Śmieszna firma, router mi nie działa, infolinia każe mi iść do Salonu Play i tam mi na nowy wymienią, byłam w pięciu i dopiero w piątym się dowiedziałam, że w salonach nie ma routerów i wymiana jest poprzez zgłoszenie na infolini. Rozmawiałam z trzema konsultantami z infolinii i każdy mówił, że muszę iść do salonu i dopiero za czwartym razem miły Pan powiedział, że w salonie nie ma Play Boxów i trafiałam na niekompetentnych pracowników. Pan zrobił zgłoszenie i technik do mnie przyjedzie z wymianą. Weźcie ogarnijcie to kierownictwo i szkolenie pracowników, bo to jakiś kabaret.
ZaletySkuteczne wypełnianie czasu klienta na proszeniu się o wymiane routera. Nie da się z wami nudzić, zapewniacie rorekoster emocjonalny.
WadySystem i kierownictwo do wymiany.
~Klient / 2021-10-05 17:07
Ocena: 2.00 / 5
Internet bez limitu po wykorzystaniu GB spada do prędkości poniżej 0,0001mb/s, co uniemożliwia załadowanie jakiejkolwiek strony internetowej nawet po godzinie. Jeszcze 2 lata temu prędkość była dużo niższa, ale oscylowała w granicach 0,1mb/s. A wszystko za 80zl/mies. Play jest pazerny na pieniądze gorzej niż pis...
Zaletyniemasz1tomasz@gmail.com
Wadyniemasz1tomasz@gmail.com
~Klient Play / 2020-10-06 14:19
Ocena: 2.00 / 5
Ostrzegam chętnych na przniesienie numeru do Play.
Stsuja jakieś złodziejskie praktyki opłat za numer tymczasowy ktory wciskają. Naliczaja jakieś wyimaginowane opłaty na wcisniety numer tymczasowy . NIE POLECAM!!!!
Jako wieloletni klient bardzo zawiodłem się na ich obsłudze. Po zakończeniu umowy nie chcą przyjąć sprzętu, za co grozi kara. Odsyłają do BOKu (BOK do teraz nie odpisał na zgłoszenie, infolinii nie może pomóc) oraz oryginalnego salonu, gdzie kupowałem, mimo, że zapewniano mnie wcześniej, że mogę w dowolnym. Dodatkowo nie akceptują legalnego pełnomocnictwa (żądają notarialnego, mimo, że zgodnie z prawem wystarczy standardowe z podpisem i taksą). Nie polecam.
ZaletyOferta (w toerii)
WadyBrak kompetencji, brak elastyczności,
~KOJI / 2023-10-21 23:26
Ocena: 2.00 / 5
Nie dość , że przez 2 lata miałem ciągłe problemy z internetem który uciekał i czasami musiałem po 2h szukać sieci typowo play ręcznie i uruchamiać telefon od nowa to po złożeniu reklamacji i zażądaniu nie płacenia ostatniej faktury bo nie wywiązali się z oferty którą zobowiązali się dostarczyć dali mi rabat UWAGA !!! 2.33 zł . Istna porażka i śmiech. Jak kiedyś myśłałem , że to dobra sieć tak teraz myślę, że są do dupy. Odradzam bo nawet jak składałem zażalenie odnośnie braku internetu to po opisaniu problemu mówili, że nie mogą nic zrobić. KPINA !!!!
~Krystian / 2019-08-10 08:31
Ocena: 2.00 / 5
Notorycznie problem z zasięgiem, nawet w miastach.
Wadyzasięg
~Krystiof / 2024-11-08 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Mam niestety do czynienia z tym rakiem, bo wykupili UPC, gdzie miałem Internet. Od roku nie jestem w stanie założyć konta w portalu obsługi klienta. Nie wiem, co to gówno robi na rynku.
~Krzysztof / 2022-07-14 17:13
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo kiepski internet filmy na netflixie to ciagle wczytywanie sie... bardzo żałuję podpisania umowy z siecia play...
~Krzysztof / 2025-03-04 22:31
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tego operatora ze względu na beznadziejną obsługę klienta a właściwie jej brak. Już 5 dni zgłaszam problem z niedzisłającym dekoderem box tv i bez odpowiedzi. Na początku roku padł router internetowy i dopiero po 4 dniach zgodzili się wymienić na nowy. Bardzo żałuje że podpisałem z nimi umowę
Zaletybrak
WadyBrak obsługi klienta
~Krzysztof Sa / 2021-08-17 16:24
Ocena: 2.00 / 5
Play to jedno wielkie oszustwo.Jak zlapia klienta z urzadzeniami to beda wysylac aneksy rozne od umowionych i klamac ze zgoszeniami.Chyba tak ich szkolono bo abonament z urzadzeniami mamy dluzej o kolejne okresy.Zawsze jakies problemy jak np.ze przesylki nie oddebrales co jest faktem,ale wlaczaja usluge oczywiscie po terminie,oszukujac ze wlasnie odebralem.
