WadyNiedotrzymywanie warunków umowy.
strona 37 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Tylko nie play / 2024-08-10 16:30
Po raz 4 przez ostatnie 30 dni występuje wielogodzinny brak usług. Przekroczone gwarantowane SLA6 dla firm. Zwodzenie klienta. Informacje w stylu "Usterka zostanie naprawiona do godziny 13" po czym następują kolejne informacje do 19, do 22 itd. Nikt nie naprawia usługi. Całkowite oszczędności na usługach serwisowych. Szczerze nie polecam. Pozostaje do końca umowy i zmieniam usługodawcę. -
-
~Ukrainiec / 2022-02-28 14:57
Mam ofertę solo i gdy kończy mi się internet powinien włączyć mi się lejek 1mb/s którego nie otrzymałem w tym miesiącu kontakt do obsługi klienta utrudniony play 24 nie można złożyć zgłoszenia tylko w aplikacji która śledzi co robimy Nie Polecam ZaletyCo raz mniejWadyJak w/w -
~User / 2019-04-13 09:21
BOK play żeby zgłosić awarie lub wadę systemu trzeba najpierw zapłacić i czekać na 20 min na polaczenie a to aktualny przykład nie zmienny od lat https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/numeracja/koszt-polaczenia/ile-kosztuje-polaczenie-z-infolinia-play ZaletyWiele sieci w jednejWadyRobione dla sieci nie uzytkownika -
~Wacław / 2019-09-01 13:36
Nie znam większego badziewia nawet w centrum Krakowa problem z zasięgiem -
~Waldorf / 2021-08-24 00:02
Właśnie otrzymałam kolejną fakturę do zapłacenia - pierwsza była za lipiec- sierpień, druga za sierpień - wrzesień- to już kolejna - druga, a nie jestem w play od 20 lipca, jest 23 sierpnia. Za co? nie wiem , normalnie za 6 numerów płaciłam miesięcznie ok. 100 złotych. Przeniosłam wszystkie numery do innej sieci, a przychodzą jakieś dziwne faktury na kwoty, których normalnie nie płaciłam, okazuje się - po konsultacji z operatorem, że moje numery telefonów to nie jest wszystko, bo mam dodatkowe ! na internet i jakąś telewizję??? Masakra, uciekajcie, jak jeszcze możecie! Muszę złodziejom zapłacić ponad 200 złotych za 2 miesiące, kiedy już nie korzystam z ich usług od lipca . Moja opinia? Nie wchodźcie w bagno, bo trudno bez szwanku wyjść ZaletyJakie?WadyWszystkie możliwe -
~Wera / 2021-10-04 19:18
Masakra nie polecam. Internetu więcej nie ma jak jest. ZaletyBrak zaletWadyPrędkość -
~Werka / 2022-09-22 13:07
Oferta internetu światłowodowego była dla mnie bardzo korzystna jednak po olewaniu przez montera zrezygnowałam z usług tej firmy. Umówione były dwie wizyty, na których monter sie nie stawił a w salonie jeszcze pretensje dlaczego rezygnuje. Na szczęście znalazłam firmę, w której na drugi dzień zamontowano mi internet. ZaletyBrakWadyOpryskliwość, wydzwanianie w celu umówienia kolejnej wizyty mimo rezygnacji, brak kontaktu do technika, olewanie klienta. -
~Weronika / 2020-07-15 14:49
Pakiet który miał działać miesiąc wylączył się w połowie miesiąca -
-
~Weronika / 2024-03-25 18:36
Brak internetu pomimo wyświetlania w aplikacji ponad 200 GB internet strasznie słabo chodzi ciągle się zawiesza strony się wolno otwierają.
DramatZaletyBrakWadyZbyt duzo -
~Wkurwiony / 2023-12-14 16:01
Po przejęciu przez play UPC internet to istna katorga. Chcąc zmienić adres dostarczania internetu skontaktowałem się z infolinią UPC która zapewniła mnie, że istnieje możliwość przeniesienia usług pod dany adres, niestety Pani nie udało się umówić technika na podłączenie internetu z powodu problemów z systemem. Firma miała się ze mna kontaktować w następnych dniach. Z racji braku kontaktu oraz zbliżających się świąt postanowiłem ponownie po 2 dniach zadzwonić na infolinię.
