Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4606 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AAAzi / 2022-04-28 13:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie zgadzam się z opinią pozostałych osób, manipulatorzy i kłamcy. Przed pójściem do salonu i podpisaniem umowy dokładnie sprawdzałam ofertę Play oraz pozostałych operatorów. Postawiłam na Play ze względu na promocję na drugi numer do abonamentu przy przenoszeniu numeru. Oferta nazywa się M dla firm z Internetem dla osób przenoszących numer. W salonie Play Galeria Rzeszów dokładnie poprosiłam o tą ofertę jedynie nie chciałam ich rutera. Pan N. sprzedający ofertę podczas jej podpisywania pomylił się 3 razy dodatkowo dał mi do podpisania umowę bez tego Internetu. Ostatecznie miałam w abonamencie 2 karty oraz trzecią na której miałam posiadać 200GB Internetu, bez tego właśnie Internetu. Złożyłam reklamację podczas której dowiedziałam się że w mojej ofercie nie ma tego Internetu. Zdzwoniłam do salonu Play żeby wyjaśnić sytuację, dostałam odpowiedź żebym przyszła do Salony a oni napiszą wyjaśnienie i będę mogła przejść na ofertę którą chciałam od początku. Pan w rzeczywistości nie napisał wyjaśnienia tylko moją prośbę o przejście na inną ofertę, podczas tego przejścia okazało się że nie zostało mi naliczoną promocja dla osób przenoszących numer. Salon od tamtego momentu umywa rączki, nie odbiera telefonów oraz gdy złożyłam reklamację już kolejną i poproszono ich o wyjaśnienie, to dostałam odpowiedź: "Dodatkowo skontaktowaliśmy się ze sprzedawcą, u którego zawarła Pani umowę. Nie otrzymaliśmy potwierdzenia, aby przekazał Pani nieprawidłowe warunki oferty promocyjnej."
    Zdecydowanie odradzam tego operatora. Przed podpisaniem umowy radzę ją najpierw przedstawić jakiemuś prawnikowi do sprawdzenia, gdyż jest napisana w taki sposób aby w jak największym stopniu klient nic z niej nie wiedział. W to co mówią sprzedawcy PLAY proszę nie wierzyć.
    ZaletyTen operator jest po prostu znany i tyle.
    WadyKłamcy
    Wyszkoleni manipulatorzy
    Kontakt z obsługą klienta tylko przez czat na ich stronie. Można zadzwonić ale jest to kosztowne, gdyż numery do obsługi klienta są płatne nawet w abonamencie.
    Umowa sformułowana w taki sposób żebyś nic z tego nie wiedział.
  • ~Ada / 2020-08-25 09:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Podczas próby kontaktu z B.obslugi klienta przelaczają na płatny numer bez poinformowania o opłatach.
    Bardzo sprytny i zakamuflpwany sposób wyciągania pieniędzy od klientow
    Jestem niestety pierwszy raz klientem tej sieci lecz na pewno ostatni.
    W żadnym wypadku nie jest to operator godny polecenia.
    ZaletyZadnych
  • ~Adam / 2024-01-18 11:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Przed wylotem do Nowego Jorku wykupiłem dla siebie i żony internet świat 5GB po 150 zł.za pakiet .Po przylocie internet nie działał .Córka zgłaszała problem ,pan z serwisu play coś sprawdzał ,kazał wyłączyć nasze telefony na 20 minut i załączyc ponowniw .Pan napisał że gdyby to nie pomogło mamy próbować i połączyć się sie z dostępną siecią.W moim przypadku wyłączenie telefonu nic nie dało a każda próba połączenia z siecią(pokazały się 3 sieci) została odrzucona .Podobnie było w przypadku telefonu żony.Po przylocie do polski zgłosiłem reklamację prosząc o zwrot pieniędzy .Reklamacja została przzyjęta i kilka razy dostałem SMS z informacją że jest wnikliwie rozpatrywana.Trwało to prawie 3 tygodnie .Dzisiaj dostałem powiadomienie że po wnikliwym rozpatrzeniu nasza reklamacja została odrzucona a wina była po naszej stronie.
  • ~Adam z Poznania / 2020-01-21 22:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo slaby zasięg internetu, nawet w Poznaniu jest wiele miejsc, w których nie można się połączyć, nie mówiąc już o terenach podmiejskich. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. W salonie powiedzieli że to być może wina przeciążenia sieci, więc zamierzam im chociaż trochę pomoc i odciążę im sieć z mojego numeru.
