Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4872 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2024-01-12 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Głównie chodzi o jakość internetu od ponad roku jest totalną porażką, 5G internet chodzi gorzej niż za dawnych czasów. Prędkość pobierania nie przekracza 160kb/s wcześniej śmiało było ponad 20 mb/s. YouTube potrafi się zacinać przy otworzeniu piosenki na jakości 144. Odradzam jak ktoś chce korzystać z tej sieci :)
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Jan / 2021-03-08 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    W Play zatrudnia się najgorszych informatyków na rynku gdyż każda zmiana zawiera tak apsurdalne zmiany że można to określić do bezmózgowia. Obecna zmiana w Play 24 należy podać pesel (w obecnym czasie lawiny przestępstw wirtualnych) wykasowywują inne posiadane nr.i ponowne wprowadzanie nr. za potwierdzeniem kodu sms gdzie masa nr. jest w tzw. GPS w pojazdach bez opcji odbierania jakichkolwiek wiadomości.
    ZaletyBrak
    WadyIdiotyczne zmiany w aktualizacjach
  • ~Janeta / 2023-07-17 22:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Play najgorsza sieć w Polsce Po podpisaniu umowy okazało się że telewizja to porażka wiesza się kilka razy na godzinę, Multiroom nie działał wcale nawet przez jeden dzień.W odpowiedzi na reklamację dowiedziałam się że skorygują mi fakturę żebym nie płaciła za coś czego nie mam albo jak mi się nie podoba to mam odstąpić od umowy. Oczywiście że w takim przypadku napisałam odstąpienie tylko nie wiedziałam czy zostanie uznane bo minął okres 14 dni. Bez żadnej informacji o ewentualnym terminie wyłączenia usług poprostu dezaktywowano mi numery telefonów i resztę usług, a w salonie usłyszałam mogę napisać skargę ale to i tak nic nie da za to było im bardzo wesoło. Traktowanie klientów tragiczne. Mam nadzieję że ta sieć poprostu padnie czego im bardzo życzę
    ZaletyBrak
    WadyNiedziałające usługi i tragiczne traktowanie klienta
  • ~Janusz / 2018-04-25 09:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie można zakończyć umowy z tą siecią, zaprzestali świadczenia usług już od 1 kwietnia 2018 a ciągle otrzymujemy fakturę w pełnej wysokości (na firmę), czyli płacimy dwa razy: nowemu operatorowi i poprzedniemu (Play). Na infolinii jak tylko poruszam ten temat to natychmiast konsultant mówi że ma awarie systemu i żeby zadzwonić za godzinę (czyli "spadaj pajacu")
    ZaletyBrak
    WadyOszuści zwykli i tyle
  • ~janusz / 2021-06-23 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś lubiłem PLAY. Jak zaczynali biznes byli pełni pomysłów i inwencji. Teraz zarząd to zgorzkniałe miernoty. Teraz wyczekuję chwili w której się z nimi rozstanę.
  • ~janusz / 2021-06-23 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś lubiłem PLAY. Jak zaczynali biznes byli pełni pomysłów i inwencji. Teraz zarząd to zgorzkniałe miernoty. Teraz wyczekuję chwili w której się z nimi rozstanę.
  • ~Jarosław / 2025-05-21 08:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery naja wadliwe trzeba czekać długo na aktywację uslugi
    ZaletyZadnych zalet
    WadyNiska obsługa klienta zero zrozumienia
  • ~Jarro / 2019-05-01 21:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w play 3 telefony i każdy bardzo często zacina się podczas rozmowy. Internet stacjonarny to jakieś nieporozumienie przed większość dnia nie ma zasięgu choć nadajnik jest 200 m. ode mnie. Na infolinii twierdzą że wszystko jest ok i to zapewne to moja wina. Przeszedłem z Orange bo pare rzeczy mnie wkurzało ale teraz bardzo żałuję. Odradzam wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyInternet parę godzin dziennie nie działa.
  • ~Jdh / 2023-07-09 14:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedno wielkie gówno internet co chwilę zamula jedno wielkie scierwo
  • ~JebaćPlay / 2021-12-13 21:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Czyste ciule 4 raz będę musiał jechać w sprawie abonamentu bo nie potrafią czegoś zrobić porządnie
    Cały czas błędy popełniają
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyNie da się dogadać
  • ~JK1954 / 2024-12-17 09:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Play jest nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym; przynajmniej w niektórych salonach sprzedawcy nie zdają sobie nawet sprawy, że ich firma jest podmiotem gospodarczym.
