Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4544 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-11-11 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam cztery numery od kilku lat. Zasięg, prędkość danych coraz gorsza. Internet nie działa, nie mogę pracować.
    WadyCoraz wolniejszy przesył danych
  • ~Mika594 / 2018-12-26 22:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Play hmm co ja mogę o tej firmie powiedzieć hmmm jest najgorszą firmą na świecie internet beznadziejny nie korzystałam przez miesiąc płace go a teraz wchodzę sprawdzam go i mi pisze zablokowany no bez jaj. Najgorsze oferty, gdy dzwonię na info linię trzeba czekać nawet godzinę na połączenie masakra jakaś raz chciałam się dowiedzieć pewną sprawą zadzwoniłam pani bardzo 1 miła powiedziała mi normalnie zaraz dzwonie za 5 min co innego się dowiedziałam za następne 5 min co innego masakra. Jestem u nich 8 lat jestem bardzo zawiedziona teraz nimi nigdy nie miałam z nimi żadnego problemu ale teraz to jest masakra.
    ZaletyHmm zalety nie raz fajne oferty
    WadyInternet Info linia
  • ~Mist / 2024-08-09 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Problem ze zdaniem routera po zakończeniu umowy. Router był używany w innej miejscowości niż adres zamieszkania. Po zakończeniu umowy router należy zdać w obojętnie jakim punkcie Play. Poprosiłem córkę która go używała aby odniosła do punktu Play. Tam usłyszała ze nie przyjmą bo zdać musi osoba na którą jest podpisana umowa. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się iż wystarczy upoważnienie i córka będzie mogła zdać. Podałem przez kolegą upoważnienie i ..... nie przyjęli bo wymagają upoważnienie notarialne !!!! Urząd Skarbowy nie wymaga takiego, Wydział Komunikacji przy rejestracji auta nie wymagał takiego ale Play robi cyrki i do zdania routera wymaga notarialnego upoważnienia. Jak nie chcecie podobnych problemów omijajcie ich z daleka. Teraz muszę brać urlop i jechac 100 km w jedną stronę żeby zdać router. Poprostu suuuper !!!
  • ~mm / 2022-02-28 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy problemie z kompletnym brakiem sieci nie da się zalogować na aplikację Play24, ponieważ oczywiście sms aktywacyjny nie dojdzie, hasło które powinno znajdować się na umówie nie zostało tam wpisane, więc żeby uzyskać jakąkolwiek informację, trzeba dzwonić na PŁATNĄ infolinię.
  • ~Mon / 2022-11-23 04:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszukują pracownicy salonów niewiele wiedzą. Oferta promocyjna 9 rat za telefon zapłacimy za ciebie ..a tu raty przesunięte i więcej ich o rok niż trwa umowa poprostu bezczelni.
  • ~Monia / 2021-03-13 19:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zróbcie coś z tym internetem pomimo pełnego zasięgu nie działa a chyba nie po to płacę żeby nie korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyPomimo zasięgu internet nie działa a jak nawet działa to tak, że szkoda słów
  • ~Monika S. / 2022-02-09 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedawno podpisałam kolejną umowę na telefon w salonie ,( obecnie mam dwa numery)jak przedstawiano mi ofertę było wszystko ładnie i pięknie, dali telewizję za darmo, miało nie był aktywacji bo to w ramach promocji , potem się okazało, że mam płacić za telewizję za cały okres umowy , mam zapłacić aktywację i rachunek który miał bardzo nie wzrosnąć wynosi obecnie 100% więcej niż miał wynosić .I najciekawsze w tym wszystkim to fakt że nie można zerwać umowy ,nie ma no to 14 dni gdy umowa w salonie ( gdyby była zawarta przez telefon to jest 14 dni na zerwanie umowy ).Jednym słowem nie polecam tej firmy !! Mi jak skończy się tylko jedna czy druga umowa przeniose numer gdziekolwiek indziej .Czytajcie umowy bardzo uważnie!!! bo mi pani w salonie tak szybko było przesuwała strony w tablecie ,że człowiek nawet nie nie zorientował gdy gdzie go oszukano. NIE POLECAM !!!!