  • ~Adeos / 2021-04-23 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament od Play nielimitowane rozmowy i SMS-y i 70Gb internetu który jest bardzo wolny zrywa często połączenia i na speed test wychodzi przeważnie 2mb/s a bardzo często jest nawet 0.5mb/s pisałem do nich ponad 5 razy że jest problem z internetem ale dalej nic nie zrobili mój tata z mamą są w T-Mobile i w tym samym miejscu pokazuje około 15-25 mb/s, brat ma kartę z Orange jemu pokazuje w granicach 40-55 mb/s a w Playu maksymalnie 5 mb/s i bardzo często jest nawet niżej niż te 5 mb/s lub wogule go nie ma... brak słów gdy taka sieć jak Orange czy t mobile nie ma żadnych problemów z internetem gdzie ja jestem w Playu płace wysokie rachunki i dostaje takie g**** wszędzie wolno działa gdzie kolejek bym nie był i jeszcze nie mogą tego naprawić, coś z tym będę musiał zrobić albo niech wkoncu to naprawią albo niech mi rachunki obniża a jak nie to inną drogę będzie trzeba obrać.
    ZaletyBrak
    Wady-Bardzo wolny internet, lub się nie ma go wogule na jakiś czas (to po co mi te 70Gb???)

    -brak pomocy na Play24 pisałem do nich z ponad 5 razy i zawsze mówili że nadajnik nie jest uszkodzony i coś zmieniali w ustawieniach ale zawsze niczym to nie skutkowało...

    -wysokie rachunki co do jakości abonamentu.
  • ~Adrian8738 / 2024-04-05 23:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Abonament cena kosmos ale to bajka. Internet to porażka wraca człowieka do domu chce pooglądać coś to nie da rady bo internet lipa, to może aktualizacja i gry program sobie gdzie to sam internet do 300mb/s a ledwo do 80KB/s dochodzi. Porażka ostatni rok z tym operatorem bo to jest już porażka
    ZaletyRozmowy SMS do wszystkich
    WadyPowolny internet, miało być do 300 mb/s a ledwo 80KB/s jest. Cena za telefon, internet telewizja 160 zł a telewizja nie działo bo internet ledwo chodzi ????
  • ~agnieszka / 2019-08-28 08:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie odradzam, przy rozwiązaniu Umowy kiedy chciałam przejść do innego operatora ze względu na wysokie koszty abonamentu , naliczyli mi nieuzasadnione opłaty w wysokości 300 zł
  • ~Ak258 / 2023-11-15 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem traktują nas jak by to my chcemy oszukać ich i na dodatek że my jesteśmy wini..Ja czuję się winny że podpisałem z nimi umowę i dla tego wydaje im się że zwykły szarak im nic nie zrobi(nie zaszkodzi)
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie same
  • ~Akila / 2020-10-31 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Płacisz za wszystko a obsługa onsultant zamiast rozwiązać problem życzy miłego dnia żenada brak zasięgu w centrum miasta dzwoniłam z drugiej karty bo obsługa płatna żenada nie kupicie zmieniam sieć
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu sieci nawet w centrum miasta
  • ~Ali / 2024-11-05 13:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia!!! Tydzień temu podpisałam umowę z Play.to znaczy zrezygnowałam z UPC, a ponieważ mam komórkę w Play więc zaproponowano połączenie usług...........GDZIE, PYTAM BYŁ MÓJ ROZUM???
    nie mam TV, to znaczy włącza się i wyłącza się kiedy chce- wyskakuje okno: " NIE MA POŁĄCZENIA Z SIECIĄ"!
    Dziś pojechałam żeby rozwiązać umowę, ponieważ nie minęło jeszcze 2 tygodni......
    Bardziej szyderczego, a nawet chamskiego traktowania klienta nie można wyobrazić....

    NIE POLECAM FIRMĘ PLAY, KTÓRA ZARABIA NA NAGABYWANIU, KOMBINACJACH, NAWET OSZUSTWACH!
    ZaletyNIE MA
    WadyPRZEREKLAMOWANE OSZUSTWO
  • ~Aloyzy / 2024-10-09 14:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Ludzie, Play nie wywiązuje się z umowy, piszcie skargi do UoKiK. TO, co zrobili z logowaniem do UPC jest wysocie nieintuicyjne i niewygodne. Nie można z poziomu zalogowania zapłacić za Internet. PLAT - po co przejmowaliście UPC. Jeszcze mam płacić drożej za router i jeszcze dopłacać za instalację? Nie ma na to mojej zgody. Ma być internet taki, jaki jest i nie akceptuję zmian. I nie będę płacił drożej. W taki sposób będziecie tylko tracić klientów. Tak nie powinna wyglądać prawdziwa sprzedaż.
    ZaletyPo przejęciu UPC - brak
    WadyPo przejęciu UPC: droższe usługi gorszej jakości, brak szacunku do klientów
  • ~Amber / 2023-12-15 06:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem wcześniej internet i telewizję z UPC i nie było problemów. Teraz z Play to porażka. Router grzeje jak farelka, po 2 miesiącach coś go trafia a Pani oznajmia że mają 3 dni na interwencję. Za każdym razem jak już odbiorą to 8 przekierowan za każdym razem weryfikacja i żebranie o ocenę SMSa na tak bo to spełni realizację ich celów, żałosne. Zawsze odpowiadam że moim celem jest działający internet jeżeli będę miał internet zanim dostanę SMSa to ocenię na tak.
