Nie polecam tego operatora ze względu na beznadziejną obsługę klienta a właściwie jej brak. Już 5 dni zgłaszam problem z niedzisłającym dekoderem box tv i bez odpowiedzi. Na początku roku padł router internetowy i dopiero po 4 dniach zgodzili się wymienić na nowy. Bardzo żałuje że podpisałem z nimi umowę
Zaletybrak
WadyBrak obsługi klienta
~Krzysztof Sa / 2021-08-17 16:24
Ocena: 2.00 / 5
Play to jedno wielkie oszustwo.Jak zlapia klienta z urzadzeniami to beda wysylac aneksy rozne od umowionych i klamac ze zgoszeniami.Chyba tak ich szkolono bo abonament z urzadzeniami mamy dluzej o kolejne okresy.Zawsze jakies problemy jak np.ze przesylki nie oddebrales co jest faktem,ale wlaczaja usluge oczywiscie po terminie,oszukujac ze wlasnie odebralem.
ZaletyZalety ?Jak chcesz dostac zawalu to brac w ciemno.Oferta w cyferkach calkiem fajna.150giga na numer ? Tylko ze w roamingu LTE TO 3 MEGA /
WadyZasieg sie faktycznie zmienil dla klienta nie biznesowego.To mowil jeden z doradcow i faktycznie.Odsylaja na *500 a tam kilka minut to 5-10zl i sluchaja potwierdzaja racje zeby minuty lecialy.OSZUKUJAC O CENE POLACZENIA ZE NIBY JAK *600
~Ktoś23 / 2019-11-26 21:45
Ocena: 2.00 / 5
Kilka lat byłyśmy w sieci Play. Miałyśmy ofertę rodzinna, która niestety z roku na rok była coraz gorsza.
We wrześniu tego roku postanowiliśmy przejść do Tmobile. Przejście miało nastąpić po kolejnym okresie rozliczeniowym czyli 15 października.
Przeszlysmy, dostaliśmy fakturę z Play do opłacenia, wszystko zostało opłacone. A po kilki dniach przychodzi kolejna faktura na 90zl! Niestety się zgapilysmy i za późno poszlysmy do salonu, bo jak się okazało, nasz nowy operator nie rozwiązał wszystkich umów. Pozostał nam internet i router. Za 90zl! Nikt nam nie powiedział że coś takiego posiadamy. Nawet nie wpadlysny na to, że skoro umowa była rozwiązana to trzeba chodzić i rozwiązywać kolejne. Więc mamy do zapłacenia kolejne 90zl za kolejny okres rozliczeniowy.
Uważam, że to po prostu oszustwo i zdzieranie z pieniędzy. Pani w salonie miała totalnie nas gdzieś i nie robiła sobie z tego nic, że nie zostaliśmy poinformowanie, że trzeba coś jeszcze rozwiązywać.
Słabo Play, słabo. Więcej nie wrócimy.
ZaletyPrzyzwoity zasięg
WadyNaburmuszona obsługa, kłamiąca w oczy
Brak jakiejkolwiek informacji o kolejnych krokach rozwiązywania umowy
Okropne ceny za coś czego nawet nie używam
~Kuba / 2022-09-04 17:11
Ocena: 2.00 / 5
D0 dziś nie narzekałem abonament rodzinny nowe komórki aż chciałem doładować 3 komórkę na kartę i doładowani zrobiłem w punkcie obsługi play mam paragon ale na koncie nie przybyło nic plama dla pływa
~Latina / 2025-01-08 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Ludzie lgną do Playa jak muchy do g...a. Motłochowi wystarczy puścić dziennie 100 reklam z celebrytami i już jest orgazm w majtkach. Play operator, który od miesięcy w speed testach jest tylko przed Plusem, ma jedyny dodatni wynik w przenoszalności numerów. To piękny przykład zerowego myślenia ich klientów.
~Ler / 2023-10-20 12:45
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej, przenoszę esim po 72:godzinachsm zacząć od nowa z wizytą w salonie w tym czasie konsultanci robią że mnie idiotę, nie chcę już po zakończeniu umowy mieć cokolwiek z tą formą wspólnego, lekceważenie i brak kompetencj
ZaletyBrak
WadyLekceważenie
~Lolo / 2021-08-18 10:31
Ocena: 2.00 / 5
Internet na 4 moich telefonach przełączam w opcje PLAY (Orange) bo na Play tylko kœłka się kręcą w przeglądarce.
ZaletyCens
WadyInternet
~Luk / 2019-02-09 17:37
Ocena: 2.00 / 5
Żenada ta sieć jestem w centrum Poznania Internet lte prędkość 1mb/s
ZaletyTylko dobre telefonu
WadyPrawie wszytko od płatnych 801 do gubienia zasięgu w centrum miasta
~Lukasz / 2021-02-22 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Ta sieć to tragedia telekomunikacyjna nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu
~Lukasz / 2023-03-02 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Konsultant próbował trzy razy uruchomić kartę e-sim w moim telefonie bez powodzenia. Mam również duży kłopot z doładowaniem telefonu przez kartę płatniczą. Strata czasu więc przenoszę się do Heya.
ZaletyNie ma
WadyNieudolność w obsłudze klienta.