  • ~Jo / 2022-10-03 07:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Telefony brane z sieci niby dobre bez zastrzeżeń ale z blokadą sim. Zasięg sieci w mieście dobry po za miastem gorzej 5g oszukane porównując prędkości z innymi sieciami play jest z tyłu
    WadySłaby internet
  • ~JO / 2024-05-27 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowałem się na Playa (tv+internet) po wygaśnięciu umowy z UPC. I okazało się to porażką. Brak możliwości ustawienia ulubionych programów, ciągle szukanie kanałów, żeby obejrzeć to co się chce, częste zawieszanie się modemu, często ginie głos - trzeba restartować, obsługa klienta na czacie fatalna - zadajesz pytania i czekasz na odp po kilka minut - chyba jest tam jedna osoba, która to obsługuje…
  • ~Joanna / 2021-08-06 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzwoniłam do państwa 3 razy ponieważ córka ma problem z internetem Pani z obsługi była bardzo niemiła zostałam poinformowana że w ciągu 15 minut otrzymam SMS-a z instrukcją jak dany problem naprawić niestety zostałam zlana a problem dalej jest nie rozwiązany rozważam zmianę sieci nie polecam!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak internetu mimo umowy
  • ~Joanna / 2021-09-12 15:31
    Ocena: 2.00 / 5
    TO moloch ,który nastawiony jest na naciąganie.Niestety,jeżeli jesteś starszą osobą -wykorzystają twoją niewiedzę bez skrupułów.Zapomnij o miłym,młodym człowieku,który poradzi.Dobrze powiedział do mnie mój syn:nie idź tam sama bo pojadą po tobie.I miał rację.
    Dużo reklam,pozorów.A usługi słabe.Obsługa klienta leży pod każdym względem.Pozostaje mieć tylko nadzieję,że dostaną wreszcie po nosie od jakiejś prężnej i uczciwej firmy.Popadli w samozadowolenie a konkurencja nie śpi.




    ZaletyŁadne salony.Ha,ha!
    WadyWszystko,co można przypisać dużej,nie dbającej o opinię firmie.
  • ~John / 2022-07-10 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Stwierdzono w BOK, że karta SIM jest uszkodzona i dlatego jest słaby internet. Należy bez opłat wymienić SIM w salonie, ale w "salonie" pan powiedział, że za darmo nie wymieni i już. I nie wymienił. Zgłosiłem na niego skargę w BOK i otrzymałem odpowiedź, że nie mogą go zmusić do tego. I co? Niemoc i oszukiwanie klienta. Obsługa klienta beznadziejna, zachowują się prawie jak monopoliści. Chcieli mi zamknąć usta jakimś ochłapem, doładowaniem, ale nie skorzystałem.
    ZaletyWybor różnych opcji na abonament i na kartę.
    WadyOlewanie klienta.
  • ~Jolanta / 2018-12-04 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na tą sieć zawarłam aneks do umowy w którym konsultant zaoferował 6 miesięcy gratis a póżniej sie okazało że to tylko 2 miesiące gratis .Play na reklamację odpowiedział że nie ponosi odpowiedzialności mimo odsłuchania rozmowy za to że konsultant się pomylił i zaoferował 6 miesięcy .UWAGA TA SIĘC NACIĄGA I MA KLIENTÓW GDZIEŚ NIE UZNAJE REKLAMACJI MIMO BŁĘDU SWEGO PRACOWNIKA
  • ~Jomen / 2022-09-18 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet draaaamat , niby wykorzystuje 30GB i w tym miesiącu udało mi się wykorzystać dodatkowy internet na drugiej karcie , a co miesiąc korzystam tyle samo z internetu , porazka , już nie mówię o tym że internet jest nielimitowany ale zwalnia prędkość, zwalnia na tyle że ledwo mogę wystawić ta opinie , uciekam na pewno z tej sieci coraz gorzej
    Zalety...
    Wadyinternet
  • ~Kaba / 2022-02-26 10:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta dobra (a nawet bezkonkurencyjna 2 lata temu), ale co z tego skoro są ciągłe problemy z zasięgiem i stabilnością połączenia internetowego. Wielokrotnie zgłaszałem problemy ze zrywaniem zasięgu Internetu mobilnego i niską prędkością w centrum Warszawy. Za każdym razem obiecanki, że coś zrobią, a nic się nie zmieniło.
    Na dodatek ok 6 msc przed zakończeniem umowy chciałem ją zerwać i została wyliczona jakaś absurdalna kara, która przewyższała sumaryczną wysokość pozostałego abonamentu.
    NIE POLECAM Play! Uciekam do innej sieci, gdzie może będzie drożej, ale przynajmniej bezproblemowo.
    Wadyproblemy z zasięgiem, niestabilne połączenie internetowe, niska prędkość transferu
  • ~Kala / 2019-10-02 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu.
    ZaletyDobre pakiety
    WadyBardzo olewcze traktowanie klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2690
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187