Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4545 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andres / 2018-12-13 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    They asked me if I have Polish citizenship when I said no a consultant called Krzystof hanged up on me. Can you belive it?
    Wadyracist
  • ~Aneta / 2023-11-29 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! W poniedziałek montowali mi kablówki i internet dziś mi wysłali odstąpienie od umowy gdzie po rozmowie z konsultantem chciałam dobrać multiroom. Dogadać się nie da z nimi 2h rozmów i tylko przełączanie do następnych konsultantów.
  • ~ang / 2023-01-20 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa. Wyjezdzajac za granice okazuje sie, ze jestesmy kompletnie odcieci od wszelkich serwisow. Szkoda, ze nie wiedzaialam o tym przy zakupie pakietu, na pewno bym sie nie zdecydowala na wydanie pieniedzy na karte, ktora moge teraz wyrzucic. Obsluga klienta w odpowiedziach prezentuje bardzo dziwna polityke, sprawia wrazenie kozla ofiarnego, ktory przeprasza za swoje istnienie. Z drugiej strony i slusznie, troche wstyd ze taki operator ma prawo bycia na rynku.
  • ~Anna / 2018-06-04 21:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta atrakcyjna, natomiast obsługa klienta fatalna. Konsultanci na infolinii traktują ludzi z góry, są bezczelni i niegrzeczni, nie mówiąc o osobach zatrudnionych w punktach (punkty w Bielsku-Białej - zarówno Gemini, jak i Sfera -tragedia!!!!). Totalny brak profesjonalizmu. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty PLAY!!!! Orange może i ma mniej atrakcyjną ofertę, natomiast obsługa klienta o niebo lepsza.
  • ~Anna / 2020-11-30 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę z nielimitowanym internetem , rozmowami i smsami. Trzeci miesiąć z rzędu każą mi po połowie miesiąca rozliczeniowego doładowywać konto za jakieś rozmowy i smsy , których nie używałam. Korzystam głównie z internetu,a oni twierdzą,że wysłałam 70 smsów i miałam 6 godzin rozmów. 70 smsów to ja wysyłam rocznie,a rozmów 6 godzinnych w dwa tygodnie,to miałam 10 lat temu,jak byłam na emigracji.Żenada. Nie polecam. Dziadostwo.
    ZaletyStrzyżenie baranów.
    WadyIch istnienie na rynku
  • ~Anna / 2023-05-09 22:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
  • ~Anna / 2023-05-09 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
  • ~Anna / 2023-05-16 12:43
    Ocena: 1.67 / 5
    Zgoda Zespołu Prawnego Play w niestandardowej sytuacji, która nie jest respektowana przez pracowników Salonów. wielomiesięczna korespondencja z Play bez sukcesu mimo zgody Prawników Play. Brak komunikacji wewnętrznej. Pisze @ do Play, odsyłają mnie do salonu a salon informuje , że nie może postępować niezgodnie z procedurami mimo zgody ich Prawników na piśmie.
  • ~Anna / 2023-08-12 09:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Wakacje w Europie z PLAY= przygtujcie sie na +1000 zl do rachunku !

    Bedac na wakacjach we Wloszech, wlaczylam internet i w ciagu 1sek zostalam naliczona 260 zl bo nadajnik polaczyl sie z najsilniekszym w tym miejscu tj szwajcarskim. Skad my jako zwykly uzytkownik mamy wiedziec ze w tym miejscu najmocniejszy bedzie szwajcarski nadajnik? Przeciez jestem we Włoszech i otrzymalam sms "Witamy we Włoszech..."
    Dla porownania koszt
    Szwajcaria 1mb - 39 zl (Play ustawia limit 7mb ktory znika w 1 sek i obciaza kwota 260zl, czemu limit nie jest 1mb i kwota 39 zl?
    Włochy 1mb- 0,09 zl

    Uwazam ze wymaganie od nas jako konsumenta zmajomosci mapy anten satelitarnych jest stosowaniem praktyki naruszających zbiorowe interesy konsumentow.