  • ~Monikaaa / 2023-10-19 19:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie tragedia. Przez kil lat korzystałam z Play i było wszystko dobrze. Od września tego roku zaczęły się poważne problemy z internetem. Przestawał działać (na kilku urządzeniach z osobnym dostępem do internetu Play), potem nagle 200gb zniknęło w kilka dni przy małym zużyciu internetu. Chciałam zerwać umowę bez kary ,z powodu licznych problemów ze strony operatora, ale stwierdzili,że wszystko jest dobrze i nie ma takiej opcji. Co chwilę mam jakieś problemu,który konsultanci nie potrafią rozwiązać. Dramat, a jeszcze umowa na 1.5 roku ????
    ZaletyKontakt z obsługą klienta na czacie 24 h
  • ~Mr G / 2021-02-11 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Opinia opisana w wadach i zaletach
    Najlepsze zasięgi troszeczke tańsi od konkurencji ale gdzies okolo 2016 roku zaczęli kręcić jak plus czy t mobile.
    Przed 2016 r. byli bezkonkurencyjni. Zepsuli sie troche.
    ZaletyNajlepsze zasięgi troszeczke tańsi od konkurencji ...
    Wady... gdzies okolo 2016 roku zaczęli kręcić jak plus czy t mobile.
    Przed 2016 r. byli bezkonkurencyjni. Zepsuli sie troche.
  • ~Nick / 2020-04-15 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć play uwielbia oferować promocje w stylu darmowy internet na kartę, 10 GB internetu z okazji pandemii. Jednak kiedy będziecie chcieli państwo z nich skorzystać usłyszycie ze oferta nie dotyczy waszej taryfy. Bez względu na to jaką posiadacie. Zawsze będzie coś nie tak. Nie polecam sieci. Póki płacicie im za wszystko nawet najmniejsze pierdoły jest ok. Ale jeśli za oferują wam coś „za darmo” to będzie to kłamstwo. Uwielbiają kłamać i robią to non stop.
  • ~Nie polecam / 2014-07-22 02:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem umowę z tą firmą, 2 lata abonamentu, 80zł miesięcznie. Abonament nie pokrywał kosztów roamingu, i SMSów specjalnych. Dodatkowo, za internet trzeba było dodatkowo płacić (chyba, że klient chciał sie zadowolić 100MB/miesiąc). Zasięg meksymalnie słaby.
    Wadysłaby zasięg, wysoka cena
    2 lata, 80zł/mc
  • ~Niezadowolony klient / 2020-06-20 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Play działał jakiś czas bardzo ładnie, ale ewidentnie w dobie pandemii i kryzysu nie potrafią sobie poradzić z dobrym działaniem internetu, co jest niezbędne do pracy oraz studiów. Dzwoniąc na infolinię udało się coś wskórać, lecz nowy miesiąc te same problemu. Dobrze, że za niedługo kończy się umowa....
  • ~obcy / 2022-08-17 18:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalne podejście, błędne informacje przy próby uzyskanie informacji jak uniknac dodatkowych opłat.cztery lata temu dzwoniłem z lotniska i po rozmowie z konsultantem dodstosowalem do jego zalecen po powrocie z zagranicy rachunek mialem 1600zl mimo ,ze nie dokonalem zadnego tel , ani nie nie odbieralem zadnego tel., W tym roku cztery tel mialem wlaczony tryb samolotowy, w jednym telefonie nawet zainstalowano lokalnea karte i rachounek po miesiac pobytu zagranice 900zl. rekalamacja nie uznano po gdzieś telefon logowal, play wita w turcji , play wita tu i tam. Sa nie fair w stosunku z klientami rreszta wszyscy jednakowy.
    Zaletyzadna
    Wadysiec slaba, ciagle brak sieci w czasie jazdy w trasie.
  • ~Olek / 2024-02-05 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć marketingowo robi szpagaty ..
    ile to nadajników nowych oddała ...

    5G a na Śląsku LTE ...chodzi z prędkością 0,7 MB....
