Oferta dobra (a nawet bezkonkurencyjna 2 lata temu), ale co z tego skoro są ciągłe problemy z zasięgiem i stabilnością połączenia internetowego. Wielokrotnie zgłaszałem problemy ze zrywaniem zasięgu Internetu mobilnego i niską prędkością w centrum Warszawy. Za każdym razem obiecanki, że coś zrobią, a nic się nie zmieniło.
Na dodatek ok 6 msc przed zakończeniem umowy chciałem ją zerwać i została wyliczona jakaś absurdalna kara, która przewyższała sumaryczną wysokość pozostałego abonamentu.
NIE POLECAM Play! Uciekam do innej sieci, gdzie może będzie drożej, ale przynajmniej bezproblemowo.
Wadyproblemy z zasięgiem, niestabilne połączenie internetowe, niska prędkość transferu
~Kala / 2019-10-02 19:03
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu.
ZaletyDobre pakiety
WadyBardzo olewcze traktowanie klienta
~kali095 / 2019-05-06 22:44
Ocena: 2.00 / 5
Zasięg tragedia, obsługa to coś żenującego, jedyne co ich ratuje to cena
~Kalif / 2020-11-14 17:51
Ocena: 2.00 / 5
Witam w mojej ocenie to jeden z najgordzych operatorow na rynku.Reguloeanie predkosci internetu to miedzy innymi spodob na drenowanie portfeli.Za 20gb internetu na dwa telefony to cena 90 zl.smiechu warte!!!
Wady99%
~Kamil / 2021-02-06 10:18
Ocena: 2.00 / 5
Problem który był nie do naprawy przez Play - na nasz firmowy numer nie dało się dodzwonić z różnych numerów telefonów (średnio 20% klientów). Połączenie zrywane od razu po wykręceniu numeru.
Problem zgłaszany wielokrotnie, niby coś robili ale bez skutków. Wymieniano kartę SIM dwa razy, zmienianio modele telefonu - bez skutku.
Dostarczono sieci konkretne numery telefonów z których nie są się do nas dodzwonić, konkretne godziny połączeń - nic nie pomogło.
Przenieśliśmy się do innej sieci, problem zniknął.
WadyJ/w
~KAMIL / 2022-12-16 18:26
Ocena: 2.00 / 5
Tak słabego internetu to ja w życiu nie miałem.. czekam aż będę mógł się przenieść. PORAŻKA ! Płacę po 100 zł a czasami mam prędkość 1 mb/s to jakiś żart.
Zaletyżadne
WadyDROGI/SŁABY
~Kanski / 2024-07-22 18:53
Ocena: 2.00 / 5
Już kolejny rok sobie powtarzam że nie chce mieć z tą siecią nic wspólnego i znowu dałem się namówić wcisnęli mi internet stacjonarny do abonamentu na 2 lata chociaż internet był tylko na rok i nagle abonament wzrósł o połowę a internet w telefonie jest tak super że nawet tej opinii nie mogłem dodać bo się strona nie lądowała
ZaletyBrak
WadyOszuści
~kasia / 2014-07-19 11:02
Ocena: 2.00 / 5
PLAY - NIE POLECAM Chciałam przenieść numer do sieci PLAY, zawarłam umowę telefonicznie z bardzo miłą Panią w bardzo przyjemnej atmosferze. Jednak ktoś anulował moją umowę, bez wypowiedzenia. Od ponad tygodnia mam nieaktywny numer, a pracownicy BOK każą CIERPLIWIE CZEKAĆ. Nie są w stanie podać nawet konkretnej daty rozpatrzenia reklamacji, nie chcą połączyć mnie z osobą kompetentną, która by ich udzieliła. Ponadto to są ironiczni, nieuprzejmi, ignorują mnie, a nawet rozłączają się w trakcie rozmowy.