Wtedy do gry wkroczył "Specjalista z 12 letnim stażem" z UPC. Pan poinformował mnie, że to nie wina systemu lecz pod adresem jest inna infrastruktura i będę musiał zmienić umowę na 'bardziej korzystną'. Umowa ta zawierała w sobie internet ŚWIATŁOWODOWY!!!!!!!! z prędkością 600/100, co według Pana specjalisty jest lepszym internetem niż ten który miałem (stabilne 750/40) i to za jedynie +25zł więcej. Pan poinformował mnie, że aby zmienić adres musze w pierwszej kolejności podpisać nowa umowe, która on przygotuje, a następnie zrezygnować z obecnej. Powiedziałem że procedura wydaje się strasznie skomplikowana i czy nie dałoby się tego zrobić inaczej. Jak Pan mnie zapewnił cytuje "Pracuje tutaj od 12 lat i nie wprowadzam klienta w błąd". Po jakże cudownym zapewnieniu Pan utworzył nowa umowę i umówił mnie z technikiem. Następnie przekierował mnie do innej osoby która miała pomoc mi ze zwrotem poprzedniego routera.
Połączony zostałem z miłą Panią również w UPC, która była bardzo zaskoczona, że chce zerwać umowę. Dowiedziałem się, że takie sprawy załatwia się przez inaczej, owszem była potrzeba utworzenia nowej umowy i wygaszenia poprzedniej, jednak za pomocą transferu usługi a nie wypowiedzenia umowy oraz nowa usługa nie będzie kosztować +25zł więcej a +45zł więcej. Wykonując procedurę "Specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" czekałby mnie okres miesięcznego wypowiedzenia umowy przez co musiałbym zapłacić za internet z którego już bym nie korzystał. Pani poradziła mi abym anulował utworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" zamówienie (umowę), a następnie ona do mnie odzwoni.
Ponownie połączyłem się z infolinią, tym razem PLAY, w celu anulowania już w tym momencie 2 zleceń. 1 zlecenie przeniesienia zgłoszone 2 dni wcześniej na które Pani nie mogła umówić wizyty technika z powodu problemu z systemem oraz zlecenie nowej umowy stworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym momencie pojawił się pierwszy problem i konsternacja. Pani chcąc zweryfikować moje dane sprawdzała adres do korespondencji i co ciekawe w systemie widniał adres to którego dopiero zamierzałem się przeprowadzić. Nie ukrywam troche byłem zdziwiony aczkolwiek udało się z Panią przywrócić prawidłowe dane. Niestety następnie dowiedziałem się, że aby anulować zlecenie 1 muszę zostać przekierowany. Po kolejnej weryfikacji udało się anulować 1 zlecenie. NIESTETY znowu okazało się że aby anulować zlecenie "Pana specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" znowu muszę zostać przekierowany. Po KOLEJNEJ weryfikacji danych Pan poinformował mnie, że niestety nie może anulować zlecenia, widać "Pana specjalista z 12 letnim doświadczeniem" zhakował płytę główną. Pan polecił mi abym po prostu w momencie przyjazdu kuriera zgasił światło i udawał że nikogo nie ma w domu. Zapisując ten jakże złowieszczy plan podziękowałem Panu za pomoc i rozłączyłem się.
Następnie odzwoniła do mnie Pani z UPC, która zasugerowała anulowanie powyższych zleceń. Poinformowałem ją że niestety zlecenia nowej umowy nie udało się anulować bo tak. Pani była bardzo zaskoczona i poinformowała mnie, że niestety dopóki zlecenie istnieje to nie może założyć nowego zlecenia na transfer internetu. Poinformowała mnie że skontaktuje się z przełożonym aby tą sprawę eskalować. W między czasie postanowiłem zadzwonić ponownie na infolinię PLAY, może tym razem będę miał szczęście i trafie na kogoś jak miła Pani z UPC. I owszem udało się, dodzwoniłem się do Pani z PLAY która w 30 sekund anulowała zlecenie nowej umowy. Podziękowałem Pani za pomoc lecz w tym momencie straciłem już wiarę w to co jest prawdą, a co fikcją. Każde następne słowo dobierałem bardzo uważnie, a każde odebrane weryfikowałem przez minutę.
Pani z UPC chyba zauważyła, że zlecenie udało się anulować i przysłała mi SMSa z informacją, żeby zadzwonić ponownie na infolinie UPC i dograć szczegóły. Po modlitwie do wszystkich bogów, splunięciu trzy razy przez lewe ramię, raz przez prawe i stojąc na jednej nodze wykręciłem numer błagając abym trafił na kogoś rozgarniętego. Modlitwy zostały wysłuchane. Odebrał Pan, który powoli od samego początku do samego końca przeprowadził mnie przez proces. Poinformował mnie jakie są warunki nowej umowy w PLAY, zapytał czy wyrażam zgody marketingowe i był bardzo zaskoczony, że nie ponieważ o dziwo miałem już wszystkie zaznaczone. Otrzymałem sms przez który musiałem potwierdzić wszystkie wybrane zgody. Następnie dostałem mail z umowa która różniła się od maila wysłanego przez "Specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym mailu musiałem potwierdzić swoje dane oraz zgodzić się na umowę poprzez dodatkowe uwierzytelnienie. Pan zapytał czy wszystko jest dla mnie jasne. Poinformował mnie, że kurier przywiezie nowy router a następnie przyjdzie technik który router zamontuje i koszt kuriera to 19.99. Informacja bardzo ważna którą "specjalista z 12 letnim doświadczeniem" nie przekazał. Pan ustalił ze mną wysyłkę w takich datach abym na pewno mógł ją odebrać. Następnie Pan potwierdził że zrozumiałem wszystkie warunki umowy oraz przekazał mi instrukcje jak odesłać poprzedni router (i co dokładnie oprócz routera powinienem odesłać).