    Czy ktos z Panstwa mial podobna sytuacje?
  • ~ANONIM / 2020-09-25 20:48
    Ocena: 1.67 / 5
    Postarajcie się bardziej , oferujecie [NIBY] dobrą ofertę a okazuje się że nagle jest 700ms i 0,57mbs ... słabiutko
    Zaletymiła obsługa
    Wadyszybkość i jakość internetu jest bardzo słaba
  • ~APOKIEGO / 2022-08-24 21:56
    Ocena: 1.67 / 5
    ODRADZAM!!! ZBYT DUŻO BY PISAĆ. RADZĘ CZYTAM KAŻDE SŁÓWKO W UMOWI KILKA RAZY. HANDLOWCY NACIĄGAJĄ NA MAXA!
  • ~Arbuz / 2022-07-22 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Internet od 15.07.20022 prawie nie dziala! Predkosc minimalna, przerywa, nie laduje! Telefony do PLAY sa nie odbierane!
  • ~Arkadiusz / 2023-04-15 09:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Zasięg kiepskiw porównaniu do konkurencji telewizja obiecana przez pley rozłączali systematycznie co kilka lub kilkanaście minut najdłużej na dobrych urządzeniach obiecany telefon Motorola 30 edge nie polecam mimo źe nowy miga co kulka minut. Poza ich ofertą w moim przypadku przy przeniesieniu numeru przy kilkakrotnym kontakcie z biurem obsługi klienta i tak nie są w stanie zrobić nic dobrego dla nowego klienta szczerze nie polecam i rzałuje że zacząłem na kiepskim urządzeniu z nimi współpracować
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
  • ~arlo / 2019-12-03 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Coz za beznadziejny operator internetowy, ciagle sie internet zawiesza albo spowalnia tak ze strona wyswietla sie po kilku minutach!
    po zmianie sim’u na Orange wszystko od razu zaczelo dzialac jak nalezy.
    Wiec sprobowalem raz jeszcze z Play i znow do niczego.
    W dodatku dokupienie dodatkowych GB jest drogie.
    Zatem unikajcie Play’a jak ognia.
    To juz Plus jest lepszy, tyle ze w Plusie z kolei oszukuja i zabieraja kase z konta za nic.
    Zaletyzadnych zalet
  • ~Aro / 2019-09-19 18:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Oddałem telefon w punkcie w ramach reklamacji. Miałem go otrzymać w ciągu 14 dni a minęło już trzy tygodnie i dalej niewiadomo kiedy będzie naprawiony. W punkcie nie potrafią mi powiedzieć kiedy to nastąpi.
  • ~art123 / 2018-11-10 20:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Beznadziejna oferta. Czekałem 3 lata na coś lepszego, ale ile można czekać, zwłaszcza że na rynku pojawiły się znacznie lepsze oferty od tego co oferuje Play. Na szczęście w końcu uwolniłem się od nich, a za podobną cenę u innego operatora mam kilkukrotnie lepsze usługi.
    ZaletyObsługa klienta... jeszcze jako tako
    WadyDrożyzna!
  • ~ArtMacabre / 2021-10-17 11:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, konsultanci lecą w ch...a, miało wyjść za dwa numery wraz z telefonem 185, a wyszło 240, nie warto wierzyć jakiemukolwiek operatorowi. Ostatni raz wybrałem ofertę z przeniesieniem numeru oraz smartfonem.
    Zaletychyba tylko nowy smartfon
    Wadywszystko pozostałe
  • ~Artur / 2021-09-17 18:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Próba podjęcia przeniesienia abonamentu do Play, oferta lepsza niż w T-Mobile. Jednak obsługa na poziomie żenującym, zamówiliśmy sprzęt na adres numer 1, przesyłka opóźniona w stosunku do tego co podali w mailu. Następnie chcieliśmy zmienić adres dostawy z racji pobytu w innym miejscu, Play na chacie przyjął zmianę adresu dostawy, ale fizycznie jej nie wprowadził, mimo, że DPD jeszcze nie przejęło paczki. Kolejne próby samodzielnego przekierowania na infolinii Play lub DPD okazały się fiaskiem, ani jedna ani druga strona nie mogła zmienić adresu dostawy. Science fiction. Fizycznie dzisiaj, czyli 3 tygodnie po zamówieniu Play wysłał paczkę, oczywiście nie odebraliśmy z racji żenującej obsługi. Czasem lepiej zapłacić więcej ale mieć spokój i dobrą obsługę. Omijać cały Play szerokim łukiem. Nawet się nie przyznali, że ich pracownik popełnił błąd i to on nie zmienił adresu dostawy mimo, że przyjął od nas to zgłoszenie. Zero chęci pomocy i zabiegania o nowego klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa najgorsza z możliwych
  • ~ASylwia / 2022-01-31 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku lat jestem w sieci Play. Zawsze byłam zadowolona z ofert i promocji. Zasięg Zawsze był ok. Teraz tylko czekam końca umowy, żeby przenieść numer do innej sieci. Napastują telefonami żeby przedłużyć umowę, a oferują ofertę abonamentu droższą. Po tylu latach nie mają nic do zaoferowania. Pytając opereatora czemu mam płacić drożej przedłużając umowę, dostalam odpowiedź że wszystko drożeje. Śmieszne!!!
    Zasięg zrobił się masakra. Są dni, gdzie nie można się do mnie dodzwonić. Internet raz działa, raz nie działa.
    A konkurencja jest duża
    Jednym słowem Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyZero doceniania klienta, coraz droższy abonament przy przedłużaniu umowy, wieczne napastowanie telefonami, słaby zasięg, internet zamula
  • ~B... / 2023-06-14 07:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Pracownicy Play niewywiazuja sie z warunkow zawartych w umowie... Na twoim koncie robią ca chcą bez twojej wiedzy sa niedouczeni. Zasieg jak reszta uslug bardzo... BARDZO... Kiepske
    ZaletyZadna
    WadyOjj dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185