Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Seba / 2024-05-21 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Play - internet mobilny - Wrocław centrum. Internet działa bardzo niestabilnie i wolno.Od tygodni. Strony wczytują się minutami(!). Speedtest- ping 25ms, pobieranie 0,82mb, wysyłanie 0,71mb. Zmieniając kartę na innego operatora lub wifi innej sieci wszystko działa poprawnie. Pobieranie aktualizacji ze sklepu google 7mb trwa wieki!! Czasem internet przyspieszy i przez chwilę (krótką) działa właściwie. Nie polecam tej sieci.
    ZaletyBrak
  • ~sssmaczek / 2020-02-12 17:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam Do wczoraj 11/02/2020 godz.23,59...

    ...korzystałem z promocyjnego pakietu za przeniesienie numeru na kartę.Wczoraj wieczorem doładowałem kartę za 25zł,w sumie miałem 26zł.Dzisiaj rano sprawdziłem i miałem 26zł+227MB.wykonałem tylko bodajże osiem wejść po 15sekund na zwykłą stronę w necie.O 15 godz.sprawdzam a tu internetu zero i jeszcze zabrane 13zł.Czuję się okradziony przez Play.Pani w BOK powiedziała że pewnie zużyłem więcej internetu niż miałem,zrobiłem debet i przez to zabrano mi 13zł.Nie ma takiej możliwości ponieważ z promocyjnego netu przepadło mi jeszcze 5GB NIE WYKORZYSTANE.Niestety e-mailem nie ma możliwości złożenia reklamacji! to kpina.Powtarzam czuję się okradziony.
  • ~Stały Klient Play od 4 lat / 2021-11-13 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa, średnia
    Oferta jak najbardziej, super, lecz cena co do jakości... mógłbybyć za darmo, serio, 2 tygodnie czekać na zaksięgowanie wpłaty...
    pożal się Boże.
    A jak kończy się transfer, a zapłaciłeś już fakturę to zużyj jeszcze te 500MB co ci zostało przy prędjości 20B na sekundę, albo dopłać 20 zł.
    Kto to wymyślił żeby tak traktować swoich klientów.
    Nie poleciłbym tej Pseudo-sieci nawet najgorszemu wrogowi.
    Zalety-oferta, tylko i jedynie, 200GB! Sztos!
    Wady-czas oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty
    -polityka firmy
    -końcówka transferu
    -jeśli minie magiczne pierwsze 6 miesięcy z tą siecią to już zawsze od 4 dnia miesiąca do 15 dnia miesiąca musisz przeboleć prędkość 20B na sekundę internetu, mobilny nie ma takich problemów!
  • ~SzalonyKot / 2021-09-17 21:49
    Ocena: 2.00 / 5

    NIE POLECAM :( Nowi Mają Super Oferty . A StARZY Do ŚMIECI :(
    ZaletyBrak
    WadyZabieranie niewykorzystanego Internetu . Zostało 1 GB . I Dostajesz Wiadomość . Masz od nowa 7 GB . A 1 GB Gdzie ? Przecież Zapłaciłem za ten internet :( .

  • ~Szymon / 2020-03-13 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest kpina, człowiekowi kończy się umowa,
    wydzwaniają po 5 razy dziennie w sprawie nowej oferty za którą zawsze pięknie dziękuję oraz proszę o nie kontaktowanie sie do mnie w sprawie super oferty jaką dla mnie przygotowali. Tracę juz nerwy. Normalnie skończyło by się to na policji, Ale w czasie #koronawirus nie będę zajmował im cennego czasu, serdecznie nie polecam tej sieci z tego powodu
    WadyNękanie klienta
  • ~SzymonL / 2021-05-03 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz gdy nie potrafią odpowiedzieć na zgłoszenie w ciągu miesiąca, od ponad roku nie są w stanie ogarnąć problemu z błędnie wyświetlającymi się pakietami, nie potrafią wyłączyć darmowego pakietu który błędnie aktywował się jako cykliczny, żeby otrzymać odpowiedź żądają by im odesłać:
    - imię i nazwisko,
    - numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
    - hasło do konta albo numer PESEL i adres zameldowania.