    ZaletyDużo programów, i w przerwach między reklamami można coś zobaczyć.
    WadyCót mniut i fizdaszki
  • ~Andres / 2018-12-13 20:14
    Ocena: 1.67 / 5
    They asked me if I have Polish citizenship when I said no a consultant called Krzystof hanged up on me. Can you belive it?
    Wadyracist
  • ~Aneta / 2023-11-29 12:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka! W poniedziałek montowali mi kablówki i internet dziś mi wysłali odstąpienie od umowy gdzie po rozmowie z konsultantem chciałam dobrać multiroom. Dogadać się nie da z nimi 2h rozmów i tylko przełączanie do następnych konsultantów.
  • ~Aneta / 2025-04-05 15:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Szczyt wszystkiego,nowy numer zakupiony u operatora i zablokowany po 1 dniu bez powodu, rzekomo bo masowe wiadomości wysłane,masowe bo do 2 numerów intensywna korespondencja!standardy Play iście komunistyczne, nie pisz za dużo bo cię zablokujemy A i dblokujemy kiedy będziemy chcieli bo nawet na pytanie o realizację zgłoszenia dostaje się odpowiedź NIE WIEM. Róbcie tak dalej to wam więcej klientów odejdzie czego życzę.w jakim ja kraju żyje że pozwala się operatorom traktować klienta w ten sposób.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca na odpowiedź
  • ~ang / 2023-01-20 10:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Katastrofa. Wyjezdzajac za granice okazuje sie, ze jestesmy kompletnie odcieci od wszelkich serwisow. Szkoda, ze nie wiedzaialam o tym przy zakupie pakietu, na pewno bym sie nie zdecydowala na wydanie pieniedzy na karte, ktora moge teraz wyrzucic. Obsluga klienta w odpowiedziach prezentuje bardzo dziwna polityke, sprawia wrazenie kozla ofiarnego, ktory przeprasza za swoje istnienie. Z drugiej strony i slusznie, troche wstyd ze taki operator ma prawo bycia na rynku.
  • ~Anna / 2018-06-04 21:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta atrakcyjna, natomiast obsługa klienta fatalna. Konsultanci na infolinii traktują ludzi z góry, są bezczelni i niegrzeczni, nie mówiąc o osobach zatrudnionych w punktach (punkty w Bielsku-Białej - zarówno Gemini, jak i Sfera -tragedia!!!!). Totalny brak profesjonalizmu. Nigdy więcej nie skorzystam z oferty PLAY!!!! Orange może i ma mniej atrakcyjną ofertę, natomiast obsługa klienta o niebo lepsza.
  • ~Anna / 2020-11-30 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam telefon na kartę z nielimitowanym internetem , rozmowami i smsami. Trzeci miesiąć z rzędu każą mi po połowie miesiąca rozliczeniowego doładowywać konto za jakieś rozmowy i smsy , których nie używałam. Korzystam głównie z internetu,a oni twierdzą,że wysłałam 70 smsów i miałam 6 godzin rozmów. 70 smsów to ja wysyłam rocznie,a rozmów 6 godzinnych w dwa tygodnie,to miałam 10 lat temu,jak byłam na emigracji.Żenada. Nie polecam. Dziadostwo.
    ZaletyStrzyżenie baranów.
    WadyIch istnienie na rynku
  • ~Anna / 2023-05-09 22:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
  • ~Anna / 2023-05-09 22:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Spłaciłam telefon w abonamencie za ponad 200 zł miesięcznie i nie wzięłam nowego, bo miałby podobny aparat ( duszne kadry, zniekształcone kolory, czyli taki zabójca radości). Dostałam nową umowę za 60 zł, ale płaciłam nawet 90. Okazało się, że dokładali mi miesięcznie 20 zł ubezpieczenia za telefon w razie np. zbicia szybki, bo po podpisaniu umowwy nie zadzwoniłam w nastepnym miesiącu, żeby zadeklarować, że nie jestem zainteresowana tym, czego nie zamawiałam i oczym nie wiedziałam. To znaczy owszem dostałam karteczkę, cytuję: " 6 stycznia zadzwonić na * 500 i wyłaczyć Play 360", ale bez informacji ,ze ma to związek z jakąś dodatkowa usługą. Kiedyś wyjaśniałam u nich jeszcze inną sprawę i empatyczny sprzedawca chcąc mi jakoś pomóc odliczył mi złotówkę z abonamentu, którą płaciłam na telewziję Nova, której też nie ogładalam prze komórkę, ani w żaden sposón nie kibicowałam ale to juz kolejna historia pt. " To niezręczne,że jestem w Play."


    ZaletyTelefoniczna obsługa klienta jest bardzo cierpliwa, empatyczna i profesjonalna, stoi na straży marki, więc czasem ( ale bardzo rzadko ) powie coś niezbyt logicznego, ale jest rozmowa, otwartość, chęć rozwiązania problemu. Daleko im do botów.
    WadyTelefoniczna obsługa jest tak zadowalająca, że nie widzę wad.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186