 2024-05-29 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie dajcie się namówić na tę sieć. Obecnie to jedna wielka porażka. Traktowanie człowieka, jak głupka. Mój internet wi-fi, i w danych komórkowych w ogóle nie działa. Z tego powodu zrezygnowałam nawet z Netflixa. Obarczają winą klienta, wierutne kłamstwa. Pieniądze wyrzucone w błoto. Ludzie nie dajcie się im namówić na ofertę.
  • ~kotwicz / 2024-05-29 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo,naciąganie klientów na koszty, krętactwo. Jednym słowem nie godni zaufania. Pomysł przejścia do Play był najgorszym pomysłem w dziejach złych pomysłów. Zdecydowanie nie polecam tego operatora. Żałuję że jestem w Play.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~JO / 2024-05-27 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowałem się na Playa (tv+internet) po wygaśnięciu umowy z UPC. I okazało się to porażką. Brak możliwości ustawienia ulubionych programów, ciągle szukanie kanałów, żeby obejrzeć to co się chce, częste zawieszanie się modemu, często ginie głos - trzeba restartować, obsługa klienta na czacie fatalna - zadajesz pytania i czekasz na odp po kilka minut - chyba jest tam jedna osoba, która to obsługuje…
  • ~norbi / 2024-05-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena normalna, opoznienia internetu losowo wzrastaja do 300ms i utrzymuja się tak do 3 godzin. Support nic z tym nie może zrobić. Ogólna jakość wsparcia i samego internetu jest obrzydliwa, przy cenie jak wspominałem wcale nie niskiej. Absolutnie nikomu nie polecam, każdy usługodawca będzie lepszy i tańszy od playa. Samemu mi tylko pozostaje czekać aż skończy się umowa i nigdy więcej nie chce mieć z firmą nic do czynienia
  • ~Rozczarowany Klient / 2024-05-26 22:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta na kartę na stronie Play dla stałego (?). Co innego napisane co innego niesie rzeczywistość. Oferta za 35 zł. W internecie 2100 GB, 5G, rzeczywistość 1200 GB i brak ... 5G. Na stronie oferta dla każdego klienta, rzeczywistość skierowana tylko do nowych klientów - naiwnych klientów. Starzy klienci się nie liczą. Obsługa Klienta niekompetentna, nie posiada żadnej wiedzy, odsyła do salonów. W salonie jeszcze większa ignorancja: Pani popija z kubeczka (z logo) i wciska kit, że takiej oferty niema. Na prośbę o sprawdzenie robi wielką łaskę i stwierdza, że to stara oferta i już nieaktualna. O dziwo ... nadal jest na stronie. Co robić? JAK NAJSZYBCIEJ UCIEKAĆ DO MOBILE VIKING. Zasięg TEN SAM, I BOK WIE O CZYM MÓWI I MÓWI KOMPETENTNIE, PO PROSTU ZNA OFERTĘ.
    ZaletyGłupie pytanie! ŻADNE!
    WadyZa mało miejsca by wszystko opisać.
  • ~reni / 2024-05-26 05:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez żadnej informacji o dacie konca połaczen wychodzących Play zdezaktywowalinmi numer mego telefonu 698005498.Snia 23 maja przyszedl sms z Biedronki marketingowybi nic wiėcej a dnia 23 maja br (2024) zdezaktywowali mi mòj numwr po cichaczu jak złodziej na ktòrym czapka goreje od nieuczciwości. Przestrzegam przed Play gdtż robią co chcą nie informując klienta. Ja nie wiedziałam ze 24 maja2024 dezaktywują mi numer!!!.
    ZaletyKażdy konsultant informował mnie sprzecznie i infolinnia odsyłała do salonu w celu wydania karty SIM do mego numeru a salon twierdził ze karta zostanie aktywowana w ciągu trzech godzin i nie zrobili, okłamano mnie bym straciła numer telefonu
    Wadybrak informacji dtogą sms, choćby automatycznie o końcu ważności konta na dzień przed końcem tejże daty. Do tego byłam dezinformowana przez pracownikòw ktòrzy jedni odsyłali w celu załatwienia sprawy do drugich i tak w oberka bym straciła numer telefonu
  • ~Bogdan / 2024-05-25 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    „MEGA INTERNET” jak na dnie morza. Nie polecam sieci Play.
  • ~Tak / 2024-05-25 00:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Pragnę zwrócić uwagę, że zakupiony internet światłowodowy w sieci PLAY działa bardzo nieprawidłowo. Nie działają gry online, brak możliwości włączenia innych stron, problemy z logowaniem przez wydłużony ping, jak np. account.adobe.com, przez którą loguje się program do uwierzytelnienia profilu.
    Zdecydowanie odradzam wchodzenie w Umowę z tą firmą.
    Zaletydziała messenger oraz programy w smart TV
    Wadynie działają witryny zagraniczne, gry online, dział techniczny nie ma możliwości naprawy błędów
  • ~Bea / 2024-05-24 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet stacjonarny w centrum Warszawy - po przejęciu dostawcy UPC przez Play przestał funkcjonować, stałe reklamacje i monity nic nie dają, mam zamiar wypowiedzieć umowę
  • ~Xxxxx / 2024-05-24 11:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy Play. Po skończonej umowie i nadpłaconej faktury około 360 zł nie chcą zwrócić pieniędzy. Dla mnie to firma oszustów.
  • ~WEL / 2024-05-23 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam umowę abonencką z Play, która jakieś 6 lat temu przekształciła się na czas nieokreślony. Do maja br płaciłam abonament 62zł . Jakie było moje zdziwienie po otrzymaniu następnej faktury,że ten abonament podnieśli mi prawie o 10zł. Podczas kontaktu z biurem Play panienka mnie poinformowała, że w miesiącu kwietniu wysłali do mnie na e-maila informację, że podnoszą mi abonament ze względu na inflację (nie otrzymałam takiego e-maila). Czy ktoś z czymś takim się spotkał, co należałoby zrobić z tym "fantem"? Powiem też, że robili różne podchody aby mi ten abonament zabrać bo jest ,jak na obecne warunki bardzo atrakcyjny.
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują starego klienta
  • ~Nowogard / 2024-05-23 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem (nie wiem czy firma im tak nakazuje czy to "dobra" wola pracowników w salonach) ta sieć to oszuści. Przedłużenie umowy na 180 zł wynosi mnie ponad 220 zł (dopytywałem czy kwota 180 zł to netto czy brutto, zapewniono mnie że brutto). Zrywanie połączenia internetowego na kablu nie przynosi żadnych rekompensat za stracony czas, niezrealizowane zakupy i inwestycje. Na moje nieszczęście po podpisaniu umowy przy dwóch kolejnych wizytach w salonie byli tam również klienci, którzy zostali oszukani na abonamencie. I jeszcze te dziwne dodatkowe karty z nowymi numerami i dostępem do internetu (zawsze zwracam uwagę sprzedawcy, że nie potrzebuję takich dodatków), które zalecają zniszczyć. Nie polecam, będę odradzał jak ktoś spyta i rezygnuję z tej sieci po zakończeniu umowy.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Kasia / 2024-05-22 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat dramat dramat wyłączenie danych komórkowych za granicą nic nie pomaga naliczą to co chcą
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5005
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4639
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1204