    Po odesłaniu dwóch pierwszych (z oczywistych względów nie będę podawał haseł i PESELu) od miesiąca cisza i brak odpowiedzi.
    ZaletyMożna dzwonić, Internet działa
    WadyŻałosna jakość obsługi a właściwie całkowity jej brak.
  • ~Tess / 2024-10-24 13:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejny operator, beda c zagranic moj intrnet wielokrotnie nie dizlal mimo z emialam jeszcze 7gb, bo wylogowuja z sieci, beznadziejna obsluga klienta, d tego odmawiaja zwrotu na konto bankowe i przetrzymuja pieniadze na koncie play
    Wadyfatalna obsluga klienta, niedzialajacy internet, reklamuja sie wojewodzkim, zenada
  • ~Tita / 2021-12-02 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Doladowalam pakiet za 25zl.nie włączyli.ale kasa za dzień poszła na połączenia i Internet!!za pół dnia korzystania z Internetu ponad 20zl??czemu nie włączyli pakiet??schodzą na psy.nie polecam!!
    ZaletyBrak.
    WadySporo
  • ~Tomassetto / 2018-08-01 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak zasięgu. Internet niby bez limitu ale co z tego jak nie można z niego korzystać bo zasięg na to nie pozwala.
    ZaletyBrak
    WadyZła jakość telefonów oraz zasięgu.
  • ~tomasz / 2020-03-29 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    najbardziej gowniany dostawca mobilnego internetu jaki chyba moze byc
  • ~Tomek / 2018-07-16 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    W dniu dzisiejszym po raz kolejny poszedłem do salonu play tym razem innego bo w Katowicach w Silesia City aby przenieść telefon na kartę i wydawało się, ze mój numer zostanie przeniesiony ale tak się nie stało jak zwykle z winy obsługi salonu, która ma głęboko gdzieś klientów na kartę.
    Rozmowa w salonie rozpoczęła się od tego czy jestem ich klientem choć nie wiem do czego im to potrzebne pomimo, że jestem ich klientem i na jaki okres chcę umowę, jaką umowę przecież chciałem ofertę na kartę i odpowiedziałem na okres jaki będzie ważna karta po doładowaniach i tu nagle odpowiedź, że nie mają kart sim, które gdybym podpisał umowę były, a jak nie chce umowy to karty nagle znikły.
  • ~Tomek / 2021-08-26 18:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy podpisywaniu umowy zostałem poinformowany przez Konsultanta że w mojej miejscowości jest dobry zasięg i wszystko będzie dobrze, tymczasem żeby zadzwonić trzeba wyjść na komin żeby obejrzeć coś na Youtube trzeba godzinę czekać aż zbuforuje, Dodatkowo pytałem o rozmowy w Anglii miało być tak jak w UE tym czasem naliczają kosmiczne rachunki. w odpowiedzi na reklamacje otrzymałem Pan podpisał To i tamto jakby to był cyrograf. Podpiszesz to niema odwrótu idziesz do pieca.
  • ~tt / 2021-10-06 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niejasne zasady ofert. Zgłosiłem się z prośbą o obniżenie abonamentu na jeden z moich numerów. Sprawę udało się załatwić, po czym okazało się, że nagle zacząłem płacić za zupełnie inny numer, o którym w ogóle nie było mowy w trakcie rozmowy z konsultantem. Efekt jest taki, że zamiast obniżki o 20 zł mam podwyżkę o 25, choć konsultant zapewniał o obniżeniu kosztów.
    Zaletyzasięg
    Wadyzłodziejskie praktyki, celowe wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Tylko nie play / 2024-08-10 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Po raz 4 przez ostatnie 30 dni występuje wielogodzinny brak usług. Przekroczone gwarantowane SLA6 dla firm. Zwodzenie klienta. Informacje w stylu "Usterka zostanie naprawiona do godziny 13" po czym następują kolejne informacje do 19, do 22 itd. Nikt nie naprawia usługi. Całkowite oszczędności na usługach serwisowych. Szczerze nie polecam. Pozostaje do końca umowy i zmieniam usługodawcę.
    WadyNiedotrzymywanie warunków umowy.
  • ~Ukrainiec / 2022-02-28 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam ofertę solo i gdy kończy mi się internet powinien włączyć mi się lejek 1mb/s którego nie otrzymałem w tym miesiącu kontakt do obsługi klienta utrudniony play 24 nie można złożyć zgłoszenia tylko w aplikacji która śledzi co robimy Nie Polecam
    ZaletyCo raz mniej
    WadyJak w/w
  • ~User / 2019-04-13 09:21
    Ocena: 2.00 / 5
    BOK play żeby zgłosić awarie lub wadę systemu trzeba najpierw zapłacić i czekać na 20 min na polaczenie a to aktualny przykład nie zmienny od lat https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/numeracja/koszt-polaczenia/ile-kosztuje-polaczenie-z-infolinia-play
    ZaletyWiele sieci w jednej
    WadyRobione dla sieci nie uzytkownika
  • ~Wacław / 2019-09-01 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie znam większego badziewia nawet w centrum Krakowa problem z zasięgiem
  • ~Waldorf / 2021-08-24 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie otrzymałam kolejną fakturę do zapłacenia - pierwsza była za lipiec- sierpień, druga za sierpień - wrzesień- to już kolejna - druga, a nie jestem w play od 20 lipca, jest 23 sierpnia. Za co? nie wiem , normalnie za 6 numerów płaciłam miesięcznie ok. 100 złotych. Przeniosłam wszystkie numery do innej sieci, a przychodzą jakieś dziwne faktury na kwoty, których normalnie nie płaciłam, okazuje się - po konsultacji z operatorem, że moje numery telefonów to nie jest wszystko, bo mam dodatkowe ! na internet i jakąś telewizję??? Masakra, uciekajcie, jak jeszcze możecie! Muszę złodziejom zapłacić ponad 200 złotych za 2 miesiące, kiedy już nie korzystam z ich usług od lipca . Moja opinia? Nie wchodźcie w bagno, bo trudno bez szwanku wyjść
    ZaletyJakie?
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Wera / 2021-10-04 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra nie polecam. Internetu więcej nie ma jak jest.
    ZaletyBrak zalet
    WadyPrędkość
  • ~Werka / 2022-09-22 13:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta internetu światłowodowego była dla mnie bardzo korzystna jednak po olewaniu przez montera zrezygnowałam z usług tej firmy. Umówione były dwie wizyty, na których monter sie nie stawił a w salonie jeszcze pretensje dlaczego rezygnuje. Na szczęście znalazłam firmę, w której na drugi dzień zamontowano mi internet.
    ZaletyBrak
    WadyOpryskliwość, wydzwanianie w celu umówienia kolejnej wizyty mimo rezygnacji, brak kontaktu do technika, olewanie klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.89, ilość opinii: 1077
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4490
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186