Zaletybrak
Wadybrak możliwości uzykania jakichkolwiek informacji
numer przenoszę od ponad miesiąca, od ponad tygonia karta nieaktywna
~kasia / 2022-02-03 12:35
Ocena: 2.00 / 5
Jestem w Play od ponad 10 lat, aktualnie posiadam opcje MIX.Otrzymałam możliwość przedłużenia umowy,wydawałoby się korzystna, wraz nowym telefonem. Po dokonaniu transakcji on line otrzymałam w przeciągu 2 dni telefon. Aparat nowy, lecz niedziałający . Po zgłoszeniu tej sytuacji na czacie otrzymałam informację, ze muszę się udać z wadliwym telefonem do salonu Play. W salonie powiedzieli mi, że oni nie maja z tym nic wspólnego, ponieważ telefon został zakupiony w internecie i mam prawo odstąpienia od umowy , a jedyne co muszę zrobić to wysłać podpisany formularz wraz z niesprawnym telefonem i play zwróci mi za wysyłkę. To , że play zwraca za wysyłke potwierdził mi tez jeden z konsultantów. Po nadaniu przesyłki otworzyłam czata , żeby sie dowiedzieć, co jest im potrzebne do zwrotu kosztów przesyłki. Otrzymałam informację, ze taki zwrot mi nie przysługuje. Napisałam skargę do play- bez odzewu. Juz znalazłam lepsza ofertę konkurencji gdzie przenoszę numer, niekompetencja pracowników tej sieci jest po prostu rażąca. Zdecydowanie odradzam!!!
Zaletybrak
Wadyniekompetentny personel wprowadzanie klienta w błąd
~Kasia / 2023-01-05 15:29
Ocena: 2.00 / 5
Niestety po wielu latach bycia klientem firmy, zostałam oszukana. Miałam mieć połączone rachunki, na jednym 3 numery, na drugim 2 numery. Miałam płacić mniej. I co??? Jak zwykle jedna wielka ściema, nie dajcie się nabrać. 50zł więcej i nie ma dyskusji, bo Oni sprawdzali i jest prawidłowo. Dla Play prawidłowo. Bo ludzie są idiotami i sami zmieniają umowy na droższe. Masakra. Odradzam.
ZaletyBrak
WadyTraktowanie ludzi przedmiotowo, oszustwo.
~Kk / 2020-12-31 17:17
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza obsługa świata. Oddaje telefon po raz 5 do naprawy od podpisania umowy w listopadzie. Telefon od podpisania umowy ponad dwa miesiące temu używałam 10 dni. Nie kompetentni ludzie nie potrafiący naprawić sprzętu i nie chcą Dax nowego. Żenada
ZaletyBrak
~Klaudia / 2019-10-12 10:12
Ocena: 2.00 / 5
BARDZO CIEZKI KONTAKT Z OBSLUGA NIBY OBIERAJA ALE OLEWAJA PROBLEM. SA BARDZO NIEKOMPETENTNI NAROBIA BLEDOW W OFERCIE POTEM Z FAKTURAMI I KLIENT ZOSTAJE Z TYM SAM BO SALONY NIE CZUJA SIE ODPWIEDZIALNE A PLAY24 MOWI ZE COS ZROBIA A POTEM SIE NIE ODZYWAJA JESTEM BARDZO ZMECZONA TA WSPOLPRACA I NIE MOGE.DOCZEKAC SIE KONCA. TAM NIE MA ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI KARZA SIE KONTAKTOWAĆ Z OSOBA Z KTÓRA SIĘ PODPISAŁO UMOWE A TO JAK SZUKAĆ IGLY W STOGU SIANA BO ZA KAZDYM RAZEM TAM ODBIERA KTOS INNY I KAZDY UMYWA RECE. DLA MNIE OSZUSTWO ZLODZIEJSTWO I ROBIENIE Z LUDZI GLUPKOW. MALO FAJNE I MALO PROFESJONALNE. ZLE SWIADCZY O FIRMIE
~Klaudia / 2024-02-03 17:33
Ocena: 2.00 / 5
Śmieszna firma, router mi nie działa, infolinia każe mi iść do Salonu Play i tam mi na nowy wymienią, byłam w pięciu i dopiero w piątym się dowiedziałam, że w salonach nie ma routerów i wymiana jest poprzez zgłoszenie na infolini. Rozmawiałam z trzema konsultantami z infolinii i każdy mówił, że muszę iść do salonu i dopiero za czwartym razem miły Pan powiedział, że w salonie nie ma Play Boxów i trafiałam na niekompetentnych pracowników. Pan zrobił zgłoszenie i technik do mnie przyjedzie z wymianą. Weźcie ogarnijcie to kierownictwo i szkolenie pracowników, bo to jakiś kabaret.
ZaletySkuteczne wypełnianie czasu klienta na proszeniu się o wymiane routera. Nie da się z wami nudzić, zapewniacie rorekoster emocjonalny.
WadySystem i kierownictwo do wymiany.
~Klient / 2021-10-05 17:07
Ocena: 2.00 / 5
Internet bez limitu po wykorzystaniu GB spada do prędkości poniżej 0,0001mb/s, co uniemożliwia załadowanie jakiejkolwiek strony internetowej nawet po godzinie. Jeszcze 2 lata temu prędkość była dużo niższa, ale oscylowała w granicach 0,1mb/s. A wszystko za 80zl/mies. Play jest pazerny na pieniądze gorzej niż pis...
Zaletyniemasz1tomasz@gmail.com
Wadyniemasz1tomasz@gmail.com
~Klient Play / 2020-10-06 14:19
Ocena: 2.00 / 5
Ostrzegam chętnych na przniesienie numeru do Play.
Stsuja jakieś złodziejskie praktyki opłat za numer tymczasowy ktory wciskają. Naliczaja jakieś wyimaginowane opłaty na wcisniety numer tymczasowy . NIE POLECAM!!!!
Jako wieloletni klient bardzo zawiodłem się na ich obsłudze. Po zakończeniu umowy nie chcą przyjąć sprzętu, za co grozi kara. Odsyłają do BOKu (BOK do teraz nie odpisał na zgłoszenie, infolinii nie może pomóc) oraz oryginalnego salonu, gdzie kupowałem, mimo, że zapewniano mnie wcześniej, że mogę w dowolnym. Dodatkowo nie akceptują legalnego pełnomocnictwa (żądają notarialnego, mimo, że zgodnie z prawem wystarczy standardowe z podpisem i taksą). Nie polecam.
ZaletyOferta (w toerii)
WadyBrak kompetencji, brak elastyczności,
~KOJI / 2023-10-21 23:26
Ocena: 2.00 / 5
Nie dość , że przez 2 lata miałem ciągłe problemy z internetem który uciekał i czasami musiałem po 2h szukać sieci typowo play ręcznie i uruchamiać telefon od nowa to po złożeniu reklamacji i zażądaniu nie płacenia ostatniej faktury bo nie wywiązali się z oferty którą zobowiązali się dostarczyć dali mi rabat UWAGA !!! 2.33 zł . Istna porażka i śmiech. Jak kiedyś myśłałem , że to dobra sieć tak teraz myślę, że są do dupy. Odradzam bo nawet jak składałem zażalenie odnośnie braku internetu to po opisaniu problemu mówili, że nie mogą nic zrobić. KPINA !!!!
~Krystian / 2019-08-10 08:31
Ocena: 2.00 / 5
Notorycznie problem z zasięgiem, nawet w miastach.
Wadyzasięg
~Krystiof / 2024-11-08 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Mam niestety do czynienia z tym rakiem, bo wykupili UPC, gdzie miałem Internet. Od roku nie jestem w stanie założyć konta w portalu obsługi klienta. Nie wiem, co to gówno robi na rynku.
~Krzysztof / 2022-07-14 17:13
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo kiepski internet filmy na netflixie to ciagle wczytywanie sie... bardzo żałuję podpisania umowy z siecia play...