Podsumowując, jeżeli traficie na ogarniętych ludzi to są bardzo pomocni, ale biada wam jak traficie na "specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" taka osoba:
- nie przedstawi wam oferty
- poda zły koszt nowej oferty
- nie pomoże wam, a wręcz wam zaszkodzi
- bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze dane
- bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze zgody marketingoweZaletyMożna trafić na pomocnych ludziWadyNiestety firma posiada "specjalistów z 12 letnim doświadczeniem, który nie wprowadzają klienta w błąd" lub takich którzy mówią że nie da się czegoś zrobić bo system coś tam -
~Wkurzony klient / 2023-02-28 17:54
Od 15 tego lutego coś ienili w systemie logowania do usługi Play now. Czas oczekiwania na smsa tak się wydłużył że w końcu jak przychodzą to kilka na raz . Po zgłoszeniu sprawy operatorowi jedyną odpowiedzią jaka dostałem jest to że według nich smsy przychodzą bez zarzutu. Czyste kpiny . Po kolejnym zgłoszeniu chcielinode mnie wrażliwe dane chyba po to żeby zablokować moja kartę . Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia WadyNierzetelni, nieuczciwi . Żadnej pomocy się nie uzyska -
~ZBIg c-n / 2024-01-11 08:28
podpisałem umowę na internet+TV na 24 miesiące w PLAY w Cieszynie, miało być 75zł. jako średnia cena za jeden miesiąc a po otrzymaniu dokumentów na pocztę elektroniczną okazuje się że jest o wiele drożej, dzwoniłem w tej sprawie na infolinię 3 razy i podano mi za każdym razem inną cenę było to nawet 130 i więcej, na dodatek nie biorą odpowiedzialności za wprowadzenie klienta w błąd !!!!!!!!!!!!!! umowy te są ciężkie i niejasne do zrozumienia!!! NIE POLECAM TEJ SIECI BO TO JUŻ NIE JEST TO CO 10 LAT TEMU Zaletyna dzień dzisiejszy TO BRAK ZALETWadyNIE JASNOŚĆ I ROZBIEŻNOŚĆ, NIE KOMPETENTNI KONSULTANCI, WPROWADZANIE W BŁĄD PRZEZ KONSULTANTA A TAKŻE W PUNKTACH PLAY -
~Zbigniew / 2023-03-30 09:53
Dziadostwo, najpierw namawiają na dobranie 5 numeru darmowego a po otrzymaniu faktury okazuje się że jest płatny.
Złodziejstwo a biuro obsługi nie potrafi tego wyjaśnić. Wyjaśnienia są pokrętne a z matematyką u nich trzeba się cofnąć do przedszkola. Kompletne dno, nigdy więcej, omijać to dziadostwo!!!ZaletyBrak -
~Zbyszek / 2020-02-23 18:30
Mając na koncie 34zł nie mogę zadzwonić,informują,że brak sierodków na koncie. Nie jest możliwe połączenie z ich darmowym numerem.W zamian za to nawet kilka razy dziennie informują mnie:"to urządzenie kożysta z internetu" pomimo,że mam wyłączone wszystkie funkcje za wyjątkiem telefonu.Oczywiście pobierane są opłaty za internet.Nie chciałem urzyć tego słowa ale innego nie znajduję...złodzieje Play.Uważajcie na tą sieć ZaletybrakWadywyłącznie -
~Zdumiona / 2024-07-08 17:44
Juz któryś raz pobrano mi nieprawnie z konta jakaś kwotę.Mam telefon w play na karte.Reklamowalam to parokrotnie.Dopiero po porządnym wjechaniu im na AMBICJE..łaskawcy oddali mi kasę.Nie polecam. ZaletyNie maWadyBrak profesjonalizmu konsultantów. -
~Zdzisław Dyrman. Zasadniczo / 2023-03-26 08:53