ZaletyZalety ?Jak chcesz dostac zawalu to brac w ciemno.Oferta w cyferkach calkiem fajna.150giga na numer ? Tylko ze w roamingu LTE TO 3 MEGA /
WadyZasieg sie faktycznie zmienil dla klienta nie biznesowego.To mowil jeden z doradcow i faktycznie.Odsylaja na *500 a tam kilka minut to 5-10zl i sluchaja potwierdzaja racje zeby minuty lecialy.OSZUKUJAC O CENE POLACZENIA ZE NIBY JAK *600
~Ktoś23 / 2019-11-26 21:45
Ocena: 2.00 / 5
Kilka lat byłyśmy w sieci Play. Miałyśmy ofertę rodzinna, która niestety z roku na rok była coraz gorsza.
We wrześniu tego roku postanowiliśmy przejść do Tmobile. Przejście miało nastąpić po kolejnym okresie rozliczeniowym czyli 15 października.
Przeszlysmy, dostaliśmy fakturę z Play do opłacenia, wszystko zostało opłacone. A po kilki dniach przychodzi kolejna faktura na 90zl! Niestety się zgapilysmy i za późno poszlysmy do salonu, bo jak się okazało, nasz nowy operator nie rozwiązał wszystkich umów. Pozostał nam internet i router. Za 90zl! Nikt nam nie powiedział że coś takiego posiadamy. Nawet nie wpadlysny na to, że skoro umowa była rozwiązana to trzeba chodzić i rozwiązywać kolejne. Więc mamy do zapłacenia kolejne 90zl za kolejny okres rozliczeniowy.
Uważam, że to po prostu oszustwo i zdzieranie z pieniędzy. Pani w salonie miała totalnie nas gdzieś i nie robiła sobie z tego nic, że nie zostaliśmy poinformowanie, że trzeba coś jeszcze rozwiązywać.
Słabo Play, słabo. Więcej nie wrócimy.
ZaletyPrzyzwoity zasięg
WadyNaburmuszona obsługa, kłamiąca w oczy
Brak jakiejkolwiek informacji o kolejnych krokach rozwiązywania umowy
Okropne ceny za coś czego nawet nie używam
~Kuba / 2022-09-04 17:11
Ocena: 2.00 / 5
D0 dziś nie narzekałem abonament rodzinny nowe komórki aż chciałem doładować 3 komórkę na kartę i doładowani zrobiłem w punkcie obsługi play mam paragon ale na koncie nie przybyło nic plama dla pływa
~Latina / 2025-01-08 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Ludzie lgną do Playa jak muchy do g...a. Motłochowi wystarczy puścić dziennie 100 reklam z celebrytami i już jest orgazm w majtkach. Play operator, który od miesięcy w speed testach jest tylko przed Plusem, ma jedyny dodatni wynik w przenoszalności numerów. To piękny przykład zerowego myślenia ich klientów.
~Ler / 2023-10-20 12:45
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy więcej, przenoszę esim po 72:godzinachsm zacząć od nowa z wizytą w salonie w tym czasie konsultanci robią że mnie idiotę, nie chcę już po zakończeniu umowy mieć cokolwiek z tą formą wspólnego, lekceważenie i brak kompetencj
ZaletyBrak
WadyLekceważenie
~Lolo / 2021-08-18 10:31
Ocena: 2.00 / 5
Internet na 4 moich telefonach przełączam w opcje PLAY (Orange) bo na Play tylko kœłka się kręcą w przeglądarce.
ZaletyCens
WadyInternet
~Luk / 2019-02-09 17:37
Ocena: 2.00 / 5
Żenada ta sieć jestem w centrum Poznania Internet lte prędkość 1mb/s
ZaletyTylko dobre telefonu
WadyPrawie wszytko od płatnych 801 do gubienia zasięgu w centrum miasta
~Lukasz / 2021-02-22 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Ta sieć to tragedia telekomunikacyjna nie polecam
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu
~Lukasz / 2023-03-02 13:00
Ocena: 2.00 / 5
Konsultant próbował trzy razy uruchomić kartę e-sim w moim telefonie bez powodzenia. Mam również duży kłopot z doładowaniem telefonu przez kartę płatniczą. Strata czasu więc przenoszę się do Heya.
ZaletyNie ma
WadyNieudolność w obsłudze klienta.
~LukaszS / 2024-03-09 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Telewizja i te ich „dekodery” to jakieś nieporozumienie… menu wybierania kanałów itd to nawet szkoda komentować! Po tygodniu użytkowania tęsknię za UPC!!!! Dramat, dramat i porażka… niech się ten rok umowy już kończy….
ZaletyBrak
WadyWszystko( oprócz sieci komórkowej)
~Luśka / 2022-01-14 12:11
Ocena: 2.00 / 5
Katastrofa... W grudniu byłam zrezygnować z telewizji i internetu. Sprzęt oddałam. Pan w salonie powiedział że wszystko załatwione. Jest styczeń, dostałam kolejną fakturę do zapłaty za internet i telewizję. Za co mam zapłacić skoro nie korzystam z tego?!
Zasięg internetu katastrofalny...
Dbanie o klienta jest okropne.