Po przejściu z UPC zaczęły się same problemy. Jakieś rutery wystające ze skrzynki wielkości wielkiego głośnika jbl gdzie wcześniej była mała kostka. Przepalony dekoder-technik miał być, ale odwołano. Miałem pójść do playa aby mi wymienili bo nie serwisują. Okazało się że nie wymienią ponieważ jestem po upc i muszę odesłać. Non stop na infolinii słyszałem że mam wykonać reset jak dekoder nie działał. Dałem wypowiedzenie to internet zaczął przerywać a po wizycie technika całkowicie przestał działać. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyTragiczny sprzęt i obsługa, bałagan po przejęciu upc
~Marek / 2020-07-10 23:03
Ocena: 2.00 / 5
Beznadzieja ogólnie, net nie działa w centrum Warszawy, rozmowy przerywają się ciągle. Po karetkę nie zadzwonisz. Pod Warszawą dziury w zasięgu na każdym kroku. Najgorsza sieć ever!!!
WadyCeny z Kosmosu za taki syf
~Marek / 2024-01-26 17:05
Ocena: 2.00 / 5
Płąci się za SLA 6 godzin, a jak przyjdzie co do czego, to okazuje się, że to nie jest tak naprawdę to, co na całym swiecie nazywa się SLA (Service Level Agreement, SLA czyliu mowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług) tylko bezwartościowe "SLA na serwis" i porządnego Internetu nie mam już ponad tydzień.
Załamka.
~Mari / 2023-11-25 19:46
Ocena: 2.00 / 5
Potrafią tylko dobrze wcisnąć takie Gó#no ale z jakością i zasięgiem wi-fi gorzej
~Marian / 2024-02-16 06:49
Ocena: 2.00 / 5
Tragiczny internet mobilny. W zasadzie, to go nie ma. W pomieszczeniach można zapomnieć o, przynajmniej, jako takim działaniu internetu.
Połączenia telefoniczne to dramat. Często dzwoniąc do kogoś, muszę czekać mawet 15-20 sekund, zanim usłyszę dygnał.
Bardzo żałuję, że przeszedłem do takiej miernoty jak Play.
ZaletyObsługa klienta
WadyWszystkie inne, zwłaszcza internet i czas oczekiwania na połączenie
~Mario / 2020-10-31 23:45
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Tragedia. Tragedia. Play to pomyłka telekomunikacyjna. Brak kompetentnych konsultantów. Bardzo skany zasięg. Od v trzech miesięcy przenoszone są nr z innej sieci. Po rozstrzygniętych na moją korzyść reklamacji, dalej nie mają pojęcia jak zakończyć przenoszenie nr. Porażka. Wielka porażka.
ZaletyPorazka
WadyTragedia
~Mariusz / 2023-10-02 11:51
Ocena: 2.00 / 5
Przez przypadek włączyłem jaką gamę plej na drugi dzień przyszła mi informacja o tym kupnie chciałem zrezygnować dzwoniłem na infolinię Pan poi formowal że niemusze płacić w przyszłej fakturze dzisiaj byłem w Pey pani mówi że mam to do zapłaty komu wiezyc
~Mariusz / 2025-08-16 09:54
Ocena: 2.00 / 5
Nieprofesjonalne podejście do klienta, zadnej pomocy, oszuści i naciągacze!!!
Nie polecam, dodzwonienie się graniczy z cudem, człowiek musi mieć dużo czasu!
Jak już się połączysz to przełączają cię do innego działu i...cisza!!!
Wadyoszustwo!
~Marzena / 2018-11-06 08:45
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej PLAY. Miałam z nimi umowę - dostałam pakiet rodzinny na 5 numerów, używałam tylko 3 numerów. Z pozostałych 2 kart nigdy nie skorzystałam. Rozwiązałam umowę podając tylko te numery, które fizycznie używaliśmy. Po miesiącu wyłączyli mi wszystko na te 3 numery i przysłali fakturę za te 2, których nigdy nie używałam w takiej samej kwocie jak z 5. Po prostu jedno wielkie ŚWIŃSTWO. Nie zostawię tego tak i odwołam się do Rzecznika Praw Konsumenckich.
ZaletyŻadnych
WadyKlient traktowany jak przedmiot
~Marzena / 2023-09-09 16:01
Ocena: 2.00 / 5
Podpisałam telefonicznie umowę na widniejący na stronie pakiet tv+internet za 100 zł. Aktywacja za 1 zł, zero kosztów za ruter czy box. Naliczanie miało się rozpocząć od dnia instalacji rutera.
Pierwszą fakturę dostałam z kosmosu. Doliczona aktywacja, zamiast opłat za jedną umowę policzone osobno tv i internet i przekroczone 100 zł. Policzone od podpisania umowy, a nie instalacji. Kwota za niepełny okres rozliczeniowy wieksza, niż za pełny miesiąc. I niekończąca się droga przez mękę w celu korekty, bo za każdym razem rozmowa czy maile z komś innym. Każdy konsultant mówi co innego. Mówię: aktywacja miała kosztować złotówkę, a oni: ale pobieramy 50 zł tylko raz. Kpina i totalna olewka klienta. Mimo nie zakończonego procesu reklamacji, kolejna faktura z karą za zaległość. W końcu uznali moje racje, zrobili korektę, obiecali, że kolejne faktury będą wystawiane na 100 zł, po czym dostaję na 112 zł. To jakieś chore. A podobno odsłuchali rozmowę, podczas której podpisywalam umowę.I tam mają wszystko, moje pytania i odpowiedzi konsultanta. Jak koleś dał ciała, to firma powinna ponosić tego konsekwencje, a nie klient. A tu totalna olewka, podejście, jak do intruza. Zrezygnuję z nich, bo nie mam siły na comiesięczną walkę.