~LukaszS / 2024-03-09 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Telewizja i te ich „dekodery” to jakieś nieporozumienie… menu wybierania kanałów itd to nawet szkoda komentować! Po tygodniu użytkowania tęsknię za UPC!!!! Dramat, dramat i porażka… niech się ten rok umowy już kończy….
ZaletyBrak
WadyWszystko( oprócz sieci komórkowej)
~Luśka / 2022-01-14 12:11
Ocena: 2.00 / 5
Katastrofa... W grudniu byłam zrezygnować z telewizji i internetu. Sprzęt oddałam. Pan w salonie powiedział że wszystko załatwione. Jest styczeń, dostałam kolejną fakturę do zapłaty za internet i telewizję. Za co mam zapłacić skoro nie korzystam z tego?!
Zasięg internetu katastrofalny...
Dbanie o klienta jest okropne.
WadyNajgorsze co może być...
~M / 2021-11-09 09:20
Ocena: 2.00 / 5
Firma chyba sama zakłada sobie pętlę na szyję i wchodzi na stołek. Używanie wizerunku pani Szatan w swoich reklamach wywołuje złe emocje, a to będzie się przekładało na coraz gorsze wyniki. Ale, co ja tam wiem, wybitni stratedzy marketingu w Play wiedza lepiej i nawet rekordowy odpływ ludzi nie potrafi ich otrzeźwić.
~Magdalena / 2019-06-23 12:05
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klt na poziomie poniżej krytyki! Pismo z rezygnacja otrzymali, nie potwierdzili nawet automatycznie, nie odpowiedzieli, rezygnację zamknęli bez żadnej informacji dla klt, mimo zawarcia w piśmie wszystkich niezbędnych danych, potwierdzone przez infolinię, pani do której zostałam przełączona po raz 5 powiedziała że nie wie dlaczego jest to zamknięte bo wszystko napisane jest prawidłowo. Przyjęła zgloszenie, miało przyjść potwierdzenke, nie przyszło, to było miesiąc temu. Do tej pory nic się nie zmieniło.
ZaletyBrak
WadyNie polecam sama umowa okej, każdy widzi co podpisuje godzi się albo nie, ale obsługa klt jest na tragicznym poziomie
~Mala / 2023-11-14 14:22
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam firmy Plej ponieważ dałam tel na gwarancję z pamięcią ponad 200 g a proponują mi w zamian same praktycznie tel z małą pamięcią a jak z większą to znowu najgorszych nieznanych firm pomimo że płacie ubezpieczenie tel.i do tego nie spłaciłam jeszcze tego tel co dałam na gwarancję! To teraz proponują cały czas same badziewa !Teraz to postawili mnie pod ściana i wylecieli mi z tym że albo biorę tel z małą pamięcią wart tylko 600zl bo muszą już zamknąć to zgłoszenie ! albo oddadzą mi ten stary co już w nim grzebali !Wogóle każdy operator mówił mi że jest tam co innego do naprawy a na końcu że to płyta główna !A ja zgłaszałam to że co jakiś czas niedziałal dotyk i głośnik!Moim zdaniem to jest najgorsza firma telefoniczną jaka miałam do czynienia !W innych firmach jak np Plus to mimo w jakim stanie dawałam tel do naprawy to za każdym razem oddawali mi tel tej samej firmy albo z tą samą pamięcią zawsze zbliżony oprogramowaniem do tego co miałam wcześniej!A tu to operator robi z ludzi durni zamiast pokazać że są dobra i solidna firma! Ale widocznie bardziej im zależy na złych opiniach ludzi niż na dobrych ! Ostatni raz wzięłam co kolwiek z tej firmy bo co do niej to bardzo się pomyliłam bo naprawdę myślałam że to dobra solidna firma! Masakra
ZaletyŻadnych
WadySzkoda pisać
~Malar / 2020-12-10 12:42
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza sieć jaka kiedy kolwiek miałem brak zasięgu brak internetu najgorsza jakoś polecam Plusa
~Maniaaa / 2020-03-24 18:03
Ocena: 2.00 / 5
wczoraj kupiłam pakiet 6GB za 20zl
Po 24 godzinach nie mam internetu !brawo Play !
WadyInternet
~Marcel / 2023-12-09 21:02
Ocena: 2.00 / 5
Awaria , tydzien nie ma internetu, brak reakcji, dwukrotnie nie przyjeto zgloszenia, po przyjeci po trzecim telefonie, nadal brak internetu.
~Marcin / 2020-03-05 10:08
Ocena: 2.00 / 5
Jestem w Play od kilku lat, zawsze byłem zadowolony.
Niestety nie potrafią przedstawić atrakcyjnej oferty przedłużenia umowy a mam u nich 4 numery.
Konkurencja ma dużo lepsze oferty i nie trzeba podpisywać cyrografu na prawie 3 lata.
Jako stary klient zostałem potraktowany z buta więc odchodzę z wszystkimi numerami do konkurencji.
Ciekawe kiedy się obudzą.
ZaletyZasięg
WadyBrak kompetencji pracowników BOK, kiepska, droga oferta, złe traktowanie stałych klientów.
~Marcin / 2024-10-22 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Tydzień czasu bez możliwości korzystania z internetu. Zgłaszane kilkukrotnie i jest tylko gorzej, 0 pomocy ze strony obsługi. Totalna porażka...