Nie rozumiem działania usług tego operatora. Centrum Warszawy, zasięg full 5G, środek tygodnia, Speedtest aż wyrywa i zamyka licznik Mbps. Wchodzę w internet, chcę odpalić YouTube a system mnie informuje że "brak Internetu, sprawdź połączenie i spróbuj jeszcze raz". Kurde, co? Ten sam budynek - wewnątrz prawie nie da się rozmawiać przez telefon bo rozmówcę słychać ale tak jakby bulbotał z ustami pełnymi wody. Trzeba wyjść na zewnątrz żeby prowadzić normalną rozmowę telefoniczną. Telefon iPhone 12. W tym samym miejscu na karcie Orange czy T-Mobile YouTube odtwarza w jakości 4K, ZERO problemów i wszystko hula jak Waldemar Dziki a rozmówcę słychać jakby stał przede mną. W Play nie można wlączyć Voice Over LTE w usłudze prepaid. Z tym trzeba się zgłaszać do obsługi. W Orange czy T-Mobile włączanie takich udogodnień z menu telefonu bez żadnego problemu. Jak ja jestem wdzięczny Opatrzności, że oprzytomniałem i zerwałem umowę na abonament w Play przed upływem 2 tygodni od podpisania umowy przez Internet. Skoro w centrum stolicy w Play są takie jaja to co byłoby gdzieś w trasie np. pod Białymstokiem? Umowę podpisałem w Orange, przynajmniej wszystko wszędzie działa jak należy. Polecam omijać szerokim łukiem to badziewie Play. ZaletyŁadny kolor logo.WadySłaba jakość rozmów, brak Internetu w miejscu gdzie system pokazuje że jest świetny, niekompetentna obsługa. -
-
~Wojtek / 2016-06-22 13:03
Od wielu miesięcy składam reklamacje na to, że sprzedawca wprowadził mnie w błąd - obiecał 6 miesięcy darmowego abonamentu dla kilku numerów, które kupiłem a w praktyce były tylko 2 miesiące. Więc straciłem na tym ponad 700 zł - tylko dlatego, że tak mi to wytłumaczył. Nie rezygnowałbym z innej sieci wcześniej. Człowiek już nie pracuje a postępowanie reklamacyjne nie daje rezultatów. Kontakt z nimi i poczuwanie się do odpowiedzialności za to co mówią ich przedstawiciele - dramat. Nic nie robią sobie z tłumaczeń - zresztą nie tłumaczą jak należy i nie odnoszą się do argumentów - tylko informują, że wszystko jest ok.
Co do zasięgu i roamingu pomiędzy sieciami... Kompletna klapa. A tam gdzie potrzebuję najczęściej zasięgu - to oczywiście go nie mam.Zaletyżadnych oprócz ceny ale już dzisiaj konkurencja ma zdecydowanie lepsze warunkiWadyJak w treści uzasadnienia -
~.. / 2021-12-01 18:50
chcą kupe kasy i nic internet co chwile sie urywa w duzym miescie nie da sie spokojnie internetu przegladac nie wspominajac juz o ogladaniu filmow totalna beznadzieja gubi zasieg wszedzie gdzie sie da na wszystkich 4 numerach odradzam kazdemu ZaletybrakWadywszystkie -
~... / 2023-04-18 21:16
Ostatnim czasem jestem bardzo niezadowolona z Play. Zła jest obsługa klienta. Nie odpowiadają na postawione pytania, mówią o coś innego. Nie przychodzą SMS o tym że podłączyła się akcja.
Obsługa klienta ????ZaletyPakiet z minutami do Ukrainy.
Dziękuję za ten pakietWadyNie przechodzą SMS o podłączeniu akcji. Miałam problem zagranicą. Nie było zasięgu (sieci mobilnej) 4 dni. Przyjechałam do obcego kraju, nie mogę nikomu zadzwonić i nie miałam internetu. Znalazłam Wifi i napisała w aplikacji do operatora. Odpisał, że nie wie czemu nie mam sieci mobilnej. Ale jeszcze przed wyjazdem chodziłam do konsultanta w Polsce i powiedział, że nawet od razu będę mieć pewną ilość GB internetu w roumingu.
Zła obsługa klienta. Nie potrafią zrozumieć problem i pomóc. Mnie już tak wydaje się, że możliwe tak odnoszą się do Ukraińców tylko.
Korzystam z Play 4 rok. -
~Aaaass / 2023-09-26 10:23
Nikt nie jest w stanie pomóc! Ani na czacie ani na infolinii !
Mają za malo ludzi wiec umówili mi wizytę montera internetu za 9 dni :D i nie widzą w tym nic dziwnego !!ZaletyBrakWadyNiekompetencja
Brak organizacji
Braki kadrowe
strona 37 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »