Kolejny raz gdy nie potrafią odpowiedzieć na zgłoszenie w ciągu miesiąca, od ponad roku nie są w stanie ogarnąć problemu z błędnie wyświetlającymi się pakietami, nie potrafią wyłączyć darmowego pakietu który błędnie aktywował się jako cykliczny, żeby otrzymać odpowiedź żądają by im odesłać:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
- hasło do konta albo numer PESEL i adres zameldowania.
Po odesłaniu dwóch pierwszych (z oczywistych względów nie będę podawał haseł i PESELu) od miesiąca cisza i brak odpowiedzi.
ZaletyMożna dzwonić, Internet działa
WadyŻałosna jakość obsługi a właściwie całkowity jej brak.
~Tess / 2024-10-24 13:49
Ocena: 2.00 / 5
Beznadziejny operator, beda c zagranic moj intrnet wielokrotnie nie dizlal mimo z emialam jeszcze 7gb, bo wylogowuja z sieci, beznadziejna obsluga klienta, d tego odmawiaja zwrotu na konto bankowe i przetrzymuja pieniadze na koncie play
Wadyfatalna obsluga klienta, niedzialajacy internet, reklamuja sie wojewodzkim, zenada
~Tita / 2021-12-02 12:13
Ocena: 2.00 / 5
Doladowalam pakiet za 25zl.nie włączyli.ale kasa za dzień poszła na połączenia i Internet!!za pół dnia korzystania z Internetu ponad 20zl??czemu nie włączyli pakiet??schodzą na psy.nie polecam!!
ZaletyBrak.
WadySporo
~Tomassetto / 2018-08-01 19:00
Ocena: 2.00 / 5
Brak zasięgu. Internet niby bez limitu ale co z tego jak nie można z niego korzystać bo zasięg na to nie pozwala.
ZaletyBrak
WadyZła jakość telefonów oraz zasięgu.
~tomasz / 2020-03-29 17:34
Ocena: 2.00 / 5
najbardziej gowniany dostawca mobilnego internetu jaki chyba moze byc
~Tomek / 2018-07-16 12:52
Ocena: 2.00 / 5
W dniu dzisiejszym po raz kolejny poszedłem do salonu play tym razem innego bo w Katowicach w Silesia City aby przenieść telefon na kartę i wydawało się, ze mój numer zostanie przeniesiony ale tak się nie stało jak zwykle z winy obsługi salonu, która ma głęboko gdzieś klientów na kartę.
Rozmowa w salonie rozpoczęła się od tego czy jestem ich klientem choć nie wiem do czego im to potrzebne pomimo, że jestem ich klientem i na jaki okres chcę umowę, jaką umowę przecież chciałem ofertę na kartę i odpowiedziałem na okres jaki będzie ważna karta po doładowaniach i tu nagle odpowiedź, że nie mają kart sim, które gdybym podpisał umowę były, a jak nie chce umowy to karty nagle znikły.
~Tomek / 2021-08-26 18:01
Ocena: 2.00 / 5
Przy podpisywaniu umowy zostałem poinformowany przez Konsultanta że w mojej miejscowości jest dobry zasięg i wszystko będzie dobrze, tymczasem żeby zadzwonić trzeba wyjść na komin żeby obejrzeć coś na Youtube trzeba godzinę czekać aż zbuforuje, Dodatkowo pytałem o rozmowy w Anglii miało być tak jak w UE tym czasem naliczają kosmiczne rachunki. w odpowiedzi na reklamacje otrzymałem Pan podpisał To i tamto jakby to był cyrograf. Podpiszesz to niema odwrótu idziesz do pieca.
~tt / 2021-10-06 11:11
Ocena: 2.00 / 5
Niejasne zasady ofert. Zgłosiłem się z prośbą o obniżenie abonamentu na jeden z moich numerów. Sprawę udało się załatwić, po czym okazało się, że nagle zacząłem płacić za zupełnie inny numer, o którym w ogóle nie było mowy w trakcie rozmowy z konsultantem. Efekt jest taki, że zamiast obniżki o 20 zł mam podwyżkę o 25, choć konsultant zapewniał o obniżeniu kosztów.
Zaletyzasięg
Wadyzłodziejskie praktyki, celowe wprowadzanie klientów w błąd
~Tylko nie play / 2024-08-10 16:30
Ocena: 2.00 / 5
Po raz 4 przez ostatnie 30 dni występuje wielogodzinny brak usług. Przekroczone gwarantowane SLA6 dla firm. Zwodzenie klienta. Informacje w stylu "Usterka zostanie naprawiona do godziny 13" po czym następują kolejne informacje do 19, do 22 itd. Nikt nie naprawia usługi. Całkowite oszczędności na usługach serwisowych. Szczerze nie polecam. Pozostaje do końca umowy i zmieniam usługodawcę.
WadyNiedotrzymywanie warunków umowy.
~Ukrainiec / 2022-02-28 14:57
Ocena: 2.00 / 5
Mam ofertę solo i gdy kończy mi się internet powinien włączyć mi się lejek 1mb/s którego nie otrzymałem w tym miesiącu kontakt do obsługi klienta utrudniony play 24 nie można złożyć zgłoszenia tylko w aplikacji która śledzi co robimy Nie Polecam
ZaletyCo raz mniej
WadyJak w/w
~User / 2019-04-13 09:21
Ocena: 2.00 / 5
BOK play żeby zgłosić awarie lub wadę systemu trzeba najpierw zapłacić i czekać na 20 min na polaczenie a to aktualny przykład nie zmienny od lat https://www.operatorzy.pl/telekomunikacja/numeracja/koszt-polaczenia/ile-kosztuje-polaczenie-z-infolinia-play
ZaletyWiele sieci w jednej
WadyRobione dla sieci nie uzytkownika
~Wacław / 2019-09-01 13:36
Ocena: 2.00 / 5
Nie znam większego badziewia nawet w centrum Krakowa problem z zasięgiem
~Waldorf / 2021-08-24 00:02
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie otrzymałam kolejną fakturę do zapłacenia - pierwsza była za lipiec- sierpień, druga za sierpień - wrzesień- to już kolejna - druga, a nie jestem w play od 20 lipca, jest 23 sierpnia. Za co? nie wiem , normalnie za 6 numerów płaciłam miesięcznie ok. 100 złotych. Przeniosłam wszystkie numery do innej sieci, a przychodzą jakieś dziwne faktury na kwoty, których normalnie nie płaciłam, okazuje się - po konsultacji z operatorem, że moje numery telefonów to nie jest wszystko, bo mam dodatkowe ! na internet i jakąś telewizję??? Masakra, uciekajcie, jak jeszcze możecie! Muszę złodziejom zapłacić ponad 200 złotych za 2 miesiące, kiedy już nie korzystam z ich usług od lipca . Moja opinia? Nie wchodźcie w bagno, bo trudno bez szwanku wyjść
ZaletyJakie?
WadyWszystkie możliwe
~Wera / 2021-10-04 19:18
Ocena: 2.00 / 5
Masakra nie polecam. Internetu więcej nie ma jak jest.
ZaletyBrak zalet
WadyPrędkość
~Werka / 2022-09-22 13:07
Ocena: 2.00 / 5
Oferta internetu światłowodowego była dla mnie bardzo korzystna jednak po olewaniu przez montera zrezygnowałam z usług tej firmy. Umówione były dwie wizyty, na których monter sie nie stawił a w salonie jeszcze pretensje dlaczego rezygnuje. Na szczęście znalazłam firmę, w której na drugi dzień zamontowano mi internet.
ZaletyBrak
WadyOpryskliwość, wydzwanianie w celu umówienia kolejnej wizyty mimo rezygnacji, brak kontaktu do technika, olewanie klienta.
~Weronika / 2020-07-15 14:49
Ocena: 2.00 / 5
Pakiet który miał działać miesiąc wylączył się w połowie miesiąca
~Weronika / 2024-03-25 18:36
Ocena: 2.00 / 5
Brak internetu pomimo wyświetlania w aplikacji ponad 200 GB internet strasznie słabo chodzi ciągle się zawiesza strony się wolno otwierają.
Dramat
ZaletyBrak
WadyZbyt duzo
~Wkurwiony / 2023-12-14 16:01
Ocena: 2.00 / 5
Po przejęciu przez play UPC internet to istna katorga. Chcąc zmienić adres dostarczania internetu skontaktowałem się z infolinią UPC która zapewniła mnie, że istnieje możliwość przeniesienia usług pod dany adres, niestety Pani nie udało się umówić technika na podłączenie internetu z powodu problemów z systemem. Firma miała się ze mna kontaktować w następnych dniach. Z racji braku kontaktu oraz zbliżających się świąt postanowiłem ponownie po 2 dniach zadzwonić na infolinię.
Wtedy do gry wkroczył "Specjalista z 12 letnim stażem" z UPC. Pan poinformował mnie, że to nie wina systemu lecz pod adresem jest inna infrastruktura i będę musiał zmienić umowę na 'bardziej korzystną'. Umowa ta zawierała w sobie internet ŚWIATŁOWODOWY!!!!!!!! z prędkością 600/100, co według Pana specjalisty jest lepszym internetem niż ten który miałem (stabilne 750/40) i to za jedynie +25zł więcej. Pan poinformował mnie, że aby zmienić adres musze w pierwszej kolejności podpisać nowa umowe, która on przygotuje, a następnie zrezygnować z obecnej. Powiedziałem że procedura wydaje się strasznie skomplikowana i czy nie dałoby się tego zrobić inaczej. Jak Pan mnie zapewnił cytuje "Pracuje tutaj od 12 lat i nie wprowadzam klienta w błąd". Po jakże cudownym zapewnieniu Pan utworzył nowa umowę i umówił mnie z technikiem. Następnie przekierował mnie do innej osoby która miała pomoc mi ze zwrotem poprzedniego routera.
Połączony zostałem z miłą Panią również w UPC, która była bardzo zaskoczona, że chce zerwać umowę. Dowiedziałem się, że takie sprawy załatwia się przez inaczej, owszem była potrzeba utworzenia nowej umowy i wygaszenia poprzedniej, jednak za pomocą transferu usługi a nie wypowiedzenia umowy oraz nowa usługa nie będzie kosztować +25zł więcej a +45zł więcej. Wykonując procedurę "Specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" czekałby mnie okres miesięcznego wypowiedzenia umowy przez co musiałbym zapłacić za internet z którego już bym nie korzystał. Pani poradziła mi abym anulował utworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" zamówienie (umowę), a następnie ona do mnie odzwoni.
Ponownie połączyłem się z infolinią, tym razem PLAY, w celu anulowania już w tym momencie 2 zleceń. 1 zlecenie przeniesienia zgłoszone 2 dni wcześniej na które Pani nie mogła umówić wizyty technika z powodu problemu z systemem oraz zlecenie nowej umowy stworzone przez "Pana specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym momencie pojawił się pierwszy problem i konsternacja. Pani chcąc zweryfikować moje dane sprawdzała adres do korespondencji i co ciekawe w systemie widniał adres to którego dopiero zamierzałem się przeprowadzić. Nie ukrywam troche byłem zdziwiony aczkolwiek udało się z Panią przywrócić prawidłowe dane. Niestety następnie dowiedziałem się, że aby anulować zlecenie 1 muszę zostać przekierowany. Po kolejnej weryfikacji udało się anulować 1 zlecenie. NIESTETY znowu okazało się że aby anulować zlecenie "Pana specjalisty z 12 letnim doświadczeniem" znowu muszę zostać przekierowany. Po KOLEJNEJ weryfikacji danych Pan poinformował mnie, że niestety nie może anulować zlecenia, widać "Pana specjalista z 12 letnim doświadczeniem" zhakował płytę główną. Pan polecił mi abym po prostu w momencie przyjazdu kuriera zgasił światło i udawał że nikogo nie ma w domu. Zapisując ten jakże złowieszczy plan podziękowałem Panu za pomoc i rozłączyłem się.
Następnie odzwoniła do mnie Pani z UPC, która zasugerowała anulowanie powyższych zleceń. Poinformowałem ją że niestety zlecenia nowej umowy nie udało się anulować bo tak. Pani była bardzo zaskoczona i poinformowała mnie, że niestety dopóki zlecenie istnieje to nie może założyć nowego zlecenia na transfer internetu. Poinformowała mnie że skontaktuje się z przełożonym aby tą sprawę eskalować. W między czasie postanowiłem zadzwonić ponownie na infolinię PLAY, może tym razem będę miał szczęście i trafie na kogoś jak miła Pani z UPC. I owszem udało się, dodzwoniłem się do Pani z PLAY która w 30 sekund anulowała zlecenie nowej umowy. Podziękowałem Pani za pomoc lecz w tym momencie straciłem już wiarę w to co jest prawdą, a co fikcją. Każde następne słowo dobierałem bardzo uważnie, a każde odebrane weryfikowałem przez minutę.
Pani z UPC chyba zauważyła, że zlecenie udało się anulować i przysłała mi SMSa z informacją, żeby zadzwonić ponownie na infolinie UPC i dograć szczegóły. Po modlitwie do wszystkich bogów, splunięciu trzy razy przez lewe ramię, raz przez prawe i stojąc na jednej nodze wykręciłem numer błagając abym trafił na kogoś rozgarniętego. Modlitwy zostały wysłuchane. Odebrał Pan, który powoli od samego początku do samego końca przeprowadził mnie przez proces. Poinformował mnie jakie są warunki nowej umowy w PLAY, zapytał czy wyrażam zgody marketingowe i był bardzo zaskoczony, że nie ponieważ o dziwo miałem już wszystkie zaznaczone. Otrzymałem sms przez który musiałem potwierdzić wszystkie wybrane zgody. Następnie dostałem mail z umowa która różniła się od maila wysłanego przez "Specjalistę z 12 letnim doświadczeniem". W tym mailu musiałem potwierdzić swoje dane oraz zgodzić się na umowę poprzez dodatkowe uwierzytelnienie. Pan zapytał czy wszystko jest dla mnie jasne. Poinformował mnie, że kurier przywiezie nowy router a następnie przyjdzie technik który router zamontuje i koszt kuriera to 19.99. Informacja bardzo ważna którą "specjalista z 12 letnim doświadczeniem" nie przekazał. Pan ustalił ze mną wysyłkę w takich datach abym na pewno mógł ją odebrać. Następnie Pan potwierdził że zrozumiałem wszystkie warunki umowy oraz przekazał mi instrukcje jak odesłać poprzedni router (i co dokładnie oprócz routera powinienem odesłać).
Podsumowując, jeżeli traficie na ogarniętych ludzi to są bardzo pomocni, ale biada wam jak traficie na "specjalistę z 12 letnim doświadczeniem" taka osoba:
- nie przedstawi wam oferty
- poda zły koszt nowej oferty
- nie pomoże wam, a wręcz wam zaszkodzi
- bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze dane
- bez waszej wiedzy i zgody zmieni wasze zgody marketingowe
ZaletyMożna trafić na pomocnych ludzi
WadyNiestety firma posiada "specjalistów z 12 letnim doświadczeniem, który nie wprowadzają klienta w błąd" lub takich którzy mówią że nie da się czegoś zrobić bo system coś tam
~Wkurzony klient / 2023-02-28 17:54
Ocena: 2.00 / 5
Od 15 tego lutego coś ienili w systemie logowania do usługi Play now. Czas oczekiwania na smsa tak się wydłużył że w końcu jak przychodzą to kilka na raz . Po zgłoszeniu sprawy operatorowi jedyną odpowiedzią jaka dostałem jest to że według nich smsy przychodzą bez zarzutu. Czyste kpiny . Po kolejnym zgłoszeniu chcielinode mnie wrażliwe dane chyba po to żeby zablokować moja kartę . Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia
WadyNierzetelni, nieuczciwi . Żadnej pomocy się nie uzyska
~ZBIg c-n / 2024-01-11 08:28
Ocena: 2.00 / 5
podpisałem umowę na internet+TV na 24 miesiące w PLAY w Cieszynie, miało być 75zł. jako średnia cena za jeden miesiąc a po otrzymaniu dokumentów na pocztę elektroniczną okazuje się że jest o wiele drożej, dzwoniłem w tej sprawie na infolinię 3 razy i podano mi za każdym razem inną cenę było to nawet 130 i więcej, na dodatek nie biorą odpowiedzialności za wprowadzenie klienta w błąd !!!!!!!!!!!!!! umowy te są ciężkie i niejasne do zrozumienia!!! NIE POLECAM TEJ SIECI BO TO JUŻ NIE JEST TO CO 10 LAT TEMU
Zaletyna dzień dzisiejszy TO BRAK ZALET
WadyNIE JASNOŚĆ I ROZBIEŻNOŚĆ, NIE KOMPETENTNI KONSULTANCI, WPROWADZANIE W BŁĄD PRZEZ KONSULTANTA A TAKŻE W PUNKTACH PLAY