ZaletyJuż żadnych nie widzę
WadySame, nawet kształt rutera jest tragiczny. Grzmot zajmujący mnósto miejsca i nie mieszczący się do skrzynki z przyłączeniami
~Mateusz / 2019-07-10 14:34
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam na początku ok ale później to mają klienta gdzieś i nie obchodzi ich nic
ZaletyNielimitowane połączenia, sms, mms
WadyNie ma zasiegu play i musze kożystać z nadajników innych sieci gdzie mam internet 3g
~mg / 2023-08-31 17:51
Ocena: 2.00 / 5
Niestety, bardzo niekompetentna obsługa w Play24. Szok!
WadySłaby zasięg internetu.
~MICH / 2022-09-28 10:37
Ocena: 2.00 / 5
Co innego ustalam z telekonsultantem, a co innego wysyłają w umowie. OSZUŚCI. Na infolinii niczego dowiedzieć się nie można. Pani z infolinii nie wie kto jest prezesem Play. Po niewygodnym pytaniu rozłącza się.
OMIJAĆ Z DALEKA.
~Michal / 2023-09-21 11:41
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem starter Play fresh w 2014roku. I miałem rozmowy za 0.29gr teraz od 2020roku beż poinformowania mnie i wogóle za minutę mam 0.59zl. Jak ich poinformowałem to mi odpisali ze operator nie musi mnie informować o zmianie. Wszystko jest na stronie Play? To sami państwo sobie zadajcie pytanie czy to uczciwa sieć?
ZaletyZasieg
WadyHipokryzja i zlodziejstwo
~Michał / 2023-11-11 19:43
Ocena: 2.00 / 5
Mam cztery numery od kilku lat. Zasięg, prędkość danych coraz gorsza. Internet nie działa, nie mogę pracować.
WadyCoraz wolniejszy przesył danych
~Mika594 / 2018-12-26 22:29
Ocena: 2.00 / 5
Play hmm co ja mogę o tej firmie powiedzieć hmmm jest najgorszą firmą na świecie internet beznadziejny nie korzystałam przez miesiąc płace go a teraz wchodzę sprawdzam go i mi pisze zablokowany no bez jaj. Najgorsze oferty, gdy dzwonię na info linię trzeba czekać nawet godzinę na połączenie masakra jakaś raz chciałam się dowiedzieć pewną sprawą zadzwoniłam pani bardzo 1 miła powiedziała mi normalnie zaraz dzwonie za 5 min co innego się dowiedziałam za następne 5 min co innego masakra. Jestem u nich 8 lat jestem bardzo zawiedziona teraz nimi nigdy nie miałam z nimi żadnego problemu ale teraz to jest masakra.
ZaletyHmm zalety nie raz fajne oferty
WadyInternet Info linia
~Mirosław / 2025-05-25 19:01
Ocena: 2.00 / 5
Dzień dobry. Jestem abonentem telewizji i internetu światłowodowego i po ostatniej aktualizacji jaka miała miejsce kilka dni temu na dekodery Play Box TV 4B to jest totalna klapa. Obraz zamazany blokada dekoderów po naciśnięciu przycisku na inny kanał. Zła jakość obrazu. Zgłoszenia były i to kilka bez usunięcia usterki. Masakra.
ZaletyBrak
WadyZła wydana aktualizacja,brak naprawy
~Mist / 2024-08-09 12:09
Ocena: 2.00 / 5
Problem ze zdaniem routera po zakończeniu umowy. Router był używany w innej miejscowości niż adres zamieszkania. Po zakończeniu umowy router należy zdać w obojętnie jakim punkcie Play. Poprosiłem córkę która go używała aby odniosła do punktu Play. Tam usłyszała ze nie przyjmą bo zdać musi osoba na którą jest podpisana umowa. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się iż wystarczy upoważnienie i córka będzie mogła zdać. Podałem przez kolegą upoważnienie i ..... nie przyjęli bo wymagają upoważnienie notarialne !!!! Urząd Skarbowy nie wymaga takiego, Wydział Komunikacji przy rejestracji auta nie wymagał takiego ale Play robi cyrki i do zdania routera wymaga notarialnego upoważnienia. Jak nie chcecie podobnych problemów omijajcie ich z daleka. Teraz muszę brać urlop i jechac 100 km w jedną stronę żeby zdać router. Poprostu suuuper !!!
~mm / 2022-02-28 13:42
Ocena: 2.00 / 5
Przy problemie z kompletnym brakiem sieci nie da się zalogować na aplikację Play24, ponieważ oczywiście sms aktywacyjny nie dojdzie, hasło które powinno znajdować się na umówie nie zostało tam wpisane, więc żeby uzyskać jakąkolwiek informację, trzeba dzwonić na PŁATNĄ infolinię.
~Mon / 2022-11-23 04:37
Ocena: 2.00 / 5
Oszukują pracownicy salonów niewiele wiedzą. Oferta promocyjna 9 rat za telefon zapłacimy za ciebie ..a tu raty przesunięte i więcej ich o rok niż trwa umowa poprostu bezczelni.