    Wydali kupę kasy na nadajniki w związku z tym robią podwyżki ,likwidują darmowe bonusy, m.innymi stan darmowy w Play, zwiększają kwoty doładowań do przedłużenia ważności karty z 20pln do 25pln.
    pora się zwijać do konkurencji.
    ZaletyMało
    WadyCeny
  • ~Owocowaa / 2019-11-02 16:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Z dniem 13.02 skończyła mi się umowa na internet w play. Następnego dnia wyłączyli mi internet. Z racji mojej niewiedzy, że trzeba wypowiedzieć umowę (przy podpisaniu umowy pracownik nie raczył o tym poinformować) myślałam że sprawa jest załatwiona.
    Po 3 miesiącach zadzwonili do mnie, że nie płacę od marca za internet więc mi go wyłącza od czerwca. Poszłam do punktu wypowiedzieć umowę. Mimo wszystko naliczyli mi kwotę 240 zł do zapłaty. Składałam dwa razy reklamację, pomimo tego, że w systemie widać, że zgłaszałam wielokrotnie w ciągu 2 lat trwania umowy iż nie mam internetu i braku wykorzystanych danych od marca upieraja się przy swoim i odrzucają mi reklamację.
    LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ I NAPRAWDĘ POLECAM TRZYMAĆ SIĘ Z DALA OD TEJ SIECI.
    Wadysłaby zasięg internetu
  • ~Paweł / 2024-03-26 11:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa zawarta w salonie, konsultant pierw mówi że telefon jest na stanie, po podpisaniu umowy jednak telefonu brak. Mogę zamówić kurierem. Obie wysyłki i kurier nie odbiera telefonu, zero kontaktu z firmą DPD. Paczka wraca do Play i tu zaczyna się zabawa. Telefonu nie mogę wybrać innego bo jest dopisany ten i jest mój na własność. Zostaje wysyłka kurierska w którą będę się bawił jak kot z myszą. Płacę za usługę z której nie korzystam i za telefon którego jeszcze nie otrzymałem. Naprawdę polecam tą firmą, fajniejsza zabawa niż na placu zabaw i droższa niż Energyladia.
    ZaletyKontakt z botami które odpowiadają zawsze tymi samymi tekstami, nie ważne co napiszemy.
    WadyZa mało czasu by się na ten temat rozpisywać
  • ~Pemo / 2021-06-02 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Włączona była blokada na różne dodatkowe usługi gry itp. Po dodaniu jeszcze jednego numeru tel.nie poinformowali że ściągają blokadę.Dowiedziałem się jak dostałem rachunek ponad 1000zł, że dziecko kupowało jakieś gry
    WadyCelowe działanie
  • ~pikarela / 2021-07-12 10:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Niedawno mąż musiał wymienić kartę z powodu zmiany telefonu.Kiedy nowy zaczął już działać,nagle zniknęło mu z konta 15zł.W punkcie obsługi wpierano mu bezczelnie,że włączył jakąś telewizję czy coś w tym stylu,kiedy niczego takiego nie zrobił,Kilka dni temu ja musiałam wymienić kartę.Miałam zapłacić za tę usługę niecałe 20zł.Zapłaciłam,a gdy nowy został uruchomiony,mi zniknęło z konta
    10zł.Dodam,że tylko tyle mieliśmy na kontach.Mi z kolei pani wpierała,że korzystałam z internetu, a ja nie miałam w tym czasie telefonu w ręce,a nawet nie mam dostępu do internetu.Gdzie można się na nich poskarżyć?I radzę sprawdzać stan swojego konta.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa
    Znikanie pieniędzy z konta
  • ~Piko / 2024-02-03 16:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Play jest już tylko CIENIEM tego Playa sprzed sprzed ponad 10 lat. OLD PLAY R.I.P.
  • ~Pinzo / 2024-04-12 11:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Play unimozliwa kontakt z działem technicznym klientom UPC
    Oceniam tak ponieważ taka sytuacja jest w moim przypadku
    Niby przełączają rozmowę ale połączenie zostaje rozłączane i tak wielokronie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4544
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.06, ilość opinii: 996
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185